Oop is er even tussenuit geweest wegens griep. Vandaag was het menu gewijzigd in soep.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
Het scheelt wel een behoorlijk aantal caps per week nu het hele weekmenu al op maandag duidelijk is.
Hij zat toch niet de man van de wedstrijd te demoniseren toch ?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo ongeveer ziet het gezicht van Oop eruit tijdens de rust, met Ajax op 0-1 achterstand en Imbecilio middels een wissel in het veld...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zat toch niet de man van de wedstrijd te demoniseren toch ?
ja, ja, een klein excuus van Oop in de richting van Imbecilio zou natuurlijk wel op z'n plaats zijn ...quote:Op zondag 4 maart 2012 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]En het heeft geholpen, want met de tweede helft speelde hij de sterren van de hemel.
En met al dat gelul over voetballen weet ik nog steeds niet wat Oop gegeten heeft vandaag! Klopt het menu nog wel? Of het lekker was, hoe het er uit zag enz.. ik zie dat er weer met de pet naar gegooit wordt..quote:Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, ja, een klein excuus van Oop in de richting van Imbecilio zou natuurlijk wel op z'n plaats zijn ...
Ik doe een gok.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En met al dat gelul over voetballen weet ik nog steeds niet wat Oop gegeten heeft vandaag! Klopt het menu nog wel? Of het lekker was, hoe het er uit zag enz.. ik zie dat er weer met de pet naar gegooit wordt..
Een correcte weergave van het genuttigde is dan wel op z'n plaats, het waren er wel twéé hoor!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Het voortijdig publiceren van het weekmenu heeft heel veel negatieve reacties teweeggebracht. Veel fans klaagden dat hiermee het verrassingseffect en het raadelement van de "Wat Eet Oop Vandaag Vraag" volledig weg was. Vandaar dat we er na één week weer mee gestopt zijn.
We gaan weer per dag publiceren. Oop. Vanavond at Oop bruine bonen met 'spekkies', sla en aardappeltjes, maar de verrassing zit 'm in het avondhapje. Normaal op zaterdag op het hoofdmenu, maar vanavond als heerlijk tussendoortje: een harinkje van Rick Buys!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, op één been kan je niet lopenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een correcte weergave van het genuttigde is dan wel op z'n plaats, het waren er wel twéé hoor!
Ik wist wel dat het een kolerezooitje is met Oop's weekmenu... De boerenkooi met worst stond voor Vrijdag gepland!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond bestaat het menu uit boerenkool met worst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is zo lekker dat Oop z'n vingers er bijna bij op
[ afbeelding ]
Neeheequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een kolerezooitje is met Oop's weekmenu... De boerenkooi met worst stond voor Vrijdag gepland!Ik ben helemaal uit m'n ritme weer nu...
![]()
Maandag - Chinees
Dinsdag - Doperwtjes met krieltjes en appelmoes
Woensdag - Zuurkool met spekjes
Donderdag - Hutspot met sucadelapje (door Oop zelf gemaakt!)
Vrijdag - Boerenkool met worst
Zaterdag - Vis van Rick Buys
Zondag - Snack
Jottum en dan doen we ook zo af en toe een gasaanval tijdens het etenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:32 schreef pullup het volgende:
Dat heeft wel wat, een beetje a la 'de bunker' bepalen wat hij op zijn bord krijgt elke avond.
Hij kan er dan nog een leuk zakcentje mee verdienen als er dan 'opa punten' verkocht gaan worden.
Bij honderd punten mag je het dagmenu bepalen.
Ik ben alleen bang dat Opa, sowieso na wat ik hem zie eten, zelf een veel betere gasaanval in huis heeft dan wij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Jottum en dan doen we ook zo af en toe een gasaanval tijdens het eten
Jij wel!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:14 schreef Jian het volgende:
Verdulleme, weer de Boerenkool-met-worst-dag gemist!![]()
Kunnen we trouwens ook verzoekjes indienen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Opa, sowieso na wat ik hem zie eten, zelf een veel betere gasaanval in huis heeft dan wij.
Damn, hij leest mee en bereid zich alvast voor op een tegenaanvalquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Vooralsnog staat er vandaag erwtensoep op het menu in Maison Oop
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Damn, hij leest mee en bereid zich alvast voor op een tegenaanval
"geprivilegieerden"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is een drukte van belang in het gezellige Rotterdamse Café 't Vinkje: het Duo Freelance (Piet en Anita voor intimi) treedt er namelijk op. Dit optreden is live te volgen voor de geprivilegieerden die toegang hebbem tot het Fys forum.
[ afbeelding ]
Maar het wordt pas echt leuk als Oop en Ajax als echte eyecatchers op het giant screen in de zaak komen.
[ afbeelding ]
Een pet van Ajax doet het altijd goed in 010, moet Oop gedacht hebben
privileges hebbendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"geprivilegieerden"
Ik zoek dat even op, ben zo terug...
Jij mag er toch altijd wel op ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw verrék, of dat je er wel of niet op mag bedoel je? Ik ga dat effe checken! Ben zo terug!
Nou ik heb 't gecheckt en ik ben geprifelisialiteert geprefisialteerd ehh ik mag er op idd!quote:
Niks, gewoon door ademen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ik heb 't gecheckt en ik ben geprifelisialiteert geprefisialteerd ehh ik mag er op idd!![]()
En wat nou?
Oop kennende zal dat vis zijn, want het is zaterdag. Hoogstwaarschijnlijk Haring van Rick Buysquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks, gewoon door ademen!
Wat staat er op het menu voor vanavond?
Zit je er wel bovenop Pb?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop kennende zal dat vis zijn, want het is zaterdag. Hoogstwaarschijnlijk Haring van Rick Buys
Ja hoor.. Navraag leerde dat Oop weer op zijn vertrouwde zaterdagpatroon zit: 's middags kibbeling en om 18.00 stipt brood met haring!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zit je er wel bovenop Pb?Ik hoor zowaar illegalen vragen of Oop nog haring gaat eten vandaag, en hij weet het niet eens zeker...wel dattie soms wel twéé keer per week een meerdere harinkies eet..
Mooi mooi, niets zo vertrouwd als vertrouwd, ik ga er helemaal voor zitten!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor.. Navraag leerde dat Oop weer op zijn vertrouwde zaterdagpatroon zit: 's middags kibbeling en om 18.00 stipt brood met haring!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
Nou Bp laat op zich wachten, dus trouwe kijkertjes hier is Oops Haring Zaterdag!![]()
( neenee alles is buiten beeld..)
Leuk hé? Speciaal voor Opa's echte trouwe fans het restje on stream...![]()
Te gek outfit!quote:
Blij dat je genoten hebt!quote:Op zondag 11 maart 2012 10:05 schreef Jian het volgende:
Het haring eten was weer een festijn, ik zit hier nog zachtjes na te genieten
Wat is er mis met lekker eten en drinken? Dat behoort tot de geneugten des levens!quote:Op zondag 11 maart 2012 15:25 schreef annie68 het volgende:
Wat zie je nu de hele dag van die man.
Eten zitten drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |