Lion King vond ik zo mooi he... Echt, avond van mijn leven gehad. Was met mijn vrouw en mijn ouders. Mijn vader zat al te janken bij de opening, zo mooi vond ie hetquote:Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
De musical Lion King heeft mij nooit aangetrokken eigenlijk.
Wij zouden in maart naar de musical Tommy... kreeg ik zaterdag een brief dat deze musical is uitgesteld naar een jaar later. Eerste reactietoen las ik verder... de musical Hair (Amerikaanse uitvoering) komt er voor in de plaats en of we daar naartoe wilden tegen gereduceerd tarief. JAAAA heel erg graag.
![]()
![]()
Nu krijgen ¤ 20,= retour omdat gereduceerd tarief goedkoper is dan die van Tommy en we krijgen een shirt van Hair er gratis bij.
Ja, al heb ik JCS nog niet gezien. Staat nog op mn lijstje.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef MadMaster het volgende:
Hair is top, net als Jesus Christ Superstar...
Ik kan me voorstellen dat het dan meer voor je betekentquote:Op maandag 16 januari 2012 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cats was mijn eerste musical in Carré, dus dat zal er mee te maken hebben.
Was een cadeautje voor mijn ouders die X-jaar getrouwd waren en wij gingen mee.
Bij de crematie van mijn moeder heb ik ook een compilatiemix gemaakt van nummers uit Cats...
Grappig dat jij het wel zo goed vondquote:Op maandag 16 januari 2012 13:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Lion King vond ik zo mooi he... Echt, avond van mijn leven gehad. Was met mijn vrouw en mijn ouders. Mijn vader zat al te janken bij de opening, zo mooi vond ie het. Serieus goed was die musical
.
Applaus voor MaJo!!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
De openingmuziek van Cats vind ik trouwens een van de mooiste openingen, net als the PhantomEn Memory vind ik ook fantastisch, dus misschien reageer ik iets te bout als ik zeg dat ik Cats niks vind
Heb je die anniversary uitvoering van The Phantom nu al gezien vanaf DVD of zo?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
De openingmuziek van Cats vind ik trouwens een van de mooiste openingen, net als the PhantomEn Memory vind ik ook fantastisch, dus misschien reageer ik iets te bout als ik zeg dat ik Cats niks vind
Nee nog steeds niet! Ik ben sowieso wat minder met musicals bezig de laatste jaren dus ik denk er ook niet echt aanquote:Op maandag 16 januari 2012 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die anniversary uitvoering van The Phantom nu al gezien vanaf DVD of zo?
Tegelijk met Etciequote:
In Edinburgh lag 'ie al in de afgeprijsde DVD-bakken, voor zo'n 10 pond of zo...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet! Ik ben sowieso wat minder met musicals bezig de laatste jaren dus ik denk er ook niet echt aanMaar wil hem wel graag zien
Is ie al uit op DVD?
Serieusquote:Op maandag 16 januari 2012 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Edinburgh lag 'ie al in de afgeprijsde DVD-bakken, voor zo'n 10 pond of zo...
Daarom! Ik vond het al snel dat ie op dvd was laat staan dat het al afgeprijsd isquote:Op maandag 16 januari 2012 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In oktober vorig jaar was het jubileum pas...
Valt wel mee toch? Drie van de vier zeggen dat je niet naar Lion King moet gaan dus dat lijkt me vrij duidelijkquote:
Dat dus.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Drie van de vier zeggen dat je niet naar Lion King moet gaan dus dat lijkt me vrij duidelijk
Ja, dat is waar. Ik denk dat mijn vader (met wie ik ga) niet zo nodig naar die andere musicals hoeft. Dus we gaan misschien ter plekke beslissen en anders gewoon nietquote:Op maandag 16 januari 2012 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Drie van de vier zeggen dat je niet naar Lion King moet gaan dus dat lijkt me vrij duidelijk
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Cats gaat ook niet om het verhaalCats is cool!
Saai? Echt??? Kan ik me niets bij voorstellenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat jij het wel zo goed vondDe opening is inderdaad fenomenaal maar voor de rest heb ik bijna liggen tukken zo saai vond ik het
http://www.knox.edu/news-(...)val-in-scotland.htmlquote:Op maandag 16 januari 2012 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben 2 weken geleden in de Edinburgh Zoo geweest, waar sinds eind vorig jaar toevallig ook 2 reuzenpanda's zitten. Eerder heb ik deze panda's gezien in San Diego en in Londen.
In Edinburgh zitten ze binnen in kleine, witte steriele hokken.
Heb er 2 minuten naar gekeken en ben met een soort plaatsvervangende schaamte weggegaan.
Die beesten kunnen ze beter niet in dat soort hokjes opsluiten...
Ik wilde net zeggen, ik zie helemaal geen foto verder?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:40 schreef B.ertha het volgende:
Soempie
Nogmaals gefeliciteerd
We hebben inderdaad een foto gezien, maar die is inmiddels verwijderd volgens mij. Het was een mooie foto, maar ik kan me voorstellen dat je dat zelf wilt doen.
Hoi mama!!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik zie helemaal geen foto verder?Sven had het wel aangegeven, dat we het graag zelf wilden doen. Maargoed, ook wel tof dat ze zo blij en trots zijn natuurlijk.
![]()
Ik ga even een foto uitzoeken (sowieso even de foto's bekijken).
Mocht vanmiddag weer naar huis.Vanmorgen moesten ze nog in overleg of ik wel weg mocht. Ik keihard janken, omdat ik me helemaal prima voel al sinds vrijdag en echt niet wilde blijven. En toen mochten we toch gaan.
En nu moet ik hier maar een beetje op bed zitten, omdat het nog steeds niet helemaal oke is en dat wil ik helemaal niet. Gister lag Sven ook op mijn bed met Mattïs en ik was koffie enzo aan het doen voor het bezoek. Je zag mensen echt kijken van: wtf?
Maar eindelijk na al die weken geen pijn meer en voel me helemaal prima en dan moet je een beetje op bed liggen.
Inderdaad, kraamhulp is er niet voor niets!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ondanks dat je je goedvoelt, wel een beetje rustig aan doen hoor!!
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef Soempie het volgende:
Sven is thuis en die heeft me heel boos en streng toegesproken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al m'n 'principes' opzij gezet. Ruggeprik gehad () én over op flesvoeding.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:04 schreef Soempie het volgende:
Wat een scheetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als borstvoeding niet lukt, kun je hem moeilijk eten weigerenquote:En al m'n 'principes' opzij gezet. Ruggeprik gehad () én over op flesvoeding.
En groot gelijk met die ruggeprik![]()
Okay. Op zich wel bijzonder dat je het had na de bevalling. Goed gedaan van Sven.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef Soempie het volgende:
Vrijdag was m´n bloeddruk te hoog en ze vonden eiwitten in m´n urine. Dus, dat wat ze vroeger zwangerschapsvergiftiging noemden. Vandaag bleek uit het bloedonderzoek dat het nog niet helemaal oke was. IJzer was ook niet oke, ivm behoorlijk veel bloedverlies.
Kraamzorg is hier en Sven is thuis en die heeft me heel boos en streng toegesproken.![]()
En nu ligt er een klein hummeltje naast me. Thuis in bed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |