SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zeg dat wel ja.quote:
De lach van Dolgo past goed bij zijn kapselquote:
Nice.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Voorbeschouwing nu op Sporza, om 16.40 bij de NOS.
die zal niet lang meer duren, om 15:00 veldrijden volgens mijquote:Op zondag 15 januari 2012 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Voorbeschouwing nu op Sporza, om 16.40 bij de NOS.
NOS en tennisquote:Op zondag 15 januari 2012 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Nuttige voorbeschouwing bij de NOS, gewoon terugblik op vorig jaar.
Voor Federer. En als die niet wint dan graag Nadal. En bij beiden hoop ik dat ze in de finale van Djokovic winnen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Norrage het volgende:
Voor wie zijn jullie? Ik hoop toch echt dat Murray eens een keertje wint. Ondanks dat het een engerd is.
Inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Norrage het volgende:
Voor wie zijn jullie? Ik hoop toch echt dat Murray eens een keertje wint. Ondanks dat het een engerd is.
Ik ben ook voor Murray, zoals eigenlijk elk Grand Slam.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Norrage het volgende:
Dat ie een keer laat zien wat hij in ATP1000 toernooien laat zien ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Murray, zoals eigenlijk elk Grand Slam.
Vind jij hem sympathiek?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Murray, zoals eigenlijk elk Grand Slam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |