ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand overigens de discussie in Pauw en Witteman gevolgd over de verruwing van het taalgebruik in Nederland. Vond het wel interessant.
Ik zit nu aan m'n derde.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik pak ook een gouden rakker erbij!
Niet gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand overigens de discussie in Pauw en Witteman gevolgd over de verruwing van het taalgebruik in Nederland. Vond het wel interessant.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor merk pils wordt er gedronken?
Euro shopperquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor merk pils wordt er gedronken?
Een nachtbagger zonder expliciete vermelding van Nachtbagger is geen Nachtbaggerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar zijn er nu 2 nachtbaggers?
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef Pindakaaspot het volgende:
pils smaakt sowieso allemaal hetzelfde, dus eigelijk boeit het niet
qtfquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef Pindakaaspot het volgende:
pils smaakt sowieso allemaal hetzelfde, dus eigelijk boeit het niet
Laat ik het anders zeggen. Er zit wel verschil in, alleen vind ik het onzin als mensen het ene merk wel lusten en het andere nietquote:
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik proef anders echt wel verschil tussen Hertog Jan en bijv. Euroshopper bier hoor.
Oke, Als je het dan wel bij de "luxe" merken houd zeg maarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik proef anders echt wel verschil tussen Hertog Jan en bijv. Euroshopper bier hoor.
Dat is wel zo. Het ene is wel lekkerder dan het andere, maar ik loop niet te zeiken als er een merk is dat ik zelf niet koop. Tenzij iemand met Euroshopper aan komt zetten, omdat ik dat gewoon cheap vind wanneer je bij anderen fatsoenlijk bier krijgt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Er zit wel verschil in, alleen vind ik het onzin als mensen het ene merk wel lusten en het andere niet
En Grolsch-Heineken is bijv. ook overduidelijk. Net als een Amstel-Hertog Jan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sowieso drink ik eigelijk altijd Heinekenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Grolsch-Heineken is bijv. ook overduidelijk. Net als een Amstel-Hertog Jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |