quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:18 schreef Crack_ het volgende:
JONGE DIT IS EEN HOEREN PLAATJES SPAM NACHTBAGGER TOPIC EN DIE VAN MIJ WAS LEUKER EN LIEP HARDER.DEZE IS KK GOEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
smerige remloef boeler de onze was deel 2 dis nog deel 1 1/2 omdat zij 2e maakte fix nu aub
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:18 schreef Crack_ het volgende:
JONGE DIT IS EEN HOEREN PLAATJES SPAM NACHTBAGGER TOPIC EN DIE VAN MIJ WAS LEUKER EN LIEP HARDER.Ik ook van jou KrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nachtbagger is bijna nooit nachtbagger man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
Moeten jullie maar niet van die domme TT's maken. Nachtbagger is nachtbagger.
Nou...zwengel de discussie maar aan dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan zelf ook wel plaatjes op zoeken, daarvoor zit ik niet op fok. En mn tt was veel liever.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
Moeten jullie maar niet van die domme TT's maken. Nachtbagger is nachtbagger.
goeie kerel, heeft iemand de fotoshop nog?quote:
Gelukkig maar..quote:
Stelletje zwendelaars.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nachtbagger is bijna nooit nachtbagger man.
kom botsen jij en ik nuquote:
Ik mis je epilepsieopwekkende UI manquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:20 schreef cerror het volgende:
Ik ga een tosti maken. In een oven. Omdat het mogelijk is. Daarom.
Maak hem op een strijkijzerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:20 schreef cerror het volgende:
Ik ga een tosti maken. In een oven. Omdat het mogelijk is. Daarom.
Daar word je hard vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Niet mn hart weer breken okay, het doet zoveel pijn.
Zetten we die toch gewoon even terug?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mis je epilepsieopwekkende UI man
ik hak je hier en daar recht door zn raapquote:
Jijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand hier ooit al eens een Corndog op?
nee jij wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand hier ooit al eens een Corndog op?
Inderdaad. Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en we moeten nog eens gaan zuipen in Grunn.
Onze NB was gewoon beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus...die plaatjes. Nu is het wel genoeg. Het is geen fucking poezie-album.
Zie je, mijn topic was beterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus...die plaatjes. Nu is het wel genoeg. Het is geen fucking poezie-album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |