Nou, idd. Zelden zo'n gelukzalige gelaatsuitdrukking aanschouwdquote:Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geniet zichtbaar van zijn waterbiertje
[ afbeelding ]
Dat zal wel meevallen hoor. Oop heeft gewoon krachtvoer nodig om zich op te laden voor de wedstrijd tegen Man United donderdag..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:38 schreef Jian het volgende:
Als ie nou maar geen uitslag krijgt van al dat gezonde spul
Misschien kan Frank de Boer 'm donderdag opstellen als spits.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:37 schreef pullup het volgende:
Nu eens kijken of we hem wat meer beweging kunnen aanpraten
Ik heb horen fluisteren dat Frank donderdagavond een oortje draagt en dat hij gecoacht gaat worden door Oopquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien kan Frank de Boer 'm donderdag opstellen als spits.
Dan zal Imbecilio wel niet spelenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb horen fluisteren dat Frank donderdagavond een oortje draagt en dat hij gecoacht gaat worden door Oop
Aha, dat is het geheim van het succes van de laatste wekenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb horen fluisteren dat Frank donderdagavond een oortje draagt en dat hij gecoacht gaat worden door Oop
Tsss, je weet toch dat ze niet op dit soort "laagniveau" topics komt? BQ is van een veel hoger niveau, je weet wel DGK-topic enzo en van de As The Shit Turns programma's niets willen missen. Geef het maar toe, dat heeft stukken meer niveau!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij blijft leuk!
[ afbeelding ]
BQ, als je dit leest: je bent vergelijkbaar met Oop!
Normaal doet hij dat ook, maar hachee lust ie nou eenmaal niet. Karbonades daarentegen wel, en deze helemaal want ze komen van Leo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:11 schreef pullup het volgende:
Wat krijgen we nou ?![]()
Eten wat de pot schaft ouwe.
Leo voor al uw bier en karbonades.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Normaal doet hij dat ook, maar hachee lust ie nou eenmaal niet. Karbonades daarentegen wel, en deze helemaal want ze komen van Leo.
Tja, het kan niet elke dag kermis zijn hè.. Maar verder is het een heel gezonde maaltijd, want hij wordt genuttigd van een Ajax-bordquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Leo voor al uw bier en karbonades.
En waar is het groenvoer ?Dammit ik dacht dat hij het begon te leren.
Maar Opa is maagpatient hé? dan kan je geen hasjee eten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
En Oop is geen konijn, zegt ie net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |