Tauchquote:
KANJKERRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef SoldMayor het volgende:
Ja was een goeie avond gisteren.. vooral stoma had het naar zijn zin.
En dat is crew.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooh in je eentje is het echt een drama
Zonder teamwork wordt je echt hard afgeslacht jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooh in je eentje is het echt een drama
Scherm binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:30 schreef Pixell het volgende:
17.01.2012:
Chauffeur is onderweg
DUURT LANG GODVERDOMME
Yes, ziet er nice uit, weer een 24" maar de omvang is kleiner dan mijn Samsung, neem veel minder ruimte in wat wel relaxed is, als ie goed bevalt koop ik er een 2e bijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Scherm binnen?
Iemand BF3? Knal hem nu aan
Ah ziet er ook wel tof uit, ben ondertussen zwaar tevreden over de iiyama's die ik hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Yes, ziet er nice uit, weer een 24" maar de omvang is kleiner dan mijn Samsung, neem veel minder ruimte in wat wel relaxed is, als ie goed bevalt koop ik er een 2e bij![]()
[ afbeelding ]
ja rechts is stickerloos, moet nog ff de lijm resten eraf halen. En ik hoop dat vandaag de topkuip ook binnen is dan kan ik die vanavond nog ff doen. Zaterdag de brommer weer ophalen, moet alleeen nog ff afspraakje maken met de spuiterij en dan kan ik 30 juni gewoon met een sweet-ass bike naar de TT toe, wop wopquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel al een beetje goed resultaat kunnen boeken?
Moet wel, de bios date was niet helemaal goed gegaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij doet ook niets anders dan de hele dag achter je computer zitten fappen hè?
*kuch* basket case *kuch*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet wel, de bios date was niet helemaal goed gegaan
Doe je goed, is mij nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:33 schreef SuperFruitig het volgende:
MP achievements al binnen![]()
Nu alleen nog MVP worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |