abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106892912
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:54 schreef Paul het volgende:
Als hij wint, maakt het programma zichzelf belachelijk.
Omdat hij natuurlijk niet goed kan zingen :D
Hoezo? Op de auditie ronde na is het programma niet anders dan de andere talentenjachten. De blinde auditie en het niet tonen van de absolute faalkonijnen maakt het anders.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 14:26:44 #77
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_106919722
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:22 schreef miep63 het volgende:
Heb even nog een keer goed geluisterd naar 'don't let the sun..enz.' die Paul samen met Wouter zong. En eigenlijk vind ik wel dat Paul dit nummer met veel meer zuiverheid zong, en ook met meer gevoel in z'n stem. Dat laatste zal ook wel te maken hebben, dat Paul simpelweg in z'n eigen moerstaal zong.
Ik heb 't nummer zelfs op mn mp3-speler gezet en luister het meerdere malen per dag O+
Voor Paul, niet voor Wouter, ik vind het jammer dat Wouter erbij komt na zo'n geniaal begin van Paul. Ik hou echt van zijn sound (zijn "gewone zang" dan, die schretterige kopstem is leuk voor af en toe en voor een optreden :P)
Wouter forceert tijdens dat duet enorm, ik krijg er bijna pijn in mijn stembanden van... Paul benadert het nummer natuurlijker en zingt, Wouter perst het er uit.
  Moderator woensdag 18 januari 2012 @ 08:18:53 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_106939971
Paul nu op 538 :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106940043
quote:
I don't care what people say. Je gaat zo ver in het programma niet meer zeggen dat iemand er niet in thuis hoort. Dan hadden ze hem tijdens The Battle naar huis moeten sturen. Als de liveshows eenmaal beginnen gaat het om het totaal plaatje. Dat heeft Paul. Hij staat er en weet te entertainen. Hij is de minst goede zanger maar hij kan wel zingen. Voor mij finale waardig (net als Chris, Charly, Iris en Sharon)
Helaas heeft het stemmende publiek dat verkeerd begrepen, het programma heet niet voor niets "the voice of Holland". Ze moeten natuurlijk ook niet die pubermeisjes laten stemmen, laat maar de juryleden iemand elimineren, dat is tenminste eerlijk.
Paul zong zijn overwinningsnummer kattenvals, altijd zingt hij vals (minder erg dan zijn overwinningsnummer maar altijd wel een beetje) en hij heeft ook al geen ritmegevoel tijdens het zingen (altijd verkeerde timing). Die jongen is simpelweg te weinig muzikaal voor dit stadium van de wedstrijd.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_106940051
Kijk eens terug naar het gevecht tussen Bart en Dominique, die Dominique zingt veel beter.
#NoDAPL
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 januari 2012 @ 08:57:43 #82
163650 Greys
pi_106940439
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Helaas heeft het stemmende publiek dat verkeerd begrepen, het programma heet niet voor niets "the voice of Holland". Ze moeten natuurlijk ook niet die pubermeisjes laten stemmen, laat maar de juryleden iemand elimineren, dat is tenminste eerlijk.
Paul zong zijn overwinningsnummer kattenvals, altijd zingt hij vals (minder erg dan zijn overwinningsnummer maar altijd wel een beetje) en hij heeft ook al geen ritmegevoel tijdens het zingen (altijd verkeerde timing). Die jongen is simpelweg te weinig muzikaal voor dit stadium van de wedstrijd.
Die vier juryleden heb je straks niks aan als er iets verkocht moet worden op itunes en concertkaartjes.. dat snap jij ook wel toch? :) En daarom laten ze de kijkers meestemmen, de jury kan wel een heel andere smaak hebben dan degenen die straks hun geld er aan uit moeten geven..
Even ongeacht Paul, dus. Publiek geeft kennelijk ook liever geld uit op itunes aan Chris dan aan Charly, dat is al gebleken. Kon de jury en John de Mol nòg zo dol zijn om Charly, het gaat om wat je het liefst koopt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport woensdag 18 januari 2012 @ 09:02:33 #83
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_106940521
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 08:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het hele programma is dan op het verkeerde medium uitgezonden. Dit werkt niet op de tv, als je persé de Voice wil hebben dan kun je het beter op de radio uitzenden.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_106940620
Nee hoor dat programma wat jullie willen kan prima op tv, zie de audities. Of zou het kunnen dat jullie het verkeerde concept voor jullie hebben? Ik denk dit laatste
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 januari 2012 @ 09:14:48 #85
163650 Greys
pi_106940734
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:08 schreef opgebaarde het volgende:
Nee hoor dat programma wat jullie willen kan prima op tv, zie de audities. Of zou het kunnen dat jullie het verkeerde concept voor jullie hebben? Ik denk dit laatste
Euh... het publiek (degenen die uiteindelijk bepalen wie er wint) ziet bij de auditie de kandidaat al... dat is je ontgaan? Bij de audities kiest alleen de jury. Maar daarna gaat het publiek (mee)bepalen en die hebben de kandidaat dan al gezien. Dus ook al houd je alleen maar rondes zoals de auditie, waarbij de jury de kandidaten niet ziet, dan kan het publiek daarna dus niet meer stemmen. En zoals ik hierboven al zei, het publiek moet daarna de concertkaarten/cd's kopen, dus niet meer dan logisch dat zij meestemmen.

Het programma concept is nou eenmaal zoals het is. Als het ineens een heel ander programma moet worden, dan moet je daar John de Mol even over schrijven :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106941239
Huh wat doe je raar, ik beweer alleen dat het perfect mogelijk is alleen op stem af te gaan, zelfs op een medium als televisie.

En hoewel het "the voice" heet, is dit concept gericht op de beste artiest (stem en performance) en niet alleen op stem en moet men ophouden met janken over dat Paul niet de beste stem heeft want dat boeit niet (coaches adviseren ook hoe te doen op het podium)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 januari 2012 @ 12:56:42 #87
163650 Greys
pi_106946249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 09:40 schreef opgebaarde het volgende:
Huh wat doe je raar, ik beweer alleen dat het perfect mogelijk is alleen op stem af te gaan, zelfs op een medium als televisie.
Oh dan begreep ik je verkeerd :) Ik dacht dat jij bedoelde dat The Voice zoals het is (het programma) prima alleen om de stem kan gaan. En dat 'raar' viel wel mee toch? Gewoon misverstandje.

quote:
En hoewel het "the voice" heet, is dit concept gericht op de beste artiest (stem en performance) en niet alleen op stem en moet men ophouden met janken over dat Paul niet de beste stem heeft want dat boeit niet (coaches adviseren ook hoe te doen op het podium)
Daar ben ik het helemaal mee eens juist.
Er werken stylisten aan mee (wat zou het boeien wat je aan hebt als het alléén om de stem gaat?) en choreografen, dus het gaat wel zeker ook om de complete act. En de enige acts die me echt entertainen zijn die van Paul :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106947869
Yeah Paul is een held!
pi_106954257
@Greys

quote:
Die vier juryleden heb je straks niks aan als er iets verkocht moet worden op itunes en concertkaartjes.. dat snap jij ook wel toch? :) En daarom laten ze de kijkers meestemmen, de jury kan wel een heel andere smaak hebben dan degenen die straks hun geld er aan uit moeten geven.
Voor de platenmaatschappijen zal dat inderdaad wellicht een motief zijn, voor de producent is het mooi meegenomen dat die flink wat extra geld krijgt via het SMS'en (bij de piekuitzendingen naar eigen zeggen paar honderdduizend stemmen),
Ofdat het publiek de winnaar is? Ik weet het niet. Soms duur het ook even voordat het publiek kwaliteit herkent en laten we eerlijk zijn, zo'n tv-speakertje van hooguit ¤10 is niet bepaald de ideale geluidsbron om überhaupt te kunnen oordelen over de zang, als je het door fatsoenlijke speakers hoort dan klinkt het toch heel anders.
Dat de cover van Chirs populairder is dan die van Charlie vind ik helemaal niet verrassend. Ik had ook geklaagd als Chris er uit was gegaan in plaats van Paul.
Charlie heeft een fantastsiche kopstem, zonder overdrijven, De uithaal bij "Somebody to love" waren bij hem bijna zo goed als bij de meester zelf. Chris heeft een warmere stem en wint het bij de tonen van de ´normale` stem.
Daarom en omdat Chris een jonge jongen is (belangrijk gezien de stemmers) is hij mijn favoriet.

quote:
Er werken stylisten aan mee (wat zou het boeien wat je aan hebt als het alléén om de stem gaat?) en choreografen, dus het gaat wel zeker ook om de complete act.
Een twijfelachtige conclusie. Het is leuk voor de kijkers als het er goed uitziet, dat kan net zo goed de enige reden zijn waarom al die mensen eraan meewerken. Overigens moet dat ook niet worden overdreven: styling is natuurlijk standaard bij alles wat op televisie komt en die choreografen werken 1 dag per week aan de dansjes. Knap lastig.

@deLuna

Dat zou me wat zijn hè, the Voice op de radio. Ik denk dat ik zou luisteren.
Eerlijk gezegd vind ik die show eromheen best wel leuk, alleen moeten kandidaten niet daarop en op triviale factoren (leeftijd, geslacht, uiterlijk) worden geselecteerd door leken. Dat vind ik jammer.
Je zal het wel weten maar voor het geval het iemand hier toch ontgaan is, oorspronkelijk was de naam anders en was het niet de bedoeling dat er blind geauditeerd zou worden. Roel van Velzen stelde dat min of meer als voorwaarde om jurylid te worden. Oorspronkelijk was dus enkel het coachingsaspect (teams) nieuw.
Met twee kleine wijzigingen zou het programma sterk verbeteren:
- de winnaars van de gevechten moeten niet automatisch doorgaan, de verliezers moeten niet automatisch afvallen, laat de juryleden maar in onderling overleg bepalen welke pechvogels die ondanks een goed optreden verloren een herkansing krijgen tegen de geluksvogels die met een matige of zwakke prestatie wonnen. Dominique zou in dat geval zeker zijn doorgegaan.
- het publiek mag wel stemmen maar enkel om haar mening te geven, de juryleden krijgen een veto.
Alternatief voorstel: het publiek mag enkel kandidaten vrijstellen van de singoff, niet direct kandidaten eruit stemmen.
#NoDAPL
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:03:20 #90
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_107056425
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 januari 2012 @ 10:59:21 #91
163650 Greys
pi_107060971
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_107061656
O+
  zaterdag 21 januari 2012 @ 17:47:21 #93
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_107071464
Na een paar weken lang in o.a. de Metro geneuzel aangezien te hebben van Paul Turner toch maar eens filmpjes terug kijken. Het is niet meer dan een zingende fladdernicht waarvan we er in Nederland al genoeg hebben me dunkt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_107072514
quote:
:D _O_ Mooie uitvoering.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:32:39 #95
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_107082673
quote:
Schatje. O+

Ik baalde gisteren wel heel erg toen ie als eerste er uit lag. ;(
pi_114650491
Wordt samen met Pauline Wingelaar (van Echte Meisjes) de nieuwe online Britt en Ymke :o.

quote:
Paul Turner en Pauline Wingelaar nemen de internetshow De Zomer Van over van Britt Dekker en Ymke Wieringa. Dat heeft RTL woensdag laten weten op een online persconferentie. Britt en Ymke trokken vorige zomer elke dag 40.000 kijkers naar de website van RTL met hun zomerprogramma, waarin ze allerlei activiteiten ondernamen in Nederland. Nu nemen Turner, bekend van The Voice of Holland, en Wingelaar, bekend van Echte Gooische Meisjes, het stokje over.

Zowel Turner als Wingelaar kijken erg uit naar de klus. “Ik kan het eindelijk zeggen. Whoohoo!“, roept de zanger uit.

De Zomer Van Paul en Pauline begint op 30 juli op RTLXL.nl.
pi_114650504
Flop in de maak!
That's all folks!
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 19:25:36 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_114653174
Ymke en Brit heb ik 1x gekeken, vond er niets aan. Dit ga ik vast ook niet volgen :+
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114654509
En hij doet mee met het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114654980
Ik kan er niks aan doen maar ik blijf hem vies en onverzorgd vinden... vreselijk figuur
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')