SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Please sir. When moon? When Mustang?
hihiquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:03 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wilde iets gaan maken in de trant van luie surinaamse drol.
Leek me wel een leuke serie ja, zal hem vanavond eens toevoegen aan sickbeardquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Alcatraz is ook eindelijk begonnen zie ik
Jij ging hem toch ook volgen Ross?
Seems legitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Mag ik hier nu officieel posten na mijn vuurdoop van gister
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Je luisterde nog naar me ook af en toe.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Jazeker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Jazeker.
Die NSB'er van KK mag van mij een week gebanned worden uit deze topicreeks
[..]
Jazeker.
[..]
Jazeker.
true, dat dit nog kan in 2012 !!quote:
Dan schreeuwt echt iedereen door elkaar heen. Met 8 man vind ik het nog net gaan, maar dat ligt er een beetje aan met wie. Sommige mensen blijven ouwehoeren en daar kom je dan nauwelijks tussen. Als je er daar dan twee van in je party hebt zitten....quote:
hmm wie zou dat zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan schreeuwt echt iedereen door elkaar heen. Met 8 man vind ik het nog net gaan, maar dat ligt er een beetje aan met wie. Sommige mensen blijven ouwehoeren en daar kom je dan nauwelijks tussen. Als je er daar dan twee van in je party hebt zitten....
Vriendje van Bassie, ken hem verder ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Cliffy het volgende:
Die kleine gangster zwetst ook aan een stuk door, heb trouwens geen idee wie dat is
Ik versta er eigenlijk helemaal geen flikker vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Cliffy het volgende:
Die kleine gangster zwetst ook aan een stuk door, heb trouwens geen idee wie dat is
Jou kennende zal je mij wel weer bedoelen, beunhaas.quote:
Oh ja ! Maar nee, ik had het niet 123 daar overquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jou kennende zal je mij wel weer bedoelen, beunhaas.dat lawaai was in ieder geval niet de bedoeling, en ik zat allemaal met dat volume te kutten, maar jullie zeiden niet wanneer die goed stond. ja dan kan ik er ook niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |