quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef Sapstengel het volgende:
Zara:
[ afbeelding ]
H&M
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C70%2092068%2013064%2074%206892%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Mooi ding!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag een nieuwe mountainbike gekocht (voor het eerst sinds ruim 10 jaar dat ik weer op een fiets zat):
Een Cube Analog Disc 2012: met o.a. 27 speed Shimano Deore/SLX, hydraulische schijfremmen en een RockShox geveerde voorvork.
[ afbeelding ]
Volgende week is ie binnen
En niet duur: 649 euro.quote:
En dat is het mooie van internet (en het mountainbike topic op Fok! in het bijzonderquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Re.active het volgende:
Giant of batavus als mtb zou een slechte keus zijn. Deze merken zijn meer voor de zondagrijders, niet voor sporters. Qua bang for buck zit je goed met de Cube
Dat is inderdaad een mooie prijs.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En niet duur: 649 euro.
Als leek zou ik gegaan zijn voor een Giant of Batavus of zo die je bij elke fietsenwinkel kan kopen of een Gamma-fiets bij wijze van spreken, maar na een avondje kijken op internet kwam ik erachter dat er voor datzelfde geld kwalitatief véél betere fietsen te koop zijn.
In de loop van volgende week is ie binnen
Giant slecht? Is dit vergelijkbaar met koga miyataquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En niet duur: 649 euro.
Als leek zou ik gegaan zijn voor een Giant of Batavus of zo die je bij elke fietsenwinkel kan kopen of een Gamma-fiets bij wijze van spreken, maar na een avondje kijken op internet kwam ik erachter dat er voor datzelfde geld kwalitatief véél betere fietsen te koop zijn.
In de loop van volgende week is ie binnen
okee dat ging niet helemaal zoals ik bedoelde maar goed het is flesje parfum van dior..quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Skitzofrenix het volgende:
dan is het wel mijn stijl leuk man!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Vanzelfsprekend heb ik nu ook mijn shirt in mijn broek.
Ingeruild bij de dealer. Kreeg er een hele goede prijs voor terug, vakantiegeld bijgelegd en hoppa.quote:
Sowieso staat ie niet in de berging (slechte buurt enzo). Nee, de mountainbike gaat mooi mee naar boven (3-hoog) elke keer, in de gang staat ie goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef hugsy33 het volgende:
Oh dan is t goed ik dacht dat ie eenzaam en alleen stof stond te happen in de schuur
hoe duur? Is Cube beetje goed merk?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
Was mijn vorige mountainbike net aan pas 3 maanden oud (staat op pagina 1 van dit topic), vandaag heb ik een betere gekocht, ook een Cube.
Cube Reaction Race 2012, volledig XT afgemonteerd, Rockshox Reba RL 100 DualAir voorvork.
-weg ivm malware waarschuwing in chrome-
Chain Reaction Cycles.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef hugsy33 het volgende:
Wow dat is pas een prijs
waarbij gewonnen?
Ik heb ook weer even fiets inkopen gedaan:
een fietsbroek, want zonder zeem fietsen is zeer pijnlijk
[ afbeelding ]
een heuptasje voor de gps/sleutels
[ afbeelding ]
en, niet heel nodig maar wel heel leuk
[ afbeelding ]
Shimanoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
Was mijn vorige mountainbike net aan pas 3 maanden oud (staat op pagina 1 van dit topic), vandaag heb ik een betere gekocht, ook een Cube.
Cube Reaction Race 2012, volledig XT afgemonteerd, Rockshox Reba RL 100 DualAir voorvork.
-weg ivm malware waarschuwing in chrome-
Smaakvol:)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een bom? :|quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:39 schreef Tchock het volgende:
Mijn laatste aanschaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:47 schreef Darkestrah het volgende:
Ziet er tof uit, maar het zijn verschillende dingen? Lijkt alsof in die bovenste een tv plug gaat.
Oftewel: Wat is het?
Het is twee foto's van hetzelfde ding, en het is het nieuwste album van een elektronica-label. In de vorm van een aluminium kubus, omdat de maker (mijn grote held Nicolas Jaar) CD's verafschuwt en vinyl ouderwets vindtquote:
Vet. Doet me denken aan die actie van the Flaming Lips.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Het is twee foto's van hetzelfde ding, en het is het nieuwste album van een elektronica-label. In de vorm van een aluminium kubus, omdat de maker (mijn grote held Nicolas Jaar) CD's verafschuwt en vinyl ouderwets vindt![]()
Je plugt dus oordopjes in (of twee, want het kan ook door twee mensen tegelijk beluisterd worden) en dan hoor je alleen dat album.
wel de cover er weer goed op geschroefd he?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:08 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
Western Digital Caviar Green 2TB
ja dat bedoel ik ook als ie te strak zit gaat ie naar de teringquote:
Jij mag sowieso niet gaan klagen over levertijd met je gratis fiets.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef tomaat52 het volgende:
Ik verwacht deze week een email met de track & Trace code van mijn fiets.
Levertijd is dus onbekend.Duurt vast lang, omdat 1300 km van hier de opslag staat.
Ik klaag niet om de levertijd, maar omdat ik niet weet hoe lang het nog duurt.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:26 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Jij mag sowieso niet gaan klagen over levertijd met je gratis fiets.
hoe rijd ie?quote:
ben jij 1 van de tweakers die zo'n test geval heeft gekregen?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:31 schreef PalmRoyale het volgende:
Wij hebben sinds gisteren de Panasonic TX-P50VT50E plasma tv in huis staan en allemachtig, wat een fenomenaal beeld zeg. Echt een enorme verbetering ten opzichte van de VT20 serie waar we dus tot gisteren op keken. Het ontwerp van de tv is ook stukken beter, veel dunner en het "one sheet of glass" is ook heel mooi.
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 10 juni 2012 09:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ben jij 1 van de tweakers die zo'n test geval heeft gekregen?
en toch doorgaan he! darwin award voor jouquote:Op zondag 10 juni 2012 11:01 schreef Miam het volgende:
Ik krijg een waarschuwing wanneer ik dit topic bezoek
Anyways, ik heb een hard back case besteld voor m`n iPhone
Malware?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:01 schreef Miam het volgende:
Ik krijg een waarschuwing wanneer ik dit topic bezoek
Bedankt hey!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en toch doorgaan he! darwin award voor jou
Het zou niet 'vertrouwd' zijn om dit topic te bezoeken ofzo.quote:
heb je nog wat gekregen voor je ATB?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:16 schreef pablo1989 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Cube Attempt 2011, was m'n MTB een beetje zat en wil nu lekker gaan touren op een racefiets. 12 juni ophalen bij de dealer!
Hoe heb je die bloemetjes gemaakt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:22 schreef baaart het volgende:
[ afbeelding ]
Alles behalve de PS3... meubel zelf gemaakt.
En waarom hebben jullie nu dan géén BBQ?quote:Man wilde graag een bbq, ik een buitenkeuken.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:22 schreef baaart het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, prachtig zeg!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:22 schreef baaart het volgende:
[ afbeelding ]
Goedverdoemme, ze zaten nog niet bij de post van vandaagquote:
Oke,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Die houden we er gewoon bij voor de leuk, af en toe het bos in is ook leuk.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:26 schreef vosss het volgende:
[..]
En waarom hebben jullie nu dan géén BBQ?
quote:meld hier je nieuwste aanschaf deel 25
quote:14 Hamburgers
10 Chipolataworst
10 Gemarineerde speklap
10 Gegrilde sparerib
12 Gemarineerde kipfilet
10 gemarineerde filet carbonade
10 kipspies met paprika en ui
8 Stokbroden
8 gemarineerde runderbaklap
Foto's please.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:56 schreef Chaos-Zero het volgende:
Gister sinds jaren weer een mountainbike gekocht! Heb er weer zin in!
En die werkt op de nieuwste pcs?quote:Op donderdag 28 juni 2012 02:43 schreef ricost het volgende:
Lekker retro !
[ afbeelding ]
met een nieuw wit toetsenbord (die van mij is ook zo geel als op de foto)
[ afbeelding ]
Zal wel even wat foto's maken als ik weer op pad gaquote:
Dat weet ik eigelijk niet! ik ben me aan het orienteren..quote:
JA!quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:40 schreef hugsy33 het volgende:
Leuk miam!
Ik heb gisteren deze outfit besteld bij h&m, twee basics in de sale die ik wel kan gebruiken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:33 schreef Miam het volgende:
[..]
Dat weet ik eigelijk niet! ik ben me aan het orienteren..
Misschien een kaki chino ofzo .. not sure..
En tot op heden nog niets kunnen vinden ..quote:
Ik hou het in m`n achterhoofd ..quote:
Hendig sjiek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:49 schreef Tinos85 het volgende:
Fietsje gekocht vorige week
[ afbeelding ]
Mooie fiets! Hoe afgemonteerd?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:49 schreef Tinos85 het volgende:
Fietsje gekocht vorige week
[ afbeelding ]
Gasmondstuk voor een mig lasapparaatquote:
Als je iets doet moet je het goed doen nietwaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:32 schreef Tirith het volgende:
Mooie fiets, die Cube Kathmandu. Net even voor de lololol gebelt met de dealer in de buurt, 1600 piek.
Maarre...Hij is niet waterdicht...
Kewl!quote:
Chill man, had ik ook net nodigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:40 schreef densmee het volgende:
vandaag besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat erbij. Een E-reader.quote:
Verkeerd, sorry.quote:
Hoezoquote:
Pics van de nieuwe ik in de nieuwe klerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
HoezoIk betaal het gewoon zelf hoor
"Nadeel" van gewichtsverandering is dat je nieuwe kleren moet kopen die wel passen
Dan moet je nog even geduld hebben, want ik neem ze eerst schoon mee op vakantiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Pics van de nieuwe ik in de nieuwe kleren
AirMiles-pas ook op zak?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig, 32GB op zak
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou gelukkig behoudt een ebookreader wel even zijn waarde
Wat moet je met zo'n pak?quote:
Is hij met macbook een tientje duurder of meer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef J.Appleseed het volgende:
MacBook niet inbegrepen
[ afbeelding ]
Ik zag met carnaval verschillende gasten in zo'n pak rondlopenquote:
Stond er niet bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Is hij met macbook een tientje duurder of meer?
Oh jammer anders had ik er wel eentje gewild :/ waar heb je hem gekocht?quote:
Appelhoes.nlquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:59 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Oh jammer anders had ik er wel eentje gewild :/ waar heb je hem gekocht?
145 volgensmij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
ziet er nice uit, wat was de prijs ?
Dat wordt een mooi avondjequote:
Goed verhaal jong, ONZ is 1 deur verderop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Gulmez het volgende:
mijn lattenbodem is doorgezakt dus lig nu met mn voeten op de grond bijna en met mn hoofd nog op het goede gedeelte van het bed ga mss matrasje op de grond leggen want nu kraakt het allemaal zo erg omin irri maar kan nu nie naar ikea komt omdat ik te hardd heb gesext
Een goedkope maar wel een van goede kwaliteit !quote:
Haha krijg overal complimentjes/iedereen vindt hem mooi, goede aankoop geweest dus.quote:
ik ben er ook erg blij mee moet ik zeggenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:18 schreef Molleman het volgende:
[..]
Mag wat kostenPanasonic maakt wel mooi en degelijk gereedschap moet ik zeggen!
Kom nog wel eens bij Panasonic in de showroom. Mooi gereedschap staat daar op een rij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:33 schreef densmee het volgende:
[..]
ik ben er ook erg blij mee moet ik zeggen
vandaag overigens een nieuwe seegeringtang gekocht een knipex 4611a2
Ik krijg er honger vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:07 schreef Inlognaam het volgende:
[ afbeelding ]
En hij/zij smaakte ook nog eens goed![]()
Volgende week ga ik op herhaling.
Vers gebakken en klaargemaakt ook nog eens, dus lekker krokant .quote:
13 kiwi's voor 50 cent?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:46 schreef Inlognaam het volgende:
13 kiwi's: 0.50 euro.
Hoop geld uitgegeven voor vitamines en een lekkere hap.
Ja, lang leve de Turkse supermarkt om de hoek die ze verkocht voor 0,49 euro per kilo. Ik heb er net nog 15 ofzo bijgehaald voor 0,55 euro en ook nog 30 eieren gekocht voor 3,49 euro. Plus toch wederom weer een lekkerbekjequote:
ziet er retevet uit. wat doe jij ermee?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:24 schreef MacorgaZ het volgende:
0,5KVA variac, werkt goed
[ afbeelding ]
Buisafzuiger dimmen zonder dat die gaat brommen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ziet er retevet uit. wat doe jij ermee?
Je hebt een goede smaak sapstengelquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Een kleine maar succesvolle oogst vandaag:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F20%2097416%2007000%2016%201067%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Beide H&M
jaja, maar welke heb je nou gekocht?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:38 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag een andere auto gekocht, de oude was écht helemaal op![]()
Opel Astra G bouwjaar 2001.
In deze kleur groen:
[ afbeelding ]
en nee, dit is hem niet![]()
Geen lichtmetalen velgen, geen spoilers en geen andere sjonnie-meuk. Gewoon lekker standaard/origineel.
Volgende week ophalen
Qua uiterlijk identiek aan die van hierboven, maar dan met een eenvoudige 1.6 8-klepper benzinemotor.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jaja, maar welke heb je nou gekocht?
burgermanquote:Op woensdag 28 november 2012 18:38 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag een andere auto gekocht, de oude was écht helemaal op![]()
Opel Astra G bouwjaar 2001.
In deze kleur groen:
[ afbeelding ]
en nee, dit is hem niet![]()
Geen lichtmetalen velgen, geen spoilers en geen andere sjonnie-meuk. Gewoon lekker standaard/origineel.
Volgende week ophalen
Wat rij jij?quote:
Das niet een burgerbak?quote:
Ik vind de lichten van bepaalde modellen wel gaaf. Oh wait...quote:
geen idee..quote:
Ik rij rond in een citroentje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:40 schreef Thezappa het volgende:
[..]
geen idee..
maar doe je zelf rijden dan? opel dan ook?
burgerbakquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik rij rond in een citroentje.
IKEAquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mooi hoor, zeker als je thuis een strak design hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |