quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef Sapstengel het volgende:
Zara:
[ afbeelding ]
H&M
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C70%2092068%2013064%2074%206892%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Mooi ding!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag een nieuwe mountainbike gekocht (voor het eerst sinds ruim 10 jaar dat ik weer op een fiets zat):
Een Cube Analog Disc 2012: met o.a. 27 speed Shimano Deore/SLX, hydraulische schijfremmen en een RockShox geveerde voorvork.
[ afbeelding ]
Volgende week is ie binnen
En niet duur: 649 euro.quote:
En dat is het mooie van internet (en het mountainbike topic op Fok! in het bijzonderquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Re.active het volgende:
Giant of batavus als mtb zou een slechte keus zijn. Deze merken zijn meer voor de zondagrijders, niet voor sporters. Qua bang for buck zit je goed met de Cube
Dat is inderdaad een mooie prijs.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En niet duur: 649 euro.
Als leek zou ik gegaan zijn voor een Giant of Batavus of zo die je bij elke fietsenwinkel kan kopen of een Gamma-fiets bij wijze van spreken, maar na een avondje kijken op internet kwam ik erachter dat er voor datzelfde geld kwalitatief véél betere fietsen te koop zijn.
In de loop van volgende week is ie binnen
Giant slecht? Is dit vergelijkbaar met koga miyataquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En niet duur: 649 euro.
Als leek zou ik gegaan zijn voor een Giant of Batavus of zo die je bij elke fietsenwinkel kan kopen of een Gamma-fiets bij wijze van spreken, maar na een avondje kijken op internet kwam ik erachter dat er voor datzelfde geld kwalitatief véél betere fietsen te koop zijn.
In de loop van volgende week is ie binnen
okee dat ging niet helemaal zoals ik bedoelde maar goed het is flesje parfum van dior..quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:16 schreef Skitzofrenix het volgende:
dan is het wel mijn stijl leuk man!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:35 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Vanzelfsprekend heb ik nu ook mijn shirt in mijn broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |