Waarheid doet het beter ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:49 schreef Antiheld het volgende:
Zal ik dan maar de waarheid zeggen om in je broekje te komen?
gelijk dumpen die hapquote:Op maandag 16 januari 2012 17:49 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zulke kanslozerds heb je overal.
Helaas, je bent te oud.quote:
En nu voel je je ben je in je kruis getast?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik laat mij vaak niet in met zulke mannen maar soms maak je fouten.
Deels ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
En nu voel je je ben je in je kruis getast?
Ik ben 18. Jij bent jong, haha.quote:
Ja. Zou jij het erg vinden wanneer een vrouw liegt maar jou wel goede seks geeft? Of dit is vast een domme vraag, ik weet het antwoord al. Vrouwen zijn anders op dat gebied.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:52 schreef BB-King het volgende:
Maar stel dat ie inderdaad liegt maar hij weet je enorm te bevredigen... zou je dat dan nog heel erg vinden?
Ligt eraan waarover ze liegt... een leugentje om bestwil kan ik best tolereren. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:56 schreef esperanza93 het volgende:
Ja. Zou jij het erg vinden wanneer een vrouw liegt maar jou wel goede seks geeft? Of dit is vast een domme vraag, ik weet het antwoord al. Vrouwen zijn anders op dat gebied.
20 / 2 + 7 = 17 is mijn maximum.quote:
Laat ze dan ook gewoon op het eerste verzoek in je broekje. Dat getreuzel altijdquote:Op maandag 16 januari 2012 18:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Liegende mannen zijn
Ik vind het niet zo lief om eerlijk tegen je te zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Liegende mannen zijn
Jij bent redelijk eerlijk lijkt me. Goed van je wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lief om eerlijk tegen je te zijn.
20.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:01 schreef esperanza93 het volgende:
Hoe oud ben jij? Misschien ben ik net 17 geweest.
Vertel.quote:
Leuke UIquote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke TS, wat vind jij ervan als een jongen zomaar tegen jou zegt: 'Ik wil met jou neuken' ?
quote:
Ja zo niet he. Dit is weer zo'n typische aandachtshoer actie. Als je niet wil vertellen wat er gebeurt is maak dan ook godverdomme geen topic. Ik heb echt een hekel aan dit soort mensen en ik ben waarschijnlijk niet de enige. Dus tenzij je meer details geeft moet je gewoon je smoel houden TS.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |