Waarheid doet het beter ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:49 schreef Antiheld het volgende:
Zal ik dan maar de waarheid zeggen om in je broekje te komen?
gelijk dumpen die hapquote:Op maandag 16 januari 2012 17:49 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zulke kanslozerds heb je overal.
Helaas, je bent te oud.quote:
En nu voel je je ben je in je kruis getast?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik laat mij vaak niet in met zulke mannen maar soms maak je fouten.
Deels ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
En nu voel je je ben je in je kruis getast?
Ik ben 18. Jij bent jong, haha.quote:
Ja. Zou jij het erg vinden wanneer een vrouw liegt maar jou wel goede seks geeft? Of dit is vast een domme vraag, ik weet het antwoord al. Vrouwen zijn anders op dat gebied.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:52 schreef BB-King het volgende:
Maar stel dat ie inderdaad liegt maar hij weet je enorm te bevredigen... zou je dat dan nog heel erg vinden?
Ligt eraan waarover ze liegt... een leugentje om bestwil kan ik best tolereren. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:56 schreef esperanza93 het volgende:
Ja. Zou jij het erg vinden wanneer een vrouw liegt maar jou wel goede seks geeft? Of dit is vast een domme vraag, ik weet het antwoord al. Vrouwen zijn anders op dat gebied.
20 / 2 + 7 = 17 is mijn maximum.quote:
Laat ze dan ook gewoon op het eerste verzoek in je broekje. Dat getreuzel altijdquote:Op maandag 16 januari 2012 18:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Liegende mannen zijn
Ik vind het niet zo lief om eerlijk tegen je te zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Liegende mannen zijn
Jij bent redelijk eerlijk lijkt me. Goed van je wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lief om eerlijk tegen je te zijn.
20.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:01 schreef esperanza93 het volgende:
Hoe oud ben jij? Misschien ben ik net 17 geweest.
Vertel.quote:
Leuke UIquote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke TS, wat vind jij ervan als een jongen zomaar tegen jou zegt: 'Ik wil met jou neuken' ?
quote:
Ja zo niet he. Dit is weer zo'n typische aandachtshoer actie. Als je niet wil vertellen wat er gebeurt is maak dan ook godverdomme geen topic. Ik heb echt een hekel aan dit soort mensen en ik ben waarschijnlijk niet de enige. Dus tenzij je meer details geeft moet je gewoon je smoel houden TS.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ben ik benieuwd of je met deze waarheid approach wel succes hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:24 schreef Zolder het volgende:
Jij weer, je wil gewoon geneukt worden eb aandacht krijgen jij vuige vuige slet
Je zoekt ze zelf uit sletquote:Op maandag 16 januari 2012 17:47 schreef esperanza93 het volgende:
Triest, meer heb ik daar niet over te zeggen.
Maar ergens laat je het ook toe dat zulke mannen jou benaderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:53 schreef esperanza93 het volgende:
Allemachtig. Nee, zulke mannen duiken gewoon overal op. Zij denken dat het succesvol is, wat het vaak ook wel is.
Vrouwen die tenminste wel zichzelf zijn en een reëel beeld hebben op menselijk gedragquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:28 schreef esperanza93 het volgende:
Ik hoef ook geen verlegen, onzekere of te lieve man.Wie wel?!
Goed gezegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:28 schreef K.A.Bouter het volgende:
Vrouwen willen dat je eerlijk bent maar kunnen niet tegen de waarheid
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:32 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Vrouwen die tenminste wel zichzelf zijn en een reëel beeld hebben op menselijk gedrag
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:04 schreef speknek het volgende:
Mannen die in broekjes komen.
amirite mannelijk fok.
Dus eigenlijk ben je gewoon boos op jezelf omdat je er iedere keer weer in trapt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:53 schreef esperanza93 het volgende:
Allemachtig. Nee, zulke mannen duiken gewoon overal op. Zij denken dat het succesvol is, wat het vaak ook wel is.
Dit. Gaan ze huilen en staan ze schuimbekkend te stampvoeten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:28 schreef K.A.Bouter het volgende:
Vrouwen willen dat je eerlijk bent maar kunnen niet tegen de waarheid
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:53 schreef esperanza93 het volgende:
Zij denken dat het succesvol is, wat het vaak ook wel is.
Wil je eigenlijk wel hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:28 schreef esperanza93 het volgende:
Ik hoef ook geen verlegen, onzekere of te lieve man.Wie wel?!
Dan ben je waarschijnlijk niet knap genoeg, want dan maakt het opeens niet uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:01 schreef ewapattas het volgende:
Zelfde dat als een meisje half haar borsten laat zien en je een pervert vindt als je er naar kijkt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:04 schreef speknek het volgende:
Mannen die in broekjes komen.
amirite mannelijk fok.
Dat ligt het toch aan de vrouwen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:53 schreef esperanza93 het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk niet knap genoeg, want dan maakt het opeens niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Hoax, er bestaan alleen onzekere FOK!users.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoax, er bestaan alleen onzekere FOK!users.
Je voelt je graag belangrijk en je meent ook dat je dat bent, dat is zo onderhands al wel duidelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:08 schreef esperanza93 het volgende:
Nee. Ik heb zulke makkelijke hoeren-mannen nog nooit leuk gevonden omdat ik ga voor de moeilijke mannen die niet de eerste meid aandacht geven. Tenenkrommend.Punt is dat zulke makkelijke hoeren-mannen het proberen bij mij en mij dat stoort.
Je vriend liegt dus om in jouw broekje te komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:24 schreef esperanza93 het volgende:
HO-HO. Ik heb gewoon een vriendje.
Leuke corpsbal?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:47 schreef esperanza93 het volgende:
Triest, meer heb ik daar niet over te zeggen.
Zonde van een lief, schattig, ubercute, aantrekkelijk, bevallige, mysterieusze en bijzondere maar vooral verfijnd en smakelijk dametje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:29 schreef esperanza93 het volgende:
Mijn vriendje is een leuke corpsbal.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef H.FR het volgende:
Gaat dit soms over een zekere FOK! user?Oh Dven. Nee. Hij vindt mij alleen maar leuk omdat hij me mooi vindt terwijl ik verder alleen maar stom tegen hem doe, ook wel klachtwaardig trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |