Whehequote:Op zondag 22 januari 2012 14:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Niet te geloven. Wat heerlijk. Was vandaag gvd te ziek om in de kroeg te kijken. Maar ik weet zeker dat ik volgend jaar weer 'ziek' thuis blijf..
Ik heb zo ontzettend lopen te schreeuwen met de goal en toen het was afgelopen, mijn buren moeten ook wel een WTF momentje hebben gehad. maarja, moest toch even m'n pa laten weten die van de spanning buiten stond dat we gewonnen haddenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef numero_uno het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
De buren kwamen kijken wat er aan de hand was.. toen we los gingen
Inderdaad!!!! GEWELDIGE dag gehad, al moet ik wel zeggen dat ik voor m'n gevoel echt 20 jaar ouder ben geworden in die 20 min. die er nog te spelen waren na de 0-1!!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:49 schreef larry91 het volgende:
Geweldig, echt prachtig en wat een feest achteraf in het uitvak, in de bus en in de eendracht
Eindelijk daar gewonnen na zoveel jaren![]()
George hield zijn shirt aan. Dat was fijn voor de sponsor jaquote:Op maandag 23 januari 2012 00:17 schreef Nimma024 het volgende:
De hoofdsponsor heeft ook een mooi debuut gemaakt.
Precies, over een maand weet niemand meer wie er wel of niet speelden bij Vitesse en NEC. De uitslag weten ze over tien jaar nog. Wel een gek gevoel dit, eindelijk hebben jullie bij ons gewonnen en dat in het seizoen waarin wij eindelijk bij jullie winnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:35 schreef Mark het volgende:
Ach, het is altijd lastig om de draad weer op te pakken na een winterstop, en er ontbraken nogal wat spelers. Maar dat doet er voor ons natuurlijk niet toe. Prachtig jubileum voor Babos, dat gun ik hem van harte.
Hopelijk is dit het begin van een mooie serie.
Betekent dat een bezoekersloze uitwedstrijd aankomend jaarquote:Op maandag 23 januari 2012 13:20 schreef Nimma024 het volgende:
Negen arrestaties rondom Vitesse - NEC in het GelreDome in Arnhem (Gelderlander.nl)
ARNHEM - De politie heeft zondagmiddag negen mensen aangehouden rondom de Gelderse voetbalderby Vitesse - NEC. Het ging daarbij onder meer om belediging en openlijk geweld.
Een 27-jarige man uit Velp is aangehouden omdat hij bij het stadion bier gooide naar bezoekers en de politie. Ook een 18-jarige man uit Duiven is aangehouden omdat hij spullen naar een voorbijrijdende bus gooide.
Twee Arnhemmers van 21 en 22 jaar en een 19-jarige jongen uit Westervoort zijn gearresteerd wegens opruiing en het beledigen van politieagenten.
Een 19-jarige Arnhemmer is aangehouden omdat hij probeerde door een rij politieagenten heen te komen die een afzetting hadden gevormd. Een 24-jarige Arnhemmer is ingerekend wegens openlijke geweldpleging. Hij duwde samen met anderen dranghekken omver.
De politie heeft een onderzoek ingesteld na vernieling van een aantal ruiten van een bus.
Hihi.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Migue het volgende:
Wij als Vitesse-supporters zouden ons nu helemaal niet meer druk moeten maken om de derby. Vitesse gaat voor de titel, dus wat kan ons zo'n wedstrijd tegen een degradatieklant nou boeien? Gewoon balen dat we drie punten verspeeld hebben, meer niet. NEC -- whatever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |