Het feit dat jij hierop reageert is een aardige bevestiging van mijn thesequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Oow dat verklaard dan gelijk waarom jij er achteraan hobbelt PB
![]()
Ik analyseer en constateer das heel wat anders dan achter die ouwe aan hobbelen .quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het feit dat jij hierop reageert is een aardige bevestiging van mijn these
Je jat Oop's foto's, je kaapt zijn chatrooms en du moment dat hij online komt ben je er en neem je zijn stream op. Maar je hobbelt niet achter hem aan. Over obsessieve fans gesproken..quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:13 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ik analyseer en constateer das heel wat anders dan achter die ouwe aan hobbelen .
lol jij bent heel droevig hoor PB hahahaahahquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je jat Oop's foto's, je kaapt zijn chatrooms en du moment dat hij online komt ben je er en neem je zijn stream op. Maar je hobbelt niet achter hem aan. Over obsessieve fans gesproken..
Ik ga voor de imitatie!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Of Oop wat heftig reageert op zijn nieuwe medicijnen of dat hij een chatter van de Parnassia Chat imiteert? Wie het weet mag het zeggen....
[ afbeelding ]
wat ik zie is een mongool op afstandsbediening hahhahahaquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Of Oop wat heftig reageert op zijn nieuwe medicijnen of dat hij een chatter van de Parnassia Chat imiteert? Wie het weet mag het zeggen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zal het inderdaad een SIO-imitatie geweest zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:27 schreef Houtvester het volgende:
[..]
wat ik zie is een mongool op afstandsbediening hahhahaha
Ja hij deed jou perfect na dat dan weer welquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad een SIO-imitatie geweest zijn
Dacht niet dat ik bij het SIO-kot hoorde..quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja hij deed jou perfect na dat dan weer wel
je zit er anders wel dagen achter elkaar dus die immitatie blijft van jouquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dacht niet dat ik bij het SIO-kot hoorde..
Met 15 komen we een heel eind Tiet. en als we er toch meer nodig hebben, krijgen we wel korting.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
PB, ik heb 15 dwangbuizen besteld, daar heb je toch voorlopig genoeg aan he, om sommige SIO gasten er in te helpen hijsen............
als ik nog meer van die gesjellige dwangbuisjes bestelde kregen we er gratis riempjes en gespjes bij, dus geef maar een gilletje ik lever ze wel aanquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met 15 komen we een heel eind Tiet. en als we er toch meer nodig hebben, krijgen we wel korting.
Iets zegt me dat ik maar beter niet Rammstein er direct achteraan kan vragen...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Opa draait vol liefde een liedje van Nina Hagen voor T0nja
[ afbeelding ]
Sterker nog: Oop blijft nog steeds gemarginaliseerd, terwijl een broekie dat nog niet droog achter de oren is en vanaf een plat dak niet meer doet dan "Hoe, hoe!" roepen, nationale bekendheid geniet...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou, het is me weer een drukte van belang hier bij Opa The Best Friend Kickert. En ook eigenlijk best wel triest dat ik me nog steeds verantwoordelijk voel om zijn Topic niet in de vergetelheid te laten zakken ondanks het mismanagement op zijn chat... en dat terwijl arme Oop dagelijks te prooi valt aan vuige toespelingen en bejegeningen waar zelfs een lijk bleek van wordt, maar dit terzake.
Oop is minstens interessanter dan een lullig doorgestoken Mol-programmaatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |