Wrom? Onterechte kortingscode?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:07 schreef eenleukenaam het volgende:
KUT ze hebben m'n bestelling geannuleerd! kutzooi![]()
![]()
![]()
![]()
Oewquote:Op zondag 15 januari 2012 13:29 schreef MaLo het volgende:
Wat basics voor het voorjaar besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095929%2032023%2067%201014%208.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097616%2009090%2016%200387%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2092255%2034005%2056%200154%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] met bijpassend broekje
89-2202.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:39 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Oew, wat is de code van die 2e?
Dank je, ik heb al weer voor 60 euro in mijn mandje aan shirtjes, dat het maar snel zomer mag wordenquote:
Jaquote:
Heb je een foto?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef kruidkoekje het volgende:
Die bikini is leuk, heb ik ook.
Jammer dat ik die rode broekpak vorige x heb gehouden en gekregen heb van men vriend. Die grijze die ik binnen heb gerkegen was veel zachter, maar twijfel toch of ik er 25 euro voor over heb om deze te houden. Die roze is niet warm, grijze wel
Leuk shirtje en een hele leuke bikini! Ik baal zo dat mijn maat niet beschikbaar is bij de H&M in de bikini'squote:Op zondag 15 januari 2012 13:29 schreef MaLo het volgende:
Wat basics voor het voorjaar besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095929%2032023%2067%201014%208.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097616%2009090%2016%200387%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2092255%2034005%2056%200154%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] met bijpassend broekje
H&M kennende hoef je hem alleen maar een keer op 60 graden te wassen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef eenleukenaam het volgende:
Oke poging 2, dit keer zonder codes dan maar:
[ afbeelding ]
Ik wilde graag een mooi bloesje, is het duidelijk?![]()
![]()
Weet iemand of dat zwart-witte linksboven toevallig klein uitvalt? Hij was er alleen nog maar in een maatje te groot...
Haha jij hebt echt inkopen gedaan voor bloesjes!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef eenleukenaam het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Weet iemand of dat zwart-witte linksboven toevallig klein uitvalt? Hij was er alleen nog maar in een maatje te groot...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
H&M kennende hoef je hem alleen maar een keer op 60 graden te wassen.![]()
Leuke items!
Haha, ja voor die 6 euro zou ik dat nog wel proberen, maar ik heb 'm met moeite (lees: om 6 uur 's ochtends) bemachtigd. Zou kut zijn als het dan fout ging, bovendien is het chiffon en ik heb geen idee hoe dat spul precies werkt ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:59 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha jij hebt echt inkopen gedaan voor bloesjes!
Leuke dingen dat zeker! Maar een keertje iets te hoog wassen en de maat is goed
Gefeliciteerd met je overwinningquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:06 schreef eenleukenaam het volgende:
[..]
[..]
Haha, ja voor die 6 euro zou ik dat nog wel proberen, maar ik heb 'm met moeite (lees: om 6 uur 's ochtends) bemachtigd. Zou kut zijn als het dan fout ging, bovendien is het chiffon en ik heb geen idee hoe dat spul precies werkt ofzo.
Volgens mij is het verstandig om chiffon alleen op de hand te wassenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:06 schreef eenleukenaam het volgende:
[..]
[..]
Haha, ja voor die 6 euro zou ik dat nog wel proberen, maar ik heb 'm met moeite (lees: om 6 uur 's ochtends) bemachtigd. Zou kut zijn als het dan fout ging, bovendien is het chiffon en ik heb geen idee hoe dat spul precies werkt ofzo.
Mjaaa, Google zegt ook zoiets.. Misschien ben ik toch iets te efficient.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Volgens mij is het verstandig om chiffon alleen op de hand te wassen
Het witte jasje is echt geweldig! Kan hem alleen niet meer zien op de website..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef eenleukenaam het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Leuke dingetjes!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef eenleukenaam het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik wil dezeeeee, kan je me de link geven?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm, ik vind de Spring op het eerste gezicht echt tegenvallen. Een aantal items dat "wel leuk" is, maar niet bijzonder genoeg om de nieuwprijs voor te betalen.
Deze viel me wel meteen op:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0728_057R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-1.65]&set=key[width],value[1862]&set=key[height],value[2178]&set=key[x],value[989]&set=key[y],value[661]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ben alleen bang dat ik er snel op uitgekeken zou raken.
Ik heb ook maar 4 dingen besteld, zijn er normaal veeeeeel meerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm, ik vind de Spring op het eerste gezicht echt tegenvallen. Een aantal items dat "wel leuk" is, maar niet bijzonder genoeg om de nieuwprijs voor te betalen.
Deze viel me wel meteen op:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0728_057R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-1.65]&set=key[width],value[1862]&set=key[height],value[2178]&set=key[x],value[989]&set=key[y],value[661]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ben alleen bang dat ik er snel op uitgekeken zou raken.
Blazers zijn bij mij vaak bij de armen te kortquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben op zoek naar een blazer, en ik baal een beetje dat er op de site geen lengtes staan, dat doen ze bij vesten/truien wel
Bij de nieuwe collectie staan geen lengtes meer nee...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben op zoek naar een blazer, en ik baal een beetje dat er op de site geen lengtes staan, dat doen ze bij vesten/truien wel
-edit-
Oh inmiddels bij veel truien en vesten ook niet meer, zie ik
Ja mouwen zijn hier ook vaak net aan óf kort, maar ik heb er vaak dan een blouse met lange mouwen onder, die geven net een extra cm. Maar ik heb de lengtes nodig, omdat ik voor m'n werk niet wil dat het te kort valt, het moet echt over de billenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Bij de nieuwe collectie staan geen lengtes meer nee... Bij mij zijn de mouwen ook altijd te kort, maar bij blazers vind ik dat niet erg want die draag ik toch alleen met de mouwen opgerold.
Ik had donderdagavond een pakket geretourneerd en vandaag de mail gekregen dat het verwerkt was.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef SLP_ het volgende:
Mijn retouren zijn nog niet verwerkt, denken jullie dat vóór 31-01 ik nog een nieuwe factuur krijg met mijn verwerkte retouren en andere bestellingen?
Hier nog één....Zit al een maand te wachten tot 2 retours zijn verwerkt.....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef SLP_ het volgende:
Vraagje; Ik heb een aantal bestellingen gedaan, eentje 26-12, eentje 28-12, nog een van 06-01 en nog een van 12-01Ik heb heel veel dingen ook weer geretourneerd. Nu heb ik een factuur gekregen van de bestellingen van 26-12 en 28-12.. Ik moet deze betalen vóór 31-01. Mijn retouren zijn nog niet verwerkt, denken jullie dat vóór 31-01 ik nog een nieuwe factuur krijg met mijn verwerkte retouren en andere bestellingen? Ben bang dat ik gezeur krijg als ik deze factuur niet betaal..
Oke thanks!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
Leuke dingetjes!
Ik heb die zwart witte, en ik heb meestal 36 of 38 en heb em in 40 gepast, vond em iig niet groot uitvallen. Nu neem ik bij niet rekbare blousjes meestal ook wel een maat 40 omdat ik brede schouders heb, of ze nauwelijks om mn toch best bescheiden boezem passen en trekkende knoopsluitingen vind ik zo lelijk. Maar hij zat verder wel mooi, geen wijde tent.
Blouse nr 3 is trouwens liefdeik heb em ook. Wel goed op de plooien bij de mouwen letten die zijn volgens mij niet zo stevig, ik had eerst een kapotte versie.
I make your bedrock tududud ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:08 schreef Nyan het volgende:
Oke, niet een typisch H&M artikel, maar heb een leuke bedrok besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2010/770 90702 08060 08 3325 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Wel in het wit
Wat zijn er veel problemen met H&M qua bezorging enzovoorts... Gelukkig zelf nog geen last van gehad..
Als het niks is, stuur ik hem lekker terug. Ik ben niet rijkelijk bedeeld van bovenquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:36 schreef PixieDot het volgende:
[..]
Die bikini heb ik in het zwart en die zit echt vet kut bij mij boven..
Doet hij welquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:55 schreef MaLo het volgende:
en ik hóóp dat deze bikini het nog iets doet lijken.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:19 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
I make your bedrock tududud ofzo.
En het was één lullig artikeltjequote:Op woensdag 18 januari 2012 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten m'n retour terug te sturen, moet vandaag terug, als het dan nog twee weken duurt voor het verwerkt is...
Bij mij gaat het de laatste tijd echt heel snel, vrijdag weggebracht en dinsdag verwerkt...quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Het verwerken van mijn retour heeft twee weken en vijf dagen geduurd![]()
Hahaquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:19 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
I make your bedrock tududud ofzo.
Altijdquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:58 schreef alors het volgende:
wtf mijn bestelling staat al een week in de wacht ofzo, uur geleden keek ik en was ie nog steeds niet in behandeling, wil ik iets toevoegen is ie natuurlijk net in behandeling genomen![]()
Ik ben altijd zo benieuwd hoe jij eruit ziet irl,quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
Blouse nr 3 is trouwens liefdeik heb em ook. Wel goed op de plooien bij de mouwen letten die zijn volgens mij niet zo stevig, ik had eerst een kapotte versie.
Haha ja is mij ook al opgevallen en volgens mij hebben we ook nog hetzelfde haarquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo benieuwd hoe jij eruit ziet irl,. Omdat je vaak dezelfde dingen in dit topic plaatst die ik ook heb/ook wil kopen,
. Die blouse heb ik namelijk ook en toen ook met die blazers die ik toen voor een tientje had etc.
En dan woon je ook nog in dezelfde stad!
Geeft hoopquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet hij wel![]()
Volgens mij is dit een bikini waar ze er afgelopen seizoen ook eentje van hadden. Ik heb hem in de sale vorige maand besteld, maar de maat was niet goed (wist ik al tijdens het bestellen, maar ja, de maten variëren enorm, dus gegokt). Als de maat goed was geweest dan had ik hem gehoudenIk vond alleen 2x touwtjes minder, maar dat is een kwestie van 1 keer goed afstellen. Verder een mooie vorm!
ik heb een hele mooie soort slangenprint bikini, paarse, ook van h&m van twee jaar geleden. die heb ik ooit te los geknoopt en nu zakt ie steeds af. Krijg hem niet meer losquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geeft hoop
Ja die touwtjes, ik stel dat ook altijd één keer in, dan doe ik er een dubbele knoop in en vervolgens trek ik het ding gewoon over mijn hoofd aan.
Kun je voor die knoop niet nog een knoop maken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:26 schreef electronique het volgende:
[..]
ik heb een hele mooie soort slangenprint bikini, paarse, ook van h&m van twee jaar geleden. die heb ik ooit te los geknoopt en nu zakt ie steeds af. Krijg hem niet meer los
Ja inderdaad, dat steile fluttequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ja is mij ook al opgevallen en volgens mij hebben we ook nog hetzelfde haarIk woon er trouwens niet, maar ben er wel heel vaak
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat steile flutteen volgens mij ook blond! Ik eet mijn sok op als ik een keer een foto van jou zie en je bent even lang en hebt ook wat sproeten en je lijkt verder ook nog op mij
.
Ik ben 1.75,quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:39 schreef alors het volgende:
[..]nou dat kan ik je gerust stellen want ik heb geen sproetjes
en ik ben 1.76
Tja, Versace zal wel weer voor een run hebben gezorgd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:34 schreef Fratz het volgende:
Nou er valt niks te bestellen, alleen maar foutmeldingen.
Verbazingwekkend eigenlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tja, Versace zal wel weer voor een run hebben gezorgd.
Ja ik zag het in de Glamour, ik dacht dat komt deze week dan vast wel online... maar niet dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:51 schreef tliciouz het volgende:
In de glamour stond een advertentie van de h&m met een super mooie blouse en jasje, kan ze alleen niet in de winkel en op de site vinden.
ja, ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:58 schreef Mixende_match het volgende:
Weet iemand of er ook nog sale in de winkels is??
Kunnen jullie niet beide een hele outfit samenstellen met kleding die jullie beide hebben en dan een soort 'who wears it better' doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben 1.75,!
Maar heb wel een beetje sproetjes!
Nu ga ik elke x als ik in de H&M of Zara ben mij afvragen of jij er ook tussenloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |