Mwa, toen wel opzich, maar kon hem redelijk cheap krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die is wel pleurisduur volgens mij, ik heb de X12
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Op zich gaat het wel aardig ja, nadeel van mij is dat ik nog niet alle stemmen kan onderscheiden (80% is ook brabo).
quote:
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo gezellig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vertel eens, wat heb ik gemist?Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
[..]
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Kabeltje is helemaal verfrommeld en hij valt regelmatig weg. Werkt dus nog minderquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb je niet nog die standaard microsoft butser liggen?
Die vuile nepneger switched met nog 20 tickets ofzo te gaan gauw naar het winnende team.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
![]()
vertel eens, wat heb ik gemist?
[..]
![]()
Stoma gaat gewoon weg als ie niet kan winnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Stoma is trouwens net zo erg.
"Ik ben de enige die wat doet..."
![]()
[..]
Jouw stem herken ik dan wel weer uit duizendenOh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed mijn best nog door met zo'n gepanserde tankautoding van de cliff af te vliegen maar tevergeefs...
Gaat lekker hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
Ik ga weg als mijn team geen hol doet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stoma gaat gewoon weg als ie niet kan winnen
speelde je met fokkers of tegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ga weg als mijn team geen hol doet.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Nee dat schiet niet op nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kabeltje is helemaal verfrommeld en hij valt regelmatig weg. Werkt dus nog minder
Daar heb ik personeel voor!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gaat lekker he![]()
FF fappen, ben je de frustie zo kwijt.
dat is waar ookquote:
Met mij en kk, eerst ging kk gauw naar het andere team, daarna Stoma en toen zat met al die mongolen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
speelde je met fokkers of tegen.
Hij bleef maar nsb'er roepen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met mij en kk, eerst ging kk gauw naar het andere team, daarna Stoma en toen zat met al die mongolen.
Ja, als ik met mongolen wil spelen dan ga ik wel even langs het dichtstbijzijnde gehandicapten verzorgingstehuis. Dat spel hoeft mij echt niet in het debielenteam te flikkeren, want dan ben ik weg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met mij en kk, eerst ging kk gauw naar het andere team, daarna Stoma en toen zat met al die mongolen.
Zo voelde wij ons ook altijd tijdens potje domination samen met stoma.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:21 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |