Genoteerd in m'n agenda! Dat willen we niet missen natuurlijk! Ik ben nu al reuze benieuwd naar de topic-versieringenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop's zilveren topic en woensdag wordt hij 60!!!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft vroeger op school blokfluitles gehad.
Dat komt hem nu goed uit
[ afbeelding ]
Hij is eigenlijk te mooi om op te eten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:02 schreef Jian het volgende:
Van Harte Gefelictieerd Oop![]()
[ afbeelding ]
tast toe!
Mag die kleine wel op fokquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
En een uniek historisch moment om vast te leggen, twéé lachende Opa's in 1 plaatje..![]()
Opa en Luna, een cadeau voor Opa's 60ste verjaardag..
[ afbeelding ]
Niks van dit al hoor.... Oops zijn visite belde afquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Jarig of niet jarig, we moeten door!
Oop wisselt een hartig woordje met Meneer Ustream..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die trollen motten van de chat af!
[ afbeelding ]
En wel nu!!
[ afbeelding ]
En wie is er weer het meest op z'n piemeltje getrapt???quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:53 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Niks van dit al hoor.... Oops zijn visite belde af
Op de eerste pic had hij ene hopjes aan de telefoon die kon om bepaalde reden niet.
op de tweede pic had hij een of andere vage barkeeper uit Rotterdam aan de lijn die had het te druk met een lege kroeg.
Op de derde pic had hij een trouwe chatter van zijn chat aan de lijn die wel wou maar niet in beeld durfde.
en op de vierde pic belde dijkie af omdat de batterij van zijn booster plat stond ,wat een zwak excuus was natuurlijk ,hij had zeker geen geld meer voor stroom of had teveel met ton door de stad gereden .
Aaaaah gossie en deed het zeer bende bielzen ,ja heb je me z`on kleintje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En wie is er weer het meest op z'n piemeltje getrapt???
En opa dronk een biertjequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:08 schreef ZOA het volgende:
Opa nog van harte gefeliciteerd met Uw 60ste verjaardag.
Enkele belangrijke gebeurtenissen: 2012 Het Engelstalige gedeelte van Wikipedia gaat 24 uur plat ter ere van Opa's verjaardag. 1963 De meeste beruchte Eflstedentocht wordt verreden onder barre omstandigheden.En in 1903 brengt de voorloper van Opa's stream Marconi de eerste radioverbinding tot stand tussen de VS en GB in morse
Ughquote:Op donderdag 19 januari 2012 04:44 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Aaaaah gossie en deed het zeer bende bielzen ,ja heb je me z`on kleintje.
hmz en jij geilt daarop? bah... Had je hoger ingeschatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:53 schreef Houtvester het volgende:
lol nee hoor dijkie je loop er zelf mee te koop .
Jij en inschatten ...onmogelijk en nee geil er niet op maar het was een belachelijke vertoningquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
hmz en jij geilt daarop? bah... Had je hoger ingeschat
Je gaat steeds meer onzin uitkramen...? Maar je hebt je aandacht weer ff gehad, kruip nu maar weer onder je steenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:36 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Jij en inschatten ...onmogelijk en nee geil er niet op maar het was een belachelijke vertoning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
En over zijn medebewoners...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Opa mensen, het topic gaat over opaaaaaaa.
Wat let je om die onzin weg te halen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Opa mensen, het topic gaat over opaaaaaaa.
Dat zou wel zwaar ten koste gaan van de 'full opa experience'quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat let je om die onzin weg te halen?
Ho ho een Opa die zich met andere chats bemoeit en zijn eigen chat heeft dichtgetimmerd, een opa die iedereen uitscheld voor rotte vis en die het zelf uitlokt die ruzies!quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou wel zwaar ten koste gaan van de 'full opa experience'
Een stream op een mannetje die zijn stoel nauwelijks uitkomt en een hele horde mensen die zich daar ruzie over maken.
Ach, je moet het zo zien: de Daltons waren ook maar een zooitje bijeengeraapt gannef, te dom om voor de duvel te dansen en slechter dan het water diep is. Maar ze gaven wel een extra komische noot aan de verhalen over hoofdpersoon Lucky Luke. Zoek de parallellen...quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou wel zwaar ten koste gaan van de 'full opa experience'
Een stream op een mannetje die zijn stoel nauwelijks uitkomt en een hele horde mensen die zich daar ruzie over maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik zie het ja..quote:
ow je bent eens eerlijk dat je het toe geeft!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow je bent eens eerlijk dat je het toe geeft!
Alle chatters is dat niet net zoiets als IEDEREEN..en waar haal jiij het vandaan dat ie gemist werd,het was weer ouderwetsgezellig zonder die ouwe stoker dus dat even.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:51 schreef Toverheks het volgende:
Opa werd gisterenavond 27-1-2012 echt gemist op zijn stream, dus alle sjatters van verschillende sjatboxen die opa op het voetje volgen in rep en roer.......... dus maar een gouwe ouwe uit de oude doos![]()
![]()
![]()
Over Kuifje heb ik het niet eens gehad hoor, maar denk jij niet dat die bijrijders juist achter de hoofdpersoon aanlopen om zelf interessant te willen lijken omdat ze zelf zo'n miserabel leventje hebben?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:48 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk noemt ook PB opa impliciet een saaie lul want net als Kuifje heeft hij al die bijfiguren nodig om nog een beetje interessant te kunnen wezen.
Oow dat verklaard dan gelijk waarom jij er achteraan hobbelt PBquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Over Kuifje heb ik het niet eens gehad hoor, maar denk jij niet dat die bijrijders juist achter de hoofdpersoon aanlopen om zelf interessant te willen lijken omdat ze zelf zo'n miserabel leventje hebben?
Het feit dat jij hierop reageert is een aardige bevestiging van mijn thesequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Oow dat verklaard dan gelijk waarom jij er achteraan hobbelt PB
![]()
Ik analyseer en constateer das heel wat anders dan achter die ouwe aan hobbelen .quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het feit dat jij hierop reageert is een aardige bevestiging van mijn these
Je jat Oop's foto's, je kaapt zijn chatrooms en du moment dat hij online komt ben je er en neem je zijn stream op. Maar je hobbelt niet achter hem aan. Over obsessieve fans gesproken..quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:13 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ik analyseer en constateer das heel wat anders dan achter die ouwe aan hobbelen .
lol jij bent heel droevig hoor PB hahahaahahquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je jat Oop's foto's, je kaapt zijn chatrooms en du moment dat hij online komt ben je er en neem je zijn stream op. Maar je hobbelt niet achter hem aan. Over obsessieve fans gesproken..
Ik ga voor de imitatie!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Of Oop wat heftig reageert op zijn nieuwe medicijnen of dat hij een chatter van de Parnassia Chat imiteert? Wie het weet mag het zeggen....
[ afbeelding ]
wat ik zie is een mongool op afstandsbediening hahhahahaquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Of Oop wat heftig reageert op zijn nieuwe medicijnen of dat hij een chatter van de Parnassia Chat imiteert? Wie het weet mag het zeggen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zal het inderdaad een SIO-imitatie geweest zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:27 schreef Houtvester het volgende:
[..]
wat ik zie is een mongool op afstandsbediening hahhahaha
Ja hij deed jou perfect na dat dan weer welquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad een SIO-imitatie geweest zijn
Dacht niet dat ik bij het SIO-kot hoorde..quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja hij deed jou perfect na dat dan weer wel
je zit er anders wel dagen achter elkaar dus die immitatie blijft van jouquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dacht niet dat ik bij het SIO-kot hoorde..
Met 15 komen we een heel eind Tiet. en als we er toch meer nodig hebben, krijgen we wel korting.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
PB, ik heb 15 dwangbuizen besteld, daar heb je toch voorlopig genoeg aan he, om sommige SIO gasten er in te helpen hijsen............
als ik nog meer van die gesjellige dwangbuisjes bestelde kregen we er gratis riempjes en gespjes bij, dus geef maar een gilletje ik lever ze wel aanquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met 15 komen we een heel eind Tiet. en als we er toch meer nodig hebben, krijgen we wel korting.
Iets zegt me dat ik maar beter niet Rammstein er direct achteraan kan vragen...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Opa draait vol liefde een liedje van Nina Hagen voor T0nja
[ afbeelding ]
Sterker nog: Oop blijft nog steeds gemarginaliseerd, terwijl een broekie dat nog niet droog achter de oren is en vanaf een plat dak niet meer doet dan "Hoe, hoe!" roepen, nationale bekendheid geniet...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou, het is me weer een drukte van belang hier bij Opa The Best Friend Kickert. En ook eigenlijk best wel triest dat ik me nog steeds verantwoordelijk voel om zijn Topic niet in de vergetelheid te laten zakken ondanks het mismanagement op zijn chat... en dat terwijl arme Oop dagelijks te prooi valt aan vuige toespelingen en bejegeningen waar zelfs een lijk bleek van wordt, maar dit terzake.
Oop is minstens interessanter dan een lullig doorgestoken Mol-programmaatje!
Haha Oop dacht dat het een reller van de andere chat betrof. Inmiddels kan je er weer op hoor, met excuus van Oop en zijn digitale bodyguardsquote:
Ohw? Excuses van Oop? sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha Oop dacht dat het een reller van de andere chat betrof. Inmiddels kan je er weer op hoor, met excuus van Oop en zijn digitale bodyguards
preventief ruimen noemen ze dat, ..... tsja op een dag als deze moet je Oop ook niet feliciteren natuurlijk, zijn rood-witte hart bloed en hij hoort geen engelen meer zingenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat krijgen we nou??? Ik log in, feliciteer opa en ik wordt er uit geflikkerd omdat ik teveel berichten per minuut stuur. Het was er 1 !!!
Ben er weg van
Tsja geen wonder, je was ook uitgenodigd op de Anti-Opa chat! Maar je hebt iig even een leuk beeld gekregen hoe de zaken liggen hier en daar...quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gezeik, ik hou er niet van en ben er klaar mee.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Twitter zoekt vergelijkbare profielen die bij elkaar passen. En soms weten ze dat beter dan de betreffende personen zelf.
[ afbeelding ]
Ik proef een zekere treurige gelatenheid bij Oop. Hij heeft duidelijk het geloof in een kampioenschap opgegeven. Het valt momenteel ook niet mee natuurlijk om verknocht Ajax-fan te zijnquote:
Ik lees nu al een week of wat mee op die rel chat, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden zo'n zielige en pathetische bende bijelkaar heb gezien. Ik denk trouwens dat ik nog wel een weekje of wat moet meelezen voor ik een soort van "eindrapportje" kan opmaken.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha Oop dacht dat het een reller van de andere chat betrof. Inmiddels kan je er weer op hoor, met excuus van Oop en zijn digitale bodyguards
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Ik lees nu al een week of wat mee op die rel chat, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden zo'n zielige en pathetische bende bijelkaar heb gezien. Ik denk trouwens dat ik nog wel een weekje of wat moet meelezen voor ik een soort van "eindrapportje" kan opmaken.
Zijn er uberhaupt nog mensen dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Ik lees nu al een week of wat mee op die rel chat, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden zo'n zielige en pathetische bende bijelkaar heb gezien. Ik denk trouwens dat ik nog wel een weekje of wat moet meelezen voor ik een soort van "eindrapportje" kan opmaken.
Het schijnt hier wel om mensen te gaan, heb ik horen fluisteren. Qua geestelijke vermogens lijkt het merendeel evenwel niet verder te zijn gekomen dan het niveau van de homo heidelbergensis.quote:
Hahaha Dewey... Nu doe je er toch een paar tekort hoor.. Er zitten er tussen die het niveautje neanderthaler best halen hoor!!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Het schijnt hier wel om mensen te gaan, heb ik horen fluisteren. Qua geestelijke vermogens lijkt het merendeel evenwel niet verder te zijn gekomen dan het niveau van de homo heidelbergensis.
Een klein aantal haalt zelfs het hedendaagse niveau Jostiquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha Dewey... Nu doe je er toch een paar tekort hoor.. Er zitten er tussen die het niveautje neanderthaler best halen hoor!!
Al bijna 1000 views in twee dagen tijd. Niet slechtquote:
Ja, alleen zijn ze niet zo muzikaalquote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een klein aantal haalt zelfs het hedendaagse niveau Josti
Een verder gedetaileerde foto zal ik maar achterwegen laten op fokquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop laat nieuwsgierige streamers graag zijn zak zien
[ afbeelding ]
Dus toch Homoquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Een verder gedetaileerde foto zal ik maar achterwegen laten op fok![]()
[ link | afbeelding ]
Scherp antwoordquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef Houtvester het volgende:
[..]
is dat een bevestiging van je dijk ...knap dat je uit de kast komt hoor
Als je die hebt moet je 'm maar plaatsen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef Houtvester het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hij kan niet beterquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Scherp antwoordJe kunt beter... kom op!
Wat is dat nou voor armband? Zo'n overpriced, bewezen niet-werkend voetbalding?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef Houtvester het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor armband? Zo'n overpriced, bewezen niet-werkend voetbalding?
Oop zou live op stream commentaar gaan geven. Dat pleziertje wordt ons nu afgepaktquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Oop zal ook wel balen dat de Elfstedentocht niet door gaat, of was ie dit keer uitgeloot
De eerste keer dat ik blij ben met een streamlockquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop krijgt een rugmassage van Oma...... en streamlock...
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrepen heb hoopt Oop dat Man United met de B-selectie komt en dat de vernedering zich beperkt tot een enigszins acceptabele 0-6quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:37 schreef Jian het volgende:
Ik ben benieuwd of Oop al een beetje in de voorbereiding is voor as donderdag als Ajax het moet opnemen tegen Manchester United ..... !? Alvast sterkte gewenst, Oop!
Tja Gher, je had het kunnen weten.. Met het plaatsen van caps van 123 in dit topic leg je natuurlijk de vinger op de gevoelige plek bij deze wannabe-Oop. Hij probeert krampachtig in alles op Opaatje te lijken: de bril, de oorbel en hij heeft zelfs zijn hoofd kaal laten scheren. En als hij dan uiteindelijk toch nog tot de conclusie moet komen dat hij het in de verste verte niet haalt bij zijn Grote Idool, tja dan steekt dat natuurlijk enorm..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[Edit]
Het leek leuker dan het was dus!
[ link | afbeelding ]
Hmm, ik begin blijkbaar idd de greep te verliezen op de ster-allures van de actieve streamers, eerst Oop zelf die zijn trouwste aanhanger kickt ten gunste van een zeikerig druiloortje op zijn chat, en vervolgens Mich die übergraag in beeld wil, maar kickt bij het eerste de beste woordje wat 'm niet bevalt.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja Gher, je had het kunnen weten.. Met het plaatsen van caps van 123 in dit topic leg je natuurlijk de vinger op de gevoelige plek bij deze wannabe-Oop. Hij probeert krampachtig in alles op Opaatje te lijken: de bril, de oorbel en hij heeft zelfs zijn hoofd kaal laten scheren. En als hij dan uiteindelijk toch nog tot de conclusie moet komen dat hij het in de verste verte niet haalt bij zijn Grote Idool, tja dan steekt dat natuurlijk enorm..
Of ze onsmakelijk zijn weet ik niet, maar verder mag je nooit meer radenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:26 schreef pullup het volgende:
Ik voorzie weer een aantal onsmakelijke caps van een snackende opa
Nou, idd. Zelden zo'n gelukzalige gelaatsuitdrukking aanschouwdquote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geniet zichtbaar van zijn waterbiertje
[ afbeelding ]
Dat zal wel meevallen hoor. Oop heeft gewoon krachtvoer nodig om zich op te laden voor de wedstrijd tegen Man United donderdag..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:38 schreef Jian het volgende:
Als ie nou maar geen uitslag krijgt van al dat gezonde spul
Misschien kan Frank de Boer 'm donderdag opstellen als spits.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:37 schreef pullup het volgende:
Nu eens kijken of we hem wat meer beweging kunnen aanpraten
Ik heb horen fluisteren dat Frank donderdagavond een oortje draagt en dat hij gecoacht gaat worden door Oopquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien kan Frank de Boer 'm donderdag opstellen als spits.
Dan zal Imbecilio wel niet spelenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb horen fluisteren dat Frank donderdagavond een oortje draagt en dat hij gecoacht gaat worden door Oop
Aha, dat is het geheim van het succes van de laatste wekenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb horen fluisteren dat Frank donderdagavond een oortje draagt en dat hij gecoacht gaat worden door Oop
Tsss, je weet toch dat ze niet op dit soort "laagniveau" topics komt? BQ is van een veel hoger niveau, je weet wel DGK-topic enzo en van de As The Shit Turns programma's niets willen missen. Geef het maar toe, dat heeft stukken meer niveau!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij blijft leuk!
[ afbeelding ]
BQ, als je dit leest: je bent vergelijkbaar met Oop!
Normaal doet hij dat ook, maar hachee lust ie nou eenmaal niet. Karbonades daarentegen wel, en deze helemaal want ze komen van Leo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:11 schreef pullup het volgende:
Wat krijgen we nou ?![]()
Eten wat de pot schaft ouwe.
Leo voor al uw bier en karbonades.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Normaal doet hij dat ook, maar hachee lust ie nou eenmaal niet. Karbonades daarentegen wel, en deze helemaal want ze komen van Leo.
Tja, het kan niet elke dag kermis zijn hè.. Maar verder is het een heel gezonde maaltijd, want hij wordt genuttigd van een Ajax-bordquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Leo voor al uw bier en karbonades.
En waar is het groenvoer ?Dammit ik dacht dat hij het begon te leren.
Maar Opa is maagpatient hé? dan kan je geen hasjee eten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
En Oop is geen konijn, zegt ie net
Maar ook geen carnivoor, dus hij mist het vermogen om uit deze maaltijd van vet vlees en koolhydraten de benodigde vitamines zelf op te bouwen en mist tevens nuttige vezels die de darmfunctie helpen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
En Oop is geen konijn, zegt ie net
Ja, da's logisch!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Opa is maagpatient hé? dan kan je geen hasjee eten.Wel carbonaden, friet, dellen, snert, bruine bonen, drop, jenever, roje wijn, bier en ohhja, Spa!
Maak je niet druk, Oop is een echte ijzervreter, die hep nog over de 2e Wereldoorlog gelezen op schoolquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ook geen carnivoor, dus hij mist het vermogen om uit deze maaltijd van vet vlees en koolhydraten de benodigde vitamines zelf op te bouwen en mist tevens nuttige vezels die de darmfunctie helpen.
Het zou jammer zijn als hij daar allerlei pilletjes voor nodig zou hebben
Jahh, Oop is een echte Kick-Ass(hole)quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Oop is een echte ijzervreter, die hep nog over de 2e Wereldoorlog gelezen op school
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat drinkt Oop vandaag?
[ afbeelding ]Worteltjessap, Oop is an het compenseren, goeie zaak, morgen een zware wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scheurbuik waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef Jian het volgende:
Hij zit aan de Cola Zero, is ie ziek ?
Dat is waar hij is weer een weekje safe.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zat gisteren nog aan een sapje met vitamientjes .......
De Jong is tam vandaag... Vandaag? Al een paar weken... Het hele seizoen eigenlijk...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef Jian het volgende:
Volgens Oop bewegen ze ook niet, "er, er, zit gewoon geen pit in, man" Nu het 0-1 is begint Oop toch wat nerveus te worden, maar hij analyseert er nog steeds lustig op los. Vermeer is de laatste tijd een beetje onzeker volgens Oop. Vanwaar die coulance, Vermeer bakt er helemaal niks van de laatste tijd. Oop wordt toch niet soft, hè
In het kort: Ajax kansloos verloren!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben niet zo op voetbal, ken iemand ff uitleggen wat hier allemaal staat?![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef Jian het volgende:
En Oop herhaalt nog maar een keer dat het geen afgang is geworden. Nee Oop, dat komt nog in de terugwedstrijd in Manchester
Eingelijk is oop een zachtaardig man met een aimabel karakter,quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:31 schreef pullup het volgende:
Ik ga eens even op de stream van die ouwe kijken. Ik zal wel niet welkom zijn op de chat om hem welgemeend te troosten.
Valt wel mee hoor. Als hij je eenmaal kent en hij mag je, kan je een aardige pot bij hem breken. Als je tenminste niet een troll van de Parnassia-chat bent en niet tot het uitschot van FUCK! behoort, zoals Biekwien en die Kopiekut en weet ik hoe ze allemaal heten...,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Eingelijk is oop een zachtaardig man met een aimabel karakter,maar één "verkeerd" woord bij die zeiksnor en you're history!
Ik zie voorzie nu al een ooit verschijnende verzamel-movie: The Best of Oop, "Die kan nog geen grasspriet passeren!"quote:
"Komt er weer zo'n ziekenhuisbal" is ook een klassieker. Of: "Hé Scheids, heb ie een bint in je ogen??"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie voorzie nu al een ooit verschijnende verzamel-movie: The Best of Oop, "Die kan nog geen grasspriet passeren!"
Ahh, je mist the point zie ik..geeft nie, het wordt er alleen maar leuker opquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:18 schreef pullup het volgende:
Kan je niet beter filmpjes maken als er wel chatters zijn![]()
![]()
Ik heb het vermoeden dat dit tot etenstijd ongewijzigd blijft.
Ach ja, het is weer eens wat anders dan opa met een bord vol eten (waarvan ik ook nooit het punt zie)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, je mist the point zie ik..geeft nie, het wordt er alleen maar leuker op
Omie wil van Opie af zie ik hier? Ruim ¤200 "drinkgeld" en Opie heeft geen pilletjes meer nodig, nooit meer!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Uiteraard maakt darten dorstig, daarom zorgt Oma dat Oop voldoende drinkgeld bij zich heeft
[ afbeelding ]
Oop geeft ook rondjes hoor...quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omie wil van Opie af zie ik hier? Ruim ¤200 "drinkgeld" en Opie heeft geen pilletjes meer nodig, nooit meer!
Ik wil geen doemdenker zijn, maar bij de vorige ontmoeting ging het ook pas in de tweede helft mis..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:44 schreef Jian het volgende:
1-1 en er begint toch een beetje hoop te gloren bij Oop
Niet doen, ik geniet zo van dat blije gezichtje van 'mquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil geen doemdenker zijn, maar bij de vorige ontmoeting ging het ook pas in de tweede helft mis..
Is dat wel geverifieerd bij Oop? ik zie hier heel wat anders namelijk! Kan ik dan helemaal niets overlaten aan je?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond bestaat het menu uit makreelfilet met mayonaise en zure bommen
[ afbeelding ]
Hahaha.. dat komt dat omdat bij Oop altijd alles tussen twee dubbelgevouwen boterhammen gaat. Maar ik heb persoonlijk vastgesteld dat het beleg in kwestie wel degelijk makreel is..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat wel geverifieerd bij Oop? ik zie hier heel wat anders namelijk! Kan ik dan helemaal niets overlaten aan je?![]()
[ link | afbeelding ]
Zelfs Oop vertrouwd het niet!
[ link | afbeelding ]
Nah, zo is de lol van het verrassingseffect er helemaal vanaf!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Het item "Wat eet Oop vandaag" is bij zijn fans altijd razend populair en daarom publiceren we ditmaal het weekmenu in Maison Oop:
[ afbeelding ]
Maandag - Chinees
Dinsdag - Doperwtjes met krieltjes en appelmoes
Woensdag - Zuurkool met spekjes
Donderdag - Hutspot met sucadelapje (door Oop zelf gemaakt!)
Vrijdag - Boerenkool met worst
Zaterdag - Vis van Rick Buys
Zondag - Snack
Tis goed dat Oop die complotten van de KNVB tegen Ajax aan de kaak stelt. Tsja, wie moet het anders doen, toch?!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop was blij met de zege van Ajax, maar daarom niet minder kritisch
Ik ga voor de vrijdag en voor de Boerenkool met worst, dat wordt genietenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Het item "Wat eet Oop vandaag" is bij zijn fans altijd razend populair en daarom publiceren we ditmaal het weekmenu in Maison Oop:
[ afbeelding ]
Maandag - Chinees
Zondag - Snack
Oop is er even tussenuit geweest wegens griep. Vandaag was het menu gewijzigd in soep.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
Het scheelt wel een behoorlijk aantal caps per week nu het hele weekmenu al op maandag duidelijk is.
Hij zat toch niet de man van de wedstrijd te demoniseren toch ?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo ongeveer ziet het gezicht van Oop eruit tijdens de rust, met Ajax op 0-1 achterstand en Imbecilio middels een wissel in het veld...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zat toch niet de man van de wedstrijd te demoniseren toch ?
ja, ja, een klein excuus van Oop in de richting van Imbecilio zou natuurlijk wel op z'n plaats zijn ...quote:Op zondag 4 maart 2012 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]En het heeft geholpen, want met de tweede helft speelde hij de sterren van de hemel.
En met al dat gelul over voetballen weet ik nog steeds niet wat Oop gegeten heeft vandaag! Klopt het menu nog wel? Of het lekker was, hoe het er uit zag enz.. ik zie dat er weer met de pet naar gegooit wordt..quote:Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, ja, een klein excuus van Oop in de richting van Imbecilio zou natuurlijk wel op z'n plaats zijn ...
Ik doe een gok.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En met al dat gelul over voetballen weet ik nog steeds niet wat Oop gegeten heeft vandaag! Klopt het menu nog wel? Of het lekker was, hoe het er uit zag enz.. ik zie dat er weer met de pet naar gegooit wordt..
Een correcte weergave van het genuttigde is dan wel op z'n plaats, het waren er wel twéé hoor!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Het voortijdig publiceren van het weekmenu heeft heel veel negatieve reacties teweeggebracht. Veel fans klaagden dat hiermee het verrassingseffect en het raadelement van de "Wat Eet Oop Vandaag Vraag" volledig weg was. Vandaar dat we er na één week weer mee gestopt zijn.
We gaan weer per dag publiceren. Oop. Vanavond at Oop bruine bonen met 'spekkies', sla en aardappeltjes, maar de verrassing zit 'm in het avondhapje. Normaal op zaterdag op het hoofdmenu, maar vanavond als heerlijk tussendoortje: een harinkje van Rick Buys!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, op één been kan je niet lopenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een correcte weergave van het genuttigde is dan wel op z'n plaats, het waren er wel twéé hoor!
Ik wist wel dat het een kolerezooitje is met Oop's weekmenu... De boerenkooi met worst stond voor Vrijdag gepland!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond bestaat het menu uit boerenkool met worst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is zo lekker dat Oop z'n vingers er bijna bij op
[ afbeelding ]
Neeheequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een kolerezooitje is met Oop's weekmenu... De boerenkooi met worst stond voor Vrijdag gepland!Ik ben helemaal uit m'n ritme weer nu...
![]()
Maandag - Chinees
Zondag - Snack
Jottum en dan doen we ook zo af en toe een gasaanval tijdens het etenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:32 schreef pullup het volgende:
Dat heeft wel wat, een beetje a la 'de bunker' bepalen wat hij op zijn bord krijgt elke avond.
Hij kan er dan nog een leuk zakcentje mee verdienen als er dan 'opa punten' verkocht gaan worden.
Bij honderd punten mag je het dagmenu bepalen.
Ik ben alleen bang dat Opa, sowieso na wat ik hem zie eten, zelf een veel betere gasaanval in huis heeft dan wij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Jottum en dan doen we ook zo af en toe een gasaanval tijdens het eten
Jij wel!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:14 schreef Jian het volgende:
Verdulleme, weer de Boerenkool-met-worst-dag gemist!![]()
Kunnen we trouwens ook verzoekjes indienen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Opa, sowieso na wat ik hem zie eten, zelf een veel betere gasaanval in huis heeft dan wij.
Damn, hij leest mee en bereid zich alvast voor op een tegenaanvalquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Vooralsnog staat er vandaag erwtensoep op het menu in Maison Oop
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Damn, hij leest mee en bereid zich alvast voor op een tegenaanval
"geprivilegieerden"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is een drukte van belang in het gezellige Rotterdamse Café 't Vinkje: het Duo Freelance (Piet en Anita voor intimi) treedt er namelijk op. Dit optreden is live te volgen voor de geprivilegieerden die toegang hebbem tot het Fys forum.
[ afbeelding ]
Maar het wordt pas echt leuk als Oop en Ajax als echte eyecatchers op het giant screen in de zaak komen.
[ afbeelding ]
Een pet van Ajax doet het altijd goed in 010, moet Oop gedacht hebben
privileges hebbendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"geprivilegieerden"
Ik zoek dat even op, ben zo terug...
Jij mag er toch altijd wel op ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw verrék, of dat je er wel of niet op mag bedoel je? Ik ga dat effe checken! Ben zo terug!
Nou ik heb 't gecheckt en ik ben geprifelisialiteert geprefisialteerd ehh ik mag er op idd!quote:
Niks, gewoon door ademen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ik heb 't gecheckt en ik ben geprifelisialiteert geprefisialteerd ehh ik mag er op idd!![]()
En wat nou?
Oop kennende zal dat vis zijn, want het is zaterdag. Hoogstwaarschijnlijk Haring van Rick Buysquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks, gewoon door ademen!
Wat staat er op het menu voor vanavond?
Zit je er wel bovenop Pb?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop kennende zal dat vis zijn, want het is zaterdag. Hoogstwaarschijnlijk Haring van Rick Buys
Ja hoor.. Navraag leerde dat Oop weer op zijn vertrouwde zaterdagpatroon zit: 's middags kibbeling en om 18.00 stipt brood met haring!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zit je er wel bovenop Pb?Ik hoor zowaar illegalen vragen of Oop nog haring gaat eten vandaag, en hij weet het niet eens zeker...wel dattie soms wel twéé keer per week een meerdere harinkies eet..
Mooi mooi, niets zo vertrouwd als vertrouwd, ik ga er helemaal voor zitten!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor.. Navraag leerde dat Oop weer op zijn vertrouwde zaterdagpatroon zit: 's middags kibbeling en om 18.00 stipt brood met haring!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
Nou Bp laat op zich wachten, dus trouwe kijkertjes hier is Oops Haring Zaterdag!![]()
( neenee alles is buiten beeld..)
Leuk hé? Speciaal voor Opa's echte trouwe fans het restje on stream...![]()
Te gek outfit!quote:
Blij dat je genoten hebt!quote:Op zondag 11 maart 2012 10:05 schreef Jian het volgende:
Het haring eten was weer een festijn, ik zit hier nog zachtjes na te genieten
Wat is er mis met lekker eten en drinken? Dat behoort tot de geneugten des levens!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:25 schreef annie68 het volgende:
Wat zie je nu de hele dag van die man.
Eten zitten drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |