dan zou ik dat zelf wel door hebben mag ik hopenquote:
Maar was het nou een serieuze vraag?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan zou ik dat zelf wel door hebben mag ik hopen
neequote:Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar was het nou een serieuze vraag?
Ik! Leuke animequote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hunter x hunter (2011) volgers hier? Het wordt nu echt spannend!!
Ik zit steeds te twijfelen of ik het ga volgenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja! Leuke anime!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kunt gewoon met deze serie beginnen hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit steeds te twijfelen of ik het ga volgen
Zo'n lange serie en minder tijd om andere series te kijken.
Het is "in the Knee" niet "to the knee".quote:Op maandag 16 januari 2012 21:39 schreef Bakakame het volgende:
I used to be brilliant but then I took an arrow to the knee
Ja maar deze komt uit een recente aflevering van een animequote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is "in the Knee" niet "to the knee".
Verder vind ik het een van de slechtste memes ooit
De leukste meme ooit en die ook voor de meeste opschudding heeft gezorgd, blijft Boxxy.
Oh, dat is wel gaaf.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja maar deze komt uit een recente aflevering van een anime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:57 schreef Bakakame het volgende:
Ok, Mirai Nikki gezien.Ik ben ook de draad kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Wacht, Mirai Nikki op on-hold/dropped? Hoezo dat? Ik vind het juist wel spannendquote:Op maandag 16 januari 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
Het ging wat mij betreft ook erg bergafwaarts.
Voorlopig op on-hold bij mij, maar neig erg naar 'dropped'.
Na episode 5 ben ik tijdelijk gestopt met volgen. Yuki werd te irritant en Yuno blijft natuurlijk een van mijn waifu's.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wacht, Mirai Nikki op on-hold/dropped? Hoezo dat? Ik vind het juist wel spannend
Ga verder kijken, het is heel leuk!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Na episode 5 ben ik tijdelijk gestopt met volgen. Yuki werd te irritant en Yuno blijft natuurlijk een van mijn waifu's.
SPOILER: screencap uit afl 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bakakame op 16-01-2012 22:25:18 ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ga verder kijken, het is heel leuk!Of wacht je tot alle afleveringen uit zijn?
YUNO <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht eigenlijk niet op alle andere afleveringen. Het heeft me niet echt weten te blijven boeien, en ik wacht denk ik op de blu-ray. Dan ben ik namelijk van de censuur af![]()
Hmm, ja, kan 't me voorstellen. Al moet ik zeggen dat die over het algemeen nog best meevalt, ik merk er in elk geval niet bijzonder veel van.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
YUNO <3
Ik wacht eigenlijk niet op alle andere afleveringen. Het heeft me niet echt weten te blijven boeien, en ik wacht denk ik op de blu-ray. Dan ben ik namelijk van de censuur af
Wauw. Ik ken het niet. Maar ik heb het na een minuut maar weer afgezet. Irritant meisje is irritant.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is "in the Knee" niet "to the knee".
Verder vind ik het een van de slechtste memes ooit
De leukste meme ooit en die ook voor de meeste opschudding heeft gezorgd, blijft Boxxy.
Je beledigt de koningin van /b/!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wauw. Ik ken het niet. Maar ik heb het na een minuut maar weer afgezet. Irritant meisje is irritant.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ga verder kijken, het is heel leuk!Of wacht je tot alle afleveringen uit zijn?
geen hotlinking jah!...SPOILER: screencap uit afl 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik dacht al dat hij dat zou doen, maar het gebeurde bij mij niet. Zal 't even aanpassenquote:
Wat.. Waarom?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Over imageboards gesproken.
Kennen jullie /mai/ waifu al?
http://tohno-chan.com/mai/
Er vinden zelfs ruzies plaats om mensen die niet genoeg van hun waifu zouden houden.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat hij dat zou doen, maar het gebeurde bij mij niet. Zal 't even aanpassen
[..]
Wat.. Waarom?![]()
quote:Has your waifu inspired you or motivated you to do anything extraordinary in your life?
For example, my waifu inspired me to pick up the guitar and learn to play it, and now I already have an electric one, and am pretty decent at it.
She inspires me to go work out and stay healthy, because I know she wants me to be fit and healthy.
Since I found my waifu, I lead a lot better life and am a lot happier. And the best thing about it, 3D girls don't even interest me anymore, which saves a lot of time and money.
Ik wilde iets reageren, en heb dan ook zeker 6 keer iets ingevuld hier, maar uiteindelijk weet het toch niet mijn verbazing over te brengen. Dit is poging 7 en ik hoop dan ook dat het hiermee wl lukt.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
WAT DE NEUK? Welke vieze #$(*)@#$ van Gaia heeft dit in hemelsnaam gedaan?
Oh god.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:38 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik wilde iets reageren, en heb dan ook zeker 6 keer iets ingevuld hier, maar uiteindelijk weet het toch niet mijn verbazing over te brengen. Dit is poging 7 en ik hoop dan ook dat het hiermee wl lukt.
Ja, jammer dat het internet actief haar leven heeft geprobeerd te verpesten. Maar' het internet verpest ons leven passief dus... ja...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
Repelsteeltju is het met Robin eens dat Repelsteeltju meent dat de uitspraak die Cake deed betreffende disproportioneel grote keverogen in anim-meisjes onjuist is. Repelsteeltju is een geweldige naam en door in de derde persoon over Repelsteeltju te schrijven kan Repelsteeltju de naam Repelsteeltju vaker lezen... Te veel?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens Repelsteeltju is het niet te verdedigen uit artistiek oogpunt en puur voor de moe-factor
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:57 schreef Bakakame het volgende:
Ok, Mirai Nikki gezien.Het jammere aan mirai nikki is de ongeloofwaardigheid en chaos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het echt een superserie, ik probeer het niet te veel te proberen te snappen, het is ook vooral de relatie akise-yuno die het zo de moeite waard maakt. Of gewoon yuno in het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Dat pixelbloed is wel erg slecht jaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
YUNO <3
Ik wacht eigenlijk niet op alle andere afleveringen. Het heeft me niet echt weten te blijven boeien, en ik wacht denk ik op de blu-ray. Dan ben ik namelijk van de censuur af
Maar dat gebeurt ook niet zo heel vaak.:')![]()
Cake is van mening dat Repelsteeltju en trawant Robin een andere opvatting hebben over het liberale gebruik van de term "artistiek gebruik". In de ogen van Cake (pun intended) is een artistiek gebruik anders dan het gebruik van grote keverogen voor het overbrengen van non-verbale communicatie en informatie. Edoch, Cake is het wel eens met de eerder gedane uitspraak dat het vanuit artistiek oogpunt niet te verdedigen is dat mensachtigen disproportionele ogen hebben, mits het gebruik van laatstgenoemde term gedifferentieerd wordt van het simpele overbrengen van voorgenoemde informatieoverdracht.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Repelsteeltju is het met Robin eens dat Repelsteeltju meent dat de uitspraak die Cake deed betreffende disproportioneel grote keverogen in anim-meisjes onjuist is. Repelsteeltju is een geweldige naam en door in de derde persoon over Repelsteeltju te schrijven kan Repelsteeltju de naam Repelsteeltju vaker lezen... Te veel?
In navolging van de gezette trend door onze medeFOKker Repelsteeltju zal ook Cake nu over zichzelf in de derde persoon praten. Repelsteeltju is een pionnier van het hoogste kaliber wat betreft het syntaxvernieuwend schrijven hier in het topic, en ik ben dan ook van bescheiden mening dat wij allen vaker zijn voorbeeld dienen te volgen. Cake houdt er wel van om op deze manier wat meer onzin aan het immer groeiende zgn. "internet" toe te voegen.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
ah dan zal redboyke maar mee doen.
redboyke zijn laptop werd als verzonden gemarkeerd om 18.45 en kreeg een track & trace nr mee van post nl maar die werkt nog altijd niet!![]()
even wachten tot na 0:00quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef redboyke het volgende:
ah dan zal redboyke maar mee doen.
redboyke zijn laptop werd als verzonden gemarkeerd om 18.45 en kreeg een track & trace nr mee van post nl maar die werkt nog altijd niet!
meestal werken ze na 20:00, daarna in het algemeen na 0:00 en anders 7:00 ofzo
(dat hou ik iig vast, meestal werkt ie wel na 0:00)![]()
ah ok thx dan probeer ik het om 1 uur nog eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
even wachten tot na 0:00
meestal werken ze na 20:00, daarna in het algemeen na 0:00 en anders 7:00 ofzo
(dat hou ik iig vast, meestal werkt ie wel na 0:00)
ik moet morgenvroeg naar de dokter en toevallig zit die dokter waar dat ik altijd mijn pakketjes moet gaan halen dus mijn hoop was dat ik het om 9.45 daar kan oppikken zodat ik niet 2 keer over en weer moet gaan.misschien is maar best dat ik de status niet kan zien want soms klopt daar ook geen hol van.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 00:20:39 ]![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:38 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik wilde iets reageren, en heb dan ook zeker 6 keer iets ingevuld hier, maar uiteindelijk weet het toch niet mijn verbazing over te brengen. Dit is poging 7 en ik hoop dan ook dat het hiermee wl lukt.![]()
![]()
i.p.v. anime kijken ben ik aan het hobby'en... Windows server 2008 + exchange 2010 (email server) + iis (web server) aan het configureren
moet alleen de laatste stappen van exchange doen zodattie daadwerkelijk mailboxen kan aanmaken.. (netjes een installatie by the book)
![]()
Windows Serverquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:03 schreef mschol het volgende:
i.p.v. anime kijken ben ik aan het hobby'en... Windows server 2008 + exchange 2010 (email server) + iis (web server) aan het configureren
moet alleen de laatste stappen van exchange doen zodattie daadwerkelijk mailboxen kan aanmaken.. (netjes een installatie by the book)
![]()
Debian servers![]()
![]()
mja.. debian ook mee gestoeid.. aardig, maar nee... AD + Exchange ftw!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Windows Server![]()
Debian servers
de reverse proxy (voor een al bestaande apache/php installatie op andere machine) was wel kut in IIS t.o.v. Apache
(in het configuratie opzicht vind ik apache prettiger als IIS)![]()
Cake heeft net RAINBOW afgekeken. Het is een waarlijk voortreffelijke serie, waarin de mensachtigen zowaar realistische neuzen hebben en het verhaallijn oprecht en goed is. Wees wel voorbereid op een flinke portie bromance, wat Cake betreft hadden ze de serie ook de titel RAINBRO kunnen aanmeten.
Echter, het is desondanks een exquisite serie waar met volle teugen van genoten kan worden!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Nou ik heb eps 7 - 11 van Steins;gate gezien, ondanks dat ie wel wat beter wordt, wordt ie ook een stuk wazigermet iedereen die elke aflevering net wat anders is. Ben wel benieuwd of de volgende aflevering het waarmaakt wat jullie hier allen schreeuwen of dat ie nu alleen nog maar kan tegenvallen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Windows server voor AD en Exchange is inderdaad goed. Zimbra op een Linux bak is ook prima. Maar voor alle overige dingen waar niet expliciet een Windows omgeving voor nodig is, is een Linux omgeving the way to go.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. debian ook mee gestoeid.. aardig, maar nee... AD + Exchange ftw!
de reverse proxy (voor een al bestaande apache/php installatie op andere machine) was wel kut in IIS t.o.v. Apache
(in het configuratie opzicht vind ik apache prettiger als IIS)![]()
Nu hebben ze op m'n stage ook Exchange, die webclient vind ik vreselijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Windows server voor AD en Exchange is inderdaad goed. Zimbra op een Linux bak is ook prima. Maar voor alle overige dingen waar niet expliciet een Windows omgeving voor nodig is, is een Linux omgeving the way to go.Geloof er maar in, mensen hier zeggen het niet voor nietsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Nou ik heb eps 7 - 11 van Steins;gate gezien, ondanks dat ie wel wat beter wordt, wordt ie ook een stuk wazigermet iedereen die elke aflevering net wat anders is. Ben wel benieuwd of de volgende aflevering het waarmaakt wat jullie hier allen schreeuwen of dat ie nu alleen nog maar kan tegenvallen.
Mooi! Zo zie je maar weerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:22 schreef Klipnap het volgende:
Mijn toets ging goed, ondanks dat ik gister er geen flikker aan heb gedaan (Madoka)
![]()
![]()
Helemaal mee eens, alleen denk ik ook dat het vrijwel nooit werkt als je iets opgedrongen wordt. Ik vond S;G vanaf aflevering 1 al geweldig, maar twaalf afleveringen doorzetten, omdat anderen zeggen dat het goed is. Ik zou het niet kunnen. Petje af voor Frag_adder en anderen die dat wel doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:35 schreef robin007bond het volgende:
Geloof er maar in, mensen hier zeggen het niet voor nietsThere he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Xaryna heeft door de review van Cake interesse gekregen in RAINBOW. Xaryna wil Cake bij deze bedanken voor de review, en aangeven dat Cake in problemen komt als RAINBOW teleurstelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:41 schreef .Cake. het volgende:
Cake heeft net RAINBOW afgekeken. Het is een waarlijk voortreffelijke serie, waarin de mensachtigen zowaar realistische neuzen hebben en het verhaallijn oprecht en goed is. Wees wel voorbereid op een flinke portie bromance, wat Cake betreft hadden ze de serie ook de titel RAINBRO kunnen aanmeten.
Echter, het is desondanks een exquisite serie waar met volle teugen van genoten kan worden!Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Baka kan niet wachten tot na z'n tentamens (dat is over 2 weken), dan wordt er namelijk gestart met Bakemonogatari (die gaat hij opnieuw kijken), RAINBOW en Nichijou, kijkt hij Angel Beats! af en dan kan hij ook weer verder met het kijken van de 9 andere series die hij al volgt![]()
![]()
Heb ik iets gemist? Is het vandaag "praat in derde persoon over jezelf" dag? Weakling wist dat niet.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Robin ergerde zich aan het in derde persoon praten bij Clannad. Daarna begon Repel-kun en Cake-kun met het praten in de derde persoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:01 schreef Weakling het volgende:
Heb ik iets gemist? Is het vandaag "praat in derde persoon over jezelf" dag? Weakling wist dat niet.
Natuurlijk doet Robin gezellig mee.![]()
Een vriend van me haat Clannad, omdat hij vindt dat het een meisjesserie is.
Hij heeft wel K-ON! helemaal afgekeken.![]()
Daarnaast noemt hij Fuko altijd fuckhoofd.
Hij heeft 3 episodes gezien. Hoe kan ik hem alsnog overtuigen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 12:31:21 ]![]()
Cake suggereert een stoel, veeeeel ducktape, een monitor met Clannad en een taser.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:31 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me haat Clannad, omdat hij vindt dat het een meisjesserie is.
Hij heeft wel K-ON! helemaal afgekeken.![]()
Daarnaast noemt hij Fuko altijd fuckhoofd.
Hij heeft 3 episodes gezien. Hoe kan ik hem alsnog overtuigen?ANIMEES.
- Scamp![]()
En luciferstokjes bij zijn ogenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Cake suggereert een stoel, veeeeel ducktape, een monitor met Clannad en een taser.![]()
![]()
Bakakame voegt toe dat de oogleden er wel af gesneden moeten worden, omdat hij anders z'n ogen gewoon dicht kan doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Cake suggereert een stoel, veeeeel ducktape, een monitor met Clannad en een taser.![]()
Wel wat effectiever dan stokjes inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bakakame voegt toe dat de oogleden er wel af gesneden moeten worden, omdat hij anders z'n ogen gewoon dicht kan doen![]()
Cake is erg vereerd dat Xaryna een serie gaat kijken naar aanleiding van een recensie van ondergetekende. Daarnaast wil Cake aan Xaryna laten weten dat hij zich allerminst druk maakt over enige represailles van haar kant, welke is gebaseerd in zijn vertrouwen aangaande de kwaliteit van de serie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:42 schreef Xaryna het volgende:
Xaryna heeft door de review van Cake interesse gekregen in RAINBOW. Xaryna wil Cake bij deze bedanken voor de review, en aangeven dat Cake in problemen komt als RAINBOW teleurstelt.Cake weet niet precies wat magnetlinks zijn, behalve dat hij de vergelijking kan trekken met 10-bits bestanden in zoverre dat ze opeens alomtegenwoordig zijn en niemand precies weet van de hoed en de rand. Magnetlinks werken bij Cake gewoon normaal in utorrent, dus Cake vermoed dat er niets bijzonders hoeft te gebeuren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef outcast_within het volgende:
Moet je nog wat bijzonders doen in je utorrent om magnet links te laten werken?ANIMEES.
- Scamp![]()
in theorie niet.. maar waarom niet gewoon de torrent link pakken, er zit nml geen verschil in... en die werkt gegarandeerd...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef outcast_within het volgende:
Moet je nog wat bijzonders doen in je utorrent om magnet links te laten werken?
magnet links is een imho gefaald systeem![]()
Over uTorrent gesproken, MakuMaku heeft inmiddels thuis uTorrent geinstalleerd en houdt Bitspirit achter de hand mocht dat ooit nog nodig zijn. Het werkt als een trein (zonder al die vertragingen overigens...)!![]()
Tevens een leuke feature toen MakuMaku de iPod aansloot op pc dat uTorrent een programma aanbied dat ze kan omzetten naar een bestand dat iPod het kan afspelen. Maar daar ging MakuMaku niet op in.
/MakuMaku gaat vandaag verder in derde persoon praten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik verlaat dit topic totdat jullie weer normaal doen![]()
Ja, k.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein![]()
Cake heeft bovengenoemde serie al wel op zijn laptop klaarstaan. Ongetwijfeld zijn er hier mensen die Monster al wel gezien hebben, maar Cake heeft dat genoegen nog niet gedeeld.quote:ANIMEES.
- Scamp![]()
"Ik heb hem niet gezien" zegt Qunix tegen gniffie toen hij de tabblad sloot van ANN met daarop de anime.![]()
Gefeli!quote:There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Xaryna vraagt zich terdege af wie die 'ik' is. Xaryna heeft deze forumgebruiker nog niet eerder gezien. Is Ik nieuw?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja, k.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Shiny!quote:
Chocoladetaartjes.
Waarom van die gigantische neonlichten erinquote:
edit:
en je touchpad zit niet in het midden
[ Bericht 5% gewijzigd door gniffie op 17-01-2012 15:56:00 ]"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
fijn voor jequote:. maar die lichten erin,
ow en een sterk staaltje vertaalwerk:
engels: Manage myself
nederlands: Ikzelf beheren
![]()
![]()
![]()
Ik stop vanaf nu.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja, k.
Bedankt voor de tips van jullie om die vriend van me Clannad te laten kijken.![]()
Ik heb wel eens toen hij naar de toilet moest, zijn PC ingesteld op een Nagisa wallpaper.![]()
Leuk man!quote:
Alleen zou ik nooit zo'n laptop kopen voor zakelijk gebruik, maar daar is die waarschijnlijk ook niet voor nodig.![]()
je kqn het ook in het roze zettenquote:die lichtjes zijn gewoon cool vind ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom van die gigantische neonlichten erin
edit:
en je touchpad zit niet in het midden![]()
als jij nog een laptop hebt dat touchepad in midden staat komt die zeker uit de middeleeuwen.
als je naar de laptops zou kijken zou je zien dat ze nooit pal in het midden staan.
tevens ben ik links en heb ik niks te klagen erover vind het zelfs beter dat die nog meer links staat.
alleen qwerty gaat wel effe wennen wordenje koopt niet zo'n laptop om patience te spelen neequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk man!
Alleen zou ik nooit zo'n laptop kopen voor zakelijk gebruik, maar daar is die waarschijnlijk ook niet voor nodig.
is wel effe wennen die resolutie fok is opeens heel klein
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:03:50 ]![]()
Roze zou echt heel vies erg roze zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
je kqn het ook in het roze zetten
[..]
die lichtjes zijn gewoon cool vind ik.
als jij nog een laptop hebt dat touchepad in midden staat komt die zeker uit de middeleeuwen.
als je naar de laptops zou kijken zou je zien dat ze nooit pal in het midden staan.
tevens ben ik links en heb ik niks te klagen erover vind het zelfs beter dat die nog meer links staat.
alleen qwerty gaat wel effe wennen worden
[..]
je koopt niet zo'n laptop om patience te spelen nee
Chocoladetaartjes.
Oh bij mijn dell zit die ook iets naar links. Bij die van jou ziet het er alleen zo extreem uit
edit:
ah omdat je een numpad rechts hebt zitten. Heb express een laptop gekozen die dat niet heeft
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Stuur terug en neem roze.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
je kqn het ook in het roze zetten
[..]
die lichtjes zijn gewoon cool vind ik.
alleen qwerty gaat wel effe wennen worden
[..]
je koopt niet zo'n laptop om patience te spelen nee
is wel effe wennen die resolutie fok is opeens heel klein
Dames vinden dat geil.![]()
Ik heb expres een laptop gekozen die wel een numpad heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:04 schreef gniffie het volgende:
Oh bij mijn dell zit die ook iets naar links. Bij die van jou ziet het er alleen zo extreem uit
edit:
ah omdat je een numpad rechts hebt zitten. Heb express een laptop gekozen die dat niet heeft![]()
Maar mijne heeft geen shiny lampjes.
Chocoladetaartjes.
numpad is toch handig ik gebruik het vaak.
enige irritante is dat deze enter toets zo klein is ben die grote gewend.![]()
Same here. Ik moet er fatsoenlijk mee naar werkstage kunnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb expres een laptop gekozen die wel een numpad heeft.
Maar mijne heeft geen shiny lampjes.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:13:27 ]![]()
Al gezien nu of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Grote kans dat het hier te overhyped is en nu alsnog tegenviel.
![]()
Vuze all the way.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef outcast_within het volgende:
Moet je nog wat bijzonders doen in je utorrent om magnet links te laten werken?![]()
ik ben een jaar terug overgestapt van vuze naar utorrent.quote:
vuze doet er te lang over om op te starten enzo
wel raar dat de luidsprekers vanvoor zitten
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:39:04 ]![]()
* Bakakame realiseert zich net dat er ook gewoon een functie op FOK! voor is om in derde persoon te praten. Het wordt dus stiekem aangemoedigd. Hij is dan ook nog lang niet van plan te stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: