ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand overigens de discussie in Pauw en Witteman gevolgd over de verruwing van het taalgebruik in Nederland. Vond het wel interessant.
Ik zit nu aan m'n derde.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik pak ook een gouden rakker erbij!
Niet gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand overigens de discussie in Pauw en Witteman gevolgd over de verruwing van het taalgebruik in Nederland. Vond het wel interessant.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor merk pils wordt er gedronken?
Euro shopperquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor merk pils wordt er gedronken?
Een nachtbagger zonder expliciete vermelding van Nachtbagger is geen Nachtbaggerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar zijn er nu 2 nachtbaggers?
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef Pindakaaspot het volgende:
pils smaakt sowieso allemaal hetzelfde, dus eigelijk boeit het niet
qtfquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef Pindakaaspot het volgende:
pils smaakt sowieso allemaal hetzelfde, dus eigelijk boeit het niet
Laat ik het anders zeggen. Er zit wel verschil in, alleen vind ik het onzin als mensen het ene merk wel lusten en het andere nietquote:
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik proef anders echt wel verschil tussen Hertog Jan en bijv. Euroshopper bier hoor.
Oke, Als je het dan wel bij de "luxe" merken houd zeg maarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik proef anders echt wel verschil tussen Hertog Jan en bijv. Euroshopper bier hoor.
Dat is wel zo. Het ene is wel lekkerder dan het andere, maar ik loop niet te zeiken als er een merk is dat ik zelf niet koop. Tenzij iemand met Euroshopper aan komt zetten, omdat ik dat gewoon cheap vind wanneer je bij anderen fatsoenlijk bier krijgt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Er zit wel verschil in, alleen vind ik het onzin als mensen het ene merk wel lusten en het andere niet
En Grolsch-Heineken is bijv. ook overduidelijk. Net als een Amstel-Hertog Jan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sowieso drink ik eigelijk altijd Heinekenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Grolsch-Heineken is bijv. ook overduidelijk. Net als een Amstel-Hertog Jan.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Sowieso drink ik eigelijk altijd Heineken
Dit inderdaad. Grolsch smaakt bitterder en Heineken is wat zoeter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Grolsch-Heineken is bijv. ook overduidelijk. Net als een Amstel-Hertog Jan.
Ik toen ik klein was ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Sowieso drink ik eigelijk altijd Heineken
Er zit ook extreem veel koolzuur in voor m'n gevoel. Moet er altijd zo tyfushard van boeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Grolsch smaakt bitterder en Heineken is wat zoeter.
Amstel vind ik persoonlijk wat wateriger smaken dan Hertog Jan.
Bud lightquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat is dat sowieso voor pussy-gedrag in de VS met dat light bier? Waarom?
Maar ff serieus...drinken ze dat daar allemaal of is dat echt iets van films?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Bud lightHeb geen idee waarom
Ze hebben wel veel van die slechte merken light bier. Maar er word ook gewoon Heineken gedronkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ff serieus...drinken ze dat daar allemaal of is dat echt iets van films?
Ja, dat wordt overal gedronken. Overigens smaakt dat export bier toch anders, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel van die slechte merken light bier. Maar er word ook gewoon Heineken gedronken
one guy one jarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus...die glazen zullen maar kapotspringen in je bek.![]()
Hier is het leukerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:53 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hey trutten en what about nightbagger?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:53 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hey trutten en what about nightbagger?
Dit.quote:
GTL! GTL!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:54 schreef wuuht het volgende:
deze nightbagger is leuker
[ afbeelding ]
Ga fappen, word je moequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan niet slapen en over 5:30 gaat de wekker
Om 5:30 of óver 5:30? Scheelt namelijk een uurtje slaap.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Monopoly het volgende:
Ademenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:55 schreef Pindakaaspot het volgende:
Wat doet iedereen op dit moment? behalve in dit topic reageren.
Nu weekend, in ieder geval voor mij. Dus uitslapenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Das niet fris. Heb vannacht ook zo weinig kunnen slapen man.
ff aan je dollo trekken idd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om 5:30 of óver 5:30? Scheelt namelijk een uurtje slaap.
Het maar 1 keer kunnen.quote:
Daar heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom heb ik nooit chips als ik er zin in heb? Wanneer ik het heb doe ik 4 of 5 dagen met zo'n zak en nu wil ik een hele zak leegkanen en dan heb ik 't natuurlijk weer niet.
Nog nooitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand hier overigens ooit al eens een corndog gegeten? Ik vraag me echt al heel lang af hoe die dingen smaken.
Ik moet mijn zaad sparen. Morgen cumshotten over een vriendinquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff aan je dollo trekken idd.
[..]
Het maar 1 keer kunnen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet mijn zaad sparen. Morgen cumshotten over een vriendin
Dat zijn echt een stel kankerbazenquote:
Heb het net gedaan...hmm 't was er wel in deze keer. Vind het altijd zo'n moeilijke keuze.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet mijn zaad sparen. Morgen cumshotten over een vriendin
Whahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:09 schreef Pindakaaspot het volgende:
Monopoly, weet je die livestream van die 2 dronken bazen nog? Die dingen uit het raam gooiden enzo
Post maar geen foto's. Dat ben ik ( onder andere ) xDquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WhahahaWat een helden waren dat ja
Ik heb de foto's nog volgens mij. Even zoeken
met mijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:11 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Post maar geen foto's. Dat ben ik ( onder andere ) xD
ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Nee ik heb de foto's niet meer
Ergens in de PM maar die is te vol...
Was jij die kotser ?
ik was niet de kotser. ik was die ene kk mongoolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Nee ik heb de foto's niet meer
Ergens in de PM maar die is te vol...
Was jij die kotser ?
Goeeeeeeiienavond.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar dit topic is beter/leuker.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef Henkie94 het volgende:
Nachtbagger, dont you kk.
Dit is al deel 2.
[ afbeelding ]
Wij doen niet mee aan die commerciële pulp van jullie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef Henkie94 het volgende:
Nachtbagger, dont you kk.
Dit is al deel 2.
[ afbeelding ]
Neenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar dit topic is beter/leuker.
Nee jij dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij doen niet mee aan die commerciële pulp van jullie.
Die gast uit je UI , waar is dat van ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Neen
[..]
Nee jij dan.Beetje de link naar deze spammen.
We gaan soberso morgen avond niet. En maak foto's van die vriendin en pm zequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan niet mee kijken morgen, ik ga een vriendin geven morgennacht. Maak foto's en pm ze.
lakupiipuquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die gast uit je UI , waar is dat van ?
ik vond em ook al grappigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die gast uit je UI , waar is dat van ?
Niet zo huilen gekke Henkie. Je bent nog maar een broekie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Neen
[..]
Nee jij dan.Beetje de link naar deze spammen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo huilen gekke Henkie. Je bent nog maar een broekie.
quote:
gemiiddelde_nintendo_fan.aviquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oh...how I love this guy.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:17 schreef remlof het volgende:
Hou de nachtbagger even centraal in Nachtbagger
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:18 schreef Crack_ het volgende:
JONGE DIT IS EEN HOEREN PLAATJES SPAM NACHTBAGGER TOPIC EN DIE VAN MIJ WAS LEUKER EN LIEP HARDER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
JONGE DIT IS EEN HOEREN PLAATJES SPAM NACHTBAGGER TOPIC EN DIE VAN MIJ WAS LEUKER EN LIEP HARDER.DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JONGE DIT IS EEN HOEREN PLAATJES SPAM NACHTBAGGER TOPIC EN DIE VAN MIJ WAS LEUKER EN LIEP HARDER.DEZE IS KK GOEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
smerige remloef boeler de onze was deel 2 dis nog deel 1 1/2 omdat zij 2e maakte fix nu aub
JONGE DIT IS EEN HOEREN PLAATJES SPAM NACHTBAGGER TOPIC EN DIE VAN MIJ WAS LEUKER EN LIEP HARDER.Ik ook van jou KrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nachtbagger is bijna nooit nachtbagger man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
Moeten jullie maar niet van die domme TT's maken. Nachtbagger is nachtbagger.
Nou...zwengel de discussie maar aan dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan zelf ook wel plaatjes op zoeken, daarvoor zit ik niet op fok. En mn tt was veel liever.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
Moeten jullie maar niet van die domme TT's maken. Nachtbagger is nachtbagger.
goeie kerel, heeft iemand de fotoshop nog?quote:
Gelukkig maar..quote:
Stelletje zwendelaars.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nachtbagger is bijna nooit nachtbagger man.
kom botsen jij en ik nuquote:
Ik mis je epilepsieopwekkende UI manquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:20 schreef cerror het volgende:
Ik ga een tosti maken. In een oven. Omdat het mogelijk is. Daarom.
Maak hem op een strijkijzerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:20 schreef cerror het volgende:
Ik ga een tosti maken. In een oven. Omdat het mogelijk is. Daarom.
Daar word je hard vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Niet mn hart weer breken okay, het doet zoveel pijn.
Zetten we die toch gewoon even terug?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mis je epilepsieopwekkende UI man
ik hak je hier en daar recht door zn raapquote:
Jijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand hier ooit al eens een Corndog op?
nee jij wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand hier ooit al eens een Corndog op?
Inderdaad. Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en we moeten nog eens gaan zuipen in Grunn.
Onze NB was gewoon beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus...die plaatjes. Nu is het wel genoeg. Het is geen fucking poezie-album.
Zie je, mijn topic was beterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus...die plaatjes. Nu is het wel genoeg. Het is geen fucking poezie-album.
Dat dan ook weer niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Onze NB was gewoon beter.NU KAN JE NIET MEER ZÜRUCK
Zeg het maar, jij woont er. Ik ben er 2 februari weer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad. Helemaal mee eens.
Waar?
Komt een man in de bakker.quote:
eckt wel, ga nie liegequote:
Ik zeg die ene tent waar we eerder ook al zouden heengaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg het maar, jij woont er. Ik ben er 2 februari weer.
Oeh, zoek ik even op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
Cerror. Waar ging je nu optreden in Bridda?
Maar serieus, als dat wijf mijn vriendin was zouden mijn maten er ook gewoon overheen mogen hoorquote:
mooiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:25 schreef Barbapapamama het volgende:
slechte nb veel te veel plaatjes
De 3 uiltjes it is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zeg die ene tent waar we eerder ook al zouden heengaan.
dan blijf ik evenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mooi
wij willen jou toch niet hier
je bedoelt wuuhtquote:
Da's een hindoestipquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:25 schreef Monopoly het volgende:
Waarom hebben die indische vrouwtjes altijd zo'n moeilijk grote moedervlek op hun gezicht ?
wtf waarom, ten eerste je gunt ze het niet want het zijn je vrienden en dat is toch kut dat andere gozers je vriendin naaienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar serieus, als dat wijf mijn vriendin was zouden mijn maten er ook gewoon overheen mogen hoor
Kom snel eens langs hier, ik heb ook nog een berg staanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey, ik was ff de afwas doen.
Hont.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik grom niks nie. DAS EEN BEGROETING VERDOMME
Ik gun mijn vrienden dat wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef wuuht het volgende:
[..]
wtf waarom, ten eerste je gunt ze het niet want het zijn je vrienden en dat is toch kut dat andere gozers je vriendin naaien
Goed tijdstip.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey, ik was ff de afwas doen.
Ok. Kom miss wel kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef cerror het volgende:
Optreden is 4 februari trouwens.
http://www.boulevardbreda.nl/
Daaro.
Hard gaan.
Gulle man deze kerel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik gun mijn vrienden dat wel.
Ik weet toch wel dat wanneer ik zo'n lekkertje heb, ik haar toch nooit alleen heb, dan liever delen met mijn vrienden
Bij mij nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar serieus, als dat wijf mijn vriendin was zouden mijn maten er ook gewoon overheen mogen hoor
Toffifee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Kom miss wel kijken.
Hoe heet je band?
Geen pizza gevreten, wel bier gezopen (en nog steeds aan het drinken).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nog bier gezopen en pizza gevreten?
Mijn maten gunnen mij het ook, wanneer zij zo'n vriendin zouden hebbenquote:
Nice.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Geen pizza gevreten, wel bier gezopen (en nog steeds aan het drinken).
Veel spul wat we ook draaien staat er niet op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
xyce.nl
En de belangrijkste: http://xyce.bandcamp.com
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom snel eens langs hier, ik heb ook nog een berg staan
Anders moet ik het morgen doen. Wakker worden en meteen afwas zien maakt mij niet vrolijk.quote:
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:30 schreef JApieman het volgende:
Hey SSB heb je echt zo'n radiokliekje in de McDonalds gezien?
Ik weet niet maar ik dacht zo'n topic te zien dat jij Heloef enzo in de MacDonalds zag zitten.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:32 schreef 2Happy4U het volgende:
I NEVER WANTED ANYTHING MORE THAN I WANTED YOU HENKIE
Had je maar naar de kroeg moeten gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nachtbaggertopics zijn veel leuker doordeweeks. Sorry..
Haha, oke.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh in Leiden tijdens Serieus Request bedoel je zeker ?
Ja dat was echt gebeurd
Zag in ieder geval Naatje, Heloef en Charmed Angel en Viro.
De rest herkende ik niet van de fobo's of videostreams van radio onzin.
Ik heb tentamens man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Had je maar naar de kroeg moeten gaan.
nijs, heb je 'm nog gemaakt ook?quote:
In 2006 waren echt elke nacht een feestquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nachtbaggertopics zijn veel leuker doordeweeks. Sorry..
En dat zouden we doen, omdat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef woads het volgende:
Stop met je je gezicht aan raken en vertel me hoelang je het vol houd.
Wilde ze op zich wel ff aanspreken, draai wel eens voor ze.quote:
Dus?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb tentamens man.
Tevens: buitenkomen
Ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nijs, heb je 'm nog gemaakt ook?
is lueken tog ofnie gr riaquote:
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Anders moet ik het morgen doen. Wakker worden en meteen afwas zien maakt mij niet vrolijk.
kk baasquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus?
[..]
Ja.
[..]
is lueken tog ofnie gr ria
Ik denk dat ik dat ook niet gedaan had als ik dronken & stoned met vrienden bij de mac zat. Liever niet teveel mengen enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wilde ze op zich wel ff aanspreken, draai wel eens voor ze.
Maar was zo mega stoned en aangeschoten
Ach. Zelfde probleem hier maar ik leef er gewoon mee.quote:
ik wil liever een foto van jou $::$:$quote:
:$:$$::quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wil liever een foto van jou $::$:$
Ja schaamde me ook wel voor de reactie van mijn vriendenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook niet gedaan had als ik dronken & stoned met vrienden bij de mac zat. Liever niet teveel mengen enzo.
lekkere boi hosselarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |