Liever een lekkerwijfquote:
wat is er met je vriendin gebeurd dan ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef SpermaDonor het volgende:
ik ga rukken denk ik...
Vrijwillige FOK!ster die het wilt doen voor me?
Hoe ze er nu uitziet zou ik haar ook wel doen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Nou even de handjes op elkaar voor Laura. Niet haten![]()
[ afbeelding ]
Ze is bijna rond [ afbeelding ]
Kachingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef Henkie94 het volgende:
Oh wacht, Crack_ is een hitsige blonde Brabantse. Het is je vergeven.
Die ligt in coma.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is er met je vriendin gebeurd dan ?
Ik niet, nog geen klein beetje..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hoe ze er nu uitziet zou ik haar ook wel doen hoor.
kutkind dat t is huilen in de pauze's om niks en ik weet nog dat k vaak uitscholdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Nou even de handjes op elkaar voor Laura. Niet haten![]()
[ afbeelding ]
Ze is bijna rond [ afbeelding ]
Beter, heb ik een schoon kutje te likken tenminste.quote:
Het lijkt me wel eens leuk om als zij slaapt en ik bijna klaarkom van het fappen naar bed te lopen en dan haar bakkes vol te spuiten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geil, dan kun je er alles mee doen
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Beter, heb ik een schoon kutje te likken tenminste.
Aha.. ja dat lijkt me dan weer niet zo boeiend.. maar goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:51 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Het lijkt me wel eens leuk om als zij slaapt en ik bijna klaarkom van het fappen naar bed te lopen en dan haar bakkes vol te spuiten.
HAHAHAHquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja ik las kaching als in, kagging.
Ik wil haar gezicht dan wel eens zien als ze ervan wakker wordt..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aha.. ja dat lijkt me dan weer niet zo boeiend.. maar goed.
Ik ben lichamelijk dan wel bijna volwassen, mentaal ben ik een baby ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat dan, janken? Ben toch keinen baby
Of je beft der wakker, of je stopt gewoon je lul in der terwijl ze slaapt. Dat is tenminste lekker voor beide, die shit die jij neerzet is gewoon ehhh.. yeaaaa..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik wil haar gezicht dan wel eens zien als ze ervan wakker wordt..
of in haar slaap haar handje vol kwakken en dat ze dan over haar gezicht wrijft.
Kun jij niks aan doen, je bent een jongen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben lichamelijk dan wel bijna volwassen, mentaal ben ik een baby ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |