Lion King vond ik zo mooi he... Echt, avond van mijn leven gehad. Was met mijn vrouw en mijn ouders. Mijn vader zat al te janken bij de opening, zo mooi vond ie hetquote:Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
De musical Lion King heeft mij nooit aangetrokken eigenlijk.
Wij zouden in maart naar de musical Tommy... kreeg ik zaterdag een brief dat deze musical is uitgesteld naar een jaar later. Eerste reactietoen las ik verder... de musical Hair (Amerikaanse uitvoering) komt er voor in de plaats en of we daar naartoe wilden tegen gereduceerd tarief. JAAAA heel erg graag.
![]()
![]()
Nu krijgen ¤ 20,= retour omdat gereduceerd tarief goedkoper is dan die van Tommy en we krijgen een shirt van Hair er gratis bij.
Ja, al heb ik JCS nog niet gezien. Staat nog op mn lijstje.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef MadMaster het volgende:
Hair is top, net als Jesus Christ Superstar...
Ik kan me voorstellen dat het dan meer voor je betekentquote:Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cats was mijn eerste musical in Carré, dus dat zal er mee te maken hebben.
Was een cadeautje voor mijn ouders die X-jaar getrouwd waren en wij gingen mee.
Bij de crematie van mijn moeder heb ik ook een compilatiemix gemaakt van nummers uit Cats...
Grappig dat jij het wel zo goed vondquote:Op maandag 16 januari 2012 13:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Lion King vond ik zo mooi he... Echt, avond van mijn leven gehad. Was met mijn vrouw en mijn ouders. Mijn vader zat al te janken bij de opening, zo mooi vond ie het. Serieus goed was die musical
.
Applaus voor MaJo!!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
De openingmuziek van Cats vind ik trouwens een van de mooiste openingen, net als the PhantomEn Memory vind ik ook fantastisch, dus misschien reageer ik iets te bout als ik zeg dat ik Cats niks vind
Heb je die anniversary uitvoering van The Phantom nu al gezien vanaf DVD of zo?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
De openingmuziek van Cats vind ik trouwens een van de mooiste openingen, net als the PhantomEn Memory vind ik ook fantastisch, dus misschien reageer ik iets te bout als ik zeg dat ik Cats niks vind
Nee nog steeds niet! Ik ben sowieso wat minder met musicals bezig de laatste jaren dus ik denk er ook niet echt aanquote:Op maandag 16 januari 2012 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die anniversary uitvoering van The Phantom nu al gezien vanaf DVD of zo?
Tegelijk met Etciequote:
In Edinburgh lag 'ie al in de afgeprijsde DVD-bakken, voor zo'n 10 pond of zo...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet! Ik ben sowieso wat minder met musicals bezig de laatste jaren dus ik denk er ook niet echt aanMaar wil hem wel graag zien
Is ie al uit op DVD?
Serieusquote:Op maandag 16 januari 2012 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Edinburgh lag 'ie al in de afgeprijsde DVD-bakken, voor zo'n 10 pond of zo...
Daarom! Ik vond het al snel dat ie op dvd was laat staan dat het al afgeprijsd isquote:Op maandag 16 januari 2012 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In oktober vorig jaar was het jubileum pas...
Valt wel mee toch? Drie van de vier zeggen dat je niet naar Lion King moet gaan dus dat lijkt me vrij duidelijkquote:
Dat dus.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Drie van de vier zeggen dat je niet naar Lion King moet gaan dus dat lijkt me vrij duidelijk
Ja, dat is waar. Ik denk dat mijn vader (met wie ik ga) niet zo nodig naar die andere musicals hoeft. Dus we gaan misschien ter plekke beslissen en anders gewoon nietquote:Op maandag 16 januari 2012 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Drie van de vier zeggen dat je niet naar Lion King moet gaan dus dat lijkt me vrij duidelijk
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Cats gaat ook niet om het verhaalCats is cool!
Saai? Echt??? Kan ik me niets bij voorstellenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat jij het wel zo goed vondDe opening is inderdaad fenomenaal maar voor de rest heb ik bijna liggen tukken zo saai vond ik het
http://www.knox.edu/news-(...)val-in-scotland.htmlquote:Op maandag 16 januari 2012 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben 2 weken geleden in de Edinburgh Zoo geweest, waar sinds eind vorig jaar toevallig ook 2 reuzenpanda's zitten. Eerder heb ik deze panda's gezien in San Diego en in Londen.
In Edinburgh zitten ze binnen in kleine, witte steriele hokken.
Heb er 2 minuten naar gekeken en ben met een soort plaatsvervangende schaamte weggegaan.
Die beesten kunnen ze beter niet in dat soort hokjes opsluiten...
Ik wilde net zeggen, ik zie helemaal geen foto verder?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:40 schreef B.ertha het volgende:
Soempie
Nogmaals gefeliciteerd
We hebben inderdaad een foto gezien, maar die is inmiddels verwijderd volgens mij. Het was een mooie foto, maar ik kan me voorstellen dat je dat zelf wilt doen.
Hoi mama!!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik zie helemaal geen foto verder?Sven had het wel aangegeven, dat we het graag zelf wilden doen. Maargoed, ook wel tof dat ze zo blij en trots zijn natuurlijk.
![]()
Ik ga even een foto uitzoeken (sowieso even de foto's bekijken).
Mocht vanmiddag weer naar huis.Vanmorgen moesten ze nog in overleg of ik wel weg mocht. Ik keihard janken, omdat ik me helemaal prima voel al sinds vrijdag en echt niet wilde blijven. En toen mochten we toch gaan.
En nu moet ik hier maar een beetje op bed zitten, omdat het nog steeds niet helemaal oke is en dat wil ik helemaal niet. Gister lag Sven ook op mijn bed met Mattïs en ik was koffie enzo aan het doen voor het bezoek. Je zag mensen echt kijken van: wtf?
Maar eindelijk na al die weken geen pijn meer en voel me helemaal prima en dan moet je een beetje op bed liggen.
Inderdaad, kraamhulp is er niet voor niets!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ondanks dat je je goedvoelt, wel een beetje rustig aan doen hoor!!
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef Soempie het volgende:
Sven is thuis en die heeft me heel boos en streng toegesproken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al m'n 'principes' opzij gezet. Ruggeprik gehad () én over op flesvoeding.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:04 schreef Soempie het volgende:
Wat een scheetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als borstvoeding niet lukt, kun je hem moeilijk eten weigerenquote:En al m'n 'principes' opzij gezet. Ruggeprik gehad () én over op flesvoeding.
En groot gelijk met die ruggeprik![]()
Okay. Op zich wel bijzonder dat je het had na de bevalling. Goed gedaan van Sven.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef Soempie het volgende:
Vrijdag was m´n bloeddruk te hoog en ze vonden eiwitten in m´n urine. Dus, dat wat ze vroeger zwangerschapsvergiftiging noemden. Vandaag bleek uit het bloedonderzoek dat het nog niet helemaal oke was. IJzer was ook niet oke, ivm behoorlijk veel bloedverlies.
Kraamzorg is hier en Sven is thuis en die heeft me heel boos en streng toegesproken.![]()
En nu ligt er een klein hummeltje naast me. Thuis in bed.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind het geen extreem lieve baby hoor
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind het geen extreem lieve baby hoor
Dat heb ik hier ook een paar keer gehoord, iedere keer weerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook een paar keer gehoord, iedere keer weer
Volgend jaar dus een zusje voor Matti's.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:30 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik weet nu al niet meer hoe een wee voelt. Echt een gemeen trucje van de natuur!
Groot gelijk. De kraamperiode moet een mooie en fijne periode zijn. Niet een periode vol frustraties. En ik vond het ideaal dat Peace ook gewoon de fles kon geven en ik kon blijven liggen. helemaal in het begin 's nachts. Fijn dat Mattís het zo goed doet op flesvoeding. Is ook wel waard.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dank
Diaan, het was dus net voor de bevalling, dat ze erachter kwamen. Borstvoeding kwam op zich wel op gang. Hij heeft het eerste wel gekregen, maar niet zelf gedronken. Mattís zoog z'n onderlip steeds mee naar binnen, omdat die korter is dan z'n bovenlip en dan kon hij dus niet goed happen. Op een gegeven ogenblik was het zo frustrerend voor hem en ook voor mij (al die verpleging die om de zoveel tijd probeert, schreeuwende baby, tepels stuk, enz.) en dan zeggen ze: hij moet het gewoon even doorkrijgen. Nou, ik had bedacht een leuke kraamtijd te hebben en een blije baby, dus gestopt. Kolven wilde ik ook niet meer, deed pijn en is zoveel gedoe. Flesje ging er goed in en hij ontspande gewoon helemaal.![]()
En Sven kan nu ook voeding geven, helemaal goed.
En ruggeprik, man, ik had een weeenstorm (rug en buik) en wist echt niet meer waar het te zoeken. Op een gegeven ogenblik hing ik tegen Sven z'n buik en heb ik daar zelfs nog in een soort reflex in gebeten.![]()
Kwamen ze controleren, zat ik na zoveel uur nog steeds op hetzelfde aantal cm als waarmee ik binnen kwam.Heb ook nog iets gezegd van: 'Sven, we grissen straks gewoon nog een baby van de afdeling, dan zijn we gelijk klaar. Dit wil ik nooit meer!!' En na de ruggeprik en de bevalling: goh, was goed te doen!
(we hebben dus tot het eind nog criminal minds gekeken
)
[/boek]
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dank
Diaan, het was dus net voor de bevalling, dat ze erachter kwamen. Borstvoeding kwam op zich wel op gang. Hij heeft het eerste wel gekregen, maar niet zelf gedronken. Mattís zoog z'n onderlip steeds mee naar binnen, omdat die korter is dan z'n bovenlip en dan kon hij dus niet goed happen. Op een gegeven ogenblik was het zo frustrerend voor hem en ook voor mij (al die verpleging die om de zoveel tijd probeert, schreeuwende baby, tepels stuk, enz.) en dan zeggen ze: hij moet het gewoon even doorkrijgen. Nou, ik had bedacht een leuke kraamtijd te hebben en een blije baby, dus gestopt. Kolven wilde ik ook niet meer, deed pijn en is zoveel gedoe. Flesje ging er goed in en hij ontspande gewoon helemaal.![]()
En ruggeprik, man, ik had een weeenstorm (rug en buik) en wist echt niet meer waar het te zoeken. Op een gegeven ogenblik hing ik tegen Sven z'n buik en heb ik daar zelfs nog in een soort reflex in gebeten.![]()
Kwamen ze controleren, zat ik na zoveel uur nog steeds op hetzelfde aantal cm als waarmee ik binnen kwam.Heb ook nog iets gezegd van: 'Sven, we grissen straks gewoon nog een baby van de afdeling, dan zijn we gelijk klaar. Dit wil ik nooit meer!!' En na de ruggeprik en de bevalling: goh, was goed te doen!
)
[/boek]
Oh man, ik ga dit Sven zo inpeperen. Iedereen heeft moeite met de naam, door dat gekke streepje (wilde Sven er echt op hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgend jaar dus een zusje voor Matti's.
Hij gaat later wel last van zijn nek krijgen. Iedere keer omkijken als iemand op straat zijn mattie's roept.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh man, ik ga dit Sven zo inpeperen. Iedereen heeft moeite met de naam, door dat gekke streepje (wilde Sven er echt op hebbenhele discussies over gehad).
Kwam de naam ook van Sven? Hoe kwamen jullie erop?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh man, ik ga dit Sven zo inpeperen. Iedereen heeft moeite met de naam, door dat gekke streepje (wilde Sven er echt op hebbenhele discussies over gehad).
Van mij, maar dan als: Mattis. Uit Ronja de Roversdochter.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kwam de naam ook van Sven? Hoe kwamen jullie erop?
waarom moest er dan ineens een streepje opquote:Op maandag 16 januari 2012 16:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van mij, maar dan als: Mattis. Uit Ronja de Roversdochter.
Had ik ook niet gedaan, hele leven je naam spellen...quote:Op maandag 16 januari 2012 16:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
waarom moest er dan ineens een streepje op
MattísSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al m'n 'principes' opzij gezet. Ruggeprik gehad () én over op flesvoeding.
![]()
Het is Mattis, zonder K.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Had ik ook niet gedaan, hele leven je naam spellen...
Ach, je weet het nooit. Mijn ouders hebben mijn naam zonder trema gespeld, snappen de mensen er ook niets van. Mattís kan er altijd voor kiezen om zijn streepje te vergeten als ie er last van heeft.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Had ik ook niet gedaan, hele leven je naam spellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al m'n 'principes' opzij gezet. Ruggeprik gehad () én over op flesvoeding.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:24 schreef Soempie het volgende:
Dank
)
[/boek]Mooie man heb je. En gelijk ook, trouwens.
Dat streepje is zo geschrapt als hij het beu is inderdaad. Nou ben ik wel heel benieuwd naar jouw naamquote:Op maandag 16 januari 2012 17:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ach, je weet het nooit. Mijn ouders hebben mijn naam zonder trema gespeld, snappen de mensen er ook niets van. Mattís kan er altijd voor kiezen om zijn streepje te vergeten als ie er last van heeft.
's kijken hoe goed je google/fok skills zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat streepje is zo geschrapt als hij het beu is inderdaad. Nou ben ik wel heel benieuwd naar jouw naam
Die zijn best wel oké te noemenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
's kijken hoe goed je google/fok skills zijn. Anders hoor je het 29 januari wel. Je komt toch ook?!
Omdat je het dan niet meer verkeerd uitspreekt ( (i, in plaats van ie).quote:Op maandag 16 januari 2012 16:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
waarom moest er dan ineens een streepje op
Blijf je volgens mij altijd houden, zelfs met mijn simpele naam heb ik het :Squote:Op maandag 16 januari 2012 17:53 schreef Soempie het volgende:
En mijn naam spreekt ook iedereen verkeerd uit, dat is ook irritant (vooral op de middelbare school, elk lesuur wordt die klassenlijst weer herhaald). En zo vaak hoeven anderen je naam weer niet op te schrijven, dus tja. Was een beetje om het even uiteindelijk.
Even in je profiel gespiekt en inderdaad, kan me voorstellen dat mensen daar variaties op gaan maken.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Blijf je volgens mij altijd houden, zelfs met mijn simpele naam heb ik het :S
Ik moet meteen denken aan een kleine rockster...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al m'n 'principes' opzij gezet. Ruggeprik gehad () én over op flesvoeding.
![]()
Kijk, daar ga je alquote:Op maandag 16 januari 2012 19:34 schreef MaJo het volgende:
sorry maar streepjes zijn met de mac best lastig dus ik doe het even zonder
Sorryquote:
Ik ken Cmd-toetsen wel, maar ik weet niet of je ook Shift-toetsen op Mac-toetsenborden hebt. Wel een Mac gezien, maar altijd heel vluchtig.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryIk snap alleen nog steeds niet hoe dat moet op de mac
Je gaat op de hometrainer kijken?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef MaJo het volgende:
De snooker masters zijn trouwens weer bezigDit wordt dus een sportweekje voor mij
En 's nachts de Australian Open.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef MaJo het volgende:
De snooker masters zijn trouwens weer bezigDit wordt dus een sportweekje voor mij
Roeiboot, TradeMarkie, roeiboot.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je gaat op de hometrainer kijken?
Dat zou wel een goeie zijn! Maar het is louter een sportkijkweek, ik val uit mezelf af op het moment dus sporten hoeft even nietquote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je gaat op de hometrainer kijken?
Dat heb ik vanochtend zitten kijkenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En 's nachts de Australian Open.
Vanavond moet ik verstek laten gaan, zit bij ome Johan.
Sporten is niet alleen om af te vallen hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou wel een goeie zijn! Maar het is louter een sportkijkweek, ik val uit mezelf af op het moment dus sporten hoeft even niet
Zelf doe ik aan schaken.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik vanochtend zitten kijkenEn gisteren de hele dag voetbal. Man ik herken mezelf bijna niet meer
Mja zo zie ik het dus eigenlijk welquote:Op maandag 16 januari 2012 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sporten is niet alleen om af te vallen hoorDan had ik ook 15 jaar niet hoeven sporten
Ga je ook wel eens naar het Max Euweplein? Lijkt me wel grappig met die grote schaakstukkenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelf doe ik aan schaken.
De hele week rond achter de computer, maar ook in de open lucht (vooral vrijdags).
Owkee, dat kan, ik zie het ook zeker als iets sociaals (voetballen) en iets om ff lekker je zinnen te verzetten (wielrennen)quote:Op maandag 16 januari 2012 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja zo zie ik het dus eigenlijk welHeb niks met sport en zie het dus alleen als iets noodzakelijks
Vaak genoeg.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens naar het Max Euweplein? Lijkt me wel grappig met die grote schaakstukken
Je hebt helaas geen signalement, dat is wel jammer...quote:Op maandag 16 januari 2012 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan zou ik je daar toch ook wel es gezien moeten hebben Ofy
Het is ook -iequote:Op maandag 16 januari 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
Soempie, leuk dat je weer terug bent! Maar doe alsjeblieft rustig aan, ook al vind je dat het goed gaat. Het is echt wel heftig geweest.
Wat een mooi ventje, leuke foto's.![]()
Overigens dacht ik door het streepje juist dat het -ie was.![]()
Geen signalement? Ben jij een kloon van Bankfurt? Alleen posten en niet lezen?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt helaas geen signalement, dat is wel jammer...
Komende weken ben ik weer weinig buiten. (Nacht)werk, twee BBC-quizzen en Duits competitievoetbal verhinderen dat.
Ah, dat kan ook. Jij zal het wel weten, heb je vast van Nem gehoord.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef MaJo het volgende:
Het is ook -ieik moest de zin ook twee keer lezen en dacht dat ik het verkeerd had
Andersom, C4. PS heeft geen signalement van hem.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
Geen signalement? Ben jij een kloon van Bankfurt? Alleen posten en niet lezen?
Ik weet hoe Ofy eruitzietquote:Op maandag 16 januari 2012 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders had je al verscheidene aantrekkelijke foto's van PS aangetroffen.
Ah.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:59 schreef wyccie het volgende:
Andersom, C4. PS heeft geen signalement van hem.
Heb nem nog niet gesproken, alleen via de sms. Maar volgens mij is het met ie of ik zit er ook helemaal naastquote:Op maandag 16 januari 2012 20:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook. Jij zal het wel weten, heb je vast van Nem gehoord.
[..]
Andersom, C4. PS heeft geen signalement van hem.
Bankfurt is een totaal andere persoon, ik ken hem ook niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je niet voor een naam zoals Kees, Tom of Jan kiest, blijf je dat altijd houden.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Kleine naar bed gebracht, nu samen met tinu over namen voor de baby nadenkenwij wilden met Jair geen gekke fratsen, en toch zijn er tig manieren waarop hij wordt aangesproken of zijn naam wordt geschreven
Nee, als wij er beiden zo over denken, zal het wel logisch zijn toch? En anders slaan Soempie en Wiebel zich voor hun kop.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
Maar volgens mij is het met ie of ik zit er ook helemaal naast
Kees - Ceesquote:Op maandag 16 januari 2012 21:03 schreef wyccie het volgende:
Als je niet voor een naam zoals Kees, Tom of Jan kiest, blijf je dat altijd houden.
Gewoon voor iets leuks gaan. En een aparte naam wordt vaker onthouden (al dan niet helemaal goed, maar je blijft beter hangen).
Ik dacht ook dat "streepje naar rechts ' een lange klank was, een streepje naar links ` een korte klank. Ik dacht dus ook dat je de naam uitsprak als Matties.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je niet voor een naam zoals Kees, Tom of Jan kiest, blijf je dat altijd houden.
Gewoon voor iets leuks gaan. En een aparte naam wordt vaker onthouden (al dan niet helemaal goed, maar je blijft beter hangen).
[..]
Nee, als wij er beiden zo over denken, zal het wel logisch zijn toch? En anders slaan Soempie en Wiebel zich voor hun kop.
Dat was onze tweede keus, is nu de tweede naam van Lennon geworden.quote:
Yann.quote:
Was Harrison ook een keus geweest?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was onze tweede keus, is nu de tweede naam van Lennon geworden.
quote:
Nee, nooit!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was Harrison ook een keus geweest?
* Ofyles2 de discussie levend MOET houden...
Zelfde reden? Thom Yorke??quote:Op maandag 16 januari 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
Thom is ook een optie voor een jongensnaam bij onsOm dezelfde reden als bij Peace en Diaan
Lennon vind ik ook mooi maar zal ik nu niet zo snel meer voor kiezen omdat zij die naam al hebben. We hebben in ieder geval wel dezelfde smaak
Nee, dat niet persé. Maar we vonden dat wel de mooiste naam. We zijn op het idee gebracht door Gerard Ekdom, zijn zoon heet ook Lennon en dat vonden we meteenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
John Lennon was gewoon jouw favoriete Beatle?
Uiteraard Thom yorkequote:Op maandag 16 januari 2012 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zelfde reden? Thom Yorke??
Als jullie een zoon krijgen, kun je hem best Lennon noemen hoor. Ik zie dat veel op Fok! In OUD worden vaak namen van elkaar "overgenomen".
Maar inderdaad, dezelfde smaak.
Ik kan nog helpen:quote:Op maandag 16 januari 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
Thom is ook een optie voor een jongensnaam bij onsOm dezelfde reden als bij Peace en Diaan
Lennon vind ik ook mooi maar zal ik nu niet zo snel meer voor kiezen omdat zij die naam al hebben. We hebben in ieder geval wel dezelfde smaak
Ja, wel de manier van schrijven, met h dus. Tom McRae vinden wij ook ergquote:Op maandag 16 januari 2012 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uiteraard Thom yorkePeace kennende zal daar jullie Thom ook vandaan komen?
Ik vind het zo gejat maar wellicht, daar moeten we over een paar jaar maar eens over nadenken
Bij de meisjes zou ik denken aan Lykke, Aura of Agnes. Emiliana kan niet meer...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:20 schreef MaJo het volgende:
Overigens is G. van mening dat jongensnamen 1 lettergreep moeten zijn en meisjesnamen 2 lettergrepen. Als we dat aan gaan houden blijven er bij de jongens niet heel veel keuzes over
Dat wordt dus Thom.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:20 schreef MaJo het volgende:
Overigens is G. van mening dat jongensnamen 1 lettergreep moeten zijn en meisjesnamen 2 lettergrepen. Als we dat aan gaan houden blijven er bij de jongens niet heel veel keuzes over
Die kans is wel aanwezig jaquote:Op maandag 16 januari 2012 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wordt dus Thom.![]()
Ik wilde ook altijd 1 lettergreep, net als bij Twan... maar vond Lennon uiteindelijk toch mooier dan Thom. Iets unieker. En ja, de naam Lennon past ook helemaal bij jou!!
Ging je voor snelheid of voor de prijs?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
zo, toch maar een eigen internetabonnement aangevraagd
Ik heb het ook. Je zou zeggen dat er niet zoveel fout kan gaan, maar een 'r' kan blijkbaar ook stil zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Blijf je volgens mij altijd houden, zelfs met mijn simpele naam heb ik het :S
voor het niet afhankelijk zijn van het kunnen inloggen op 1 van de burenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ging je voor snelheid of voor de prijs?
Wat voor variaties komen er langs dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn naam ging altijd goed tot ik besloot de oceaan over te steken. Hier versla ik jullie allemaal
Hetzelfde bij mij.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn naam is hier en ik engelstalige landen geen enkel probleem
Activeringscode of je naam/wachtwoord?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
en ik ben mijn digid kwijt, terwijl ik de laatste keer nog zo een plek had bedacht om dat op te bergen en niet kwijt te raken
zal wel ergens bij mn ouders nog liggen
echt alles tussen laddy en loowtaawhquote:Op maandag 16 januari 2012 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor variaties komen er langs dan?In engeland was mijn naam ook een crime, mensen noemde me Michael
Terwijl het op zich toch zou moeten kunnen als ze de nadruk op de tweede lettergreep leggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
echt alles tussen laddy en loowtaawh
Oh, shit, die heb ik ook uit de administratie gehaald. Geen idee waar ik m'n digid nu heb.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
en ik ben mijn digid kwijt, terwijl ik de laatste keer nog zo een plek had bedacht om dat op te bergen en niet kwijt te raken
Mogen we het weten of wil je het geheim houden?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef wyccie het volgende:
Zowel PS als TM:
![]()
Mijn naam is ook kut, maar ik had ook geen Anne willen heten, ben er nu zo aan gewend. Het hoort er gewoon bij.
Dan ben je echt twee weken van huis...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
ik weet mn inlognaam weer, maar daar schiet ik geen kloot mee op
Doe eens een gok.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Mogen we het weten of wil je het geheim houden?
Dat is wel tof zeg!!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezig jaEn waarschijnlijk met als tweede naam Paul, zo heette de vader van G. en het is ook nog een Beatle. Als we mijn vaders naam (Jan) er ook bij doen hebben we er nog een Beatle bij
Begint het met een klinker?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:56 schreef wyccie het volgende:
Inlognamen waarbij ik niet mijn e-mailadres in moet vullen vind ik ook zo kut.
Voorletter en achternaam aan elkaar, of met punt ertussen.
Twee voorletters en achternaam aan elkaar of een punt ertussen, of zelfs twee punten.
Of mijn hele naam aan elkaar?
[..]
Doe eens een gok.
Ik bedoelde dat je mocht gokken tussen jouw opties.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Begint het met een klinker?
* Ofyles2 nu gedwongen wordt Derek Ogilvie te spelen...
Waarvoor? Om je in te schrijven bij de gemeente, bedoel je? Is er niet een digitaal loket?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga donderdag wel naar het gemeentehuis, lekker in de rij staan, om me in te schrijven
Optie 1.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je mocht gokken tussen jouw opties.
Als je mijn naam wilt gokken heb je aan 1 leven niet genoeg.
Ik kan me heel goed voorstellen hoe spannend dat isquote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef Soempie het volgende:
Het is ook 'Matties'.En de Matties grappen hebben we ook gemaakt.
![]()
@ MaJo, ik heb hier op fok ooit een topic geopend, dat ik wel graag kindjes wilde, maar dat ik aan het twijfelen was gebracht door de kindjes van de zus van Sven. Ik vond het oppakken eng, tegen praten voelde onnatuurlijk, etc. Wat voor moeder moest ik dan worden? Nou, 't gaat nu vanzelf.Net of het nooit anders geweest is.
Nou, hele middag stilgezeten en na het avondeten toch was gedaan en nog wat andere dingen. Toen ik terug de slaapkamer in kwam lag Sven te snurken naast de wieg (wiegje staat nu gewoon in bed).Maar nu weer even rustig aan. Kan ik even bijlezen en hier weer meepraten over andere dingen dan Mattís.
3x raden waar het digitale loket mee werkt en waarom ik kwam klagen over een vergeten wachtwoordquote:Op maandag 16 januari 2012 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarvoor? Om je in te schrijven bij de gemeente, bedoel je? Is er niet een digitaal loket?
Haha wilde net hetzelfde zeggenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
3x raden waar het digitale loket mee werkt en waarom ik kwam klagen over een vergeten wachtwoord
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:
's Nachts zijn de loketten ook dicht. Voor (zogenaamd) onderhoud.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik durf te gokken hoe druk het 's avonds is om dit dus persoonlijk te regelen
Ik heb een lange tijd met haar op MSN gezeten en we hebben elkaar ontmoet. Ik heb haar een kaartje voor Depeche Mode thuis gebracht.quote:
Niet toevallig het neefje van Jules Deelder of Isis van der Wel?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
ik wilde me dan ook niet inschrijven bij de nachtburgemeester, dus dat vind ik niet zo erg Ofy
Wow, ik dacht dat wyccie echt met niemand contact had van fok, coolquote:Op maandag 16 januari 2012 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb een lange tijd met haar op MSN gezeten en we hebben elkaar ontmoet. Ik heb haar een kaartje voor Depeche Mode thuis gebracht.
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
3x raden waar het digitale loket mee werkt en waarom ik kwam klagen over een vergeten wachtwoord
Geen goed idee.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
Mogen we dan op z'n minst de beginletter wyccie? Dan kunnen we allemaal mooie gokken gaan maken
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef MaJo het volgende:
Ik wil trouwens nog even zeggen dat ik het heel bijzonder vind dat je de hele tijd zo geinteresseerd in andere dingen bent.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:08 schreef MaJo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik in februari weer een weekje naar Spanje ga?
Als we dan toch gaan patsen, ik heb haar 2x gezienquote:Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow, ik dacht dat wyccie echt met niemand contact had van fok, cool
Daar zou ik zeker ook behoefte aan hebben. Heerlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Heerlijk!!
Ik ga eind februari een dagje naar de sauna, ook heerlijk maar niet te vergelijken.
Ben je bang dat we je naam per ongeluk goed raden?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gezegd.
[..]
Geen goed idee.
Overigens vind ik het wel een goed systeem, dat DigiD, dat je via je telefoon weer een wachtwoord kunt invullen.
[..]![]()
Of erger, moeders die denken dat hun kind heilig is, terwijl het gewoon een kutkind is.
Maar wel heel lekker!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Heerlijk!!
Ik ga eind februari een dagje naar de sauna, ook heerlijk maar niet te vergelijken.
Wow...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan patsen, ik heb haar 2x gezien![]()
Maar als wyccie zo gesteld is op haar privacy, dan vind ik ook dat we niet moeten gaan raden
Lol wyccie is minder op zichzelf dan ik had gedachtquote:Op maandag 16 januari 2012 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan patsen, ik heb haar 2x gezien![]()
Maar als wyccie zo gesteld is op haar privacy, dan vind ik ook dat we niet moeten gaan raden
Dat is echt erg. En er zijn heel veel van die moeders. Die kinderen kunnen nooit iets verkeerd doen en het is altijd de schuld van een ander kind.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef wyccie het volgende:
Of erger, moeders die denken dat hun kind heilig is, terwijl het gewoon een kutkind is.
Die kinderen zijn waarschijnlijk verwend. En niet eens per se in materialistisch opzicht.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is echt erg. En er zijn heel veel van die moeders. Die kinderen kunnen nooit iets verkeerd doen en het is altijd de schuld van een ander kind.
Zo ben ik niet hoor.
Dat is erg balen voor je moeder maar voor jou wel een geluk bij een ongelukquote:Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn moeder heeft last van een slijmbeursontsteking in de schouder, verkalking van het gewricht, en ook last vna haar elleboog. Allemaal niet zo tof natuurlijk.
Maar ze vroeg of ik de eerste week van maart vrij wil houden, want waarschijnlijk kan/mag ze niet wintersporten, dus dan mag ik wel in haar plaats
stiekem is dat wel een kleinewaard
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar zou ik zeker ook behoefte aan hebben. Heerlijk
Dat is waar. En deze sauna heeft ook hotelkamers en daar blijven we slapen. We rollen zo van de sauna de slaapkamer in. Ow en overdag krijgen we oko nog een massage.quote:
Dat is schier onmogelijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:10 schreef MaJo het volgende:
Ben je bang dat we je naam per ongeluk goed raden?
Maar wel beterschap aan je moeder.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ah dat is wel meer dan een klein dagje uitquote:Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar. En deze sauna heeft ook hotelkamers en daar blijven we slapen. We rollen zo van de sauna de slaapkamer in. Ow en overdag krijgen we oko nog een massage.
Wat ik ook soms zo erg vind, is de overbescherming van ouders. Kinderen mogen niets tot weinig en ontdekken zo niets of raken niet bekend met andere dingen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die kinderen zijn waarschijnlijk verwend. En niet eens per se in materialistisch opzicht.
Dat dus.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is erg balen voor je moeder maar voor jou wel een geluk bij een ongeluk
Zekers. En dan nog even klagen van weelde, ze gaan altijd met een bus, naar Italië...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is erg balen voor je moeder maar voor jou wel een geluk bij een ongeluk
Je maakt het wel heel spannend zoquote:Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is schier onmogelijk.
[..]
Maar wel beterschap aan je moeder.
Dank, ik zal het doorgevenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is schier onmogelijk.
[..]
Maar wel beterschap aan je moeder.
Met Peacequote:Op maandag 16 januari 2012 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is wel meer dan een klein dagje uitMet wie ga je?
Ah tofquote:Op maandag 16 januari 2012 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met Peacewe gaan met Lennon op vrijdag naar de ouders van Peace, blijven daar slapen. De volgende ochtend gaan wij naar de sauna en blijft Lennon bij opa en oma. Hij ziet ze niet zo vaak, dus leuke gelegenheid zo. Zondagmorgen komen wij terug en halen hem op. Ze wonen ong. 2,5 uur vanaf ons af.
De aanleiding zuigt behoorlijk maar vakantie kado krijgen is inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn moeder heeft last van een slijmbeursontsteking in de schouder, verkalking van het gewricht, en ook last vna haar elleboog. Allemaal niet zo tof natuurlijk.
Maar ze vroeg of ik de eerste week van maart vrij wil houden, want waarschijnlijk kan/mag ze niet wintersporten, dus dan mag ik wel in haar plaats
Ja, hebben we vorig jaar ook gedaan. Willen we traditie van maken. Net als Lowlands...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah tofLekker er even tussenuit met z'n tweetjes
En dan B. er nog even overheen, met die 2x. Nu ben ik jaloersig.quote:
Jij hoeft niet jaloersig te zijn hoor. Jij hebt een mooie babyboy op je kamer liggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan B. er nog even overheen, met die 2x. Nu ben ik jaloersig.![]()
Mark, tof voor jou, maar wel naar voor je moeder natuurlijk.
Jij hebt meermaals met mij geluncht, je hoeft niet jaloers te zijn op wycciequote:Op maandag 16 januari 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooie traditie inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2012 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hebben we vorig jaar ook gedaan. Willen we traditie van maken. Net als Lowlands...dan hoop ik dat de ouders van Peace weer een weekend hier willen komen oppassen. Ging goed vorig jaar.
Ik ben ook een beetje jaloersquote:Op maandag 16 januari 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zwanger!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blegh. Soemp doe es meer babynieuws dat vrolijkt me wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
En het is leuk voor de ouders van Peace. Zien zij Lennon en hebben hem voor hun alleen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooie traditie inderdaadKun je ook echt even goed ontspannen in zo'n sauna
Ik vond het ook erg leuk dat je er vorig jaar bij was op Lowlands!
Gewoon een dag van tevoren niet gaan slapen, dan kom jij die busrit wel door.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Wyccie, kun jij me dan niet een 18 uur durende verdoving geven? en een shot voor de terugweg?
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zwanger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Beta-blockers werken ook heel goedquote:Op maandag 16 januari 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon een dag van tevoren niet gaan slapen, dan kom jij die busrit wel door.
TM heet toch ook Mark?quote:
Dat lijkt me ook heel fijn als grootoudersquote:Op maandag 16 januari 2012 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En het is leuk voor de ouders van Peace. Zien zij Lennon en hebben hem voor hun alleen.![]()
Ja, was erg tof vorig jaar. Ik heb echt genoten.
Klopt, vandaar ook dequote:Op maandag 16 januari 2012 22:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
TM heet toch ook Mark?
PS, ik ben nog aan het bijlezen en ondertussen hier het aan het volgen (hoezo heet dit een SC? Ik kan het niet bijhouden). Wat is er gebeurd? Of lees ik dat zo? En om je op te vrolijken: Mattís kan al heel harde scheten laten.![]()
En dan kijkt ie er heel gelukkig bij ook nog.
Heel het spelelement weg...quote:
Mijn ouders willen niet meer dan 1 nachtje oppassen, maar zien Lennon veel vaker. Lennon is daar sws ook elke week min. 1 dag. Dan passen mn ouders op.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel fijn als grootoudersEn ook goed voor jullie om er soms even helemaal uit te zijn
En van jullie alletwee heb ik cadeautjes gekregen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij hebt meermaals met mij geluncht, je hoeft niet jaloers te zijn op wyccie
Ik denk dat het heel belangrijk is om ook dingen samen te blijven doenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn ouders willen niet meer dan 1 nachtje oppassen, maar zien Lennon veel vaker. Lennon is daar sws ook elke week min. 1 dag. Dan passen mn ouders op.
Voor ons is dat zeker goed. Heerlijk om even zonder kinderen te zijn.
Ik ben even vergeten wat het wasquote:Op maandag 16 januari 2012 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
En van jullie alletwee heb ik cadeautjes gekregen.En door jouw cadeautje ben ik begonnen met haken.
Sorryquote:Op maandag 16 januari 2012 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ahhh dat vrolijkt me wel opMajo
Ik vind van wel. Ik ken ook stellen die dat niet vinden trouwens. Die vinden het belangrijk om alles altijd samen met de kinderen te doen. Prima... maar ik vind met z'n tweetjes eruit echt quality time.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel belangrijk is om ook dingen samen te blijven doenIk heb dat nu al met G. dat ik af en toe echt even samen eropuit wil. Dat je samenwoont betekent niet dat dat altijd quality time is
Megacoolquote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry
Ben ik hier een beetje cool als ik PS, Soemp, Nem, Diaan, Peace, MM, Whiteguy en Ofy heb ontmoet (buiten de meets om, hopelijk vergeet ik niemand)
Jij bent supercool.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry
Ben ik hier een beetje cool als ik PS, Soemp, Nem, Diaan, Peace, MM, Whiteguy en Ofy heb ontmoet (buiten de meets om, hopelijk vergeet ik niemand)
Iemand gaat héél beledigd zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry
Ben ik hier een beetje cool als ik PS, Soemp, Nem, Diaan, Peace, LB, MM, Whiteguy en Ofy heb ontmoet (buiten de meets om, hopelijk vergeet ik niemand)
Octo-optimistisch.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten wat het was![]()
Tijdens onze laatste lunch, of niet? Blij dat ik zo'n inspiratie ben!
Het is ook hartstikke leuk om dingen met de kids te doen maar zo 2x per jaar met z'n tweetjes moet kunnen toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik ken ook stellen die dat niet vinden trouwens. Die vinden het belangrijk om alles altijd samen met de kinderen te doen. Prima... maar ik vind met z'n tweetjes eruit echt quality time.
En klopt inderdaad.. samenwonen is niet altijd quality time.
Bedoel je red of niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iemand gaat héél beledigd zijn![]()
oh wacht buiten meets lama dan
weekendje weg ja, avondje weg doen we vaker hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook hartstikke leuk om dingen met de kids te doen maar zo 2x per jaar met z'n tweetjes moet kunnen toch?
Ik ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben ook ooit op een meet geweest. Met alleen maar mannen van de sc
Ik bedoel een weekendje weg natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
weekendje weg ja, avondje weg doen we vaker hoor.
red kende je al, toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je red of niet?Die hoort er trouwens wel bij want die heb ik ook buiten meets om gezien natuurlijk
En PR ook
Via fokquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.In gaycafe El Rubio in Groningen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel een weekendje weg natuurlijkWeet dat jullie wel vaker avondjes weg doen, zoals concerten en cabaret
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oja. Was best lief, al zeg ik het zelf
Shit die moet er ook bijquote:
Ik dacht dat ik jou misschien zag op LL 2008. Dus dan kan ik ook op je lijstjequote:Op maandag 16 januari 2012 22:37 schreef MaJo het volgende:
Als je daar de meets nog bijrekent dan heb ik echt veel mensen van hier ontmoetKan beter een lijst maken wie ik nooit heb gezien, volgens mij alleen wyccie en B.ertha
Hij is mod, dat kan hij zienquote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Shit die moet er ook bijDie heb ik buiten meets om ook gezien. Sorry alvast
Of zal ik gewoon editten en hem in mijn post zetten
Nee dan kan ik op jouw lijstje, ik heb jou niet gezienquote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou misschien zag op LL 2008. Dus dan kan ik ook op je lijstje
Ach, linksom of rechtsom..quote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dan kan ik op jouw lijstje, ik heb jou niet gezien
Misschien heb ik jou onbewust ook gewoon gezienquote:
Ik heb tegenwoordig een auto dus dat scheelt een hele boelquote:Op maandag 16 januari 2012 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
De SC kan binnenkort wel een keer hier meeten als er animo is om naar deze uithoek af te reizen
zie de pmquote:Op maandag 16 januari 2012 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een auto dus dat scheelt een hele boelWaar woon je ook alweer?
Haha dat scheeltquote:Op maandag 16 januari 2012 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
er stoppen trouwens ook treinen hier
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat scheeltMaar dan zit je niet met laatste trein enzo
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe kun je jouw naam nou verkeerd zeggen?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Mijn naam staat tussen die 3 hierboven.
En je wilt niet weten hoe vaak mensen mijn naam verkeerd zeggen of schrijven.
Op die mensen reageer ik dus simpelweg niet...
Pro, met warm weer dan graag...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
De SC kan binnenkort wel een keer hier meeten als er animo is om naar deze uithoek af te reizen
Dat vroeg ik me ook af...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kun je jouw naam nou verkeerd zeggen?
Als ik van iedereen die me 'Ton' noemt een kwartje had gekregen, dan had ik nu kunnen rentenieren...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kun je jouw naam nou verkeerd zeggen?
Met bovenstaande schrijfwijzen verkeerd uitsprekenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Mijn naam staat tussen die 3 hierboven.
En je wilt niet weten hoe vaak mensen mijn naam verkeerd zeggen of schrijven.
Op die mensen reageer ik dus simpelweg niet...
Op die manierquote:Op maandag 16 januari 2012 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik van iedereen die me 'Ton' noemt een kwartje had gekregen, dan had ik nu kunnen rentenieren...
Ik ook en daarom reageer ik niet op die mensen...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met bovenstaande schrijfwijzen verkeerd uitspreken![]()
Dat vind ik knap!
Articulatieprobleem?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik van iedereen die me 'Ton' noemt een kwartje had gekregen, dan had ik nu kunnen rentenieren...
Bedoel je niet "ston"?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op die manierMaar het blijft wel stom
Jan Kooijmans heeft er ook ervaring mee, vooral door voetbalfans...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met bovenstaande schrijfwijzen verkeerd uitspreken![]()
Dat vind ik knap!
Nee, het is Tom, niet stom...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op die manierMaar het blijft wel stom
k heb werkelijk geen flauw benul wie Jan Kooijmans is...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jan Kooijmans heeft er ook ervaring mee, vooral door voetbalfans...
Ook negeren dan, net zolang tot ze vragen waarom...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:58 schreef MaJo het volgende:
Een vriendin van me blijft me steevast Meike noemen trouwens
Bij haar komt het volgens mij omdat ze dyslectisch is. Ze weet heel goed hoe mijn naam geschreven wordt maar ze kan het blijkbaar niet uitsprekenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook negeren dan, net zolang tot ze vragen waarom...
Jeanne Kooijmans bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jan Kooijmans heeft er ook ervaring mee, vooral door voetbalfans...
Blijven oefenen, blijven oefenen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij haar komt het volgens mij omdat ze dyslectisch is. Ze weet heel goed hoe mijn naam geschreven wordt maar ze kan het blijkbaar niet uitspreken
Die ken ik toevallig ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeanne Kooijmans bedoel je?
Voormalig Radio 3 DJ...
Omgekeerde dyslexiequote:Op maandag 16 januari 2012 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij haar komt het volgens mij omdat ze dyslectisch is. Ze weet heel goed hoe mijn naam geschreven wordt maar ze kan het blijkbaar niet uitspreken
Het was Kooijman, zonder S.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
Jan Kooijmans is die dude van SYTYCD en GTST
Dat zou nog best wel eens kunnen werkenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En anders die persoon ook anders nomen, dan valt het muntje wel...
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ken ik toevallig ook.
Had Ook Dat Nog! overgenomen van Aad van den Heuvel, werkt nu bij WNL.
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 16 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
Jan Kooijmans is die dude van SYTYCD en GTST
Toen luisterde ik nog geen ochtendradio.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met Peter van Bruggen.
Slecht programma 's ochtedns was dat...
Inderdaadquote:
De Sangean RCR-7 misschien een optie?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil een wekkerradio met ingebouwde iPod-houder of een wekkerradio met WiFi-ontvangst.
De hedendaagse ochtendradio is om te janken...![]()
Iemand trouwens ervaring met WiFi-radios?
Klopt, ik was er qua naam vroeg bij...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:06 schreef wyccie het volgende:
MM, ik denk dat het bij jou is, omdat Tom minder gebruikelijk is voor jouw generatie. Ton daarentegen, komt wel vaker voor op oudere leeftijd (sorry!).
Wellicht, heb nu ook een Sangean, maar dan zonder WiFi...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Sangean RCR-7 misschien een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |