SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Please sir. When moon? When Mustang?
hihiquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:03 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wilde iets gaan maken in de trant van luie surinaamse drol.
Leek me wel een leuke serie ja, zal hem vanavond eens toevoegen aan sickbeardquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Alcatraz is ook eindelijk begonnen zie ik
Jij ging hem toch ook volgen Ross?
Seems legitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Mag ik hier nu officieel posten na mijn vuurdoop van gister
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Je luisterde nog naar me ook af en toe.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Jazeker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jazeker.
Die NSB'er van KK mag van mij een week gebanned worden uit deze topicreeks
[..]
Jazeker.
[..]
Jazeker.
true, dat dit nog kan in 2012 !!quote:
Dan schreeuwt echt iedereen door elkaar heen. Met 8 man vind ik het nog net gaan, maar dat ligt er een beetje aan met wie. Sommige mensen blijven ouwehoeren en daar kom je dan nauwelijks tussen. Als je er daar dan twee van in je party hebt zitten....quote:
hmm wie zou dat zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan schreeuwt echt iedereen door elkaar heen. Met 8 man vind ik het nog net gaan, maar dat ligt er een beetje aan met wie. Sommige mensen blijven ouwehoeren en daar kom je dan nauwelijks tussen. Als je er daar dan twee van in je party hebt zitten....
Vriendje van Bassie, ken hem verder ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Cliffy het volgende:
Die kleine gangster zwetst ook aan een stuk door, heb trouwens geen idee wie dat is
Ik versta er eigenlijk helemaal geen flikker vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Cliffy het volgende:
Die kleine gangster zwetst ook aan een stuk door, heb trouwens geen idee wie dat is
Jou kennende zal je mij wel weer bedoelen, beunhaas.quote:
Oh ja ! Maar nee, ik had het niet 123 daar overquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jou kennende zal je mij wel weer bedoelen, beunhaas.dat lawaai was in ieder geval niet de bedoeling, en ik zat allemaal met dat volume te kutten, maar jullie zeiden niet wanneer die goed stond. ja dan kan ik er ook niks aan doen.
Hij praat ook wel alsof ie helemaal naar de tering isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik versta er eigenlijk helemaal geen flikker van
Snoeihard?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:54 schreef Rossdale het volgende:
Meerdere mensen hoor nickert
Maarre, jouw mic staat vaak SNOEIHARD. Aangezien die van mij blijkbaar superzacht staat, kom ik dan vaak niet over jouw gezwets heen
Jij bent idd eigenlijk alleen te horen als het stil isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:54 schreef Rossdale het volgende:
Maarre, jouw mic staat vaak SNOEIHARD. Aangezien die van mij blijkbaar superzacht staat, kom ik dan vaak niet over jouw gezwets heen
ik hoorde jou er niet vaak bovenuit nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:54 schreef Rossdale het volgende:
Weet ik, erg vervelend. Ach hopelijk komt die throatmic die ik gewonnen had snel binnen, wellicht is het dan opgelostquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jij bent idd eigenlijk alleen te horen als het stil is
Die had een oud huisgenoot van mij ook, wat een waardeloos kutding is dat zegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet ik, erg vervelend. Ach hopelijk komt die throatmic die ik gewonnen had snel binnen, wellicht is het dan opgelost
Mijn wireless mic staat op maximaal volume en ik hoor jullie dan ook keihard in mijn oor tetteren. Maargoed als ik hem zachter zet horen jullie me he-le-maal niet meer
Dit ding heb ik nu dus:
[ afbeelding ]
Die is wel beter als dat standaard kut dingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet ik, erg vervelend. Ach hopelijk komt die throatmic die ik gewonnen had snel binnen, wellicht is het dan opgelost
Mijn wireless mic staat op maximaal volume en ik hoor jullie dan ook keihard in mijn oor tetteren. Maargoed als ik hem zachter zet horen jullie me he-le-maal niet meer
Dit ding heb ik nu dus:
[ afbeelding ]
Heb je niet nog die standaard microsoft butser liggen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit ding heb ik nu dus:
[ afbeelding ]
Ja die heb ik ook, X41 hierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:06 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb zo'n Turtle Beach headset en daar kan ik wel het volume van het chatkanaal mee aanpassen maar niet van m'n eigen mic volgens mij
Op zich gaat het wel aardig ja, nadeel van mij is dat ik nog niet alle stemmen kan onderscheiden (80% is ook brabo).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
Ik vond de communicatie nog verbazingwekkend gaat voor een party van 8.
Voel jullie overigens vrij om me te adden @ XBL: SuperFruitig
ik mute vaak een paar, word te oud voor al dat gekakelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan schreeuwt echt iedereen door elkaar heen. Met 8 man vind ik het nog net gaan, maar dat ligt er een beetje aan met wie. Sommige mensen blijven ouwehoeren en daar kom je dan nauwelijks tussen. Als je er daar dan twee van in je party hebt zitten....
X11 hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die is wel pleurisduur volgens mij, ik heb de X12
Vandaar dat het zo gezellig is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Op zich gaat het wel aardig ja, nadeel van mij is dat ik nog niet alle stemmen kan onderscheiden (80% is ook brabo).
Mwa, toen wel opzich, maar kon hem redelijk cheap krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die is wel pleurisduur volgens mij, ik heb de X12
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Op zich gaat het wel aardig ja, nadeel van mij is dat ik nog niet alle stemmen kan onderscheiden (80% is ook brabo).
quote:
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo gezellig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vertel eens, wat heb ik gemist?Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
[..]
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Kabeltje is helemaal verfrommeld en hij valt regelmatig weg. Werkt dus nog minderquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb je niet nog die standaard microsoft butser liggen?
Die vuile nepneger switched met nog 20 tickets ofzo te gaan gauw naar het winnende team.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
![]()
vertel eens, wat heb ik gemist?
[..]
![]()
Stoma gaat gewoon weg als ie niet kan winnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Stoma is trouwens net zo erg.
"Ik ben de enige die wat doet..."
![]()
[..]
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenOh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed mijn best nog door met zo'n gepanserde tankautoding van de cliff af te vliegen maar tevergeefs...
Gaat lekker hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
Ik ga weg als mijn team geen hol doet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stoma gaat gewoon weg als ie niet kan winnen
speelde je met fokkers of tegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ga weg als mijn team geen hol doet.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Nee dat schiet niet op nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kabeltje is helemaal verfrommeld en hij valt regelmatig weg. Werkt dus nog minder
Daar heb ik personeel voor!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gaat lekker he![]()
FF fappen, ben je de frustie zo kwijt.
dat is waar ookquote:
Met mij en kk, eerst ging kk gauw naar het andere team, daarna Stoma en toen zat met al die mongolen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
speelde je met fokkers of tegen.
Hij bleef maar nsb'er roepen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met mij en kk, eerst ging kk gauw naar het andere team, daarna Stoma en toen zat met al die mongolen.
Ja, als ik met mongolen wil spelen dan ga ik wel even langs het dichtstbijzijnde gehandicapten verzorgingstehuis. Dat spel hoeft mij echt niet in het debielenteam te flikkeren, want dan ben ik weg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met mij en kk, eerst ging kk gauw naar het andere team, daarna Stoma en toen zat met al die mongolen.
Zo voelde wij ons ook altijd tijdens potje domination samen met stoma.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
Ligt meneer vlak bij een capturepoint sneaky in een hoekje te campen, half in een muur. Tegelijkertijd wordt het halve team wat richting de vlag probeert te lopen kapot gesniped voordat ze ook maar enigszins in de buurt kunnen komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
[..]
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenIk verwar jouw stem nog wel eens met die van rensjebree. Gekke amsterdammertsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Dat mag niet met kinderen he, zelfs niet als ze van jezelf zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En het mooie was dat ik even later nog even stinkjood voor mijn kiezen kreeg van Nick!
JEZUS!!!! een pus facialquote:
Wel al een beetje goed resultaat kunnen boeken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:30 schreef Bozz187 het volgende:
Gvd, omdat ik gister me kuip aan het fohne was heb ik gewoon bijna al mijn vingertoppen licht verbrand...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat mag niet met kinderen he, zelfs niet als ze van jezelf zijn
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt meneer vlak bij een capturepoint sneaky in een hoekje te campen, half in een muur. Tegelijkertijd wordt het halve team wat richting de vlag probeert te lopen kapot gesniped voordat ze ook maar enigszins in de buurt kunnen komen.
"WTF MAN! Mijn kutteam doet helemaal niets! Ik lig in mijn eentje de vlag te verdedigen!!!"
quote:
Dit is ajax slagroom.quote:
Bah, ben gvd ineens goed misselijk,quote:
Als je een kind hebt gemaakt, mag je niet meer gefapt worden?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat mag niet met kinderen he, zelfs niet als ze van jezelf zijn
Ik ben diegene die altijd KUUUUUT en godverdomme schreeuwtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik verwar jouw stem nog wel eens met die van rensjebree. Gekke amsterdammerts
Niet door het betreffende kind.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Als je een kind hebt gemaakt, mag je niet meer gefapt worden?
Net zoals Rens dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben diegene die altijd KUUUUUT en godverdomme schreeuwt
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet door het betreffende kind.
quote:@KoningStoma You dont know anything about jets do you? After burners in real life basicly drain a jet out of fuel in around 40 seconds if left on. Basicly it makes the jet go as fast as possible and gains speed the longer its on. Think of it like fire comming out of engines. But the jets engines dont burn after. Its moving way to fast for that since the wind is hitting the fire nothing gets on fire.
Net zoals gister dus, 8 man in 1 party en jij in je eentjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef Rossdale het volgende:
Zo veel mensen, dan maken we wel twee aparte party'sEen party voor de schreeuwers en eentje waar ik ook verstaanbaar ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef KoningStoma het volgende:
Iemand vroeg in een filmpje wat afterburners doen. Ik zeg "they burn after".
Toen kreeg ik dit terug
[..]
quote:After burners in real life basicly drain a jet out of fuel in around 40 seconds if left on.
quote:But the jets engines dont burn after. Its moving way to fast for that since the wind is hitting the fire nothing gets on fire.
Ik heb nog best lang met stef, doopy en 2 matties van me en nog die engelse mattie van stef in een party gezeten dus waren idd bijna 2 volle party's. Was best wel prima op zich.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef Rossdale het volgende:
Zo veel mensen, dan maken we wel twee aparte party'sEen party voor de schreeuwers en eentje waar ik ook verstaanbaar ben
Loek out, zhere is a biek tank!quote:
Ik schreeuw ook altijd te pas en te onpas NEIN en GEGEN DIE MAUER! als ik met hem in een party zit.quote:
Gerum.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik schreeuw ook altijd te pas en te onpas NEIN en GEGEN DIE MAUER! als ik met hem in een party zit.
Daar kan ie niet zo goed tegen heb ik het idee
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Net zoals gister dus, 8 man in 1 party en jij in je eentjeJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Beetje flauw ook hoor Doop.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik schreeuw ook altijd te pas en te onpas NEIN en GEGEN DIE MAUER! als ik met hem in een party zit.
AUFMACHEN BITTE!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Maar jij bent ook duits en duitsers hebben geen gevoel voor humor. Ergo, jij hebt geen gevoel voor humor. Bam.quote:
Tauchquote:
KANJKERRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef SoldMayor het volgende:
Ja was een goeie avond gisteren.. vooral stoma had het naar zijn zin.
En dat is crew.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooh in je eentje is het echt een drama
Zonder teamwork wordt je echt hard afgeslacht jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooh in je eentje is het echt een drama
Scherm binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:30 schreef Pixell het volgende:
17.01.2012:
Chauffeur is onderweg
DUURT LANG GODVERDOMME
Yes, ziet er nice uit, weer een 24" maar de omvang is kleiner dan mijn Samsung, neem veel minder ruimte in wat wel relaxed is, als ie goed bevalt koop ik er een 2e bijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Scherm binnen?
Iemand BF3? Knal hem nu aan
Ah ziet er ook wel tof uit, ben ondertussen zwaar tevreden over de iiyama's die ik hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Yes, ziet er nice uit, weer een 24" maar de omvang is kleiner dan mijn Samsung, neem veel minder ruimte in wat wel relaxed is, als ie goed bevalt koop ik er een 2e bij![]()
[ afbeelding ]
ja rechts is stickerloos, moet nog ff de lijm resten eraf halen. En ik hoop dat vandaag de topkuip ook binnen is dan kan ik die vanavond nog ff doen. Zaterdag de brommer weer ophalen, moet alleeen nog ff afspraakje maken met de spuiterij en dan kan ik 30 juni gewoon met een sweet-ass bike naar de TT toe, wop wopquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel al een beetje goed resultaat kunnen boeken?
Moet wel, de bios date was niet helemaal goed gegaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij doet ook niets anders dan de hele dag achter je computer zitten fappen hè?
*kuch* basket case *kuch*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet wel, de bios date was niet helemaal goed gegaan
Doe je goed, is mij nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:33 schreef SuperFruitig het volgende:
MP achievements al binnen![]()
Nu alleen nog MVP worden.
Ik vond hem vies tegen vallen, Nja mp danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe was deze nu? http://www.nedgame.nl/brink+x360.html
Neger dit is een foto van sensation white praag oid van vorig jaar. Maar over het algemeen zijn hardstyle chicks van die porno wijven, me like it very much.quote:
Twintig minuten gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Echt een kutspeel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe was deze nu? http://www.nedgame.nl/brink+x360.html
Whut?quote:in zitten staat deze game gerant voor honderde uren gameplay
Je was lekker bezig iddquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:33 schreef SuperFruitig het volgende:
MP achievements al binnen![]()
Nu alleen nog MVP worden.
12 fouten, best knapquote:Als je denkt dat je alle fasette van een FPS al hebt gezien dan heb je het goed mis. Brink is een unieke ervaring waarbij het creëren van je personageal van grote invloed zal zijn op de gameplay. Ben je een grote gespierde gozer dan kan je meer schade verdragen, maar ben je minder flexible.
de solo campagne stoomt je klaar voor de zeer unieke team based multiplayer.
Met 4 verschillende classes, een arsenaal van meer dan 200 wapens, een upgrade systeem waar heel veel tweak mogelijkheden in zitten staat deze game gerant voor honderde uren gameplay
Nu tijdelijk gratis exclusieve ´Spec-ops Pack´ bij aankoop van Brink!
Jammer. Quake wars en wolfenstein: enemy territory waren wel vet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Twintig minuten gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Echt een kutspeel.
Ja die bij de show horenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neger dit is een foto van sensation white praag oid van vorig jaar. Maar over het algemeen zijn hardstyle chicks van die porno wijven, me like it very much.
Van die domme kuthoeren die alleen maar met hun haartjes en nageltjes bezig zijn, zo frigide als een baal hooi zijn en niet kunnen koken.quote:
Nah of het zijn van die xtc wijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:43 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Van die domme kuthoeren die alleen maar met hun haartjes en nageltjes bezig zijn, zo frigide als een baal hooi zijn en niet kunnen koken.
Ik heb liever een lekker wijf die wat minder porno eruit ziet.
Vandie poeder neuzen was meer jouw ding tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah of het zijn van die xtc wijven, daar wil ik sowieso niks mee te maken hebben
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
pillenwijven, poedersnoetjes of huisslaafjes maakt niet uit, als je piemel maar in die mond past
jeweettogg!
Neger, dont be hatin and start ravin. Even een rhyme spitten jwzzz.quote:
O wauwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
pillenwijven, poedersnoetjes of huisslaafjes maakt niet uit, als je piemel maar in die mond past
jeweettogg!
Met haren en nagels bezig zijn is helemaal niet verkeerd ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:43 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Van die domme kuthoeren die alleen maar met hun haartjes en nageltjes bezig zijn, zo frigide als een baal hooi zijn en niet kunnen koken.
Ik heb liever een lekker wijf die wat minder porno eruit ziet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
jeweettogg!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Bedrijfsnaam verzinnen??
Goed trolltopic.
lol ik word gewoon agressief als ik er naar kijk, volgens mij is het een ruzie en kent die jongen die wordt gemept die anderen, ik hard ze zo hard teruggepakt stuk voor stukquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=9ac_1326776916
the fuck!! lijkt wel alsof pot4toe hier in zit met al dat geneger terwijl het geen neger is
Weet zeker dat die gasten als ze alleen zijn, zulke pussy's zijn. Je zou ze echt 1 voor 1 de hersens in moeten rammen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Bozz187 het volgende:
the fuck!! lijkt wel alsof pot4toe hier in zit met al dat geneger terwijl het geen neger is
Hier kan ik moeilijk naar kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Bozz187 het volgende:
Welke van de 3? Ik kan hier niet naar kijken man, helemaal niet op het moment dat ze hem tegen zijn kop aan het schoppen zijn. Bahquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hier kan ik moeilijk naar kijkenIk krijg inderdaad echt zin om die gasten helemaal kapot te slaan als ze voor me zouden staan, vooral dat kutjong met die bivakmuts.
Binnen 30 seconden zie je er al 1tje vol in beeld, aanpakken die handelquote:it’s not clear who recorded the 3-minute, 39-second video. It shows several youths chasing, punching and kicking the victim. The faces of most of the offenders are not visible, but they appear to be in the age range of the youth they are attacking.
Potjes met mister waren ook epic 'heb je nou alweer rood"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net weer ff die wedstrijd Celtic - Rangers gekeken (nja een paar stukjes dan) van Sold & Nelis vs Pierre en ik, damn wat was dat tof
FIFA 11![]()
FIFA 12![]()
Potjes met dnova waren ook epic 'ben je nou alweer dood?'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Potjes met mister waren ook epic 'heb je nou alweer rood"
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Potjes met dnova waren ook epic 'ben je nou alweer dood?'
Wel als je een frigide high-maintenance snol bent.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met haren en nagels bezig zijn is helemaal niet verkeerd ja.
Mooi !quote:Raymond Palimino has already been arrested. He was the low life without the mask (thank god he was dumb enough to not wear one so we could identify him).
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Potjes met dnova waren ook epic 'ben je nou alweer dood?'
yes!quote:
Is er nu al niet meerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef Michhas het volgende:
Ik ben nog aan het overwerkenGa zo maar eens op huis aan...
Zal om half tien wel weer geen ruimte zijn voor mij bij BF
Ik kom straks ook, maken we samen een squad en dan slopen we ze!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wacht dan even tot ik er ben, dan kun je daarna weg, en kan ik je plekje overnemen![]()
Vandaar die reactie.quote:
Jawel hoor. Kwam dit plaatje op jijbuis tegen tijdens het luisteren van een hardstyle nummer. Was de achtergrond.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij doet ook niets anders dan de hele dag achter je computer zitten fappen hè?
Die blijft epic.quote:
Weinig...quote:
Heb die serie nu 5 keer gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
kwam ze weer tegen op youtube, wat een top serie is dat toch. Zal ze binnenkort weer eens downloaden
![]()
en terechtquote:
Download Generation Kill dan ook maar meteenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
kwam ze weer tegen op youtube, wat een top serie is dat toch. Zal ze binnenkort weer eens downloaden
![]()
9quote:
2 duitsers dus, altijd -1quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Opgesloten worden door twee tukkers?
Altijd +1.
Downloaden? Die serie kost 10 euro ofzo bij bolquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
mich en kneus used block.quote:
Downloaden werkt net zo goed, koop jij alles?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Downloaden? Die serie kost 10 euro ofzo bij bol
Downloaden is schnellerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Downloaden? Die serie kost 10 euro ofzo bij bol
Ook dat, nog 12% zie ikquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
mich en kneus used block.
it was super effective!
Het is inderdaad weer ijskoud geweestquote:Op woensdag 18 januari 2012 06:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
Goedemorgen, emmer water over mijn raam gooien. Scheelt krabben!
DHLquote:woensdag, Januari 18, 2012 Locatie Tijd
8 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:01
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:27
6 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:48
5 Verwerkt in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 02:14
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 01:24
dinsdag, Januari 17, 2012 Locatie Tijd
3 Vertrokken van DHL vestiging in BARCELONA - SPAIN BARCELONA - SPAIN 22:13
2 Verwerkt in BARCELONA - SPAIN BARCELONA - SPAIN 19:30
1 Zending informatie ontvangen BARCELONA - SPAIN 13:12
Morgen Aliquote:Op woensdag 18 januari 2012 07:19 schreef dreamzk het volgende:
Weer teringvroeg, ik heb vakantie nodig.
Hoooi Michielquote:
Ik begrijp dat dit de stuks vee zijn rond onze steden?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
Purmerend 79.175
Enschede 157.587
Doopstah woont op het platteland
Prima, gisteren overgewerkt dus ga vandaag lekker vroeg naar huisquote:Op woensdag 18 januari 2012 07:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoooi MichielHoe gaat het vandaag?
Waar zit er een tattooshop in Zevenaar dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja was net op de radio, is voor een of andere film ofzo
Mike in brazil ook? Die heeft een 8.9 op IMDB.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet hem ook nog steeds kijken! Heb ze wel in 1080p
Oh hell yeahquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:13 schreef Bozz187 het volgende:
Wordt bij de bios gedaan geloof ik
Is ook in kampen en almelo.
Dus mich tatoo nemen van venusaur?
Ik kende de hele serie niet, maar een snelle zoektocht op imdb toont direct foto's van Carla Gugino. Ik vind het nu al een topserie!quote:
ja in het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kende de hele serie niet, maar een snelle zoektocht op imdb toont direct foto's van Carla Gugino. Ik vind het nu al een topserie!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kende de hele serie niet, maar een snelle zoektocht op imdb toont direct foto's van Carla Gugino. Ik vind het nu al een topserie!
Carla Guginoquote:
Venusaur... With a questionmarkquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jazeker ga me v8 blok op me buik uitbreiden
Alcatraz al binnen? Is best dopequote:Op woensdag 18 januari 2012 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel binnen maar nog niet bekeken. Eerst even het laatste seizoen van Chuck afmaken voordat ik weer aan wat nieuws begin. Geen zin om weer aan een JJ Abrams serie te beginnen als die snel gecancelled wordtquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alcatraz al binnen? Is best dope
JJ Abrams schrijft de serie niet hequote:Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel binnen maar nog niet bekeken. Eerst even het laatste seizoen van Chuck afmaken voordat ik weer aan wat nieuws begin. Geen zin om weer aan een JJ Abrams serie te beginnen als die snel gecancelled wordt
Jawel toch? Is volgens mij zijn nieuwste project, na Person of Interest die op zich ook best aardig isquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
JJ Abrams schrijft de serie niet he.
Tats en tits danquote:
Hmm volgens mij juist nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel toch? Is volgens mij zijn nieuwste project, na Person of Interest die op zich ook best aardig is
Tentamen maken, allessss. Nu even middagje hangen thuis en morgen weer volle por voor volgende tt aan de bak.quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prima, gisteren overgewerkt dus ga vandaag lekker vroeg naar huis
Met jou?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:01 schreef dreamzk het volgende:
Wat voor een retard ben je dan....
Welke groente is dit?
Mag ik ook meedoen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ook
Even eten en dan slinger ik BF3 aan, doe je mee?
die gast heeft problemenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Steen kan wel rappen als een eindbaas
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:01 schreef dreamzk het volgende:
Wat voor een retard ben je dan....
Welke groente is dit?
quote:
Uit 2008quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn groente-topic
Bloemkool-Broccoli-Spirograph groente ding ?
En Steen is een held
Lol dat ding ziet eruit als een LSD patient los is gegaan met een bloemkool.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn groente-topic
Bloemkool-Broccoli-Spirograph groente ding ?
En Steen is een held
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lol dat ding ziet eruit als een LSD patient los is gegaan met een bloemkool.
Ditquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fuck offquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:10 schreef Kutstudent het volgende:
Net op tijd voor de lapohunt zie ik.
Niet weten wat er te koop isquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |