quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Sowieso drink ik eigelijk altijd Heineken
Dit inderdaad. Grolsch smaakt bitterder en Heineken is wat zoeter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Grolsch-Heineken is bijv. ook overduidelijk. Net als een Amstel-Hertog Jan.
Ik toen ik klein was ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Sowieso drink ik eigelijk altijd Heineken
Er zit ook extreem veel koolzuur in voor m'n gevoel. Moet er altijd zo tyfushard van boeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Grolsch smaakt bitterder en Heineken is wat zoeter.
Amstel vind ik persoonlijk wat wateriger smaken dan Hertog Jan.
Bud lightquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, wat is dat sowieso voor pussy-gedrag in de VS met dat light bier? Waarom?
Maar ff serieus...drinken ze dat daar allemaal of is dat echt iets van films?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Bud lightHeb geen idee waarom
Ze hebben wel veel van die slechte merken light bier. Maar er word ook gewoon Heineken gedronkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ff serieus...drinken ze dat daar allemaal of is dat echt iets van films?
Ja, dat wordt overal gedronken. Overigens smaakt dat export bier toch anders, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel van die slechte merken light bier. Maar er word ook gewoon Heineken gedronken
one guy one jarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus...die glazen zullen maar kapotspringen in je bek.![]()
Hier is het leukerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:53 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hey trutten en what about nightbagger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |