Ik zie voorzie nu al een ooit verschijnende verzamel-movie: The Best of Oop, "Die kan nog geen grasspriet passeren!"quote:
"Komt er weer zo'n ziekenhuisbal" is ook een klassieker. Of: "Hé Scheids, heb ie een bint in je ogen??"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie voorzie nu al een ooit verschijnende verzamel-movie: The Best of Oop, "Die kan nog geen grasspriet passeren!"
Ahh, je mist the point zie ik..geeft nie, het wordt er alleen maar leuker opquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:18 schreef pullup het volgende:
Kan je niet beter filmpjes maken als er wel chatters zijn![]()
![]()
Ik heb het vermoeden dat dit tot etenstijd ongewijzigd blijft.
Ach ja, het is weer eens wat anders dan opa met een bord vol eten (waarvan ik ook nooit het punt zie)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, je mist the point zie ik..geeft nie, het wordt er alleen maar leuker op
Omie wil van Opie af zie ik hier? Ruim ¤200 "drinkgeld" en Opie heeft geen pilletjes meer nodig, nooit meer!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Uiteraard maakt darten dorstig, daarom zorgt Oma dat Oop voldoende drinkgeld bij zich heeft
[ afbeelding ]
Oop geeft ook rondjes hoor...quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omie wil van Opie af zie ik hier? Ruim ¤200 "drinkgeld" en Opie heeft geen pilletjes meer nodig, nooit meer!
Ik wil geen doemdenker zijn, maar bij de vorige ontmoeting ging het ook pas in de tweede helft mis..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:44 schreef Jian het volgende:
1-1 en er begint toch een beetje hoop te gloren bij Oop
Niet doen, ik geniet zo van dat blije gezichtje van 'mquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil geen doemdenker zijn, maar bij de vorige ontmoeting ging het ook pas in de tweede helft mis..
Is dat wel geverifieerd bij Oop? ik zie hier heel wat anders namelijk! Kan ik dan helemaal niets overlaten aan je?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond bestaat het menu uit makreelfilet met mayonaise en zure bommen
[ afbeelding ]
Hahaha.. dat komt dat omdat bij Oop altijd alles tussen twee dubbelgevouwen boterhammen gaat. Maar ik heb persoonlijk vastgesteld dat het beleg in kwestie wel degelijk makreel is..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat wel geverifieerd bij Oop? ik zie hier heel wat anders namelijk! Kan ik dan helemaal niets overlaten aan je?![]()
[ link | afbeelding ]
Zelfs Oop vertrouwd het niet!
[ link | afbeelding ]
Nah, zo is de lol van het verrassingseffect er helemaal vanaf!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Het item "Wat eet Oop vandaag" is bij zijn fans altijd razend populair en daarom publiceren we ditmaal het weekmenu in Maison Oop:
[ afbeelding ]
Maandag - Chinees
Dinsdag - Doperwtjes met krieltjes en appelmoes
Woensdag - Zuurkool met spekjes
Donderdag - Hutspot met sucadelapje (door Oop zelf gemaakt!)
Vrijdag - Boerenkool met worst
Zaterdag - Vis van Rick Buys
Zondag - Snack
Tis goed dat Oop die complotten van de KNVB tegen Ajax aan de kaak stelt. Tsja, wie moet het anders doen, toch?!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop was blij met de zege van Ajax, maar daarom niet minder kritisch
Ik ga voor de vrijdag en voor de Boerenkool met worst, dat wordt genietenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Het item "Wat eet Oop vandaag" is bij zijn fans altijd razend populair en daarom publiceren we ditmaal het weekmenu in Maison Oop:
[ afbeelding ]
Maandag - Chinees
Dinsdag - Doperwtjes met krieltjes en appelmoes
Woensdag - Zuurkool met spekjes
Donderdag - Hutspot met sucadelapje (door Oop zelf gemaakt!)
Vrijdag - Boerenkool met worst
Zaterdag - Vis van Rick Buys
Zondag - Snack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |