Whehequote:Op zondag 22 januari 2012 14:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Niet te geloven. Wat heerlijk. Was vandaag gvd te ziek om in de kroeg te kijken. Maar ik weet zeker dat ik volgend jaar weer 'ziek' thuis blijf..
Ik heb zo ontzettend lopen te schreeuwen met de goal en toen het was afgelopen, mijn buren moeten ook wel een WTF momentje hebben gehad. maarja, moest toch even m'n pa laten weten die van de spanning buiten stond dat we gewonnen haddenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef numero_uno het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
De buren kwamen kijken wat er aan de hand was.. toen we los gingen
Inderdaad!!!! GEWELDIGE dag gehad, al moet ik wel zeggen dat ik voor m'n gevoel echt 20 jaar ouder ben geworden in die 20 min. die er nog te spelen waren na de 0-1!!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:49 schreef larry91 het volgende:
Geweldig, echt prachtig en wat een feest achteraf in het uitvak, in de bus en in de eendracht
Eindelijk daar gewonnen na zoveel jaren![]()
George hield zijn shirt aan. Dat was fijn voor de sponsor jaquote:Op maandag 23 januari 2012 00:17 schreef Nimma024 het volgende:
De hoofdsponsor heeft ook een mooi debuut gemaakt.
Precies, over een maand weet niemand meer wie er wel of niet speelden bij Vitesse en NEC. De uitslag weten ze over tien jaar nog. Wel een gek gevoel dit, eindelijk hebben jullie bij ons gewonnen en dat in het seizoen waarin wij eindelijk bij jullie winnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:35 schreef Mark het volgende:
Ach, het is altijd lastig om de draad weer op te pakken na een winterstop, en er ontbraken nogal wat spelers. Maar dat doet er voor ons natuurlijk niet toe. Prachtig jubileum voor Babos, dat gun ik hem van harte.
Hopelijk is dit het begin van een mooie serie.
Betekent dat een bezoekersloze uitwedstrijd aankomend jaarquote:Op maandag 23 januari 2012 13:20 schreef Nimma024 het volgende:
Negen arrestaties rondom Vitesse - NEC in het GelreDome in Arnhem (Gelderlander.nl)
ARNHEM - De politie heeft zondagmiddag negen mensen aangehouden rondom de Gelderse voetbalderby Vitesse - NEC. Het ging daarbij onder meer om belediging en openlijk geweld.
Een 27-jarige man uit Velp is aangehouden omdat hij bij het stadion bier gooide naar bezoekers en de politie. Ook een 18-jarige man uit Duiven is aangehouden omdat hij spullen naar een voorbijrijdende bus gooide.
Twee Arnhemmers van 21 en 22 jaar en een 19-jarige jongen uit Westervoort zijn gearresteerd wegens opruiing en het beledigen van politieagenten.
Een 19-jarige Arnhemmer is aangehouden omdat hij probeerde door een rij politieagenten heen te komen die een afzetting hadden gevormd. Een 24-jarige Arnhemmer is ingerekend wegens openlijke geweldpleging. Hij duwde samen met anderen dranghekken omver.
De politie heeft een onderzoek ingesteld na vernieling van een aantal ruiten van een bus.
Hihi.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Migue het volgende:
Wij als Vitesse-supporters zouden ons nu helemaal niet meer druk moeten maken om de derby. Vitesse gaat voor de titel, dus wat kan ons zo'n wedstrijd tegen een degradatieklant nou boeien? Gewoon balen dat we drie punten verspeeld hebben, meer niet. NEC -- whatever!
Ach, successupporter, meer nietquote:
Hup hup we gaan van ADO winnenquote:
Inderdaad, dat geeft hoop. Jammer dat wij niet zo heel veel scorend vermogen hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:09 schreef Mark het volgende:
Sinds Feyenoord - Ado van 2 oktober heeft Ado 5 uitwedstrijden op rij verloren, met een doelsaldo van 1-16. Dat geeft hoop, maar meer ook niet.
NEC blijft een kei in het doorbreken van negatieve spiralen van tegenstanders.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:09 schreef Mark het volgende:
Sinds Feyenoord - Ado van 2 oktober heeft Ado 5 uitwedstrijden op rij verloren, met een doelsaldo van 1-16. Dat geeft hoop, maar meer ook niet.
Weinig aan toe te voegen, Zeefuik een compliment, Schone deed het prachtig en George heeft op zijn minst weer het bravoure en zelfvertrouwen dat we kennen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nette overwinning, al zakte het niveau per minuut..
Schöne laat zich eindelijk weer 's zien, speelde erg goed. Net als Zeefuik trouwens. Als-ie zo sterk speelt als vandaag hoeft-ie niet op z'n doelpuntendroogte afgerekend te worden wat mij betreft.
+ wederom geen tegen doelpunt!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen, Zeefuik een compliment, Schone deed het prachtig en George heeft op zijn minst weer het bravoure en zelfvertrouwen dat we kennen.
Van de Velden vond ik twee gezichten hebben, soms geniaal, vaak helaas ook slordig en gehaast.
Het was inderdaad enorm KOUD. Volgende week tegen Feyenoord wordt het nog kouder, ben ik bangquote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef Mark het volgende:
Je had al snel het idee dat het niet fout kon gaan, maar toen ADO de tweede helft beter begon hoopte ik toch op de 3-0. Helaas niet gevallen. En het was KOUD
quote:
Jullie mogen hem hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nette overwinning, al zakte het niveau per minuut..
Schöne laat zich eindelijk weer 's zien, speelde erg goed. Net als Zeefuik trouwens. Als-ie zo sterk speelt als vandaag hoeft-ie niet op z'n doelpuntendroogte afgerekend te worden wat mij betreft.
Ik sla wel een keertje over en kijk op EL, hahaquote:Op maandag 30 januari 2012 20:26 schreef larry91 het volgende:
Donderdag tegen PSV gaat het pas koud worden, ze voorspellen lokaal -16. Ik trek mijn lange koersbroek wel aan onder mijn spijkerbroek
waardeloos.., het gras kan niet tegen de kou en vliegt dan naar het zuiden...quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef Caland het volgende:
Hoe ligt jullie veld er eigenlijk bij? Meen dat dat altijd een probleem was naarmate het kouder werd...
Ah, gezellig. Zit ik ook. Tweede uitvak altijdquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Daar merk je idd alleen op de hoofdtribune wat van..
Staat vandaag een stuk over het veld in de Gelderlander. De veldverwarming kan de extreme vrieskou niet aan. NEC heeft hierop extra generatoren gehuurd. Beetje angstig zijn ze wel, maar moet goedkomen.
Zit zondag ook weer 's in het stadion. Met wat Feyenoordvrienden op A..
Volgens de Gelderlander verwacht Theo geen enkel probleem voor zondag. Toch iedere keer knap wat ze met beperkte middelen en heel veel inzet voor elkaar krijgenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:38 schreef BasNijmegen het volgende:
Ben benieuwd of het zondag doorgaat. Theo heeft ons eerder doen verrassen door een prima veld op te leveren onder extreme omstandigheden.
Inderdaad, had het niet verwacht. Nu die goede lijn doortrekken tegen Feyenoord en dan kunnen we serieus aan het linkerrijtje gaan denken.quote:
Ik denk dat Alex uiteindelijk een grote trainer gaat worden. Hij wordt dan wel wekelijks afgekamd door Johan D. met altijd dezelfde one-liner ("Ik vind dat zo'n betweter" - Waarschijnlijk omdat Johan als enige ergens verstand van mag hebben), maar zijn kijk op - en passie voor het spelletje is ongeëvenaard, als ik de jonge Nederlandse trainers van dit moment bekijk. Ik durf zelfs te beweren dat hij meer uit het huidige Ajax kan halen dan Frank de Boer.quote:
Johan bekritiseert hem niet vanwege zijn kwaliteiten als trainer in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat Alex uiteindelijk een grote trainer gaat worden. Hij wordt dan wel wekelijks afgekamd door Johan D. met altijd dezelfde one-liner ("Ik vind dat zo'n betweter" - Waarschijnlijk omdat Johan als enige ergens verstand van mag hebben), maar zijn kijk op - en passie voor het spelletje is ongeëvenaard, als ik de jonge Nederlandse trainers van dit moment bekijk. Ik durf zelfs te beweren dat hij meer uit het huidige Ajax kan halen dan Frank de Boer.
Over jong gesproken: Alexander Anton Aiko Pastoor is van 1966, 45 jaren oud. Ik dacht dat hij 35 of 36 was!
Eén van de beste, zo niet de beste, man aan onze kantquote:
Maar bovenal Ryan Koolwijk... Dat Pastoor die jongen gewoon laat staan bewijst gewoon dat hij het lievelingetje van pastoor us. Koolwijk heeft iedere bal bij een Feyenoorder in de voeten geschoven.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén van de beste, zo niet de beste, man aan onze kant.
Ik erger me eerder aan Nick "Christiano" vd Velden, Lasse Schone of John Goossens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |