abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2012 @ 19:34:10 #1
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106881559

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Fall 2011

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit ht topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Anim] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Anim/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

http://www.animenewsnetwork.com/
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

http://animenfo.com/
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

http://anidb.net/
De anime-database.

http://anime-planet.com/
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

http://myanimelist.net/
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8)7
Bakakame 8-)
Qunix :)
Xaryna
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje
Lithia
Klipnap

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopier deze versie in verband met incorrecte weergave!
  maandag 16 januari 2012 @ 19:36:10 #3
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106881676
je bent gehaakt?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_106881705
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:36 schreef Frag_adder het volgende:
je bent gehaakt?
Geschaakt.
  maandag 16 januari 2012 @ 19:38:19 #5
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106881793
quote:
6s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geschaakt.
dan zou ik dat zelf wel door hebben mag ik hopen :P
pi_106882025
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:38 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

dan zou ik dat zelf wel door hebben mag ik hopen :P
Maar was het nou een serieuze vraag? :P
  maandag 16 januari 2012 @ 19:42:34 #7
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106882042
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar was het nou een serieuze vraag? :P
nee
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2012 @ 19:55:25 #9
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_106882725
Hunter x hunter (2011) volgers hier? Het wordt nu echt spannend!!
:')
pi_106883765
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik! Leuke anime :Y
pi_106886422
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit steeds te twijfelen of ik het ga volgen :P

Zo'n lange serie en minder tijd om andere series te kijken.
  maandag 16 januari 2012 @ 21:20:22 #12
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106887897
Nisemonogatari #2 staat op Animees!

Komt dat zien, komt dat zien!

;)
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  maandag 16 januari 2012 @ 21:24:47 #13
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_106888206
quote:
Ja! Leuke anime!
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Kunt gewoon met deze serie beginnen hoor.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_106889069
I used to be brilliant but then I took an arrow to the knee
pi_106889163
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:39 schreef Bakakame het volgende:
I used to be brilliant but then I took an arrow to the knee
Het is "in the Knee" niet "to the knee".

Verder vind ik het een van de slechtste memes ooit ;(

De leukste meme ooit en die ook voor de meeste opschudding heeft gezorgd, blijft Boxxy.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2012 21:42:44 ]
pi_106889371
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De leukste meme ooit en die ook voor de meeste opschudding heeft gezorgd, blijft Boxxy.

Ja maar deze komt uit een recente aflevering van een anime *O*
pi_106889706
quote:
12s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:44 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja maar deze komt uit een recente aflevering van een anime *O*
Oh, dat is wel gaaf. :P
pi_106890235
Gundam AGE... Ik had het niet verwacht... Toch best heftig voor een kinder anime :P
pi_106890245
Ok, Mirai Nikki gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 januari 2012 @ 22:05:39 #20
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106890733
quote:
4s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:57 schreef Bakakame het volgende:
Ok, Mirai Nikki gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook de draad kwijt.
pi_106890778
Het ging wat mij betreft ook erg bergafwaarts.

Voorlopig op on-hold bij mij, maar neig erg naar 'dropped'.
pi_106890793
quote:
9s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:05 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik ben ook de draad kwijt.
Het zou wel een massive mindfuck zijn als het inderdaad is zoals ik nu vermoed
pi_106890824
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
Het ging wat mij betreft ook erg bergafwaarts.

Voorlopig op on-hold bij mij, maar neig erg naar 'dropped'.
Wacht, Mirai Nikki op on-hold/dropped? Hoezo dat? Ik vind het juist wel spannend :P
pi_106890953
quote:
5s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:07 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Wacht, Mirai Nikki op on-hold/dropped? Hoezo dat? Ik vind het juist wel spannend :P
Na episode 5 ben ik tijdelijk gestopt met volgen. Yuki werd te irritant en Yuno blijft natuurlijk een van mijn waifu's. O+
pi_106891081
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Na episode 5 ben ik tijdelijk gestopt met volgen. Yuki werd te irritant en Yuno blijft natuurlijk een van mijn waifu's. O+
Ga verder kijken, het is heel leuk! :D Of wacht je tot alle afleveringen uit zijn?
SPOILER: screencap uit afl 14

[ Bericht 0% gewijzigd door Bakakame op 16-01-2012 22:25:18 ]
pi_106891125
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ga verder kijken, het is heel leuk! :D Of wacht je tot alle afleveringen uit zijn?
SPOILER
YUNO <3

Ik wacht eigenlijk niet op alle andere afleveringen. Het heeft me niet echt weten te blijven boeien, en ik wacht denk ik op de blu-ray. Dan ben ik namelijk van de censuur af :P
pi_106891177
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

YUNO <3

Ik wacht eigenlijk niet op alle andere afleveringen. Het heeft me niet echt weten te blijven boeien, en ik wacht denk ik op de blu-ray. Dan ben ik namelijk van de censuur af :P
Hmm, ja, kan 't me voorstellen. Al moet ik zeggen dat die over het algemeen nog best meevalt, ik merk er in elk geval niet bijzonder veel van.
  maandag 16 januari 2012 @ 22:13:43 #28
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106891187
quote:

[..]

Wauw. Ik ken het niet. Maar ik heb het na een minuut maar weer afgezet. Irritant meisje is irritant.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_106891225
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Wauw. Ik ken het niet. Maar ik heb het na een minuut maar weer afgezet. Irritant meisje is irritant.
Je beledigt de koningin van /b/!
pi_106891273
quote:
4s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:14 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Je beledigt de koningin van /b/!
Er is zelfs een heuse burgeroorlog geweest. :P
pi_106891520
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef Bakakame het volgende:

[..]

SPOILER: screencap uit afl 14
geen hotlinking jah!...
pi_106891527
Over imageboards gesproken.

Kennen jullie /mai/ waifu al?

http://tohno-chan.com/mai/
pi_106891759
Another #2 heeft me een cliffhanger ;(
pi_106891767
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:19 schreef mschol het volgende:

[..]

geen hotlinking jah!...
Ah, ik dacht al dat hij dat zou doen, maar het gebeurde bij mij niet. Zal 't even aanpassen :)

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Over imageboards gesproken.

Kennen jullie /mai/ waifu al?

http://tohno-chan.com/mai/
Wat.. Waarom? :o :'(
pi_106892303
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:24 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ah, ik dacht al dat hij dat zou doen, maar het gebeurde bij mij niet. Zal 't even aanpassen :)

[..]

Wat.. Waarom? :o :'(
Er vinden zelfs ruzies plaats om mensen die niet genoeg van hun waifu zouden houden. :P

Oh en dit is toch een van de toppunten:

quote:
Has your waifu inspired you or motivated you to do anything extraordinary in your life?

For example, my waifu inspired me to pick up the guitar and learn to play it, and now I already have an electric one, and am pretty decent at it.

She inspires me to go work out and stay healthy, because I know she wants me to be fit and healthy.

Since I found my waifu, I lead a lot better life and am a lot happier. And the best thing about it, 3D girls don't even interest me anymore, which saves a lot of time and money.
pi_106892500
http://www.rtvoost.nl/tv/default.aspx?uid=233422

Toriko op de achtergrond bij de 2 nerds :Y
pi_106893766
WAT DE NEUK? Welke vieze #$(*)@#$ van Gaia heeft dit in hemelsnaam gedaan? :')

Oh god. :') :') :') :')
  maandag 16 januari 2012 @ 23:38:15 #38
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106895585
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:00 schreef robin007bond het volgende:
WAT DE NEUK? Welke vieze #$(*)@#$ van Gaia heeft dit in hemelsnaam gedaan? :')

Oh god. :') :') :') :')
Ik wilde iets reageren, en heb dan ook zeker 6 keer iets ingevuld hier, maar uiteindelijk weet het toch niet mijn verbazing over te brengen. Dit is poging 7 en ik hoop dan ook dat het hiermee wl lukt.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
  maandag 16 januari 2012 @ 23:41:28 #39
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106895733
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:38 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ik wilde iets reageren, en heb dan ook zeker 6 keer iets ingevuld hier, maar uiteindelijk weet het toch niet mijn verbazing over te brengen. Dit is poging 7 en ik hoop dan ook dat het hiermee wl lukt.
:N
ANIMEES.
- Scamp
pi_106895851
quote:

Ja, jammer dat het internet actief haar leven heeft geprobeerd te verpesten. Maar' het internet verpest ons leven passief dus... ja...

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Volgens Repelsteeltju is het niet te verdedigen uit artistiek oogpunt en puur voor de moe-factor ;(
Repelsteeltju is het met Robin eens dat Repelsteeltju meent dat de uitspraak die Cake deed betreffende disproportioneel grote keverogen in anim-meisjes onjuist is. Repelsteeltju is een geweldige naam en door in de derde persoon over Repelsteeltju te schrijven kan Repelsteeltju de naam Repelsteeltju vaker lezen... Te veel?
“An interesting thing is a good thing.”
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2012 @ 23:44:58 #41
pi_106895892
quote:
4s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:57 schreef Bakakame het volgende:
Ok, Mirai Nikki gezien.

SPOILER
Het jammere aan mirai nikki is de ongeloofwaardigheid en chaos.
SPOILER
Vind het echt een superserie, ik probeer het niet te veel te proberen te snappen, het is ook vooral de relatie akise-yuno die het zo de moeite waard maakt. Of gewoon yuno in het algemeen :P.

SPOILER
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2012 @ 23:47:15 #42
pi_106896009
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

YUNO <3

Dat pixelbloed is wel erg slecht ja :')
Maar dat gebeurt ook niet zo heel vaak.
  maandag 16 januari 2012 @ 23:59:33 #43
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106896564
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Repelsteeltju is het met Robin eens dat Repelsteeltju meent dat de uitspraak die Cake deed betreffende disproportioneel grote keverogen in anim-meisjes onjuist is. Repelsteeltju is een geweldige naam en door in de derde persoon over Repelsteeltju te schrijven kan Repelsteeltju de naam Repelsteeltju vaker lezen... Te veel?
Cake is van mening dat Repelsteeltju en trawant Robin een andere opvatting hebben over het liberale gebruik van de term "artistiek gebruik". In de ogen van Cake (pun intended) is een artistiek gebruik anders dan het gebruik van grote keverogen voor het overbrengen van non-verbale communicatie en informatie. Edoch, Cake is het wel eens met de eerder gedane uitspraak dat het vanuit artistiek oogpunt niet te verdedigen is dat mensachtigen disproportionele ogen hebben, mits het gebruik van laatstgenoemde term gedifferentieerd wordt van het simpele overbrengen van voorgenoemde informatieoverdracht.

In navolging van de gezette trend door onze medeFOKker Repelsteeltju zal ook Cake nu over zichzelf in de derde persoon praten. Repelsteeltju is een pionnier van het hoogste kaliber wat betreft het syntaxvernieuwend schrijven hier in het topic, en ik ben dan ook van bescheiden mening dat wij allen vaker zijn voorbeeld dienen te volgen. Cake houdt er wel van om op deze manier wat meer onzin aan het immer groeiende zgn. "internet" toe te voegen.
ANIMEES.
- Scamp
pi_106896733
_O_
pi_106896822
ah dan zal redboyke maar mee doen.

redboyke zijn laptop werd als verzonden gemarkeerd om 18.45 en kreeg een track & trace nr mee van post nl maar die werkt nog altijd niet!
pi_106897075
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef redboyke het volgende:
ah dan zal redboyke maar mee doen.

redboyke zijn laptop werd als verzonden gemarkeerd om 18.45 en kreeg een track & trace nr mee van post nl maar die werkt nog altijd niet!
even wachten tot na 0:00

meestal werken ze na 20:00, daarna in het algemeen na 0:00 en anders 7:00 ofzo :P

(dat hou ik iig vast, meestal werkt ie wel na 0:00)
pi_106897404
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef mschol het volgende:

[..]

even wachten tot na 0:00

meestal werken ze na 20:00, daarna in het algemeen na 0:00 en anders 7:00 ofzo :P

(dat hou ik iig vast, meestal werkt ie wel na 0:00)
ah ok thx dan probeer ik het om 1 uur nog eens.
ik moet morgenvroeg naar de dokter en toevallig zit die dokter waar dat ik altijd mijn pakketjes moet gaan halen dus mijn hoop was dat ik het om 9.45 daar kan oppikken zodat ik niet 2 keer over en weer moet gaan.misschien is maar best dat ik de status niet kan zien want soms klopt daar ook geen hol van.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 00:20:39 ]
pi_106898061
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 23:38 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

_O-
pi_106898472
Robin gaat een dakimakura kopen op Tsunacon, als die er zijn.

_O-
pi_106898607
i.p.v. anime kijken ben ik aan het hobby'en... Windows server 2008 + exchange 2010 (email server) + iis (web server) aan het configureren :P

moet alleen de laatste stappen van exchange doen zodattie daadwerkelijk mailboxen kan aanmaken.. (netjes een installatie by the book :+)
pi_106898666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 01:03 schreef mschol het volgende:
i.p.v. anime kijken ben ik aan het hobby'en... Windows server 2008 + exchange 2010 (email server) + iis (web server) aan het configureren :P

moet alleen de laatste stappen van exchange doen zodattie daadwerkelijk mailboxen kan aanmaken.. (netjes een installatie by the book :+)
Windows Server :')

Debian servers :7
pi_106898752
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 01:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Windows Server :')

Debian servers :7
mja.. debian ook mee gestoeid.. aardig, maar nee... AD + Exchange ftw!

de reverse proxy (voor een al bestaande apache/php installatie op andere machine) was wel kut in IIS t.o.v. Apache :P

(in het configuratie opzicht vind ik apache prettiger als IIS)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 01:41:44 #53
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106899312
Cake heeft net RAINBOW afgekeken. Het is een waarlijk voortreffelijke serie, waarin de mensachtigen zowaar realistische neuzen hebben en het verhaallijn oprecht en goed is. Wees wel voorbereid op een flinke portie bromance, wat Cake betreft hadden ze de serie ook de titel RAINBRO kunnen aanmeten.

Echter, het is desondanks een exquisite serie waar met volle teugen van genoten kan worden!
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 17 januari 2012 @ 08:35:49 #54
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106901302
Nou ik heb eps 7 - 11 van Steins;gate gezien, ondanks dat ie wel wat beter wordt, wordt ie ook een stuk waziger :P met iedereen die elke aflevering net wat anders is. Ben wel benieuwd of de volgende aflevering het waarmaakt wat jullie hier allen schreeuwen of dat ie nu alleen nog maar kan tegenvallen.
pi_106901640
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 01:10 schreef mschol het volgende:

[..]

mja.. debian ook mee gestoeid.. aardig, maar nee... AD + Exchange ftw!

de reverse proxy (voor een al bestaande apache/php installatie op andere machine) was wel kut in IIS t.o.v. Apache :P

(in het configuratie opzicht vind ik apache prettiger als IIS)
Windows server voor AD en Exchange is inderdaad goed. Zimbra op een Linux bak is ook prima. Maar voor alle overige dingen waar niet expliciet een Windows omgeving voor nodig is, is een Linux omgeving the way to go.
pi_106903452
Mijn toets ging goed, ondanks dat ik gister er geen flikker aan heb gedaan (Madoka :@ )
pi_106903828
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:02 schreef Qunix het volgende:

[..]

Windows server voor AD en Exchange is inderdaad goed. Zimbra op een Linux bak is ook prima. Maar voor alle overige dingen waar niet expliciet een Windows omgeving voor nodig is, is een Linux omgeving the way to go.
Nu hebben ze op m'n stage ook Exchange, die webclient vind ik vreselijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Nou ik heb eps 7 - 11 van Steins;gate gezien, ondanks dat ie wel wat beter wordt, wordt ie ook een stuk waziger :P met iedereen die elke aflevering net wat anders is. Ben wel benieuwd of de volgende aflevering het waarmaakt wat jullie hier allen schreeuwen of dat ie nu alleen nog maar kan tegenvallen.
Geloof er maar in, mensen hier zeggen het niet voor niets :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:22 schreef Klipnap het volgende:
Mijn toets ging goed, ondanks dat ik gister er geen flikker aan heb gedaan (Madoka :@ )
Mooi! Zo zie je maar weer :P
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:46:08 #58
27648 Weakling
available in strong mint
pi_106904131
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:35 schreef robin007bond het volgende:
Geloof er maar in, mensen hier zeggen het niet voor niets :P
Helemaal mee eens, alleen denk ik ook dat het vrijwel nooit werkt als je iets opgedrongen wordt. Ik vond S;G vanaf aflevering 1 al geweldig, maar twaalf afleveringen doorzetten, omdat anderen zeggen dat het goed is. Ik zou het niet kunnen. Petje af voor Frag_adder en anderen die dat wel doen.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:53:29 #59
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106904316
Monster, vette shizzle _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_106905647
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 01:41 schreef .Cake. het volgende:
Cake heeft net RAINBOW afgekeken. Het is een waarlijk voortreffelijke serie, waarin de mensachtigen zowaar realistische neuzen hebben en het verhaallijn oprecht en goed is. Wees wel voorbereid op een flinke portie bromance, wat Cake betreft hadden ze de serie ook de titel RAINBRO kunnen aanmeten.

Echter, het is desondanks een exquisite serie waar met volle teugen van genoten kan worden!
Xaryna heeft door de review van Cake interesse gekregen in RAINBOW. Xaryna wil Cake bij deze bedanken voor de review, en aangeven dat Cake in problemen komt als RAINBOW teleurstelt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_106905763
Baka kan niet wachten tot na z'n tentamens (dat is over 2 weken), dan wordt er namelijk gestart met Bakemonogatari (die gaat hij opnieuw kijken), RAINBOW en Nichijou, kijkt hij Angel Beats! af en dan kan hij ook weer verder met het kijken van de 9 andere series die hij al volgt *O*
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:01:31 #62
27648 Weakling
available in strong mint
pi_106906216
Heb ik iets gemist? Is het vandaag "praat in derde persoon over jezelf" dag? Weakling wist dat niet.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_106906863
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:01 schreef Weakling het volgende:
Heb ik iets gemist? Is het vandaag "praat in derde persoon over jezelf" dag? Weakling wist dat niet.
Robin ergerde zich aan het in derde persoon praten bij Clannad. Daarna begon Repel-kun en Cake-kun met het praten in de derde persoon.

Natuurlijk doet Robin gezellig mee.
pi_106907030
Een vriend van me haat Clannad, omdat hij vindt dat het een meisjesserie is.

Hij heeft wel K-ON! helemaal afgekeken. :N

Daarnaast noemt hij Fuko altijd fuckhoofd. ;(

Hij heeft 3 episodes gezien. Hoe kan ik hem alsnog overtuigen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 12:31:21 ]
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:35:47 #66
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106907173
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:31 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me haat Clannad, omdat hij vindt dat het een meisjesserie is.

Hij heeft wel K-ON! helemaal afgekeken. :N

Daarnaast noemt hij Fuko altijd fuckhoofd. ;(

Hij heeft 3 episodes gezien. Hoe kan ik hem alsnog overtuigen?
Cake suggereert een stoel, veeeeel ducktape, een monitor met Clannad en een taser.
ANIMEES.
- Scamp
pi_106907199
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:35 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Cake suggereert een stoel, veeeeel ducktape, een monitor met Clannad en een taser.
En luciferstokjes bij zijn ogen :)
pi_106907200
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:35 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Bakakame voegt toe dat de oogleden er wel af gesneden moeten worden, omdat hij anders z'n ogen gewoon dicht kan doen
pi_106907310
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:36 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Bakakame voegt toe dat de oogleden er wel af gesneden moeten worden, omdat hij anders z'n ogen gewoon dicht kan doen
Wel wat effectiever dan stokjes inderdaad.
pi_106907506
Moet je nog wat bijzonders doen in je utorrent om magnet links te laten werken?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:03:25 #71
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106907902
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:42 schreef Xaryna het volgende:
Xaryna heeft door de review van Cake interesse gekregen in RAINBOW. Xaryna wil Cake bij deze bedanken voor de review, en aangeven dat Cake in problemen komt als RAINBOW teleurstelt.
Cake is erg vereerd dat Xaryna een serie gaat kijken naar aanleiding van een recensie van ondergetekende. Daarnaast wil Cake aan Xaryna laten weten dat hij zich allerminst druk maakt over enige represailles van haar kant, welke is gebaseerd in zijn vertrouwen aangaande de kwaliteit van de serie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef outcast_within het volgende:
Cake weet niet precies wat magnetlinks zijn, behalve dat hij de vergelijking kan trekken met 10-bits bestanden in zoverre dat ze opeens alomtegenwoordig zijn en niemand precies weet van de hoed en de rand. Magnetlinks werken bij Cake gewoon normaal in utorrent, dus Cake vermoed dat er niets bijzonders hoeft te gebeuren.
ANIMEES.
- Scamp
pi_106908024
quote:
in theorie niet.. maar waarom niet gewoon de torrent link pakken, er zit nml geen verschil in... en die werkt gegarandeerd...

magnet links is een imho gefaald systeem
pi_106908115
Over uTorrent gesproken, MakuMaku heeft inmiddels thuis uTorrent geinstalleerd en houdt Bitspirit achter de hand mocht dat ooit nog nodig zijn. Het werkt als een trein (zonder al die vertragingen overigens...)! ^O^

Tevens een leuke feature toen MakuMaku de iPod aansloot op pc dat uTorrent een programma aanbied dat ze kan omzetten naar een bestand dat iPod het kan afspelen. Maar daar ging MakuMaku niet op in.

/MakuMaku gaat vandaag verder in derde persoon praten. 8-)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 14:00:41 #75
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106909961
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef Klipnap het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik verlaat dit topic totdat jullie weer normaal doen :*
Ja, k.
O+
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106910134
Goh, wat vindt Qunix dit irritant...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 14:12:48 #77
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106910453
Niemand heeft ooit Monster gezien?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 14:21:47 #78
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106910753
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:12 schreef gniffie het volgende:
Cake heeft bovengenoemde serie al wel op zijn laptop klaarstaan. Ongetwijfeld zijn er hier mensen die Monster al wel gezien hebben, maar Cake heeft dat genoegen nog niet gedeeld.
ANIMEES.
- Scamp
pi_106912511
"Ik heb hem niet gezien" zegt Qunix tegen gniffie toen hij de tabblad sloot van ANN met daarop de anime.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:09:59 #80
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106912558
Kijken dan nu ipv te fokken
pi_106913313
hij is binnen

dinsdag 17 januari 2012 @ 15:31:42 #82
27648 Weakling
available in strong mint
pi_106913395
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:29 schreef redboyke het volgende:
hij is binnen

[ afbeelding ]
Gefeli!
pi_106913832
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja, k.
Xaryna vraagt zich terdege af wie die 'ik' is. Xaryna heeft deze forumgebruiker nog niet eerder gezien. Is Ik nieuw?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_106913940
quote:
hij is binnen

[ afbeelding ]
Shiny! :9~
Chocoladetaartjes.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:49:57 #85
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106914157
quote:
hij is binnen

[ afbeelding ]
Waarom van die gigantische neonlichten erin :N

edit:

en je touchpad zit niet in het midden :X

[ Bericht 5% gewijzigd door gniffie op 17-01-2012 15:56:00 ]
pi_106914285
quote:
hij is binnen

[ afbeelding ]
fijn voor je :s). maar die lichten erin, :X

ow en een sterk staaltje vertaalwerk:
engels: Manage myself
nederlands: Ikzelf beheren
;( :')
pi_106914600
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja, k.
Ik stop vanaf nu. :P

Bedankt voor de tips van jullie om die vriend van me Clannad te laten kijken. ^O^

Ik heb wel eens toen hij naar de toilet moest, zijn PC ingesteld op een Nagisa wallpaper.
pi_106914643
quote:
hij is binnen

[ afbeelding ]
Leuk man!

Alleen zou ik nooit zo'n laptop kopen voor zakelijk gebruik, maar daar is die waarschijnlijk ook niet voor nodig.
pi_106914680
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:44 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Shiny! :9~
je kqn het ook in het roze zetten :P
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:49 schreef gniffie het volgende:

[..]

Waarom van die gigantische neonlichten erin :N

edit:

en je touchpad zit niet in het midden :X
die lichtjes zijn gewoon cool vind ik.
als jij nog een laptop hebt dat touchepad in midden staat komt die zeker uit de middeleeuwen.
als je naar de laptops zou kijken zou je zien dat ze nooit pal in het midden staan.
tevens ben ik links en heb ik niks te klagen erover vind het zelfs beter dat die nog meer links staat.

alleen qwerty gaat wel effe wennen worden

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Leuk man!

Alleen zou ik nooit zo'n laptop kopen voor zakelijk gebruik, maar daar is die waarschijnlijk ook niet voor nodig.
je koopt niet zo'n laptop om patience te spelen nee :P

is wel effe wennen die resolutie fok is opeens heel klein

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:03:50 ]
pi_106914739
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:01 schreef redboyke het volgende:

[..]

[..]

als jij nog een laptop hebt dat touchepad in midden staat komt die zeker uit de middeleeuwen.
als je naar de laptops zou kijken zou je zien dat ze nooit pal in het midden staan.
tevens ben ik links en heb ik niks te klagen erover vind het zelfs beter dat die nog meer links staat.

[..]

Roze zou echt heel vies erg roze zijn :X
Chocoladetaartjes.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:04:00 #91
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106914757
Oh bij mijn dell zit die ook iets naar links. Bij die van jou ziet het er alleen zo extreem uit

edit:

ah omdat je een numpad rechts hebt zitten. Heb express een laptop gekozen die dat niet heeft :*
pi_106914770
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:01 schreef redboyke het volgende:

[..]

[..]

[..]

is wel effe wennen die resolutie fok is opeens heel klein
Stuur terug en neem roze.

Dames vinden dat geil.
pi_106914933
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:04 schreef gniffie het volgende:
Oh bij mijn dell zit die ook iets naar links. Bij die van jou ziet het er alleen zo extreem uit

edit:

ah omdat je een numpad rechts hebt zitten. Heb express een laptop gekozen die dat niet heeft :*
Ik heb expres een laptop gekozen die wel een numpad heeft. *O*
Maar mijne heeft geen shiny lampjes. 8-)
Chocoladetaartjes.
pi_106915104
numpad is toch handig ik gebruik het vaak.
enige irritante is dat deze enter toets zo klein is ben die grote gewend.
pi_106915153
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik heb expres een laptop gekozen die wel een numpad heeft. *O*
Maar mijne heeft geen shiny lampjes. 8-)
Same here. Ik moet er fatsoenlijk mee naar werkstage kunnen :+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:13:27 ]
pi_106915690
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Al gezien nu of niet? :P Grote kans dat het hier te overhyped is en nu alsnog tegenviel.
pi_106915705
quote:
Vuze all the way.
pi_106915725
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vuze all the way.
Vuze is zo bloated als het maar kan :P

uTorrent opent ook gewoon magnet links zonder problemen.
pi_106916124
quote:

[..]

Vuze all the way.
ik ben een jaar terug overgestapt van vuze naar utorrent.
vuze doet er te lang over om op te starten enzo

wel raar dat de luidsprekers vanvoor zitten

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:39:04 ]
pi_106916878
* Bakakame realiseert zich net dat er ook gewoon een functie op FOK! voor is om in derde persoon te praten. Het wordt dus stiekem aangemoedigd. Hij is dan ook nog lang niet van plan te stoppen
SPOILER
pi_106918302
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:35 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik ben een jaar terug overgestapt van vuze naar utorrent.
vuze doet er te lang over om op te starten enzo

wel raar dat de luidsprekers vanvoor zitten
Ik andersom. :@
pi_106918341
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

uTorrent wint *O*
pi_106918394
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:32 schreef Bakakame het volgende:

[..]

uTorrent wint *O*
pi_106918560
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom niet? :{w
pi_106919099
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

dan scheelt er wel iets met je pc want utorrent is weldegelijk lichter

hoe moet ik instellingen van utorrent overzetten naar nieuwe laptop ook %appdata ?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 17:56:56 ]
pi_106919279
quote:

[..]

Vuze all the way.
dat is netzoiets als bearshare en imesh... bloated ten top
pi_106919306
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:52 schreef redboyke het volgende:

[..]

dan scheelt er wel iets met je pc want utorrent is weldegelijk lichter

hoe moet ik instellingen van utorrent overzetten naar nieuwe laptop ook %appdata ?
als je de utorrent folder van %appdata% meeneemt heb je volgens mij al je instellingen..
pi_106919449
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:57 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is netzoiets als bearshare en imesh... bloated ten top
Wat bedoel je precies met bloated dan?

Ach ik had altijd utorrent en toch vind ik vuze fijner om de een of andere reden.
pi_106919569
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach ik had altijd utorrent en toch vind ik vuze fijner om de een of andere reden.
Bloat: an increasing proportion of unnecessary features that are not used by end users, or generally use more system resources than necessary, while offering little or no benefit to its users.
pi_106919614
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

traag, log (ik meen dat vuze op java rust, waardoor hij belachelijk log is), teveel onnodige features
pi_106919962
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:13 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb nu zo'n vette achtergrond >:)

[ afbeelding ]
Wel een beetje eng.
Inderdaad, wel een beetje eng. :P

Mijn zusje heeft een tekening voor me gemaakt. Niet zo goed gelukt, maar het gaat tenslotte om het gebaar. :+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 18:16:35 ]
pi_106920113
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mijn zusje heeft een tekening voor me gemaakt. Niet zo goed gelukt, maar het gaat tenslotte om het gebaar. :+

[ afbeelding ]
GEEF MIJ DIE EURO'S!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:21:08 #115
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106920181
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pics van je zusje
pi_106920183
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:20 schreef Klipnap het volgende:
Grapje hoor... :@
Dief dat je bent! :o
pi_106920236
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:09 schreef gniffie het volgende:
Kijken dan nu ipv te fokken
Was aan het werk :W
pi_106920370
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:12 schreef gniffie het volgende:
mschol zegt tegen gniffie dat hij hem heeft liggen, en hem een stukje heeft gezien en dat die serie beetje vreemd begint...
pi_106920372
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:19 schreef Klipnap het volgende:

[..]

GEEF MIJ DIE EURO'S!
Je mag wel van me lenen. 8-)

2% rente? Dat is goedkoper lenen dan bij de bank en dat dekt zelfs de inflatie niet voor mij. :'(
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:29:35 #120
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106920480
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:19 schreef Klipnap het volgende:

[..]

GEEF MIJ DIE EURO'S!
pauper :') maar respect voor je tekenstijl hoor xD
pi_106920517
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je mag wel van me lenen. 8-)

2% rente? Dat is goedkoper lenen dan bij de bank en dat dekt zelfs de inflatie niet voor mij. :'(
als je ze daar laat liggen krijg je ook niks voor de inflatie hoor :{w
pi_106920537
OH EEN HERINNERING MENSEN!4.gif

Met veel schaamte heb ik hier ooit mijn kamer gepost. Tot nu toe zijn het alleen Chavez en Repelsteeltju die dat ook hebben gedaan ;(
pi_106920551
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:30 schreef mschol het volgende:

[..]

als je ze daar laat liggen krijg je ook niks voor de inflatie hoor :{w
Ja, maar als ik het uitleen kan ik het niet direct consumeren. Nu wel.
pi_106920554
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
OH EEN HERINNERING MENSEN![ afbeelding ]

Met veel schaamte heb ik hier ooit mijn kamer gepost. Tot nu toe zijn het alleen Chavez en Repelsteeltju die dat ook hebben gedaan ;(
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:31:51 #125
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106920562
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:22 schreef Qunix het volgende:

[..]

Was aan het werk :W
Dus je had tijd zat
pi_106920583
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Sorry mschol, jij deed dat ook ;(

LEGO!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 18:32:29 ]
pi_106920630
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sorry mschol, jij deed dat ook ;(

LEGO!
lego _O_

volgens mij beste plastic speelgoed ever made :P
pi_106920650
quote:

Oja, moet ik nog doen inderdaad! Zal 't binnenkort doen, maar niet vanavond, want eerst wat eten en dan studeren in de UB ;(
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:40:28 #129
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106920861
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 17:32 schreef Bakakame het volgende:

[..]

uTorrent wint *O*
uTorrent? Ken ik niet. Torrent (microTorrent) is overigens mijn favoriete torrent client.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Same here. Ik moet er fatsoenlijk mee naar werkstage kunnen :+
Ik ook, daarom... Nah. Dat doe ik jullie niet meer aan. Iedereen weet onderhand waar mijn voorkeur naar uit gaat.

quote:

Herinnering aan wat? Ik heb toen vrijwillig die foto's gemaakt, ik was er niet van op de hoogte dat dit beleid was.
- Paul von Oberstein
pi_106920884
quote:

Ja....? En nu?
pi_106920897
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:31 schreef gniffie het volgende:

[..]

Dus je had tijd zat
Als je het zo ziet :')
pi_106920912
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:40 schreef Chavez_ het volgende:

Herinnering aan wat? Ik heb toen vrijwillig die foto's gemaakt, ik was er niet van op de hoogte dat dit beleid was.
Het is niet echt beleid :P

Ik had ooit en mijn kamer gepost en toen waren er mensen die het ook gingen doen. Maar nooit meer iets van vernomen ;(
pi_106921204
Repelsteeltju deelt met zijn mede Fok'ers dat hij alle boekdelen van Monster gezien heeft. Heb alle pagina's ook bekeken en alle textballonetjes gelezen.

SPOILER: mogenlijke spoilers van Monster
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:51:49 #134
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106921223
Mogelijke spoilers van Monster
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:53:08 #135
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106921269
Ben pas rond aflevering 10, dus geen idee of dat spoilers zijn :P
pi_106921440
Min of meer. Vergeet dat ik gezegd heb dat er parallellen zijn tussen een subplot in Monster en de zogenoemde Kebab-moorden.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:01:11 #137
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106921548
Another #2 staat op Animees.nl!
Net als Nisemonogatari #2

Komt dat zien, lees en bewonder!

;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_106921822
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:07 schreef Klipnap het volgende:
Dit is mijn kamer:
[ afbeelding ]
4/10

Nice try. 8-)
pi_106921831
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:01 schreef .Cake. het volgende:
Another #2 staat op Animees.nl!
Net als Nisemonogatari #2

Komt dat zien, lees en bewonder!

;)
Oeh, bedankt je er me aan herinnert.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:22:37 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_106922363
Nisemonogatari. Ik weet het niet.... is die OP de beste ooit!? Wat een kleuren en mooie vloeiende bewegingen zeg :)
pi_106922604
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef wdn het volgende:
Nisemonogatari. Ik weet het niet.... is die OP de beste ooit!? Wat een kleuren en mooie vloeiende bewegingen zeg :)
Uiteraard niet.

Voor mij is en blijft dat Cowboy Bebop. Er zijn veel OP's die ook tof zijn, maar niet de beste.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:29:07 #143
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106922659
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:07 schreef Klipnap het volgende:
Dit is mijn kamer:
[ afbeelding ]
ik geloof je
pi_106924431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:40 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

uTorrent? Ken ik niet. Torrent (microTorrent) is overigens mijn favoriete torrent client.
You know what I mean
pi_106924962
Brave #2 was leuk. Danshi Koukousei no Nichijou was minder.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:26:26 #146
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106925508
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef wdn het volgende:
Wel van dit seizoen iig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:
Oeh, bedankt je er me aan herinnert.
Geen probleem, doe het graag ;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_106925668
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:26 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Wel van dit seizoen iig.

Dat is niet zo'n grote prestatie de openingsduentjes van dit seizoen zijn over het algemeen bagger.
pi_106926142
Mirai Nikki is gewoon een typische gore rape anime zonder een echt verhaal.

SPOILER
Ik twijfel of ik hem moet droppen.
pi_106926289
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:38 schreef Qunix het volgende:

SPOILER
Iedereen zei toch dat het het beste van het seizoen was? Flink omgeslagen dan...
pi_106926447
quote:

SPOILER
Zo'n gevoel had ik al na episode 5. Erg zonde, begon erg goed. :{

Net de eerste episode van Air gekeken. Ik moet nog even wennen. Daarnaast mag ik het hoofdpersonage niet echt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 20:46:11 ]
pi_106926548
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zo'n gevoel had ik al na episode 5. Erg zonde, begon erg goed. :{

Net de eerste episode van Air gekeken. Ik moet nog even wennen. Daarnaast mag ik het hoofdpersonage niet echt.
Piko.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:47:34 #152
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106926549
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Iedereen zei toch dat het het beste van het seizoen was? Flink omgeslagen dan...
klopt, het begon ijzersterk maar werkd snel minder.

quote:

SPOILER
ik zou hem droppen, ik heb het iig wel gedaan
pi_106926616
quote:

[..]

Concept was sterk in het begin. De laatste episode is uhm.... Totaal niet de eerste zeg maar.
pi_106926740
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Piko.
Oke, dat beestje is wel lief. :P

Air is maar 12 episodes, dus echte tijdsverspilling is het ook weer niet. Misschien wordt het nog erg goed.

Daarnaast ben ik een hele grote fan van Key. Al hun verhalen zijn gewoon goed: Clannad, Kanon, Angel Beats etc.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 20:52:24 ]
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:03:12 #155
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_106927387
quote:

mschol en Xaryna hebben het ook gedaan, hoor.
Chocoladetaartjes.
pi_106927678
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

klopt, het begon ijzersterk maar werkd snel minder.
ze gaan te lang door, 13 eps was volgens mij zat geweest...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:08:32 #157
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106927689
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Met die dozen, toch?
- Paul von Oberstein
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:09:45 #158
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106927776
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:08 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Met die dozen, toch?
Xaryna stond er zelf toch niet op?
pi_106927869
Waar uploaden jullie de foto's dan eigenlijk? :+
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:11:48 #160
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106927902
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef Bakakame het volgende:
imgur uiteraard.

quote:
9s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:09 schreef hexje het volgende:

[..]

Nee, maar wel wat standbeeldjes van draken e.d.
- Paul von Oberstein
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:11:57 #161
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106927914
Steins gate *O*
pi_106927963
quote:

[..]

Liegbeest! Ik zei steeds dat Fate/Zero de beste serie van het seizoen zou worden.
pi_106927969
quote:
tinypic ftw..
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:13:12 #164
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106927987
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef Frag_adder het volgende:
Steins gate *O*
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2012 @ 21:13:14 #165
pi_106927990
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Half uurtje per week, het is het echt waard hoor
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2012 @ 21:13:48 #166
pi_106928018
Gaat hier trouwns veels te snel voor mij _O-
pi_106928706
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Liegbeest! Ik zei steeds dat Fate/Zero de beste serie van het seizoen zou worden.
Fate/Zero telt niet mee met dit seizoen, vind ik :P
pi_106928728
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Dat is waar ook!

Dementie op deze leeftijd ;(
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:31:15 #169
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106928950
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
Mirai Nikki ook niet dan, want we hebben het over beste van vorig seizoen.

Overigens is Cake het met Repelsteeltju eens, Fate/Zero all the way!
ANIMEES.
- Scamp
pi_106929044
Kennen jullie Narcissu al? Een gratis visual novel die heel mooi schijnt te zijn. Gewoon gratis ook in het Engels te downloaden:

http://narcissu.insani.org/down.html
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:33:53 #171
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106929085
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Mirai Nikki ook niet dan, want we hebben het over beste van vorig seizoen.

Overigens is Cake het met Repelsteeltju eens, Fate/Zero all the way!
En wat vindt .Cake. ervan?
pi_106929229
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Jouw mening verandert niet wat ik gezegd heb ook al be ik het met je eens.
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2012 @ 21:36:48 #173
pi_106929237
http://myanimelist.net/anime/11433/Ano_Natsu_de_Matteru

Dit is door dezeflde makers als ano hana (volgens mij) en een vergelijkbaar verhaal...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:37:25 #174
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_106929271
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:08 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Met die dozen, toch?
Yup. :P
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:09 schreef hexje het volgende:

[..]

Nope. :P
quote:
Ik heb een photobucket en imageshack account van verloren glorie en gebruik die.
Chocoladetaartjes.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:38:56 #175
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106929354
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:
Kennen jullie Narcissu al? Een gratis visual novel die heel mooi schijnt te zijn. Gewoon gratis ook in het Engels te downloaden:

http://narcissu.insani.org/down.html
Visnovs zijn niet lastig te maken, en ik zou 't zo doen, een visnov engine maken en in conclaaf met een artiest en een schrijver wat visnovs uitbrengen.

Probleem alleen is dat geen hond dit gaat kopen, ook al gooi ik er een adviesprijs van 5,- op. Het is gewoon lang niet zo populair als in Japan.
- Paul von Oberstein
pi_106929445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Visnovs zijn niet lastig te maken, en ik zou 't zo doen, een visnov engine maken en in conclaaf met een artiest en een schrijver wat visnovs uitbrengen.

Probleem alleen is dat geen hond dit gaat kopen, ook al gooi ik er een adviesprijs van 5,- op. Het is gewoon lang niet zo populair als in Japan.
Je kan ook je game laten vertalen naar het Japans, om je zo alsnog te richten op de Japanse markt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 21:42:10 ]
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:44:41 #177
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106929680
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je kan ook je game laten vertalen naar het Japans, om je zo alsnog te richten op de Japanse markt.
Vooral met een visnov is dat een beste vertaling dan. Meestal word er gerekend per woord :{.
- Paul von Oberstein
pi_106929956
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Vooral met een visnov is dat een beste vertaling dan. Meestal word er gerekend per woord :{.
Met zulke games moet het ook niet je doel zijn om geld te verdienen. In Japan zou dat makkelijk kunnen, maar hier moet je het echt van de gratis doujins hebben en niet van grote bedrijven.

Die gratis visual novel is van origine trouwens wel Japans, maar iedereen is vrij om zijn eigen vertaling er van te maken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 21:51:22 ]
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2012 @ 21:53:36 #179
pi_106930218
Nou ik heb nog nooit een visual novel boeiend gevonden, van wat ik gezien heb. het is gewoon beetje door klikken en af en toe een keuze maken... boring.. ik kijk liever gewoon anim of speel een normale game, geen vage tussenoptie
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:54:34 #180
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106930280
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Met zulke games moet het ook niet je doel zijn om geld te verdienen. In Japan zou dat makkelijk kunnen, maar hier moet je het echt van de gratis doujins hebben en niet van grote bedrijven.

Die gratis visual novel is van origine trouwens wel Japans, maar iedereen is vrij om zijn eigen vertaling er van te maken.
Wat ik wel kan doen is gewoon een engine bouwen en die licenseren aan anderen voor wng. Maar ik ben volgens mij wel te laat dan, als ik me niet vergis is er al een gratis engine, of niet?
- Paul von Oberstein
pi_106930535
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Wat ik wel kan doen is gewoon een engine bouwen en die licenseren aan anderen voor wng. Maar ik ben volgens mij wel te laat dan, als ik me niet vergis is er al een gratis engine, of niet?
Er zijn zelfs heel veel gratis engines.

Ren'py:http://renpy.org/
(O)Nscripter: http://en.wikipedia.org/wiki/NScripter

Deze is zelfs helemaal open-source, hiermee is ook Fate/Stay Night gemaakt.

KiriKiri: http://en.wikipedia.org/wiki/KiriKiri
pi_106930587
Real life anime face
pi_106930813
Zo! Ik ben bijna over op Chrome als default browser. Echter, kan een Chrome gebruiker mij hiermee helpen? Google Chrome #9
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:05:07 #184
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106930871
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:00 schreef outcast_within het volgende:
Real life anime face
[ afbeelding ]
Haar knien staan een beetje raar, ze ligt vr beneden mijn verwachtingen. :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Er zijn zelfs heel veel gratis engines.

Ren'py:http://renpy.org/
(O)Nscripter: http://en.wikipedia.org/wiki/NScripter

Deze is zelfs helemaal open-source, hiermee is ook Fate/Stay Night gemaakt.

KiriKiri: http://en.wikipedia.org/wiki/KiriKiri
Daar gaat m'n plan. :(

Dan moet ik 't maar bij m'n originele project houden.
- Paul von Oberstein
pi_106930978
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Haar knien staan een beetje raar, ze ligt vr beneden mijn verwachtingen. :7

[..]

Daar gaat m'n plan. :(

Dan moet ik 't maar bij m'n originele project houden.
Als je een goedkope vertaler kan vinden is het niet zo'n probleem.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:08:55 #186
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106931106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als je een goedkope vertaler kan vinden is het niet zo'n probleem.
Nah, heb 't al druk genoeg eigenlijk.
- Paul von Oberstein
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2012 @ 22:15:40 #187
pi_106931514
Ik vind eigenlijk dat anime de laatste jaren te veel lelijke 3D animatie heeft, meestal in de vorm van een auto die rijdt of een ander voertuig...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:21:44 #188
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106931837
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat anime de laatste jaren te veel lelijke 3D animatie heeft, meestal in de vorm van een auto die rijdt of een ander voertuig...
Klopt. Wacht maar, we gaan het nog meer zien.
- Paul von Oberstein
pi_106932077
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:21 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

volgende stap is 3D 3D... (a la avatar)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:26:57 #191
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_106932113
Wacht maar, als ik afgestudeerd ben, ga ik mooie 3D animatie maken. :7
Chocoladetaartjes.
pi_106932196
quote:

[..]

KyoAni doet het altijd wel subtiel en mooi. Daarnaast besteden ze het niet uit, waardoor de stijl redelijk hetzelfde is.
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2012 @ 22:30:57 #193
pi_106932333
quote:

[..]

Het ziet er vaak gewoon shit uit, en onrealistisch vaak hoe auto's bewegen of treinen. Ben sowieso echt geen 3D fan, tegenwoordig in de bioscoop is er niet eens meer een optie om een niet 'CG' film te zien... Das toch gewoon zonde. :N

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef mschol het volgende:

[..]

volgende stap is 3D 3D... (a la avatar)
Dat vind ik al helemaal een gimmick, wel leuk, verder niks. Nu is de nieuwe DS zelfs 3d, flikker toch op... Zo zonde om daar zoveel energie daar in te steken alsof dat de toekomst is
pi_106932502
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Dat vind ik al helemaal een gimmick, wel leuk, verder niks. Nu is de nieuwe DS zelfs 3d, flikker toch op... Zo zonde om daar zoveel energie daar in te steken alsof dat de toekomst is
Ik vind het ook maar een gimmick. De PS Vita zie ik veel meer in.

Deze moet ik wel hebben voor de 3ds trouwens. O+

pi_106932545
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Het ziet er vaak gewoon shit uit, en onrealistisch vaak hoe auto's bewegen of treinen. Ben sowieso echt geen 3D fan, tegenwoordig in de bioscoop is er niet eens meer een optie om een niet 'CG' film te zien... Das toch gewoon zonde. :N

[..]

dat -IS- de toekomst.. er komen steeds meer 3D tv's waardoor het meer en meer ingeburgerd raakt..

daarnaast liegen de bioscoop verkoopcijfers (helaas) ook niet

ik kan het niet eens zien dus wat mij betreft wordt het ook de kliko ingemikt,,,
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2012 @ 22:36:11 #196
pi_106932594
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Handhelds zijn wmb niks meer tegenwoordig... Eerste DS was nog wel leuk, met touch screen. Nu krijgen ze het voor elkaar om 5 jaar later precies hetzelfde te maken met een stomme gimmick erbij!! Hetzelfde lijkt te gebeuren met de nieuwe wii. Ik was ooit echt hardcore nintendo fan maar tegenwoordig :r

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Uhh wats dat dan voor spel, word er niet wijs uit, een h-game _O-?
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2012 @ 22:38:23 #197
pi_106932712
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef mschol het volgende:

[..]

dat -IS- de toekomst.. er komen steeds meer 3D tv's waardoor het meer en meer ingeburgerd raakt..

daarnaast liegen de bioscoop verkoopcijfers (helaas) ook niet

ik kan het niet eens zien dus wat mij betreft wordt het ook de kliko ingemikt,,,
3Dtv verkoop ging toch slecht? Maar dat heeft er vast meer mee te maken dat het veel te duur is nog. Echt serieus, wat moet je er mee :')

En ja in de bioscoop zou ik ook naar een 3D film gaan als het zou kunnen. Helaas zijn er weinig interessante films in de bios met 3D-optie, (smurfen, tintin, avatar...).
Maar dat is toch niks voor in je huiskamer? Gaan we binnenkort het NOS journaal kijken met special effects of wat :')
pi_106932758
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Handhelds zijn wmb niks meer tegenwoordig... Eerste DS was nog wel leuk, met touch screen. Nu krijgen ze het voor elkaar om 5 jaar later precies hetzelfde te maken met een stomme gimmick erbij!! Hetzelfde lijkt te gebeuren met de nieuwe wii. Ik was ooit echt hardcore nintendo fan maar tegenwoordig :r

[..]

Uhh wats dat dan voor spel, word er niet wijs uit, een h-game _O-?
Ik weet niet of je de originele DS-versie hebt gespeeld. Het is een dating-sim, geen hentai game. Stiekem is het echt een heerlijk spel.

Er is een Engelse patch voor. Nu nog de 3ds versie :9

Ik ben ook niet zo'n Nintendo-fan meer. De nieuwe Zelda viel me ook vies tegen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 22:40:10 ]
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2012 @ 22:41:22 #199
pi_106932869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de originele DS-versie hebt gespeeld. Het is een dating-sim, geen hentai game. Stiekem is het echt een heerlijk spel.

Er is een Engelse patch voor. Nu nog de 3ds versie :9

Ik ben ook niet zo'n Nintendo-fan meer. De nieuwe Zelda viel me ook vies tegen.
Zelda valt tegen? Ik dacht dat dat dan nog een van de weinige knallers van Nintendo was. Ben zelf enorme zelda fan... Vind het enorm jammer dat ik de zelda games niet meer kan spelen sinds ik van nintendo ben afgestapt toen ze met de WII kwamen...
pi_106933022
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Zelda valt tegen? Ik dacht dat dat dan nog een van de weinige knallers van Nintendo was. Ben zelf enorme zelda fan... Vind het enorm jammer dat ik de zelda games niet meer kan spelen sinds ik van nintendo ben afgestapt toen ze met de WII kwamen...
Ik heb alle consoles van deze generatie. Alle consoles hebben zo hun voor en nadelen. De nieuwe Zelda is te kleurrijk. Dat grimmige sfeertje van Twilight Princess en Ocarina of Time vind ik veel beter.

Daarnaast is het kunnen rennen echt een faalgimmick en zijn de wii controlls echt om te janken.
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2012 @ 22:47:35 #201
pi_106933166
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb alle consoles van deze generatie. Alle consoles hebben zo hun voor en nadelen. De nieuwe Zelda is te kleurrijk. Dat grimmige sfeertje van Twilight Princess en Ocarina of Time vind ik veel beter.

Daarnaast is het kunnen rennen echt een faalgimmick en zijn de wii controlls echt om te janken.
Alle wii controls zijn bagger, mijn mening :@.. Dat gezwiep is niks voor mij... En waarom de vorm van een baksteen? Ik snap er niks van.
Ocarina of Time is de beste game ooit O+. Sowieso NES, SNES, N64 _O_ En alle gameboys _O_.

Ben weer overgestapt naar XBOX360 :P

Wat is dat rennen dan in de nieuwe zelda?
pi_106933404
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar dat is toch niks voor in je huiskamer? Gaan we binnenkort het NOS journaal kijken met special effects of wat :')
wat dacht je van national geographic in 3D?
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2012 @ 23:00:15 #203
pi_106933789
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:52 schreef mschol het volgende:

[..]

wat dacht je van national geographic in 3D?
Ik kijk graag natgeo.. maar 3D zou me echt niks boeien... :P
'3D' bestaat al tijden toch, in bioscopen in pretparken bijvoorbeeld, waarom is het nu ineens zo populair? Is de technologie nu pas geavanceerd genoeg?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:09:24 #204
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_106934227
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

'3D' bestaat al tijden toch, in bioscopen in pretparken bijvoorbeeld, waarom is het nu ineens zo populair? Is de technologie nu pas geavanceerd genoeg?
Zou kunnen, maar ik denk dat het succes van James Cameron's Avatar een grote rol heeft gespeeld.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:14:09 #206
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106934368
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik denk dat het succes van James Cameron's Avatar een grote rol heeft gespeeld.
En het feit dat we nu electrisch gepolariseerde glazen hebben in plaats van groen-rode filters. Dat maakt de boel een stuk aantrekkelijker.
- Paul von Oberstein
pi_106934396
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Alle wii controls zijn bagger, mijn mening :@.. Dat gezwiep is niks voor mij... En waarom de vorm van een baksteen? Ik snap er niks van.
Ocarina of Time is de beste game ooit O+. Sowieso NES, SNES, N64 _O_ En alle gameboys _O_.

Ben weer overgestapt naar XBOX360 :P

Wat is dat rennen dan in de nieuwe zelda?
Net zoals in veel andere games heb je stamina, dat op kan gaan. Gewoon door de A knop ingedrukt te houden, volgens mij.
pi_106935309
ik zit clannad ep 1 te kijken.. en zit met lichtelijke verbazing te kijken... kan mij werkelijk niks herrinneren _O- (op een deel van de karakters na dan)

en die stemmen.. hebben ze opnieuw ingesproken? :P
pi_106935730
quote:

SPOILER
Ik vind er weinig mis mee eerlijk gezegd. Nog altijd een boeiende anime.
  woensdag 18 januari 2012 @ 00:01:11 #210
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106936197
Monster _O_

Ze vallen echt met bosjes neer, en het is super creepy :X
pi_106936545
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:14 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

En het feit dat we nu electrisch gepolariseerde glazen hebben in plaats van groen-rode filters. Dat maakt de boel een stuk aantrekkelijker.
Van die krengen krijg ik hoofdpijn. Groen rode filters waren cool. :Y
Chocoladetaartjes.
pi_106937196
na 2 eps clannad heb ik wel iets van O+ nagisa O+
pi_106937641
_O- Anime. Kerel moet oppassen op drie kinderen terwijl zijn zus en haar man op reis gaan. Gaan ze op de eerste nacht vallende sterren kijken. Tsjah dan vraag je er ook om. Volgende dag vliegtuig neergestort. Volgende aishiteruze baby / usagi drop plot is geboren.
pi_106938153
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:54 schreef outcast_within het volgende:
_O- Anime. Kerel moet oppassen op drie kinderen terwijl zijn zus en haar man op reis gaan. Gaan ze op de eerste nacht vallende sterren kijken. Tsjah dan vraag je er ook om. Volgende dag vliegtuig neergestort. Volgende aishiteruze baby / usagi drop plot is geboren.
:')...

welke serie?
pi_106938859
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Strawberry, wat is er gebeurd met je Imouto UI?
Ik heb een UI crisis.
pi_106938923
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 02:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb een UI crisis.
och meid toch, wil je er over praten ? :o
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 18 januari 2012 @ 03:52:54 #217
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106939160
quote:

[..]

Ik heb een UI crisis.
Zolang het maar Kirino is vind ik het best :)

Hoewel ik deze leuker vind dan je vorige.
ANIMEES.
- Scamp
pi_106939648
Misschien moet ik ook eens een nieuwe UI nemen. Eentje die past bij mijn subtitel ofzo. :P
Chocoladetaartjes.
pi_106939656
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:32 schreef mschol het volgende:
na 2 eps clannad heb ik wel iets van O+ nagisa O+
Jij snapt het!

Nagisa O+ O+ O+
Kotomi O+
pi_106939668
quote:

[..]

Ik heb een UI crisis.
Imouto!
pi_106940263
quote:
Leuk gemaakt!
pi_106940422
Gisteravond begonnen aan Daily Lives of High School boys. Ik heb zo zelden zo hard met anime moeten lachen! _O- Vooral de leuke referenties naar andere animes. :D

Zat vanochtend nog beetje na te grinniken onder de douche. :P
pi_106940716
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:11 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Van die krengen krijg ik hoofdpijn. Groen rode filters waren cool. :Y
Je hebt ze ook met normaal gepolariseerde glazen voor thuisgebruik (LG gebruikt dat systeem). Nadeel van zo'n systeem ten opzichte van shutterglasses, is dat de effectieve resolutie door het gebruikte filter gehalveerd wordt.

Maar eerlijk is eerlijk, er is nog niet veel 3D-content op de markt. Wat anime betreft, weet ik alleen van de 3D-bewerking van Ghost in the Shell: Standalone Complex - Solid State Society.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_106941620
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:46 schreef Qunix het volgende:

[..]

Leuk gemaakt!
Hoeveel energie moet dat kosten :o

Ik moet ook maar eens aan Daily Lives beginnen. Ben toe aan wat lachen :)
pi_106942812
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:59 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hoeveel energie moet dat kosten :o

Ik moet ook maar eens aan Daily Lives beginnen. Ben toe aan wat lachen :)
Ik denk een uurtje werk?
pi_106945030
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:29 schreef mschol het volgende:

[..]

:')...

welke serie?
Papa no Iu Koto wo Kikinasai!
pi_106945343
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:52 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik denk een uurtje werk?
Volgens mij is het niet eens heel moeilijk.

Maar ziet er wel gelikt uit, inderdaad.

Oh en Touhou _O_
pi_106945431
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet eens heel moeilijk.

Maar ziet er wel gelikt uit, inderdaad.

Oh en Touhou _O_
Ik bedoelde meer qua stroom. Volgens mij is het een aanslag op je meterkast...
  woensdag 18 januari 2012 @ 12:46:40 #229
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106945930
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:53 schreef gniffie het volgende:
Monster, vette shizzle _O_
Inderdaad. Helaas maar weinig van dit soort 'volwassen' anime meer tegenwoordig. De manga is ook topnotch.
pi_106946371
Anime cliche xx revisited: The scream
pi_106947037

Klinkt leuk. Japanse Dubstep.

Goeie remix!

[ Bericht 35% gewijzigd door Qunix op 18-01-2012 13:25:16 ]
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:31:48 #232
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106949959
quote:
Het kan aan mij liggen, maar dubsteb klinkt bijna altijd alsof het uitgekotste muziek is.

Die electro house remix is op zich niet eens heel slecht ofzo, en werd helemaal gehypnotiseerd door die sterretjes op de achtergrond :P

En omdat dit over een grafisch product uit japan gaat mag ik het hier posten. Een duidelijke manier om games te reviewen :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_106950668
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef .Cake. het volgende:
En omdat dit over een grafisch product uit japan gaat mag ik het hier posten. Een duidelijke manier om games te reviewen :)
Amerikaanse humor ;(
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:53:19 #234
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106950765
quote:
9s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:50 schreef Qunix het volgende:

[..]

Amerikaanse humor ;(
Ja, af en toe wel t over the top (ironisch genoeg) maar hij maakt zijn punten wel goed duidelijk en je weet wel waarom Mega Man X beter is dan Mega Man Classic. Heb ik niet altijd bij sommige reviews.
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2012 @ 14:55:16 #235
pi_106950846
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:01 schreef gniffie het volgende:
Monster _O_

Ze vallen echt met bosjes neer, en het is super creepy :X
Yeah meer monster-liefhebbers _O_
Sloom mystery/drama met 100000 side stories.. maar het is echt de moeite waard _O-
En ja echt idioot veel dooien in de serie. :P En Johann lijkt op anderes breivik :@
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:55:42 #236
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2012 @ 14:56:57 #237
pi_106950908
quote:
9s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:50 schreef Qunix het volgende:

[..]

Amerikaanse humor ;(
Amerikaanse humor :')
Vooral family guy is kut, snap echt niet dat mensen dat grappig vinden :N
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:58:15 #238
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106950970
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Amerikaanse humor :')
Vooral family guy is kut, snap echt niet dat mensen dat grappig vinden :N
Ik snap niet dat mensen sbs6 kijken. :N
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2012 @ 14:59:21 #239
pi_106951012
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik snap niet dat mensen sbs6 kijken. :N
Ik kijk SBS6 _O-

en volgens mij zat jij mee te kijken zondag :D
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:02:03 #240
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106951101
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik kijk SBS6 _O-

en volgens mij zat jij mee te kijken zondag :D
Drommels!! Je hebt het onthouden. :D
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2012 @ 15:20:59 #241
pi_106951796
quote:
9s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef hexje het volgende:

[..]

Drommels!! Je hebt het onthouden. :D
Tuurlijk :P

Maar waarom ga je meekijken met smaakpolitie, andere weken zijn veel leukere programma's :@
pi_106952150
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:53 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ja, af en toe wel t over the top (ironisch genoeg) maar hij maakt zijn punten wel goed duidelijk en je weet wel waarom Mega Man X beter is dan Mega Man Classic. Heb ik niet altijd bij sommige reviews.
MegaMan 2 > andere
pi_106952152
Phantom of the Reqium, echt een aanrader!
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2012 @ 15:31:37 #244
pi_106952172
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:31 schreef De_Ilias het volgende:
Phantom of the Reqium, echt een aanrader!
Die is zo fucking awesome he

Probeer hierna gungrave, meer van hetzelfde, maar dan nog vetter
pi_106952400
LOL Ik heb die trailer gezien en het ziet er wel vet uit.

Monster is idd ook erg goed! Wat vinden jullie van steins gate? Is dat ook leuk? Ik heb het namelijk nog niet gezien, maar het ziet er wel vet uit.
  † In Memoriam † woensdag 18 januari 2012 @ 15:38:08 #246
pi_106952421
Ik wil nog steeds niet steins gate kijken omdat het in het zelfde universum plaatsvind als chaos:head :N
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:54:39 #247
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106953030
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil nog steeds niet steins gate kijken omdat het in het zelfde universum plaatsvind als chaos:head :N
hoe bedoel je? zelfde setting of wat?
pi_106953677
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Johann lijkt op anderes breivik :@
Qua uiterlijk bedoel je, zeker?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De enige echte gelijkenis tussen die twee series is de onnodige puntkomma in de naam.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:37 schreef De_Ilias het volgende:

Wat vinden jullie van steins gate? Is dat ook leuk? Ik heb het namelijk nog niet gezien, maar het ziet er wel vet uit.
Steins; Gate staat hier in hoog aanzien. Bij mij ook. Het verschil tussen mijn mening en de populaire opinie in het topic is dat ik de eerste 12 afleveringen net zo goed al dan niet beter vind dan de rest van de serie (door de humor) terwijl de meesten het dramatische aspect van Steins; Gate beter vinden dat pas echt op gang komt rond aflevering 12.
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:16:33 #249
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106953793
Darker than black is nice :7

Iemand tips voor nog meer van zulk soort Seinen? (Please geen grote ogen en schooluniformen)
pi_106953860
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:13 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Qua uiterlijk bedoel je, zeker?

[..]

De enige echte gelijkenis tussen die twee series is de onnodige puntkomma in de naam.

[..]

Steins; Gate staat hier in hoog aanzien. Bij mij ook. Het verschil tussen mijn mening en de populaire opinie in het topic is dat ik de eerste 12 afleveringen net zo goed al dan niet beter vind dan de rest van de serie (door de humor) terwijl de meesten het dramatische aspect van Steins; Gate beter vinden dat pas echt op gang komt rond aflevering 12.
Mooi dan begin ik er ook aan.

@ sinji

DTB is vet, season 1 vond ik wel beter dan de 2e en de OVA's zijn ook wel oke. Ik raad je aan om Black Lagoon te kijken, Phantom of the reqium. Lijkt er wel een beetje op.
pi_106954634
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:28 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer qua stroom. Volgens mij is het een aanslag op je meterkast...
Zal niet veel meer zijn dan een reguliere screensaver.
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:52:39 #252
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106955315
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:18 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Mooi dan begin ik er ook aan.

@ sinji

DTB is vet, season 1 vond ik wel beter dan de 2e en de OVA's zijn ook wel oke. Ik raad je aan om Black Lagoon te kijken, Phantom of the reqium. Lijkt er wel een beetje op.
Die Phanton past goed in mijn straatje. Nice 14.gif

En dit klinkt misschien raar, maar een anime met een 'hot chick' als protagonist neem ik automatisch minder serieus :@ Enige uitzondering tot nu toe is Ghost in the shell

[ Bericht 1% gewijzigd door Sinji op 18-01-2012 17:02:14 ]
pi_106955434
Steins; Gate is een van de beste van vorig jaar.
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:00:06 #254
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106955602
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:55 schreef Qunix het volgende:
Steins; Gate is een van de beste van vorig jaar.
Ik ben gestopt na 2 afleveringen
pi_106955978
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik ben gestopt na 2 afleveringen
Prima houden zo.
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:34:46 #256
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_106956736
Ik viel er ook steeds bij in slaap maar ik heb de will of fire om 'm ooit af te gaan kijken.
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:41:46 #257
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106956995
Ik heb helemaal niets met die nutty professor character en irriteer me altijd hard aan zogenaamde kawaii characters met een te hoge stem en de daarbijhorende lage IQ.

Zodra een anime een te hoge Otaku gehalte heeft houd ik het voor gezien.
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:54:05 #258
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106957434
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:41 schreef Sinji het volgende:
Ik heb helemaal niets met die nutty professor character en irriteer me altijd hard aan zogenaamde kawaii characters met een te hoge stem en de daarbijhorende lage IQ.

:|W

Als er een serie is die volledig draait op goede characters dan is het Steins;Gate.

Jij wilt een serie zonder grote ogen en schooluniformen? Steins;Gate ^O^

Maar goed, ik heb geen zin om die hele discussie weer aan te gaan met de haters, dus doe wat je goed dunkt. Je mist een hoop.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:00:29 #259
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106957649
Tja, helaas mijn indruk van de eerste 2 afleveringen.

En deze character bedoel ik:

SPOILER
Not my cup of Otaku-tea
pi_106957812
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef .Cake. het volgende:

[..]

:|W

Als er een serie is die volledig draait op goede characters dan is het Steins;Gate.

Jij wilt een serie zonder grote ogen en schooluniformen? Steins;Gate ^O^

Maar goed, ik heb geen zin om die hele discussie weer aan te gaan met de haters, dus doe wat je goed dunkt. Je mist een hoop.
Dit dus. :)
pi_106957849
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:41 schreef Sinji het volgende:
Ik [...] irriteer me altijd hard aan zogenaamde kawaii characters met een te hoge stem en de daarbijhorende lage IQ.
Een lage stem is geen indicator voor een laag IQ. Uit onderzoek is wel geconcludeerd dat, met name mannen, aandachtiger luisteren naar lagere stemgeluiden en wat voor zo ver ik weet niet onderzocht is maar wel waar is is dat klungelige meisjes wat makkelijker te benaderen zijn --een belangrijk punt voor de sociaal wat minder begaafden.
quote:
In de gevleugelde woorden van Scamp: 'It gets better!'
Bedoeld zonder de ironisch-sarcastische lading die hij er steeds aan mee probeert te geven.
pi_106958141
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:34 schreef SunTzu het volgende:
Ik viel er ook steeds bij in slaap maar ik heb de will of fire om 'm ooit af te gaan kijken.
Hou het maar bij Naruto. :{w
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:27:31 #263
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106958693
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:05 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Een lage stem is geen indicator voor een laag IQ. Uit onderzoek is wel geconcludeerd dat, met name mannen, aandachtiger luisteren naar lagere stemgeluiden en wat voor zo ver ik weet niet onderzocht is maar wel waar is is dat klungelige meisjes wat makkelijker te benaderen zijn --een belangrijk punt voor de sociaal wat minder begaafden.

[..]

In de gevleugelde woorden van Scamp: 'It gets better!'
Bedoeld zonder de ironisch-sarcastische lading die hij er steeds aan mee probeert te geven.
Je bedoeld hoog neem ik aan? :P

Dat het een daadwerkelijke correlatie heeft (of niet) doet er niet toe in dit geval. Ik wil alleen aanduiden dat de combi hoog stemmetje plus naef gedrag in anime vaak wordt gebruikt om 'schattigheid' te portretteren. Ik heb het gevoel dat zulke characters er in zitten om de Otaku/waifu/kiddylovers te plezieren. Wat mij dus irriteert.

Echter begrijp ik dat mijn mening niet gebaseerd is op feiten, maar enkel op vooroordelen. Misschien moet ik de anime maar zien om achteraf een meer educated mening te geven :P
pi_106958697
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:05 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Lage stem?
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:28:48 #265
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_106958735
aardbei: Chihayafuru 15 is uit dus je mag ;)
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:43:12 #266
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106959296
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:27 schreef Sinji het volgende:

[..]

Dat het een daadwerkelijke correlatie heeft (of niet) doet er niet toe in dit geval. Ik wil alleen aanduiden dat de combi hoog stemmetje plus naef gedrag in anime vaak wordt gebruikt om 'schattigheid' te portretteren. Ik heb het gevoel dat zulke characters er in zitten om de Otaku/waifu/kiddylovers te plezieren. Wat mij dus irriteert.
Ik sta deels achter je. Van Steins;Gate heb ik nog maar 1 aflevering gezien omdat ik het ineens heel druk kreeg, maar ook ik vind de karakters die je beschrijft zr vervelend en kan m'n ervaring inderdaad om zeep helpen.
- Paul von Oberstein
pi_106959336
Ik schreef laag terwijl ik hoog bedoelde.

En Shinji heeft gelijk.

En ik ben bang dat het schattigheidsideaal in Japan alomtegenwoordig is. Of in ieder geval beperkt het zich niet tot tekenfilms, strips en de fantasien van rare types.

Bewijsstuk A) J-Pop
Bewijsstuk B) Die afschuwwekkende oogvergrotingsoperaties
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:17:50 #268
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106960642
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
ANIMEES.
- Scamp
pi_106960729
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
say what? :X
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:21:38 #270
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106960758
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:17 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Google Blepharoplasty. Hoop dat je op dit moment geen cake aan het nuttigen bent Cake. I warned you
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:37:27 #271
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106961384
memes :|W
- Paul von Oberstein
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:40:30 #272
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106961513
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:37 schreef Chavez_ het volgende:
memes zijn best leuk soms ^O^
Fixed.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:41:04 #273
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106961535
Gundam AGE 14

SPOILER
ANIMEES.
- Scamp
pi_106961571
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef .Cake. het volgende:
Gundam AGE 14

SPOILER
;(
Best een heftige episode, toch? En dat voor een kinder anime.
pi_106961599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:28 schreef wdn het volgende:
Niet echt in de stemming, maar ik moet toch leren dus dat komt goed uit. :P ik haal het over een tijdje wel in.
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:43:24 #276
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_106961641
quote:
9s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef Qunix het volgende:

[..]

;(
Best een heftige episode, toch? En dat voor een kinder anime.
Tja, het is al vaker gezegd, maar ondanks het kiddy uiterlijk is het best een serieus geheel, vooral de laatste 4 aflevering waren best goed.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:07:55 #277
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106962694
Berserk film binnenkort

Live inspreekwerk:

pi_106962811
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:37 schreef Chavez_ het volgende:
memes :|W
memes?
pi_106963313
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef Sinji het volgende:
Berserk film binnenkort

Live inspreekwerk:

Vet!

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:09 schreef mschol het volgende:

[..]

memes?
Onder een steen geleefd?
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:32:18 #280
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106963906
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef Sinji het volgende:
Berserk film binnenkort

Live inspreekwerk:

:9~
pi_106963955
Van wat google mij vertelt, is Blepharoplasty gewoon een ooglidcorrectie. Voor hangende oogleden.
Chocoladetaartjes.
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:33:53 #282
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106963980
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:28 schreef wdn het volgende:
Hoeveel eps heeft Chihayafuru?
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:34:19 #283
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106964002
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef Xaryna het volgende:
Van wat google mij vertelt, is Blepharoplasty gewoon een ooglidcorrectie. Voor hangende oogleden.
Mij ook.
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:48:28 #284
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106964616
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Fixed.
Ze zijn definitie niet meer leuk. Het begin was leuk, maar nu niet meer.
- Paul von Oberstein
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:48:53 #285
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106964636
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:09 schreef mschol het volgende:

[..]

memes?
je kent je internet memes toch wel?

Geweldig trouwens hoe die in steins gate zitten verwerkt, christina O+
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:49:07 #286
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106964646
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef Xaryna het volgende:
Ik ken iemand die dat heeft laten doen. De stiksels waren zo gemaakt dat het net wimpers leken. Nog nooit zo'n opgelaten persoon gezien _O-
- Paul von Oberstein
pi_106964864
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ze zijn definitie niet meer leuk. Het begin was leuk, maar nu niet meer.
De *le memes e.d. zijn om te janken. De rest is vaak nog wel te pruimen.
pi_106965278
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De *le memes e.d. zijn om te janken. De rest is vaak nog wel te pruimen.
Ik vind ze vaak wel leuk :@ De 9gag hot page in elk geval wel. :+
Chocoladetaartjes.
pi_106965455
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

je kent je internet memes toch wel?
nee, het is het eerst dat ik er (die term) van hoor....
pi_106965608
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:03 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik vind ze vaak wel leuk :@ De 9gag hot page in elk geval wel. :+
Neeee, geen 9gag ;(

Ik vind memes te casual geworden en daardoor steeds minder leuk.
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:16:22 #291
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106965862
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Neeee, geen 9gag ;(

Is goatse ook een meme?
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:16:49 #292
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106965889
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Neeee, geen 9gag ;(

Same. Ik heb ze even te vaak gezien. Op FaceBook alleen al zijn zeker 3 op de 5 updates shares van 9gag. Dan heb je het wel gezien hoor.

Maar even los daarvan, ik heb ooit een Haruhi platformer gespeeld, weet iemand nog hoe deze heette? Ik vond het wel grappig eigenlijk.

EDIT: Note, het was volgens mij niet eens een platformer... Ik weet niet wat voor genre het was.
- Paul von Oberstein
pi_106966124
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:16 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Same. Ik heb ze even te vaak gezien. Op FaceBook alleen al zijn zeker 3 op de 5 updates shares van 9gag. Dan heb je het wel gezien hoor.

Maar even los daarvan, ik heb ooit een Haruhi platformer gespeeld, weet iemand nog hoe deze heette? Ik vond het wel grappig eigenlijk.
Sorry, nooit van gehoord.

Mocht je hem weer vinden dan hoor ik het graag :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 21:22:28 #294
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106966190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sorry, nooit van gehoord.

Mocht je hem weer vinden dan hoor ik het graag :)
Hoppa, naam en filmpje gevonden:

EDIT: Misschien vinden jullie dit ook interessant. Er zijn niet veel mensen die hier van af weten.
- Paul von Oberstein
pi_106966733
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:22 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Hoppa, naam en filmpje gevonden:

EDIT: Misschien vinden jullie dit ook interessant. Er zijn niet veel mensen die hier van af weten.
Thanks!

Dit spel is ook wel lachen:

pi_106967784
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:22 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ah, Ik heb (fan)art gezien van Kyonko, ze is best een lekker ding.
pi_106968420
voor geintresseerde in visual novels :Y)
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:33:49 #298
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:34:11 #299
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:34:32 #300
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:34:48 #301
229810 hexje
Surfboard, surfboard