Ach, successupporter, meer nietquote:
Hup hup we gaan van ADO winnenquote:
Inderdaad, dat geeft hoop. Jammer dat wij niet zo heel veel scorend vermogen hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:09 schreef Mark het volgende:
Sinds Feyenoord - Ado van 2 oktober heeft Ado 5 uitwedstrijden op rij verloren, met een doelsaldo van 1-16. Dat geeft hoop, maar meer ook niet.
NEC blijft een kei in het doorbreken van negatieve spiralen van tegenstanders.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:09 schreef Mark het volgende:
Sinds Feyenoord - Ado van 2 oktober heeft Ado 5 uitwedstrijden op rij verloren, met een doelsaldo van 1-16. Dat geeft hoop, maar meer ook niet.
Weinig aan toe te voegen, Zeefuik een compliment, Schone deed het prachtig en George heeft op zijn minst weer het bravoure en zelfvertrouwen dat we kennen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nette overwinning, al zakte het niveau per minuut..
Schöne laat zich eindelijk weer 's zien, speelde erg goed. Net als Zeefuik trouwens. Als-ie zo sterk speelt als vandaag hoeft-ie niet op z'n doelpuntendroogte afgerekend te worden wat mij betreft.
+ wederom geen tegen doelpunt!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen, Zeefuik een compliment, Schone deed het prachtig en George heeft op zijn minst weer het bravoure en zelfvertrouwen dat we kennen.
Van de Velden vond ik twee gezichten hebben, soms geniaal, vaak helaas ook slordig en gehaast.
Het was inderdaad enorm KOUD. Volgende week tegen Feyenoord wordt het nog kouder, ben ik bangquote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef Mark het volgende:
Je had al snel het idee dat het niet fout kon gaan, maar toen ADO de tweede helft beter begon hoopte ik toch op de 3-0. Helaas niet gevallen. En het was KOUD
quote:
Jullie mogen hem hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nette overwinning, al zakte het niveau per minuut..
Schöne laat zich eindelijk weer 's zien, speelde erg goed. Net als Zeefuik trouwens. Als-ie zo sterk speelt als vandaag hoeft-ie niet op z'n doelpuntendroogte afgerekend te worden wat mij betreft.
Ik sla wel een keertje over en kijk op EL, hahaquote:Op maandag 30 januari 2012 20:26 schreef larry91 het volgende:
Donderdag tegen PSV gaat het pas koud worden, ze voorspellen lokaal -16. Ik trek mijn lange koersbroek wel aan onder mijn spijkerbroek
waardeloos.., het gras kan niet tegen de kou en vliegt dan naar het zuiden...quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef Caland het volgende:
Hoe ligt jullie veld er eigenlijk bij? Meen dat dat altijd een probleem was naarmate het kouder werd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |