Ja en?quote:DM van Ajacied422
Harms - O'Shea [5-5]
Hankey - Kist 5-6
Hamilton 6-5 Whitlock
Lewis 6-5 Wade
Allemaal een beslissende set
Teveel bouncers denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat was er mis met het oude dartbord?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:27 schreef Zorro het volgende:
In de slomo goed te zien dat de bouncers niks met het bord te maken hebben, allemaal op het ijzer of op andere darts.
Bij die ene bounce out zag je de pijl gewoon met de zijkant tegen het bord aankomen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:27 schreef Zorro het volgende:
In de slomo goed te zien dat de bouncers niks met het bord te maken hebben, allemaal op het ijzer of op andere darts.
Is maar een gok dat dit de reden is hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Kist had er dan toch net zoveel last van?
Dan zijn er nog 6 nederlanders overquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:32 schreef manderveen het volgende:
[..]
Nu nog niet want dan is de BDO niet meer echt leuk voor ons om te bekijken
Dan zegt Ted bij een slechte score gewoon ''Rubbish''quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Hankey moet morgen gewoon de caller zijn...dat levert mooie TV op
Ze kan veel beter krijgen zou je zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:40 schreef Nober het volgende:
Oooohhh die donkerblonde is de vriendin/vrouw van Harms, zeg dat dan!!
alleen als BEIDE spelers het er mee eens zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Die klote O Shea heeft maar weer een truukje uitgehaald, door het bord te laten vervangen, kan dat zomaar, vind het niet kunnen gewoon
Het is te merkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Oliver23 het volgende:
De NOS meldt dat Hankey definitief overstapt naar de PDC
Het was niet best, regelmatig mad house gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:18 schreef Slobeend het volgende:
Heb O'Shea-Harms helaas niet kunnen zien. Wat waren de gemiddeldes?
Zal nu wel op de BBC zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 00:35 schreef KNAK het volgende:
Komt er vannacht nog wat qua darten op tv?
Dank je, leuk om te zienquote:
Wedden?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:28 schreef nightfall het volgende:
hankey gaat daar de top 12 echt wel halen
Waarom kan hij in zo'n interview wel normaal doen? Jammer, weer een icoon bij de BDO weg.quote:
Hij was ook al favoriet tegen Hankey tijdens de wedstrijd zag ik (bij een gelijke stand), vond ik wat vreemd.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:37 schreef de_boswachter het volgende:
Bij de bookies is Kist favoriet voor de titel. 1.90 om 2.10
Toch wel vrij verrassend vind ik.
Een finale is toch altijd anders....
Erg he??quote:Op zondag 15 januari 2012 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom kan hij in zo'n interview wel normaal doen? Jammer, weer een icoon bij de BDO weg.
Nee... ze voorzien in 2 doelgroepen: amateurs/kroegspelers kunnen bij de BDO naam maken. Lukt je bij de PDC niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:03 schreef Maccie_ftm het volgende:
Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd om die BDO helemaal op te doeken? Of is het inmiddels gewoon een soort opstapje richting de PDC geworden?
BBC 2 18:45quote:
Serieus!?quote:
De gemiddeldes van Lewis zaten ook rond de 95-98 en hij won er het WK mee, al had Wade met die 5-1 voorsprong nooit meer mogen verliezen (zelfs met windkracht 12 niet!).quote:Op zondag 15 januari 2012 00:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Z'n gemiddeldes waren ook niet echt indrukwekkend als ik het vergelijk met de PDC (maar puur scorebordjournalistiek, heb niks gezien...).
Verder gun ik het O'shea eigenlijk morgen wel eens, heeft er al zo vaak net naast gezeten...
Anderson verslaat Taylor WDT.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de goede amateurs blijft de BDO essentieel.
Je wint niet van Taylor. Taylor verliest alleen van zichzelfquote:Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Anderson verslaat Taylor WDT.
Webster verslaat Taylor WK.
Chisnall verslaat Taylor WK.
Waites won de GSoD tegen Wade.
Om wat voorbeelden te geven van (ex)BDO'ers die gewoon op kunnen tegen die 100+ gemiddeldes bij de PDC.
Taylor verloor vooral op zijn dubbels tegen Chizzy.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Je wint niet van Taylor. Taylor verliest alleen van zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |