Excuses voor deze post-kick (heet dat zo?) van de eerste pagina, maar ik kon toch niet helemaal om die dakkapel van de buren heen ondanks dat ie behoorlijk petit is... Nooit eerder gezien, komt dat vaker voor?quote:Op zondag 15 januari 2012 14:58 schreef summer2bird het volgende:
Een hoek met nog een foto in de foto. Wasda?
Gewaagde kast.![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)hertenhoek-18/fotos/
Nu je het zegt, dat is idd wel een aparte, lijkt er wel op geshopt...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:32 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Excuses voor deze post-kick (heet dat zo?) van de eerste pagina, maar ik kon toch niet helemaal om die dakkapel van de buren heen ondanks dat ie behoorlijk petit is... Nooit eerder gezien, komt dat vaker voor?
Waarschijnlijk wilden ze de hoofdruimte op zolder vergroten maar kregen ze geen vergunning voor iets grotersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:32 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Excuses voor deze post-kick (heet dat zo?) van de eerste pagina, maar ik kon toch niet helemaal om die dakkapel van de buren heen ondanks dat ie behoorlijk petit is... Nooit eerder gezien, komt dat vaker voor?
Afgaande van Google Maps zit er aan de achterkant geen dakkapel oid.. nog geen dakraampje voor zover ik het kan beoordelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:59 schreef rolfson het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze aan de achterkant van het huis wel een fatsoenlijke dakkapel hebben en dit kleintje aan de voorkant er voor zorgt dat er ook ligt van de voorkant naar binnen komt.
Goed idee om daar te kijken maar volgens mij zit er juist wel een dakkapel ook aan de achterkant.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Afgaande van Google Maps zit er aan de achterkant geen dakkapel oid.. nog geen dakraampje voor zover ik het kan beoordelen.
Ik had mijn reactie al aangepastquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:04 schreef rolfson het volgende:
[..]
Goed idee om daar te kijken maar volgens mij zit er juist wel een dakkapel ook aan de achterkant.
Ja ik zag het te laatquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:05 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien is die zolder een vliering, en ik vermoed dat een "echte" dakkapel geen optie was.
[ afbeelding ]
Staat er nu wel bijquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen 4 dichte garages van maken![]()
Verder wel een woning met veel ruimte voor de hobby en of thuiswerker![]()
Ook goed te doen met twee stellen kijk maar eens boven de garage ruimer dan menig appartement.
Ik vind 'staaling' wel grappig.
http://www.funda.nl/koop/aalden/huis-47156653-aelderstraat-47/
Volwassen kind dat boven de garage woont? Twee kinderen die samen de boerderij van pa en moe geërfd hebben en er graag wilden blijven wonen? De boerenknecht die boven de garage z'n appartement had?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat zijn twee huizen, waarom zullen die zo gewoond hebben?
Het zal het gebouwtje niet zijn... vind 250.000 wel genoeg daarvoor... de lap grond is vast meer waard???quote:Op maandag 30 januari 2012 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is Ameland zo populair dat zoiets een miljoen moet kosten?
Wat een vreselijk lief huisje!quote:Op maandag 30 januari 2012 18:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Een vakantiehuisje van 140 vierkante meter en 50 jaar oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets bijzonders, tot je de vraagprijs ziet: ruim een miljoen euro! Het mag duidelijk zijn dat dit hutje al enige tijd te koop staat en dat ook nog wel enige tijd zal blijven staan.
Dat vond ik nou ook. En op Ameland verwacht je zoiets voor 200 euro voor een week te huren!quote:
Populair vast niet, maar huizen zullen daar wel schaars zijn. Je mag er trouwens niet permanent wonen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is Ameland zo populair dat zoiets een miljoen moet kosten?
1000 euro per vierkante meter onbewoond eiland? Ik heb even verder gezocht op Ameland: voor 395.000 euro koop je een even oud en even groot huis op een aanzienlijk groter perceel:quote:Op maandag 30 januari 2012 19:50 schreef elkravo het volgende:
[..]
Het zal het gebouwtje niet zijn... vind 250.000 wel genoeg daarvoor... de lap grond is vast meer waard???
Volgens mij hebben al die eilanden wel huisvestingsverordeningen. Dat een huis met als bestemming permanente bewoning ook als hoofdverblijf wordt aangemerkt en niet gebruikt mag worden als vakantiewoning e.d.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:11 schreef RemcoDelft het volgende:
1000 euro per vierkante meter onbewoond eiland? Ik heb even verder gezocht op Ameland: voor 395.000 euro koop je een even oud en even groot huis op een aanzienlijk groter perceel:
[ [url=http://cloud.funda.nl/valentina_media/021/685/728_groot.jpg]afbeelding ]
Ook dit huis staat trouwens al "meer dan 6 maanden" te koop.
Die vind ik toch wel minder schattig....quote:Op maandag 30 januari 2012 21:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook. En op Ameland verwacht je zoiets voor 200 euro voor een week te huren!
[..]
Populair vast niet, maar huizen zullen daar wel schaars zijn. Je mag er trouwens niet permanent wonen.
[..]
1000 euro per vierkante meter onbewoond eiland? Ik heb even verder gezocht op Ameland: voor 395.000 euro koop je een even oud en even groot huis op een aanzienlijk groter perceel:
[ afbeelding ]
Ook dit huis staat trouwens al "meer dan 6 maanden" te koop.
Is daar een beetje tussen te komen? Lijkt me echt zo'n eiland waar import alleen getolereerd wordt als ze fietsen huren en na een week weer naar de overkant gaanquote:Op maandag 30 januari 2012 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Mijn ouders zijn van plan dit jaar naar Vlieland te verhuizen. Daar zijn de prijzen volgens mij wat normaler.
mee is, hebben in dit topic niks te zoeken.quote:
Mijn vader werkt er al jaren een maand of twee per jaar, dat scheelt nogal.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is daar een beetje tussen te komen? Lijkt me echt zo'n eiland waar import alleen getolereerd wordt als ze fietsen huren en na een week weer naar de overkant gaan
Gezien van de beroerde staat van de omgeving: een kijkdoos met verlichting. Iets duurders kan het niet zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:09 schreef SpecialK het volgende:
Is dat een TV of een interactieve minibar?
Kan ook gewoon stof zijn hoor wat door de flits oplicht. Hadden al onze foto's ook die we gemaakt hebben tijdens het strippen van ons huis... Toont wel erg goed aan dat het "een huis met potentie" is...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij werd er net Golf gekeken.... en een beetje slordig dat de fotograaf z'n lens niet even had afgenomen voor hij die foto maakte. Daarna heeft hij er wel even een doekje overheen gehaald, maar de woonkamer even opnieuw fotograferen was kennelijk teveel gevraagd.
Nou ja, zo te zien boeit het de bewoners ook voor geen meter of het huis verkocht wordt, beetje opruimen was er niet bij (of wel, maar dan is het normaal een verschrikkelijk drama).
Wel humor, die mensen die in de huidige markt nog denken dat een ander daar wel doorheen kijkt...
Zo'n ding als dat ze daar op de trap hebben, hebben wij ook! Op het plafond, onder (boven?) de lamp...quote:
Wannabee mods met offtopic posts en een ziekelijke haat tegen al mijn berichtjes hebben hier niets te zoekenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:11 schreef k_man het volgende:
--Persoonlijke rant van iemand die blijkbaar z'n billen heeft gebrand aan huizenprijzen en nu op de blaren zit--
De reeks heet 'opmerkelijke foto's'. Aan de foto's die jij post is niks opmerkelijks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:19 schreef RemcoDelft het volgende:
FYI: "Niets bijzonder" was in dit geval wel degelijk opmerkelijk.
Eens, ik kom hier voor maffe plaatjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:30 schreef k_man het volgende:
[..]
De reeks heet 'opmerkelijke foto's'. Aan de foto's die jij post is niks opmerkelijks.
Dus nogmaals; zou je voor een discussie over al of niet redelijke huizenprijzen een toepasselijker topic wil zoeken?
Dit zijn géén opmerkelijke foto's.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wannabee mods met offtopic posts en een ziekelijke haat tegen al mijn berichtjes hebben hier niets te zoekenGa toch ontopic of zeg niets!
FYI: "Niets bijzonder" was in dit geval wel degelijk opmerkelijk.- knip - en dan gewone Funda-foto's
Buitenruimtequote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:12 schreef Teslynd het volgende:
Hoe kom je aan die vierkante meter?
Ik zie: "Tuin aan de achterzijde op het westen met achterom. Oppervlakte ca. 37 m²".
Het huis heeft "vier grote slaapkamers", namelijk 2.94 x 3.02, 2.56 x 5.05, 2.94 x 5.05 en 2.94 x 5.05 en dan laten ze dit zien:
[ afbeelding ]
Wie mij uit kan leggen wat hier opmerkelijk aan is vraag ik van harte dat te doen, want ik zie het nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
-veel te lange post met te duur vakantiehuis-
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:01 schreef Teslynd het volgende:
Waarvoor is dat zeil op de zandrand?
[ afbeelding ]
Ik denk dat die mensen letterlijk hun boot op het droge parkeren als ze uitgevaren zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:08 schreef Teslynd het volgende:
Foto's bekeken. Staat die boot op de steiger?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |