dan zou ik dat zelf wel door hebben mag ik hopenquote:
Maar was het nou een serieuze vraag?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan zou ik dat zelf wel door hebben mag ik hopen
neequote:Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar was het nou een serieuze vraag?
Ik! Leuke animequote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hunter x hunter (2011) volgers hier? Het wordt nu echt spannend!!
Ik zit steeds te twijfelen of ik het ga volgenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja! Leuke anime!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kunt gewoon met deze serie beginnen hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit steeds te twijfelen of ik het ga volgen
Zo'n lange serie en minder tijd om andere series te kijken.
Het is "in the Knee" niet "to the knee".quote:Op maandag 16 januari 2012 21:39 schreef Bakakame het volgende:
I used to be brilliant but then I took an arrow to the knee
Ja maar deze komt uit een recente aflevering van een animequote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is "in the Knee" niet "to the knee".
Verder vind ik het een van de slechtste memes ooit
De leukste meme ooit en die ook voor de meeste opschudding heeft gezorgd, blijft Boxxy.
Oh, dat is wel gaaf.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja maar deze komt uit een recente aflevering van een anime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:57 schreef Bakakame het volgende:
Ok, Mirai Nikki gezien.Ik ben ook de draad kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Wacht, Mirai Nikki op on-hold/dropped? Hoezo dat? Ik vind het juist wel spannendquote:Op maandag 16 januari 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
Het ging wat mij betreft ook erg bergafwaarts.
Voorlopig op on-hold bij mij, maar neig erg naar 'dropped'.
Na episode 5 ben ik tijdelijk gestopt met volgen. Yuki werd te irritant en Yuno blijft natuurlijk een van mijn waifu's.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wacht, Mirai Nikki op on-hold/dropped? Hoezo dat? Ik vind het juist wel spannend
Ga verder kijken, het is heel leuk!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Na episode 5 ben ik tijdelijk gestopt met volgen. Yuki werd te irritant en Yuno blijft natuurlijk een van mijn waifu's.
SPOILER: screencap uit afl 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bakakame op 16-01-2012 22:25:18 ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ga verder kijken, het is heel leuk!Of wacht je tot alle afleveringen uit zijn?
YUNO <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht eigenlijk niet op alle andere afleveringen. Het heeft me niet echt weten te blijven boeien, en ik wacht denk ik op de blu-ray. Dan ben ik namelijk van de censuur af![]()
Hmm, ja, kan 't me voorstellen. Al moet ik zeggen dat die over het algemeen nog best meevalt, ik merk er in elk geval niet bijzonder veel van.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
YUNO <3
Ik wacht eigenlijk niet op alle andere afleveringen. Het heeft me niet echt weten te blijven boeien, en ik wacht denk ik op de blu-ray. Dan ben ik namelijk van de censuur af
Wauw. Ik ken het niet. Maar ik heb het na een minuut maar weer afgezet. Irritant meisje is irritant.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is "in the Knee" niet "to the knee".
Verder vind ik het een van de slechtste memes ooit
De leukste meme ooit en die ook voor de meeste opschudding heeft gezorgd, blijft Boxxy.
Je beledigt de koningin van /b/!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wauw. Ik ken het niet. Maar ik heb het na een minuut maar weer afgezet. Irritant meisje is irritant.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ga verder kijken, het is heel leuk!Of wacht je tot alle afleveringen uit zijn?
geen hotlinking jah!...SPOILER: screencap uit afl 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik dacht al dat hij dat zou doen, maar het gebeurde bij mij niet. Zal 't even aanpassenquote:
Wat.. Waarom?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Over imageboards gesproken.
Kennen jullie /mai/ waifu al?
http://tohno-chan.com/mai/
Er vinden zelfs ruzies plaats om mensen die niet genoeg van hun waifu zouden houden.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat hij dat zou doen, maar het gebeurde bij mij niet. Zal 't even aanpassen
[..]
Wat.. Waarom?![]()
quote:Has your waifu inspired you or motivated you to do anything extraordinary in your life?
For example, my waifu inspired me to pick up the guitar and learn to play it, and now I already have an electric one, and am pretty decent at it.
She inspires me to go work out and stay healthy, because I know she wants me to be fit and healthy.
Since I found my waifu, I lead a lot better life and am a lot happier. And the best thing about it, 3D girls don't even interest me anymore, which saves a lot of time and money.
Ik wilde iets reageren, en heb dan ook zeker 6 keer iets ingevuld hier, maar uiteindelijk weet het toch niet mijn verbazing over te brengen. Dit is poging 7 en ik hoop dan ook dat het hiermee wl lukt.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
WAT DE NEUK? Welke vieze #$(*)@#$ van Gaia heeft dit in hemelsnaam gedaan?
Oh god.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:38 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik wilde iets reageren, en heb dan ook zeker 6 keer iets ingevuld hier, maar uiteindelijk weet het toch niet mijn verbazing over te brengen. Dit is poging 7 en ik hoop dan ook dat het hiermee wl lukt.
Ja, jammer dat het internet actief haar leven heeft geprobeerd te verpesten. Maar' het internet verpest ons leven passief dus... ja...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
Repelsteeltju is het met Robin eens dat Repelsteeltju meent dat de uitspraak die Cake deed betreffende disproportioneel grote keverogen in anim-meisjes onjuist is. Repelsteeltju is een geweldige naam en door in de derde persoon over Repelsteeltju te schrijven kan Repelsteeltju de naam Repelsteeltju vaker lezen... Te veel?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens Repelsteeltju is het niet te verdedigen uit artistiek oogpunt en puur voor de moe-factor
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:57 schreef Bakakame het volgende:
Ok, Mirai Nikki gezien.Het jammere aan mirai nikki is de ongeloofwaardigheid en chaos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het echt een superserie, ik probeer het niet te veel te proberen te snappen, het is ook vooral de relatie akise-yuno die het zo de moeite waard maakt. Of gewoon yuno in het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Dat pixelbloed is wel erg slecht jaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
YUNO <3
Ik wacht eigenlijk niet op alle andere afleveringen. Het heeft me niet echt weten te blijven boeien, en ik wacht denk ik op de blu-ray. Dan ben ik namelijk van de censuur af
Maar dat gebeurt ook niet zo heel vaak.:')![]()
Cake is van mening dat Repelsteeltju en trawant Robin een andere opvatting hebben over het liberale gebruik van de term "artistiek gebruik". In de ogen van Cake (pun intended) is een artistiek gebruik anders dan het gebruik van grote keverogen voor het overbrengen van non-verbale communicatie en informatie. Edoch, Cake is het wel eens met de eerder gedane uitspraak dat het vanuit artistiek oogpunt niet te verdedigen is dat mensachtigen disproportionele ogen hebben, mits het gebruik van laatstgenoemde term gedifferentieerd wordt van het simpele overbrengen van voorgenoemde informatieoverdracht.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Repelsteeltju is het met Robin eens dat Repelsteeltju meent dat de uitspraak die Cake deed betreffende disproportioneel grote keverogen in anim-meisjes onjuist is. Repelsteeltju is een geweldige naam en door in de derde persoon over Repelsteeltju te schrijven kan Repelsteeltju de naam Repelsteeltju vaker lezen... Te veel?
In navolging van de gezette trend door onze medeFOKker Repelsteeltju zal ook Cake nu over zichzelf in de derde persoon praten. Repelsteeltju is een pionnier van het hoogste kaliber wat betreft het syntaxvernieuwend schrijven hier in het topic, en ik ben dan ook van bescheiden mening dat wij allen vaker zijn voorbeeld dienen te volgen. Cake houdt er wel van om op deze manier wat meer onzin aan het immer groeiende zgn. "internet" toe te voegen.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
ah dan zal redboyke maar mee doen.
redboyke zijn laptop werd als verzonden gemarkeerd om 18.45 en kreeg een track & trace nr mee van post nl maar die werkt nog altijd niet!![]()
even wachten tot na 0:00quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef redboyke het volgende:
ah dan zal redboyke maar mee doen.
redboyke zijn laptop werd als verzonden gemarkeerd om 18.45 en kreeg een track & trace nr mee van post nl maar die werkt nog altijd niet!
meestal werken ze na 20:00, daarna in het algemeen na 0:00 en anders 7:00 ofzo
(dat hou ik iig vast, meestal werkt ie wel na 0:00)![]()
ah ok thx dan probeer ik het om 1 uur nog eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
even wachten tot na 0:00
meestal werken ze na 20:00, daarna in het algemeen na 0:00 en anders 7:00 ofzo
(dat hou ik iig vast, meestal werkt ie wel na 0:00)
ik moet morgenvroeg naar de dokter en toevallig zit die dokter waar dat ik altijd mijn pakketjes moet gaan halen dus mijn hoop was dat ik het om 9.45 daar kan oppikken zodat ik niet 2 keer over en weer moet gaan.misschien is maar best dat ik de status niet kan zien want soms klopt daar ook geen hol van.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 00:20:39 ]![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:38 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik wilde iets reageren, en heb dan ook zeker 6 keer iets ingevuld hier, maar uiteindelijk weet het toch niet mijn verbazing over te brengen. Dit is poging 7 en ik hoop dan ook dat het hiermee wl lukt.![]()
![]()
i.p.v. anime kijken ben ik aan het hobby'en... Windows server 2008 + exchange 2010 (email server) + iis (web server) aan het configureren
moet alleen de laatste stappen van exchange doen zodattie daadwerkelijk mailboxen kan aanmaken.. (netjes een installatie by the book)
![]()
Windows Serverquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:03 schreef mschol het volgende:
i.p.v. anime kijken ben ik aan het hobby'en... Windows server 2008 + exchange 2010 (email server) + iis (web server) aan het configureren
moet alleen de laatste stappen van exchange doen zodattie daadwerkelijk mailboxen kan aanmaken.. (netjes een installatie by the book)
![]()
Debian servers![]()
![]()
mja.. debian ook mee gestoeid.. aardig, maar nee... AD + Exchange ftw!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Windows Server![]()
Debian servers
de reverse proxy (voor een al bestaande apache/php installatie op andere machine) was wel kut in IIS t.o.v. Apache
(in het configuratie opzicht vind ik apache prettiger als IIS)![]()
Cake heeft net RAINBOW afgekeken. Het is een waarlijk voortreffelijke serie, waarin de mensachtigen zowaar realistische neuzen hebben en het verhaallijn oprecht en goed is. Wees wel voorbereid op een flinke portie bromance, wat Cake betreft hadden ze de serie ook de titel RAINBRO kunnen aanmeten.
Echter, het is desondanks een exquisite serie waar met volle teugen van genoten kan worden!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Nou ik heb eps 7 - 11 van Steins;gate gezien, ondanks dat ie wel wat beter wordt, wordt ie ook een stuk wazigermet iedereen die elke aflevering net wat anders is. Ben wel benieuwd of de volgende aflevering het waarmaakt wat jullie hier allen schreeuwen of dat ie nu alleen nog maar kan tegenvallen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Windows server voor AD en Exchange is inderdaad goed. Zimbra op een Linux bak is ook prima. Maar voor alle overige dingen waar niet expliciet een Windows omgeving voor nodig is, is een Linux omgeving the way to go.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. debian ook mee gestoeid.. aardig, maar nee... AD + Exchange ftw!
de reverse proxy (voor een al bestaande apache/php installatie op andere machine) was wel kut in IIS t.o.v. Apache
(in het configuratie opzicht vind ik apache prettiger als IIS)![]()
Nu hebben ze op m'n stage ook Exchange, die webclient vind ik vreselijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Windows server voor AD en Exchange is inderdaad goed. Zimbra op een Linux bak is ook prima. Maar voor alle overige dingen waar niet expliciet een Windows omgeving voor nodig is, is een Linux omgeving the way to go.Geloof er maar in, mensen hier zeggen het niet voor nietsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Nou ik heb eps 7 - 11 van Steins;gate gezien, ondanks dat ie wel wat beter wordt, wordt ie ook een stuk wazigermet iedereen die elke aflevering net wat anders is. Ben wel benieuwd of de volgende aflevering het waarmaakt wat jullie hier allen schreeuwen of dat ie nu alleen nog maar kan tegenvallen.
Mooi! Zo zie je maar weerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:22 schreef Klipnap het volgende:
Mijn toets ging goed, ondanks dat ik gister er geen flikker aan heb gedaan (Madoka)
![]()
![]()
Helemaal mee eens, alleen denk ik ook dat het vrijwel nooit werkt als je iets opgedrongen wordt. Ik vond S;G vanaf aflevering 1 al geweldig, maar twaalf afleveringen doorzetten, omdat anderen zeggen dat het goed is. Ik zou het niet kunnen. Petje af voor Frag_adder en anderen die dat wel doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:35 schreef robin007bond het volgende:
Geloof er maar in, mensen hier zeggen het niet voor nietsThere he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Xaryna heeft door de review van Cake interesse gekregen in RAINBOW. Xaryna wil Cake bij deze bedanken voor de review, en aangeven dat Cake in problemen komt als RAINBOW teleurstelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:41 schreef .Cake. het volgende:
Cake heeft net RAINBOW afgekeken. Het is een waarlijk voortreffelijke serie, waarin de mensachtigen zowaar realistische neuzen hebben en het verhaallijn oprecht en goed is. Wees wel voorbereid op een flinke portie bromance, wat Cake betreft hadden ze de serie ook de titel RAINBRO kunnen aanmeten.
Echter, het is desondanks een exquisite serie waar met volle teugen van genoten kan worden!Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Baka kan niet wachten tot na z'n tentamens (dat is over 2 weken), dan wordt er namelijk gestart met Bakemonogatari (die gaat hij opnieuw kijken), RAINBOW en Nichijou, kijkt hij Angel Beats! af en dan kan hij ook weer verder met het kijken van de 9 andere series die hij al volgt![]()
![]()
Heb ik iets gemist? Is het vandaag "praat in derde persoon over jezelf" dag? Weakling wist dat niet.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Robin ergerde zich aan het in derde persoon praten bij Clannad. Daarna begon Repel-kun en Cake-kun met het praten in de derde persoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:01 schreef Weakling het volgende:
Heb ik iets gemist? Is het vandaag "praat in derde persoon over jezelf" dag? Weakling wist dat niet.
Natuurlijk doet Robin gezellig mee.![]()
Een vriend van me haat Clannad, omdat hij vindt dat het een meisjesserie is.
Hij heeft wel K-ON! helemaal afgekeken.![]()
Daarnaast noemt hij Fuko altijd fuckhoofd.
Hij heeft 3 episodes gezien. Hoe kan ik hem alsnog overtuigen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 12:31:21 ]![]()
Cake suggereert een stoel, veeeeel ducktape, een monitor met Clannad en een taser.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:31 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me haat Clannad, omdat hij vindt dat het een meisjesserie is.
Hij heeft wel K-ON! helemaal afgekeken.![]()
Daarnaast noemt hij Fuko altijd fuckhoofd.
Hij heeft 3 episodes gezien. Hoe kan ik hem alsnog overtuigen?ANIMEES.
- Scamp![]()
En luciferstokjes bij zijn ogenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Cake suggereert een stoel, veeeeel ducktape, een monitor met Clannad en een taser.![]()
![]()
Bakakame voegt toe dat de oogleden er wel af gesneden moeten worden, omdat hij anders z'n ogen gewoon dicht kan doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Cake suggereert een stoel, veeeeel ducktape, een monitor met Clannad en een taser.![]()
Wel wat effectiever dan stokjes inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bakakame voegt toe dat de oogleden er wel af gesneden moeten worden, omdat hij anders z'n ogen gewoon dicht kan doen![]()
Cake is erg vereerd dat Xaryna een serie gaat kijken naar aanleiding van een recensie van ondergetekende. Daarnaast wil Cake aan Xaryna laten weten dat hij zich allerminst druk maakt over enige represailles van haar kant, welke is gebaseerd in zijn vertrouwen aangaande de kwaliteit van de serie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:42 schreef Xaryna het volgende:
Xaryna heeft door de review van Cake interesse gekregen in RAINBOW. Xaryna wil Cake bij deze bedanken voor de review, en aangeven dat Cake in problemen komt als RAINBOW teleurstelt.Cake weet niet precies wat magnetlinks zijn, behalve dat hij de vergelijking kan trekken met 10-bits bestanden in zoverre dat ze opeens alomtegenwoordig zijn en niemand precies weet van de hoed en de rand. Magnetlinks werken bij Cake gewoon normaal in utorrent, dus Cake vermoed dat er niets bijzonders hoeft te gebeuren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef outcast_within het volgende:
Moet je nog wat bijzonders doen in je utorrent om magnet links te laten werken?ANIMEES.
- Scamp![]()
in theorie niet.. maar waarom niet gewoon de torrent link pakken, er zit nml geen verschil in... en die werkt gegarandeerd...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef outcast_within het volgende:
Moet je nog wat bijzonders doen in je utorrent om magnet links te laten werken?
magnet links is een imho gefaald systeem![]()
Over uTorrent gesproken, MakuMaku heeft inmiddels thuis uTorrent geinstalleerd en houdt Bitspirit achter de hand mocht dat ooit nog nodig zijn. Het werkt als een trein (zonder al die vertragingen overigens...)!![]()
Tevens een leuke feature toen MakuMaku de iPod aansloot op pc dat uTorrent een programma aanbied dat ze kan omzetten naar een bestand dat iPod het kan afspelen. Maar daar ging MakuMaku niet op in.
/MakuMaku gaat vandaag verder in derde persoon praten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik verlaat dit topic totdat jullie weer normaal doen![]()
Ja, k.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein![]()
Cake heeft bovengenoemde serie al wel op zijn laptop klaarstaan. Ongetwijfeld zijn er hier mensen die Monster al wel gezien hebben, maar Cake heeft dat genoegen nog niet gedeeld.quote:ANIMEES.
- Scamp![]()
"Ik heb hem niet gezien" zegt Qunix tegen gniffie toen hij de tabblad sloot van ANN met daarop de anime.![]()
Gefeli!quote:There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Xaryna vraagt zich terdege af wie die 'ik' is. Xaryna heeft deze forumgebruiker nog niet eerder gezien. Is Ik nieuw?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja, k.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Shiny!quote:
Chocoladetaartjes.
Waarom van die gigantische neonlichten erinquote:
edit:
en je touchpad zit niet in het midden
[ Bericht 5% gewijzigd door gniffie op 17-01-2012 15:56:00 ]"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
fijn voor jequote:. maar die lichten erin,
ow en een sterk staaltje vertaalwerk:
engels: Manage myself
nederlands: Ikzelf beheren
![]()
![]()
![]()
Ik stop vanaf nu.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja, k.
Bedankt voor de tips van jullie om die vriend van me Clannad te laten kijken.![]()
Ik heb wel eens toen hij naar de toilet moest, zijn PC ingesteld op een Nagisa wallpaper.![]()
Leuk man!quote:
Alleen zou ik nooit zo'n laptop kopen voor zakelijk gebruik, maar daar is die waarschijnlijk ook niet voor nodig.![]()
je kqn het ook in het roze zettenquote:die lichtjes zijn gewoon cool vind ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom van die gigantische neonlichten erin
edit:
en je touchpad zit niet in het midden![]()
als jij nog een laptop hebt dat touchepad in midden staat komt die zeker uit de middeleeuwen.
als je naar de laptops zou kijken zou je zien dat ze nooit pal in het midden staan.
tevens ben ik links en heb ik niks te klagen erover vind het zelfs beter dat die nog meer links staat.
alleen qwerty gaat wel effe wennen wordenje koopt niet zo'n laptop om patience te spelen neequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk man!
Alleen zou ik nooit zo'n laptop kopen voor zakelijk gebruik, maar daar is die waarschijnlijk ook niet voor nodig.
is wel effe wennen die resolutie fok is opeens heel klein
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:03:50 ]![]()
Roze zou echt heel vies erg roze zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
je kqn het ook in het roze zetten
[..]
die lichtjes zijn gewoon cool vind ik.
als jij nog een laptop hebt dat touchepad in midden staat komt die zeker uit de middeleeuwen.
als je naar de laptops zou kijken zou je zien dat ze nooit pal in het midden staan.
tevens ben ik links en heb ik niks te klagen erover vind het zelfs beter dat die nog meer links staat.
alleen qwerty gaat wel effe wennen worden
[..]
je koopt niet zo'n laptop om patience te spelen nee
Chocoladetaartjes.
Oh bij mijn dell zit die ook iets naar links. Bij die van jou ziet het er alleen zo extreem uit
edit:
ah omdat je een numpad rechts hebt zitten. Heb express een laptop gekozen die dat niet heeft
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Stuur terug en neem roze.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
je kqn het ook in het roze zetten
[..]
die lichtjes zijn gewoon cool vind ik.
alleen qwerty gaat wel effe wennen worden
[..]
je koopt niet zo'n laptop om patience te spelen nee
is wel effe wennen die resolutie fok is opeens heel klein
Dames vinden dat geil.![]()
Ik heb expres een laptop gekozen die wel een numpad heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:04 schreef gniffie het volgende:
Oh bij mijn dell zit die ook iets naar links. Bij die van jou ziet het er alleen zo extreem uit
edit:
ah omdat je een numpad rechts hebt zitten. Heb express een laptop gekozen die dat niet heeft![]()
Maar mijne heeft geen shiny lampjes.
Chocoladetaartjes.
numpad is toch handig ik gebruik het vaak.
enige irritante is dat deze enter toets zo klein is ben die grote gewend.![]()
Same here. Ik moet er fatsoenlijk mee naar werkstage kunnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb expres een laptop gekozen die wel een numpad heeft.
Maar mijne heeft geen shiny lampjes.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:13:27 ]![]()
Al gezien nu of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Grote kans dat het hier te overhyped is en nu alsnog tegenviel.
![]()
Vuze all the way.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef outcast_within het volgende:
Moet je nog wat bijzonders doen in je utorrent om magnet links te laten werken?![]()
ik ben een jaar terug overgestapt van vuze naar utorrent.quote:
vuze doet er te lang over om op te starten enzo
wel raar dat de luidsprekers vanvoor zitten
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:39:04 ]![]()
* Bakakame realiseert zich net dat er ook gewoon een functie op FOK! voor is om in derde persoon te praten. Het wordt dus stiekem aangemoedigd. Hij is dan ook nog lang niet van plan te stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik andersom.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik ben een jaar terug overgestapt van vuze naar utorrent.
vuze doet er te lang over om op te starten enzo
wel raar dat de luidsprekers vanvoor zitten![]()
![]()
dan scheelt er wel iets met je pc want utorrent is weldegelijk lichterquote:
hoe moet ik instellingen van utorrent overzetten naar nieuwe laptop ook %appdata ?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 17:56:56 ]![]()
als je de utorrent folder van %appdata% meeneemt heb je volgens mij al je instellingen..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:52 schreef redboyke het volgende:
[..]
dan scheelt er wel iets met je pc want utorrent is weldegelijk lichter
hoe moet ik instellingen van utorrent overzetten naar nieuwe laptop ook %appdata ?![]()
Wat bedoel je precies met bloated dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is netzoiets als bearshare en imesh... bloated ten top
Ach ik had altijd utorrent en toch vind ik vuze fijner om de een of andere reden.![]()
Bloat: an increasing proportion of unnecessary features that are not used by end users, or generally use more system resources than necessary, while offering little or no benefit to its users.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met bloated dan?
Ach ik had altijd utorrent en toch vind ik vuze fijner om de een of andere reden.![]()
traag, log (ik meen dat vuze op java rust, waardoor hij belachelijk log is), teveel onnodige featuresquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met bloated dan?
Inderdaad, wel een beetje eng.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:13 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb nu zo'n vette achtergrond![]()
[ afbeelding ]
Wel een beetje eng.
Mijn zusje heeft een tekening voor me gemaakt. Niet zo goed gelukt, maar het gaat tenslotte om het gebaar.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 18:16:35 ]![]()
GEEF MIJ DIE EURO'S!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, wel een beetje eng.
Mijn zusje heeft een tekening voor me gemaakt. Niet zo goed gelukt, maar het gaat tenslotte om het gebaar.![]()
[ afbeelding ]![]()
pics van je zusjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, wel een beetje eng.
[ afbeelding ]"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
mschol zegt tegen gniffie dat hij hem heeft liggen, en hem een stukje heeft gezien en dat die serie beetje vreemd begint...quote:![]()
Je mag wel van me lenen.quote:![]()
2% rente? Dat is goedkoper lenen dan bij de bank en dat dekt zelfs de inflatie niet voor mij.![]()
![]()
pauperquote:maar respect voor je tekenstijl hoor xD
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
als je ze daar laat liggen krijg je ook niks voor de inflatie hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je mag wel van me lenen.![]()
2% rente? Dat is goedkoper lenen dan bij de bank en dat dekt zelfs de inflatie niet voor mij.![]()
![]()
OH EEN HERINNERING MENSEN!
Met veel schaamte heb ik hier ooit mijn kamer gepost. Tot nu toe zijn het alleen Chavez en Repelsteeltju die dat ook hebben gedaan![]()
![]()
Ja, maar als ik het uitleen kan ik het niet direct consumeren. Nu wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ze daar laat liggen krijg je ook niks voor de inflatie hoor![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
OH EEN HERINNERING MENSEN![ afbeelding ]
Met veel schaamte heb ik hier ooit mijn kamer gepost. Tot nu toe zijn het alleen Chavez en Repelsteeltju die dat ook hebben gedaan![]()
![]()
Sorry mschol, jij deed dat ookquote:
LEGO!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 18:32:29 ]![]()
legoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry mschol, jij deed dat ook
LEGO!
volgens mij beste plastic speelgoed ever made![]()
![]()
Oja, moet ik nog doen inderdaad! Zal 't binnenkort doen, maar niet vanavond, want eerst wat eten en dan studeren in de UBquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
![]()
uTorrent? Ken ik niet. Torrent (microTorrent) is overigens mijn favoriete torrent client.quote:Ik ook, daarom... Nah. Dat doe ik jullie niet meer aan. Iedereen weet onderhand waar mijn voorkeur naar uit gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Same here. Ik moet er fatsoenlijk mee naar werkstage kunnenHerinnering aan wat? Ik heb toen vrijwillig die foto's gemaakt, ik was er niet van op de hoogte dat dit beleid was.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
Met veel schaamte heb ik hier ooit mijn kamer gepost. Tot nu toe zijn het alleen Chavez en Repelsteeltju die dat ook hebben gedaan"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Ja....? En nu?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
Het is niet echt beleidquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:40 schreef Chavez_ het volgende:
Herinnering aan wat? Ik heb toen vrijwillig die foto's gemaakt, ik was er niet van op de hoogte dat dit beleid was.
Ik had ooit en mijn kamer gepost en toen waren er mensen die het ook gingen doen. Maar nooit meer iets van vernomen![]()
![]()
Repelsteeltju deelt met zijn mede Fok'ers dat hij alle boekdelen van Monster gezien heeft. Heb alle pagina's ook bekeken en alle textballonetjes gelezen.SPOILER: mogenlijke spoilers van MonsterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ben pas rond aflevering 10, dus geen idee of dat spoilers zijn
Min of meer. Vergeet dat ik gezegd heb dat er parallellen zijn tussen een subplot in Monster en de zogenoemde Kebab-moorden.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Another #2 staat op Animees.nl!
Net als Nisemonogatari #2
Komt dat zien, lees en bewonder!
ANIMEES.
- Scamp![]()
Oeh, bedankt je er me aan herinnert.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:01 schreef .Cake. het volgende:
Another #2 staat op Animees.nl!
Net als Nisemonogatari #2
Komt dat zien, lees en bewonder!![]()
Nisemonogatari. Ik weet het niet.... is die OP de beste ooit!? Wat een kleuren en mooie vloeiende bewegingen zeg
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Uiteraard niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef wdn het volgende:
Nisemonogatari. Ik weet het niet.... is die OP de beste ooit!? Wat een kleuren en mooie vloeiende bewegingen zeg
Voor mij is en blijft dat Cowboy Bebop. Er zijn veel OP's die ook tof zijn, maar niet de beste.![]()
You know what I meanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:40 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
uTorrent? Ken ik niet. Torrent (microTorrent) is overigens mijn favoriete torrent client.![]()
Wel van dit seizoen iig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef wdn het volgende:
Nisemonogatari. Ik weet het niet.... is die OP de beste ooit!? Wat een kleuren en mooie vloeiende bewegingen zegGeen probleem, doe het graagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:
Oeh, bedankt je er me aan herinnert.
ANIMEES.
- Scamp![]()
Dat is niet zo'n grote prestatie de openingsduentjes van dit seizoen zijn over het algemeen bagger.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Mirai Nikki is gewoon een typische gore rape anime zonder een echt verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel of ik hem moet droppen.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:38 schreef Qunix het volgende:
Mirai Nikki is gewoon een typische gore rape anime zonder een echt verhaal.Iedereen zei toch dat het het beste van het seizoen was? Flink omgeslagen dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel of ik hem moet droppen.![]()
Mirai Nikki is gewoon een typische gore rape anime zonder een echt verhaal.Zo'n gevoel had ik al na episode 5. Erg zonde, begon erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel of ik hem moet droppen.
Net de eerste episode van Air gekeken. Ik moet nog even wennen. Daarnaast mag ik het hoofdpersonage niet echt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 20:46:11 ]![]()
Piko.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo'n gevoel had ik al na episode 5. Erg zonde, begon erg goed.
Net de eerste episode van Air gekeken. Ik moet nog even wennen. Daarnaast mag ik het hoofdpersonage niet echt.![]()
klopt, het begon ijzersterk maar werkd snel minder.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iedereen zei toch dat het het beste van het seizoen was? Flink omgeslagen dan...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:38 schreef Qunix het volgende:
Mirai Nikki is gewoon een typische gore rape anime zonder een echt verhaal.ik zou hem droppen, ik heb het iig wel gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel of ik hem moet droppen.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Concept was sterk in het begin. De laatste episode is uhm.... Totaal niet de eerste zeg maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iedereen zei toch dat het het beste van het seizoen was? Flink omgeslagen dan...![]()
Oke, dat beestje is wel lief.quote:![]()
Air is maar 12 episodes, dus echte tijdsverspilling is het ook weer niet. Misschien wordt het nog erg goed.
Daarnaast ben ik een hele grote fan van Key. Al hun verhalen zijn gewoon goed: Clannad, Kanon, Angel Beats etc.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 20:52:24 ]![]()
mschol en Xaryna hebben het ook gedaan, hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
Met veel schaamte heb ik hier ooit mijn kamer gepost. Tot nu toe zijn het alleen Chavez en Repelsteeltju die dat ook hebben gedaanChocoladetaartjes.
ze gaan te lang door, 13 eps was volgens mij zat geweest...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt, het begon ijzersterk maar werkd snel minder.![]()
Met die dozen, toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
mschol en Xaryna hebben het ook gedaan, hoor."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Xaryna stond er zelf toch niet op?quote:Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
imgur uiteraard.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef Bakakame het volgende:
Waar uploaden jullie de foto's dan eigenlijk?Nee, maar wel wat standbeeldjes van draken e.d.quote:"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Liegbeest! Ik zei steeds dat Fate/Zero de beste serie van het seizoen zou worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iedereen zei toch dat het het beste van het seizoen was? Flink omgeslagen dan...“An interesting thing is a good thing.”![]()
tinypic ftw..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef Bakakame het volgende:
Waar uploaden jullie de foto's dan eigenlijk?sinterklaaskapoentje
![]()
Half uurtje per week, het is het echt waard hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit steeds te twijfelen of ik het ga volgen
Zo'n lange serie en minder tijd om andere series te kijken.:')![]()
Fate/Zero telt niet mee met dit seizoen, vind ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Liegbeest! Ik zei steeds dat Fate/Zero de beste serie van het seizoen zou worden.![]()
![]()
Dat is waar ook!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
mschol en Xaryna hebben het ook gedaan, hoor.
Dementie op deze leeftijd![]()
![]()
Mirai Nikki ook niet dan, want we hebben het over beste van vorig seizoen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
Fate/Zero telt niet mee met dit seizoen, vind ik
Overigens is Cake het met Repelsteeltju eens, Fate/Zero all the way!ANIMEES.
- Scamp![]()
Kennen jullie Narcissu al? Een gratis visual novel die heel mooi schijnt te zijn. Gewoon gratis ook in het Engels te downloaden:
http://narcissu.insani.org/down.html![]()
En wat vindt .Cake. ervan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mirai Nikki ook niet dan, want we hebben het over beste van vorig seizoen.
Overigens is Cake het met Repelsteeltju eens, Fate/Zero all the way!Zwarte Piet is uit!
Jouw mening verandert niet wat ik gezegd heb ook al be ik het met je eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fate/Zero telt niet mee met dit seizoen, vind ik“An interesting thing is a good thing.”sinterklaaskapoentje
![]()
http://myanimelist.net/anime/11433/Ano_Natsu_de_Matteru
Dit is door dezeflde makers als ano hana (volgens mij) en een vergelijkbaar verhaal...:')![]()
Yup.quote:Nope.quote:Ik heb een photobucket en imageshack account van verloren glorie en gebruik die.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef Bakakame het volgende:
Waar uploaden jullie de foto's dan eigenlijk?Chocoladetaartjes.
Visnovs zijn niet lastig te maken, en ik zou 't zo doen, een visnov engine maken en in conclaaf met een artiest en een schrijver wat visnovs uitbrengen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:
Kennen jullie Narcissu al? Een gratis visual novel die heel mooi schijnt te zijn. Gewoon gratis ook in het Engels te downloaden:
http://narcissu.insani.org/down.html
Probleem alleen is dat geen hond dit gaat kopen, ook al gooi ik er een adviesprijs van 5,- op. Het is gewoon lang niet zo populair als in Japan."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Je kan ook je game laten vertalen naar het Japans, om je zo alsnog te richten op de Japanse markt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Visnovs zijn niet lastig te maken, en ik zou 't zo doen, een visnov engine maken en in conclaaf met een artiest en een schrijver wat visnovs uitbrengen.
Probleem alleen is dat geen hond dit gaat kopen, ook al gooi ik er een adviesprijs van 5,- op. Het is gewoon lang niet zo populair als in Japan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 21:42:10 ]![]()
Vooral met een visnov is dat een beste vertaling dan. Meestal word er gerekend per woordquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan ook je game laten vertalen naar het Japans, om je zo alsnog te richten op de Japanse markt..
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Met zulke games moet het ook niet je doel zijn om geld te verdienen. In Japan zou dat makkelijk kunnen, maar hier moet je het echt van de gratis doujins hebben en niet van grote bedrijven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Vooral met een visnov is dat een beste vertaling dan. Meestal word er gerekend per woord.
Die gratis visual novel is van origine trouwens wel Japans, maar iedereen is vrij om zijn eigen vertaling er van te maken.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 21:51:22 ]sinterklaaskapoentje
![]()
Nou ik heb nog nooit een visual novel boeiend gevonden, van wat ik gezien heb. het is gewoon beetje door klikken en af en toe een keuze maken... boring.. ik kijk liever gewoon anim of speel een normale game, geen vage tussenoptie:')![]()
Wat ik wel kan doen is gewoon een engine bouwen en die licenseren aan anderen voor wng. Maar ik ben volgens mij wel te laat dan, als ik me niet vergis is er al een gratis engine, of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met zulke games moet het ook niet je doel zijn om geld te verdienen. In Japan zou dat makkelijk kunnen, maar hier moet je het echt van de gratis doujins hebben en niet van grote bedrijven.
Die gratis visual novel is van origine trouwens wel Japans, maar iedereen is vrij om zijn eigen vertaling er van te maken."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Er zijn zelfs heel veel gratis engines.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Wat ik wel kan doen is gewoon een engine bouwen en die licenseren aan anderen voor wng. Maar ik ben volgens mij wel te laat dan, als ik me niet vergis is er al een gratis engine, of niet?
Ren'py:http://renpy.org/
(O)Nscripter: http://en.wikipedia.org/wiki/NScripter
Deze is zelfs helemaal open-source, hiermee is ook Fate/Stay Night gemaakt.
KiriKiri: http://en.wikipedia.org/wiki/KiriKiri![]()
Zo! Ik ben bijna over op Chrome als default browser. Echter, kan een Chrome gebruiker mij hiermee helpen? Google Chrome #9![]()
Haar knien staan een beetje raar, ze ligt vr beneden mijn verwachtingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef outcast_within het volgende:
Real life anime face
[ afbeelding ]Daar gaat m'n plan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zijn zelfs heel veel gratis engines.
Ren'py:http://renpy.org/
(O)Nscripter: http://en.wikipedia.org/wiki/NScripter
Deze is zelfs helemaal open-source, hiermee is ook Fate/Stay Night gemaakt.
KiriKiri: http://en.wikipedia.org/wiki/KiriKiri
Dan moet ik 't maar bij m'n originele project houden."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Als je een goedkope vertaler kan vinden is het niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Haar knien staan een beetje raar, ze ligt vr beneden mijn verwachtingen.
[..]
Daar gaat m'n plan.
Dan moet ik 't maar bij m'n originele project houden.![]()
Nah, heb 't al druk genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je een goedkope vertaler kan vinden is het niet zo'n probleem."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Obersteinsinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind eigenlijk dat anime de laatste jaren te veel lelijke 3D animatie heeft, meestal in de vorm van een auto die rijdt of een ander voertuig...:')![]()
Klopt. Wacht maar, we gaan het nog meer zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat anime de laatste jaren te veel lelijke 3D animatie heeft, meestal in de vorm van een auto die rijdt of een ander voertuig..."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Is dat Yune uit Ikoku Meiro no Croisee op de achtergrond?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef outcast_within het volgende:
Real life anime face
[ afbeelding ]![]()
![]()
volgende stap is 3D 3D... (a la avatar)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Klopt. Wacht maar, we gaan het nog meer zien.![]()
Wacht maar, als ik afgestudeerd ben, ga ik mooie 3D animatie maken.
Chocoladetaartjes.
KyoAni doet het altijd wel subtiel en mooi. Daarnaast besteden ze het niet uit, waardoor de stijl redelijk hetzelfde is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Klopt. Wacht maar, we gaan het nog meer zien.sinterklaaskapoentje
![]()
Het ziet er vaak gewoon shit uit, en onrealistisch vaak hoe auto's bewegen of treinen. Ben sowieso echt geen 3D fan, tegenwoordig in de bioscoop is er niet eens meer een optie om een niet 'CG' film te zien... Das toch gewoon zonde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Klopt. Wacht maar, we gaan het nog meer zien.Dat vind ik al helemaal een gimmick, wel leuk, verder niks. Nu is de nieuwe DS zelfs 3d, flikker toch op... Zo zonde om daar zoveel energie daar in te steken alsof dat de toekomst isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende stap is 3D 3D... (a la avatar):')![]()
Ik vind het ook maar een gimmick. De PS Vita zie ik veel meer in.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat vind ik al helemaal een gimmick, wel leuk, verder niks. Nu is de nieuwe DS zelfs 3d, flikker toch op... Zo zonde om daar zoveel energie daar in te steken alsof dat de toekomst is
Deze moet ik wel hebben voor de 3ds trouwens.![]()
![]()
dat -IS- de toekomst.. er komen steeds meer 3D tv's waardoor het meer en meer ingeburgerd raakt..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het ziet er vaak gewoon shit uit, en onrealistisch vaak hoe auto's bewegen of treinen. Ben sowieso echt geen 3D fan, tegenwoordig in de bioscoop is er niet eens meer een optie om een niet 'CG' film te zien... Das toch gewoon zonde.
[..]
Dat vind ik al helemaal een gimmick, wel leuk, verder niks. Nu is de nieuwe DS zelfs 3d, flikker toch op... Zo zonde om daar zoveel energie daar in te steken alsof dat de toekomst is
daarnaast liegen de bioscoop verkoopcijfers (helaas) ook niet
ik kan het niet eens zien dus wat mij betreft wordt het ook de kliko ingemikt,,,sinterklaaskapoentje
![]()
Handhelds zijn wmb niks meer tegenwoordig... Eerste DS was nog wel leuk, met touch screen. Nu krijgen ze het voor elkaar om 5 jaar later precies hetzelfde te maken met een stomme gimmick erbij!! Hetzelfde lijkt te gebeuren met de nieuwe wii. Ik was ooit echt hardcore nintendo fan maar tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een gimmick. De PS Vita zie ik veel meer in.
Deze moet ik wel hebben voor de 3ds trouwens.
Uhh wats dat dan voor spel, word er niet wijs uit, een h-gamequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een gimmick. De PS Vita zie ik veel meer in.
Deze moet ik wel hebben voor de 3ds trouwens.![]()
?
:')sinterklaaskapoentje
![]()
3Dtv verkoop ging toch slecht? Maar dat heeft er vast meer mee te maken dat het veel te duur is nog. Echt serieus, wat moet je er meequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat -IS- de toekomst.. er komen steeds meer 3D tv's waardoor het meer en meer ingeburgerd raakt..
daarnaast liegen de bioscoop verkoopcijfers (helaas) ook niet
ik kan het niet eens zien dus wat mij betreft wordt het ook de kliko ingemikt,,,
En ja in de bioscoop zou ik ook naar een 3D film gaan als het zou kunnen. Helaas zijn er weinig interessante films in de bios met 3D-optie, (smurfen, tintin, avatar...).
Maar dat is toch niks voor in je huiskamer? Gaan we binnenkort het NOS journaal kijken met special effects of wat
:')![]()
Ik weet niet of je de originele DS-versie hebt gespeeld. Het is een dating-sim, geen hentai game. Stiekem is het echt een heerlijk spel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Handhelds zijn wmb niks meer tegenwoordig... Eerste DS was nog wel leuk, met touch screen. Nu krijgen ze het voor elkaar om 5 jaar later precies hetzelfde te maken met een stomme gimmick erbij!! Hetzelfde lijkt te gebeuren met de nieuwe wii. Ik was ooit echt hardcore nintendo fan maar tegenwoordig
[..]
Uhh wats dat dan voor spel, word er niet wijs uit, een h-game?
Er is een Engelse patch voor. Nu nog de 3ds versie
Ik ben ook niet zo'n Nintendo-fan meer. De nieuwe Zelda viel me ook vies tegen.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 22:40:10 ]sinterklaaskapoentje
![]()
Zelda valt tegen? Ik dacht dat dat dan nog een van de weinige knallers van Nintendo was. Ben zelf enorme zelda fan... Vind het enorm jammer dat ik de zelda games niet meer kan spelen sinds ik van nintendo ben afgestapt toen ze met de WII kwamen...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de originele DS-versie hebt gespeeld. Het is een dating-sim, geen hentai game. Stiekem is het echt een heerlijk spel.
Er is een Engelse patch voor. Nu nog de 3ds versie
Ik ben ook niet zo'n Nintendo-fan meer. De nieuwe Zelda viel me ook vies tegen.:')![]()
Ik heb alle consoles van deze generatie. Alle consoles hebben zo hun voor en nadelen. De nieuwe Zelda is te kleurrijk. Dat grimmige sfeertje van Twilight Princess en Ocarina of Time vind ik veel beter.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zelda valt tegen? Ik dacht dat dat dan nog een van de weinige knallers van Nintendo was. Ben zelf enorme zelda fan... Vind het enorm jammer dat ik de zelda games niet meer kan spelen sinds ik van nintendo ben afgestapt toen ze met de WII kwamen...
Daarnaast is het kunnen rennen echt een faalgimmick en zijn de wii controlls echt om te janken.sinterklaaskapoentje
![]()
Alle wii controls zijn bagger, mijn meningquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb alle consoles van deze generatie. Alle consoles hebben zo hun voor en nadelen. De nieuwe Zelda is te kleurrijk. Dat grimmige sfeertje van Twilight Princess en Ocarina of Time vind ik veel beter.
Daarnaast is het kunnen rennen echt een faalgimmick en zijn de wii controlls echt om te janken... Dat gezwiep is niks voor mij... En waarom de vorm van een baksteen? Ik snap er niks van.
Ocarina of Time is de beste game ooit. Sowieso NES, SNES, N64
En alle gameboys
.
Ben weer overgestapt naar XBOX360
Wat is dat rennen dan in de nieuwe zelda?:')![]()
wat dacht je van national geographic in 3D?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar dat is toch niks voor in je huiskamer? Gaan we binnenkort het NOS journaal kijken met special effects of watsinterklaaskapoentje
![]()
Ik kijk graag natgeo.. maar 3D zou me echt niks boeien...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wat dacht je van national geographic in 3D?![]()
'3D' bestaat al tijden toch, in bioscopen in pretparken bijvoorbeeld, waarom is het nu ineens zo populair? Is de technologie nu pas geavanceerd genoeg?:')![]()
Zou kunnen, maar ik denk dat het succes van James Cameron's Avatar een grote rol heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'3D' bestaat al tijden toch, in bioscopen in pretparken bijvoorbeeld, waarom is het nu ineens zo populair? Is de technologie nu pas geavanceerd genoeg?“An interesting thing is a good thing.”![]()
En het feit dat we nu electrisch gepolariseerde glazen hebben in plaats van groen-rode filters. Dat maakt de boel een stuk aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat het succes van James Cameron's Avatar een grote rol heeft gespeeld."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Net zoals in veel andere games heb je stamina, dat op kan gaan. Gewoon door de A knop ingedrukt te houden, volgens mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alle wii controls zijn bagger, mijn mening.. Dat gezwiep is niks voor mij... En waarom de vorm van een baksteen? Ik snap er niks van.
Ocarina of Time is de beste game ooit. Sowieso NES, SNES, N64
En alle gameboys
.
Ben weer overgestapt naar XBOX360
Wat is dat rennen dan in de nieuwe zelda?![]()
ik zit clannad ep 1 te kijken.. en zit met lichtelijke verbazing te kijken... kan mij werkelijk niks herrinneren(op een deel van de karakters na dan)
en die stemmen.. hebben ze opnieuw ingesproken?![]()
![]()
Mirai Nikki is gewoon een typische gore rape anime zonder een echt verhaal.Ik vind er weinig mis mee eerlijk gezegd. Nog altijd een boeiende anime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel of ik hem moet droppen.![]()
Monster
Ze vallen echt met bosjes neer, en het is super creepy
Van die krengen krijg ik hoofdpijn. Groen rode filters waren cool.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:14 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
En het feit dat we nu electrisch gepolariseerde glazen hebben in plaats van groen-rode filters. Dat maakt de boel een stuk aantrekkelijker.
Chocoladetaartjes.
![]()
Anime. Kerel moet oppassen op drie kinderen terwijl zijn zus en haar man op reis gaan. Gaan ze op de eerste nacht vallende sterren kijken. Tsjah dan vraag je er ook om. Volgende dag vliegtuig neergestort. Volgende aishiteruze baby / usagi drop plot is geboren.
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:54 schreef outcast_within het volgende:
Anime. Kerel moet oppassen op drie kinderen terwijl zijn zus en haar man op reis gaan. Gaan ze op de eerste nacht vallende sterren kijken. Tsjah dan vraag je er ook om. Volgende dag vliegtuig neergestort. Volgende aishiteruze baby / usagi drop plot is geboren.
...
welke serie?![]()
Ik heb een UI crisis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Strawberry, wat is er gebeurd met je Imouto UI?![]()
och meid toch, wil je er over praten ?quote:
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Zolang het maar Kirino is vind ik het bestquote:![]()
Hoewel ik deze leuker vind dan je vorige.ANIMEES.
- Scamp![]()
Misschien moet ik ook eens een nieuwe UI nemen. Eentje die past bij mijn subtitel ofzo.
Chocoladetaartjes.
Jij snapt het!quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:32 schreef mschol het volgende:
na 2 eps clannad heb ik wel iets vannagisa
Nagisa![]()
![]()
![]()
Kotomi![]()
![]()
Leuk gemaakt!quote:![]()
Gisteravond begonnen aan Daily Lives of High School boys. Ik heb zo zelden zo hard met anime moeten lachen!Vooral de leuke referenties naar andere animes.
Zat vanochtend nog beetje na te grinniken onder de douche.![]()
![]()
Je hebt ze ook met normaal gepolariseerde glazen voor thuisgebruik (LG gebruikt dat systeem). Nadeel van zo'n systeem ten opzichte van shutterglasses, is dat de effectieve resolutie door het gebruikte filter gehalveerd wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Van die krengen krijg ik hoofdpijn. Groen rode filters waren cool.
Maar eerlijk is eerlijk, er is nog niet veel 3D-content op de markt. Wat anime betreft, weet ik alleen van de 3D-bewerking van Ghost in the Shell: Standalone Complex - Solid State Society.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
Hoeveel energie moet dat kostenquote:![]()
Ik moet ook maar eens aan Daily Lives beginnen. Ben toe aan wat lachen![]()
![]()
Ik denk een uurtje werk?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoeveel energie moet dat kosten![]()
Ik moet ook maar eens aan Daily Lives beginnen. Ben toe aan wat lachen![]()
Volgens mij is het niet eens heel moeilijk.quote:
Maar ziet er wel gelikt uit, inderdaad.
Oh en Touhou![]()
![]()
Ik bedoelde meer qua stroom. Volgens mij is het een aanslag op je meterkast...quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens heel moeilijk.
Maar ziet er wel gelikt uit, inderdaad.
Oh en Touhou![]()
Inderdaad. Helaas maar weinig van dit soort 'volwassen' anime meer tegenwoordig. De manga is ook topnotch.quote:![]()
![]()
Klinkt leuk. Japanse Dubstep.
Goeie remix!
[ Bericht 35% gewijzigd door Qunix op 18-01-2012 13:25:16 ]![]()
Het kan aan mij liggen, maar dubsteb klinkt bijna altijd alsof het uitgekotste muziek is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:19 schreef Qunix het volgende:
Klinkt leuk. Japanse Dubstep.
Goeie remix!
Die electro house remix is op zich niet eens heel slecht ofzo, en werd helemaal gehypnotiseerd door die sterretjes op de achtergrond![]()
En omdat dit over een grafisch product uit japan gaat mag ik het hier posten. Een duidelijke manier om games te reviewen
ANIMEES.
- Scamp![]()
Amerikaanse humorquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef .Cake. het volgende:
En omdat dit over een grafisch product uit japan gaat mag ik het hier posten. Een duidelijke manier om games te reviewen![]()
![]()
Ja, af en toe wel t over the top (ironisch genoeg) maar hij maakt zijn punten wel goed duidelijk en je weet wel waarom Mega Man X beter is dan Mega Man Classic. Heb ik niet altijd bij sommige reviews.quote:ANIMEES.
- Scampsinterklaaskapoentje
![]()
Yeah meer monster-liefhebbersquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:01 schreef gniffie het volgende:
Monster
Ze vallen echt met bosjes neer, en het is super creepy
Sloom mystery/drama met 100000 side stories.. maar het is echt de moeite waard
En ja echt idioot veel dooien in de serie.En Johann lijkt op anderes breivik
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Amerikaanse humorquote:
Vooral family guy is kut, snap echt niet dat mensen dat grappig vinden
Ik snap niet dat mensen sbs6 kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Amerikaanse humor
Vooral family guy is kut, snap echt niet dat mensen dat grappig vinden
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYAsinterklaaskapoentje
![]()
Ik kijk SBS6quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen sbs6 kijken.
en volgens mij zat jij mee te kijken zondag
Drommels!! Je hebt het onthouden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk SBS6
en volgens mij zat jij mee te kijken zondag
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYAsinterklaaskapoentje
![]()
Tuurlijkquote:
Maar waarom ga je meekijken met smaakpolitie, andere weken zijn veel leukere programma's
MegaMan 2 > anderequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, af en toe wel t over the top (ironisch genoeg) maar hij maakt zijn punten wel goed duidelijk en je weet wel waarom Mega Man X beter is dan Mega Man Classic. Heb ik niet altijd bij sommige reviews.sinterklaaskapoentje
![]()
Die is zo fucking awesome hequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:31 schreef De_Ilias het volgende:
Phantom of the Reqium, echt een aanrader!
Probeer hierna gungrave, meer van hetzelfde, maar dan nog vetter:')![]()
LOL Ik heb die trailer gezien en het ziet er wel vet uit.
Monster is idd ook erg goed! Wat vinden jullie van steins gate? Is dat ook leuk? Ik heb het namelijk nog niet gezien, maar het ziet er wel vet uit.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wil nog steeds niet steins gate kijken omdat het in het zelfde universum plaatsvind als chaos:head
hoe bedoel je? zelfde setting of wat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil nog steeds niet steins gate kijken omdat het in het zelfde universum plaatsvind als chaos:headEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Qua uiterlijk bedoel je, zeker?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Johann lijkt op anderes breivik
De enige echte gelijkenis tussen die twee series is de onnodige puntkomma in de naam.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil nog steeds niet steins gate kijken omdat het in het zelfde universum plaatsvind als chaos:headSteins; Gate staat hier in hoog aanzien. Bij mij ook. Het verschil tussen mijn mening en de populaire opinie in het topic is dat ik de eerste 12 afleveringen net zo goed al dan niet beter vind dan de rest van de serie (door de humor) terwijl de meesten het dramatische aspect van Steins; Gate beter vinden dat pas echt op gang komt rond aflevering 12.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:37 schreef De_Ilias het volgende:
Wat vinden jullie van steins gate? Is dat ook leuk? Ik heb het namelijk nog niet gezien, maar het ziet er wel vet uit.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Darker than black is nice![]()
Iemand tips voor nog meer van zulk soort Seinen? (Please geen grote ogen en schooluniformen)![]()
Mooi dan begin ik er ook aan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Qua uiterlijk bedoel je, zeker?
[..]
De enige echte gelijkenis tussen die twee series is de onnodige puntkomma in de naam.
[..]
Steins; Gate staat hier in hoog aanzien. Bij mij ook. Het verschil tussen mijn mening en de populaire opinie in het topic is dat ik de eerste 12 afleveringen net zo goed al dan niet beter vind dan de rest van de serie (door de humor) terwijl de meesten het dramatische aspect van Steins; Gate beter vinden dat pas echt op gang komt rond aflevering 12.
@ sinji
DTB is vet, season 1 vond ik wel beter dan de 2e en de OVA's zijn ook wel oke. Ik raad je aan om Black Lagoon te kijken, Phantom of the reqium. Lijkt er wel een beetje op.![]()
Zal niet veel meer zijn dan een reguliere screensaver.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer qua stroom. Volgens mij is het een aanslag op je meterkast...![]()
Die Phanton past goed in mijn straatje. Nicequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Mooi dan begin ik er ook aan.
@ sinji
DTB is vet, season 1 vond ik wel beter dan de 2e en de OVA's zijn ook wel oke. Ik raad je aan om Black Lagoon te kijken, Phantom of the reqium. Lijkt er wel een beetje op.
En dit klinkt misschien raar, maar een anime met een 'hot chick' als protagonist neem ik automatisch minder serieusEnige uitzondering tot nu toe is Ghost in the shell
[ Bericht 1% gewijzigd door Sinji op 18-01-2012 17:02:14 ]![]()
Ik ben gestopt na 2 afleveringenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:55 schreef Qunix het volgende:
Steins; Gate is een van de beste van vorig jaar.![]()
Ik heb helemaal niets met die nutty professor character en irriteer me altijd hard aan zogenaamde kawaii characters met een te hoge stem en de daarbijhorende lage IQ.
Zodra een anime een te hoge Otaku gehalte heeft houd ik het voor gezien.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:41 schreef Sinji het volgende:
Ik heb helemaal niets met die nutty professor character en irriteer me altijd hard aan zogenaamde kawaii characters met een te hoge stem en de daarbijhorende lage IQ.
Zodra een anime een te hoge Otaku gehalte heeft houd ik het voor gezien.![]()
Als er een serie is die volledig draait op goede characters dan is het Steins;Gate.
Jij wilt een serie zonder grote ogen en schooluniformen? Steins;Gate![]()
Maar goed, ik heb geen zin om die hele discussie weer aan te gaan met de haters, dus doe wat je goed dunkt. Je mist een hoop.ANIMEES.
- Scamp![]()
Tja, helaas mijn indruk van de eerste 2 afleveringen.
En deze character bedoel ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not my cup of Otaku-tea![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Als er een serie is die volledig draait op goede characters dan is het Steins;Gate.
Jij wilt een serie zonder grote ogen en schooluniformen? Steins;Gate![]()
Maar goed, ik heb geen zin om die hele discussie weer aan te gaan met de haters, dus doe wat je goed dunkt. Je mist een hoop.![]()
![]()
Een lage stem is geen indicator voor een laag IQ. Uit onderzoek is wel geconcludeerd dat, met name mannen, aandachtiger luisteren naar lagere stemgeluiden en wat voor zo ver ik weet niet onderzocht is maar wel waar is is dat klungelige meisjes wat makkelijker te benaderen zijn --een belangrijk punt voor de sociaal wat minder begaafden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:41 schreef Sinji het volgende:
Ik [...] irriteer me altijd hard aan zogenaamde kawaii characters met een te hoge stem en de daarbijhorende lage IQ.In de gevleugelde woorden van Scamp: 'It gets better!'quote:Zodra een anime een te hoge Otaku gehalte heeft houd ik het voor gezien.
Bedoeld zonder de ironisch-sarcastische lading die hij er steeds aan mee probeert te geven.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Hou het maar bij Naruto.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:34 schreef SunTzu het volgende:
Ik viel er ook steeds bij in slaap maar ik heb de will of fire om 'm ooit af te gaan kijken.![]()
![]()
Je bedoeld hoog neem ik aan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een lage stem is geen indicator voor een laag IQ. Uit onderzoek is wel geconcludeerd dat, met name mannen, aandachtiger luisteren naar lagere stemgeluiden en wat voor zo ver ik weet niet onderzocht is maar wel waar is is dat klungelige meisjes wat makkelijker te benaderen zijn --een belangrijk punt voor de sociaal wat minder begaafden.
[..]
In de gevleugelde woorden van Scamp: 'It gets better!'
Bedoeld zonder de ironisch-sarcastische lading die hij er steeds aan mee probeert te geven.![]()
Dat het een daadwerkelijke correlatie heeft (of niet) doet er niet toe in dit geval. Ik wil alleen aanduiden dat de combi hoog stemmetje plus naef gedrag in anime vaak wordt gebruikt om 'schattigheid' te portretteren. Ik heb het gevoel dat zulke characters er in zitten om de Otaku/waifu/kiddylovers te plezieren. Wat mij dus irriteert.
Echter begrijp ik dat mijn mening niet gebaseerd is op feiten, maar enkel op vooroordelen. Misschien moet ik de anime maar zien om achteraf een meer educated mening te geven![]()
![]()
Lage stem?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een lage stem is geen indicator voor een laag IQ. Uit onderzoek is wel geconcludeerd dat, met name mannen, aandachtiger luisteren naar lagere stemgeluiden en wat voor zo ver ik weet niet onderzocht is maar wel waar is is dat klungelige meisjes wat makkelijker te benaderen zijn --een belangrijk punt voor de sociaal wat minder begaafden.![]()
aardbei: Chihayafuru 15 is uit dus je mag
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ik sta deels achter je. Van Steins;Gate heb ik nog maar 1 aflevering gezien omdat ik het ineens heel druk kreeg, maar ook ik vind de karakters die je beschrijft zr vervelend en kan m'n ervaring inderdaad om zeep helpen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat het een daadwerkelijke correlatie heeft (of niet) doet er niet toe in dit geval. Ik wil alleen aanduiden dat de combi hoog stemmetje plus naef gedrag in anime vaak wordt gebruikt om 'schattigheid' te portretteren. Ik heb het gevoel dat zulke characters er in zitten om de Otaku/waifu/kiddylovers te plezieren. Wat mij dus irriteert."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Ik schreef laag terwijl ik hoog bedoelde.
En Shinji heeft gelijk.
En ik ben bang dat het schattigheidsideaal in Japan alomtegenwoordig is. Of in ieder geval beperkt het zich niet tot tekenfilms, strips en de fantasien van rare types.
Bewijsstuk A) J-Pop
Bewijsstuk B) Die afschuwwekkende oogvergrotingsoperaties“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bewijsstuk B) Die afschuwwekkende oogvergrotingsoperaties
ANIMEES.
- Scamp![]()
say what?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bewijsstuk B) Die afschuwwekkende oogvergrotingsoperaties![]()
![]()
quote:
Google Blepharoplasty. Hoop dat je op dit moment geen cake aan het nuttigen bent Cake. I warned you![]()
memes
Fixed.quote:ANIMEES.
- Scamp![]()
Gundam AGE 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef .Cake. het volgende:
Gundam AGE 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best een heftige episode, toch? En dat voor een kinder anime.![]()
Niet echt in de stemming, maar ik moet toch leren dus dat komt goed uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:28 schreef wdn het volgende:
aardbei: Chihayafuru 15 is uit dus je magik haal het over een tijdje wel in.
![]()
Tja, het is al vaker gezegd, maar ondanks het kiddy uiterlijk is het best een serieus geheel, vooral de laatste 4 aflevering waren best goed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Best een heftige episode, toch? En dat voor een kinder anime.ANIMEES.
- Scamp![]()
Vet!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef Sinji het volgende:
Berserk film binnenkort
Live inspreekwerk:Onder een steen geleefd?quote:![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef Sinji het volgende:
Berserk film binnenkort
Live inspreekwerk:
Zwarte Piet is uit!
Van wat google mij vertelt, is Blepharoplasty gewoon een ooglidcorrectie. Voor hangende oogleden.Chocoladetaartjes.
Hoeveel eps heeft Chihayafuru?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:28 schreef wdn het volgende:
aardbei: Chihayafuru 15 is uit dus je magZwarte Piet is uit!
Mij ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef Xaryna het volgende:
Van wat google mij vertelt, is Blepharoplasty gewoon een ooglidcorrectie. Voor hangende oogleden.Zwarte Piet is uit!
Ze zijn definitie niet meer leuk. Het begin was leuk, maar nu niet meer.quote:"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
je kent je internet memes toch wel?quote:
Geweldig trouwens hoe die in steins gate zitten verwerkt, christina
Ik ken iemand die dat heeft laten doen. De stiksels waren zo gemaakt dat het net wimpers leken. Nog nooit zo'n opgelaten persoon gezienquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef Xaryna het volgende:
Van wat google mij vertelt, is Blepharoplasty gewoon een ooglidcorrectie. Voor hangende oogleden.
De *le memes e.d. zijn om te janken. De rest is vaak nog wel te pruimen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ze zijn definitie niet meer leuk. Het begin was leuk, maar nu niet meer.![]()
Ik vind ze vaak wel leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De *le memes e.d. zijn om te janken. De rest is vaak nog wel te pruimen.De 9gag hot page in elk geval wel.
Chocoladetaartjes.
nee, het is het eerst dat ik er (die term) van hoor....quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je kent je internet memes toch wel?![]()
Neeee, geen 9gagquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak wel leukDe 9gag hot page in elk geval wel.
Ik vind memes te casual geworden en daardoor steeds minder leuk.![]()
Is goatse ook een meme?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Neeee, geen 9gag
Ik vind memes te casual geworden en daardoor steeds minder leuk.Zwarte Piet is uit!
Same. Ik heb ze even te vaak gezien. Op FaceBook alleen al zijn zeker 3 op de 5 updates shares van 9gag. Dan heb je het wel gezien hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Neeee, geen 9gag
Ik vind memes te casual geworden en daardoor steeds minder leuk.
Maar even los daarvan, ik heb ooit een Haruhi platformer gespeeld, weet iemand nog hoe deze heette? Ik vond het wel grappig eigenlijk.
EDIT: Note, het was volgens mij niet eens een platformer... Ik weet niet wat voor genre het was."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Sorry, nooit van gehoord.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:16 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Same. Ik heb ze even te vaak gezien. Op FaceBook alleen al zijn zeker 3 op de 5 updates shares van 9gag. Dan heb je het wel gezien hoor.
Maar even los daarvan, ik heb ooit een Haruhi platformer gespeeld, weet iemand nog hoe deze heette? Ik vond het wel grappig eigenlijk.
Mocht je hem weer vinden dan hoor ik het graag![]()
![]()
Hoppa, naam en filmpje gevonden:quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, nooit van gehoord.
Mocht je hem weer vinden dan hoor ik het graag
EDIT: Misschien vinden jullie dit ook interessant. Er zijn niet veel mensen die hier van af weten."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Thanks!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:22 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Hoppa, naam en filmpje gevonden:
EDIT: Misschien vinden jullie dit ook interessant. Er zijn niet veel mensen die hier van af weten.
Dit spel is ook wel lachen:
![]()
Ah, Ik heb (fan)art gezien van Kyonko, ze is best een lekker ding.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:22 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
EDIT: Misschien vinden jullie dit ook interessant. Er zijn niet veel mensen die hier van af weten.“An interesting thing is a good thing.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: