Waarheid doet het beter ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:49 schreef Antiheld het volgende:
Zal ik dan maar de waarheid zeggen om in je broekje te komen?
gelijk dumpen die hapquote:Op maandag 16 januari 2012 17:49 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zulke kanslozerds heb je overal.
Helaas, je bent te oud.quote:
En nu voel je je ben je in je kruis getast?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik laat mij vaak niet in met zulke mannen maar soms maak je fouten.
Deels ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
En nu voel je je ben je in je kruis getast?
Ik ben 18. Jij bent jong, haha.quote:
Ja. Zou jij het erg vinden wanneer een vrouw liegt maar jou wel goede seks geeft? Of dit is vast een domme vraag, ik weet het antwoord al. Vrouwen zijn anders op dat gebied.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:52 schreef BB-King het volgende:
Maar stel dat ie inderdaad liegt maar hij weet je enorm te bevredigen... zou je dat dan nog heel erg vinden?
Ligt eraan waarover ze liegt... een leugentje om bestwil kan ik best tolereren. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:56 schreef esperanza93 het volgende:
Ja. Zou jij het erg vinden wanneer een vrouw liegt maar jou wel goede seks geeft? Of dit is vast een domme vraag, ik weet het antwoord al. Vrouwen zijn anders op dat gebied.
20 / 2 + 7 = 17 is mijn maximum.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |