quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef KoningStoma het volgende:
Iemand vroeg in een filmpje wat afterburners doen. Ik zeg "they burn after".
Toen kreeg ik dit terug
[..]
quote:After burners in real life basicly drain a jet out of fuel in around 40 seconds if left on.
quote:But the jets engines dont burn after. Its moving way to fast for that since the wind is hitting the fire nothing gets on fire.
Ik heb nog best lang met stef, doopy en 2 matties van me en nog die engelse mattie van stef in een party gezeten dus waren idd bijna 2 volle party's. Was best wel prima op zich.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef Rossdale het volgende:
Zo veel mensen, dan maken we wel twee aparte party'sEen party voor de schreeuwers en eentje waar ik ook verstaanbaar ben
Loek out, zhere is a biek tank!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schreeuw ook altijd te pas en te onpas NEIN en GEGEN DIE MAUER! als ik met hem in een party zit.quote:
Gerum.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik schreeuw ook altijd te pas en te onpas NEIN en GEGEN DIE MAUER! als ik met hem in een party zit.
Daar kan ie niet zo goed tegen heb ik het idee
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Net zoals gister dus, 8 man in 1 party en jij in je eentjeJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Beetje flauw ook hoor Doop.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik schreeuw ook altijd te pas en te onpas NEIN en GEGEN DIE MAUER! als ik met hem in een party zit.
AUFMACHEN BITTE!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Maar jij bent ook duits en duitsers hebben geen gevoel voor humor. Ergo, jij hebt geen gevoel voor humor. Bam.quote:
Tauchquote:
KANJKERRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef SoldMayor het volgende:
Ja was een goeie avond gisteren.. vooral stoma had het naar zijn zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |