Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
Mooi budget, vrijwel ieder merk heeft wel een aantal mooie instapfietsen voor dat bedrag. Zeker nu de meeste fietsenmakers ook nog wel wat 2011 modellen in de aanbieding zullen hebben. In welke omgeving zoek je? Zou je ook bereid zijn een fiets via internet te bestellen?quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is voor Shimano rijders toch sowieso mogelijk om Campa wielen te rijden?
Hoop t wel, ben fan van Campa Neutrons..
Of tweedehands!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi budget, vrijwel ieder merk heeft wel een aantal mooie instapfietsen voor dat bedrag. Zeker nu de meeste fietsenmakers ook nog wel wat 2011 modellen in de aanbieding zullen hebben. In welke omgeving zoek je? Zou je ook bereid zijn een fiets via internet te bestellen?
In deze tijd van het jaar kan je zelfs nieuwe Ultegra fietsen krijgen rond de 1000 ¤quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:26 schreef Tommeke het volgende:
Voor dat geld kan je wel een mooie tweedehands met Ultegra vinden
In maart richting Alpen? Wat denk je dat er dan nog 3 meter hoog op de galibier ligt?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef No-P het volgende:
[..]
Als jullie in maart gaan, dan ga ik mee.
Is er animo voor een Nijmegen mtbmeet begin maart overigens?
Het lijkt me ook wel leuk, maar 't is gelijk zo ver en zo lang..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
In maart richting Alpen? Wat denk je dat er dan nog 3 meter hoog op de galibier ligt?![]()
[ afbeelding ]
De middelhoge alpencols (2000 m +) gaan pas in mei open, de hoge (galibier, bonette) pas begin juni.
Zowel voor Kano als voor jou: animo is er altijd, dus plannen maar die hap! Ik doe van de zomer ook wel weer een eendaagse meet in vreeswijk incl BBQ, en Freddeh is ook wat van plan dacht ik.
Kaas: uiteraard richting de bergen, Frankrijk is altijd wel goed. Omgeving hautes Alpes: De Izoard, Bonnette, eventueel (gedeelte van) de marmotte route, Alpe d'huez, deux alpes etc.
Ben voorzien van leaseauto hier, dus dat is relatief goedkoop rijden.
Met pinksterenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel leuk, maar 't is gelijk zo ver en zo lang..Heb niet zo heel veel vakantie en ben dit jaar van plan in iig 1 langere reis te maken..
Iemand zin in een meet-light: lang weekend Ardennen-Eifel-Harz oid?
Heb je ook gelijk in: voor minder dan een week gaan we natuurlijk niet heen en weer karren. Maar mijn vakantiedagen zijn ook schaars hoor... Gewoon tijd voor maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel leuk, maar 't is gelijk zo ver en zo lang..Heb niet zo heel veel vakantie en ben dit jaar van plan in iig 1 langere reis te maken..
Iemand zin in een meet-light: lang weekend Ardennen-Eifel-Harz oid?
Niemand die niets kan vinden........=> dus .......quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Jammer dat hier niemand het gemiddeld aantal watts voor een wielrenster niet kan vindenik ben Google al aan het afstruinen maar vind niets :S
Count me inquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:24 schreef Gripper het volgende:
Kaas: uiteraard richting de bergen, Frankrijk is altijd wel goed. Omgeving hautes Alpes: De Izoard, Bonnette, eventueel (gedeelte van) de marmotte route, Alpe d'huez, deux alpes etc.
Ben voorzien van leaseauto hier, dus dat is relatief goedkoop rijden.
Welke meid?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niemand die niets kan vinden........=> dus .......
Wat kan ze fietsen hé, die meid.
Ben jij wel eens met de Bianchi de Cormet Roselend opgeweest? Of de Col 'd Iseran? Of de Tourmalet? Of de Aubisque?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef Oksel het volgende:
Ik ben voor (mid)weekje omgeving Verdon.
Net 50-60km gefietst. Tering koude reedt.
als je telkens over de Verdon begint dan moet je haast wel bang zijn voor echte alpen of Pyreneeën.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben jij wel eens met de Bianchi de Cormet Roselend opgeweest? Of de Col 'd Iseran? Of de Tourmalet? Of de Aubisque?
Nee. Maar daar ben ik ook bang voor met m'n > 85kg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben jij wel eens met de Bianchi de Cormet Roselend opgeweest? Of de Col 'd Iseran? Of de Tourmalet? Of de Aubisque?
Je weet niet wat je mist man.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee. Maar daar ben ik ook bang voor met m'n > 85kg.
troostje ik ben >95kg en kan, of moet ik zeggen konquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik boven ben op zo'n berg ben jij al 3 keer op en af geweestquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Paar kleine tochtjes. We hebben die hele dure tandem niet meer, nu 'gewoon' een goedkoop dingetje.. wordt geen vakantie van 2 weken. Weekendje hier, weekendje daar.. :-) Ook leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Okkie, gaan julie eigenlijk weer tandemen deze zomer?
Dat weet ik wel hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:50 schreef Oksel het volgende:
[..]
Paar kleine tochtjes. We hebben die hele dure tandem niet meer, nu 'gewoon' een goedkoop dingetje.. wordt geen vakantie van 2 weken. Weekendje hier, weekendje daar.. :-) Ook leuk.
We fietsen er wel regelmatig op, vooral de dame is erg van gecharmeerd als transportmiddel. Rare waarom..
2011, sukkel!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:23 schreef Freddeh het volgende:
Vriend van me heeft net een 2010 Giant TCR met Ultegra/105 mix gekocht. Eindelijk iemand om ritjes mee te doen na werktijd!
Erben's broer? Held is het!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Oksel het volgende:
Ik kwam vanmiddag bij een boer, meneer Wennemars.. 6 racefietsen in de schuur, dus ik; zo zo.. da's niet verkeerd. Oh, die zijn van mijn broer, je kent hem wel..
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Oksel het volgende:
Ik kwam vanmiddag bij een boer, meneer Wennemars.. 6 racefietsen in de schuur, dus ik; zo zo.. da's niet verkeerd. Oh, die zijn van mijn broer, je kent hem wel..
Ben je nou een held of niet?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
De prijs is alleen minder....quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef Narcotical het volgende:
Die nieuwe van Cervelo al gezien? De P5..? Prachtfietsje
Deze?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:41 schreef Narcotical het volgende:
Die nieuwe van Cervelo al gezien? De P5..? Prachtfietsje
Nee minder als de P4quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee hoor, de prijs is vooral meer.......
Ik denk dat je bij een triatlonfiets wat meer comfort heb dan bij een tijdritfiets, immers zit je bij een triatlon langer in 't zadel dan bij een tijdrit nietwaar?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is ook een triathlon fiets toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |