Standaard PI, laat mijn vreugd zien tegenover de wereld.quote:
Zie ze shinen met hun stylo baarden.quote:
Met die van rechts boven wil je geen ruziequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zie ze shinen met hun stylo baarden.
Kash is een goeie jongen, wordt gezellig alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Fucking Gloin vader van Gimli, mangquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Met die van rechts boven wil je geen ruzie
Jaquote:
Als je het gratis opstuurt, jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
iemand nog setje beats by dre tour oortjes
Vandaag 14 januari mag je niet droevig zijn boi. Het is mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Standaard PI, laat mijn vreugd zien tegenover de wereld.
Jij schreeuwde anders van genotquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nerveus voor hun eerste keertje anaal.
Grafmeuk, pleur op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
iemand nog setje beats by dre tour oortjes
quote:
Ik ben nooit droevig, alleen haat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vandaag 14 januari mag je niet droevig zijn boi. Het is mijn verjaardag.![]()
Drink er eentje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kash is een goeie jongen, wordt gezellig alles.Weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar of we de foto's posten is weer iets anders![]()
DM / PMquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik
Maar of we de foto's posten is weer iets anders
okee 100 euro. nog niet uit de verpakking en shit gratis verzendingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja
[..]
Als je het gratis opstuurt, ja
Godverdomme jij moet je kleremuil houdenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Aloha truttekutten en kloothommels
Goed zo jongen. En nu gewoon die blijdschap volhouden tot 14/01/2013quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben nooit droevig, alleen haat.
Maar voor deze ene keer zal ik 'm aanpassen.
Gefeliciteerd![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Godverdomme jij moet je kleremuil houden
Ik bedoelde meer helemaal gratis om het goed te maken van daarnetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee 100 euro. nog niet uit de verpakking en shit gratis verzending
Misschienquote:
Drugs smokkelen.quote:
Ik ook gaarne.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer helemaal gratis om het goed te maken van daarnet
[..]
Misschien
Hou ik nooit volquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Goed zo jongen. En nu gewoon die blijdschap volhouden tot 14/01/2013Dan spreken we nog eens
![]()
![]()
Je had ook 28 jaar in Peru kunnen zitten
![]()
En dank je![]()
Dank jequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Happy B-Day
Nou, ik ga voor 't eerst een FOK!er ontmoeten die ik leuk vind
En hoe denk je dat de middelste met z'n achternaam heet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Grafmeuk, pleur op.
[..]
[ afbeelding ]
Beard.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hoe denk je dat de middelste met z'n achternaam heet?
Alsjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dank je![]()
En vertel?![]()
![]()
Wie wat waar... ? En hoe diep?
Misschienquote:
Mijn haat is overweldigend. Dus helaasquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn haat is overweldigend. Dus helaas
Morgen, allez vandaag, de veertiende januari?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsje
K-Cash, Amsterdam, en niks hoe diep
Klasse. Zoals jou mogen er meer geboren worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:15 schreef Henkie94 het volgende:
Ik mag dan wel jong wezen, dat betekent niet dat ik niet iets weet van goeie bands.
Waarheden dit. Dagelijkse oefeningen, lekker met m'n heupen bewegen, vinden de jongens zo leuk.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Morgen, allez vandaag, de veertiende januari?
Trustenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Over ongeveer 12 uurtjes
Ik ga slapen jongens, fijne verjaardag nog Marie
en slaap lekker
Dan blijf jequote:
Slaap zacht duifje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Over ongeveer 12 uurtjes
en slaap lekker
wpquote:
Hebben jullie meer reden om samen naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan heb ik wallen morgen, dat kan niet
Ik whatsapp je morgen ochtend als ik weg moetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi PTR
[..]
ai ik wilde je net wa'pen
Heerlijkquote:
alsof cash die niet heeft!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan heb ik wallen morgen, dat kan niet
is goed!!! Slaap lekker meisje, komt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik whatsapp je morgen ochtend als ik weg moet
Slaap lekker nogmaals
Jij hebt niet eens een naaktfoto van hem.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤5 en we hebben een deal.
¤50 een naakt foto van K-Cash
Als een baas.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarheden dit. Dagelijkse oefeningen, lekker met m'n heupen bewegen, vinden de jongens zo leuk.
Waarom lachen om hoe ik eruit zie dan?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hebben jullie meer reden om samen naar bed te gaan.
Jij schat...quote:
Smikkelquote:
Tegenwoordig pakken van 24 stuksquote:
wtbquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Tegenwoordig pakken van 24 stuks
Bazen voedselquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Tegenwoordig pakken van 24 stuks
Das waar, we worden een mooie koppelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof cash die niet heeft!
he jijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar, we worden een mooie koppel![]()
Nou, reageer aub niet meer op mij, anders blijf ik aan de gang![]()
Omdat het grappig isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een naaktfoto van hem.
[..]
Als een baas.
[..]
Waarom lachen om hoe ik eruit zie dan?![]()
![]()
Ga nou eens slapen godver.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar, we worden een mooie koppel![]()
Nou, reageer aub niet meer op mij, anders blijf ik aan de gang![]()
Alsof jij die mij niet met plezier geeftquote:
Vis cuisine is ook vet lekker, wou ik in eerste instantie eten maar dat duurt 35 minutenquote:
Geil, ik ben een visje. VISKUT ALLESquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jij schat...
Wanneer gaan we weer cammen?
Ik zit een beetje krap bij kas man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof jij die mij niet met plezier geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed, kan niet anders als jullie ontmoeten op mijn verjaardag. Noem wel jullie baby naar mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Over ongeveer 12 uurtjes
en slaap lekker
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zit een beetje krap bij kas man.Tijd om weer eens op bezoek te komen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help ik je van beide problemen af.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Komt goed, kan niet anders als jullie ontmoeten op mijn verjaardag. Noem wel jullie baby naar mij.
Twijfel zelf ook of ik even of ik de pan op het vuur gooi.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
door die vissticks heb ik nu kk trek vriend
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tijd om weer eens op bezoek te komen dan
Help ik je van beide problemen af.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Twijfel zelf ook of ik even de pan op het vuur gooi.
Bezorg jij?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ja..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geil, ik ben een visje. VISKUT ALLES.
Ehm heb ik ooit met jou gecamt.. ik weet het niet meer?:/
Toen had ik mn cammie niet aan, hahaha jij trippen ja awesomequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja..
1 keer in Tinychat samen met flippie ofzo geloof ik?
en 1x ik aan trippen op paddo?
doen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
toen bij mijn chat niet nee, maar paar dagen eerder wel toenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toen had ik mn cammie niet aan, hahaha jij trippen ja awesome![]()
![]()
Ben gewoon blij je te zien mangquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom zo woest broeder?
[..]
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
[..]
hey
Hij is net nieuwquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, oke. Je woeste PI bracht me een beetje in de war.
Sry mang, haat aan mensheid enzo jwt ok gr gr rina en de kisdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, oke. Je woeste PI bracht me een beetje in de war.
Knoflook of Ravigottequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor saus doen jullie?![]()
Henkie's mansaus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor saus doen jullie?![]()
Hij zit langer op FOK! dan jij heur negerquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik en net nieuw.Godverdomme, klapjosti dat je bent.
Het was een grapjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij zit langer op FOK! dan jij heur neger
Bijna een jaar langer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij zit langer op FOK! dan jij heur neger
Dan haat ik gezellig met je mee man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Sry mang, haat aan mensheid enzo jwt ok gr gr rina en de kisd
Tik em aan swaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan haat ik gezellig met je mee man.
kgeloof der niks vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:35 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
[..]
Het was een grapje
Snap dat dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kgeloof der niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
maak es voor mij dan, kheb ziek veel honger faka Gquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:36 schreef SpermaDonor het volgende:
de vissticks van vroeger waren lekkerder..
moeje naar tuisbezorgt gaan en dan als koepon henkert94kanker infulle ;p komt naar juh huis xdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maak es voor mij dan, kheb ziek veel honger faka G
praat eens nederlands het is een nederlands forumquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga jij eens een dikke jonko draaien en delen met onsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
praat eens nederlands het is een nederlands forum
neequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ga jij eens een dikke jonko draaien en delen met ons
Klaar...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Spermalaan 12 Nieuwegeinquote:
quote:
Negeren!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
wat is dat trouwens met hardcore en gothmetal
Hardcore punk? Als in, deze bazen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
wat is dat trouwens met hardcore en gothmetal
Waar woon je?quote:
lekkerquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mag je mij eens uitleggen wat de moederneuk een morning son is.
Ja letterlijk "goedemorgen zoon" hé, maarja dat was niet de bedoeling en ik zie het nu pasquote:
Fokkers mag niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef SpermaDonor het volgende:
ik ga rukken denk ik...
Vrijwillige FOK!ster die het wilt overnemen van me?
Liever een lekkerwijfquote:
wat is er met je vriendin gebeurd dan ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef SpermaDonor het volgende:
ik ga rukken denk ik...
Vrijwillige FOK!ster die het wilt doen voor me?
Hoe ze er nu uitziet zou ik haar ook wel doen hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Nou even de handjes op elkaar voor Laura. Niet haten![]()
[ afbeelding ]
Ze is bijna rond [ afbeelding ]
Kachingquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef Henkie94 het volgende:
Oh wacht, Crack_ is een hitsige blonde Brabantse. Het is je vergeven.
Die ligt in coma.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is er met je vriendin gebeurd dan ?
Ik niet, nog geen klein beetje..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hoe ze er nu uitziet zou ik haar ook wel doen hoor.
kutkind dat t is huilen in de pauze's om niks en ik weet nog dat k vaak uitscholdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Nou even de handjes op elkaar voor Laura. Niet haten![]()
[ afbeelding ]
Ze is bijna rond [ afbeelding ]
Beter, heb ik een schoon kutje te likken tenminste.quote:
Het lijkt me wel eens leuk om als zij slaapt en ik bijna klaarkom van het fappen naar bed te lopen en dan haar bakkes vol te spuiten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geil, dan kun je er alles mee doen
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Beter, heb ik een schoon kutje te likken tenminste.
Aha.. ja dat lijkt me dan weer niet zo boeiend.. maar goedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:51 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Het lijkt me wel eens leuk om als zij slaapt en ik bijna klaarkom van het fappen naar bed te lopen en dan haar bakkes vol te spuiten.
HAHAHAHquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja ik las kaching als in, kagging.
Ik wil haar gezicht dan wel eens zien als ze ervan wakker wordt..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aha.. ja dat lijkt me dan weer niet zo boeiend.. maar goed.
Ik ben lichamelijk dan wel bijna volwassen, mentaal ben ik een baby ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat dan, janken? Ben toch keinen baby
Of je beft der wakker, of je stopt gewoon je lul in der terwijl ze slaapt. Dat is tenminste lekker voor beide, die shit die jij neerzet is gewoon ehhh.. yeaaaa..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik wil haar gezicht dan wel eens zien als ze ervan wakker wordt..
of in haar slaap haar handje vol kwakken en dat ze dan over haar gezicht wrijft.
Kun jij niks aan doen, je bent een jongen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben lichamelijk dan wel bijna volwassen, mentaal ben ik een baby ja.
Nee hoor, ik ben waakzaam!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of je beft der wakker, of je stopt gewoon je lul in der terwijl ze slaapt. Dat is tenminste lekker voor beide, die shit die jij neerzet is gewoon ehhh.. yeaaaa... [b][b]Dan kun je ook iets terug verwachten[/b][/b]
.
Klopt. Moet je wel een beetje rekening mee houden hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun jij niks aan doen, je bent een jongen.
Want?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt. Moet je wel een beetje rekening mee houden hoor.
Ja zeker, ik word wakker van ieder scheetje (letterlijk!)quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
henkie is lkkre e hosselaar hij heeft mij ook gehosseld schone qnul dat lkkr warm
crack proberen te hosselenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:55 schreef 2Happy4U het volgende:
henkie is lkkre e hosselaar hij heeft mij ook gehosseld schone qnul dat lkkr warm
Hallo. Truitje!quote:
Surequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja zeker, ik word wakker van ieder scheetje (letterlijk!)
quote:
8))))))quote:
ik word echt heel snel wakker, echt kut... ben ook altijd brak als de wekker gaatquote:
ik heb jonkoquote:
Dank jequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Gefeliciteerd Marie, nu 32 ?
Jonko is niet echt straattaal-only meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef cerror het volgende:
Oh god. Gaan we straatpraten hier? Dat kan ik niet.
Nouja ik kan tegel zeggen maar dan heb je het ook wel gehad.
ik ben niet illegaal geboren en getogen in utrecht limburgse moeder brabantse vaderquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij ook, hoor je ons toch ook niet over zeuren?
Zeg hey zeg zeg: Jij zat in mijn tof lijst geloof ik.quote:
Fair enough.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
limburgse moeder brabantse vader
Ja tochquote:
Anders ga je ff met je tijd mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:58 schreef cerror het volgende:
Oh god. Gaan we straatpraten hier? Dat kan ik niet.
Nouja ik kan tegel zeggen maar dan heb je het ook wel gehad.
ik doe 187 op jou vieze kankerzemmelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jonko is niet echt straattaal-only meer.Wacky stoeptegel jij wolla challaz
vang hem dan eikelquote:
limburg is geen nlquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben niet illegaal geboren en getogen in utrecht limburgse moeder brabantse vader
Ja? Waarom? Ik heb jou namelijk volgens mij nog nooit echt gesproken.. al maakt dat niet een persoon tof maar toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg hey zeg zeg: Jij zat in mijn tof lijst geloof ik.
Dat is geen straattaal, dat is mocro-praat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe 187 op jou vieze kankerzemmel
zoiets ??
Ik gebruik Jonko niet echt in mijn dagelijks leven en volgens mij is dat woord meer voor de jeugd die geen flikker te doen heeft en liever laveloos ergens ligt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jonko is niet echt straattaal-only meer.Wacky stoeptegel jij wolla challaz
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
limburg is geen nl
alle limburgen trug naar maroko!!!!!!
Ja kan ookquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe 187 op jou vieze kankerzemmel
zoiets ??
Waarschijnlijk omdat je ooit ergens heel grappig was. Zo kwamen meerdere wel in m'n lijst.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Waarom? Ik heb jou namelijk volgens mij nog nooit echt gesproken.. al maakt dat niet een persoon tof maar toch?![]()
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen straattaal, dat is mocro-praat.
Dat jij het niet gebruikt, wil niet zeggen dat iedereen dat ook niet doet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik gebruik Jonko niet echt in mijn dagelijks leven en volgens mij is dat woord meer voor de jeugd die geen flikker te doen heeft en liever laveloos ergens ligt.
Tofquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je ooit ergens heel grappig was. Zo kwamen meerdere wel in m'n lijst.
Zoals dwc_ruffryder of hoe onzer negert ook heet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je ooit ergens heel grappig was. Zo kwamen meerdere wel in m'n lijst.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Waarom? Ik heb jou namelijk volgens mij nog nooit echt gesproken.. al maakt dat niet een persoon tof maar toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef JApieman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar zeg ik dat ik gebruik?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
[..]
Dat jij het niet gebruikt, wil niet zeggen dat iedereen dat ook niet doet.
[..]Ja als je daardoor mij al mag dan kom je echt niet buiten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En je weet niet wat er onder zit, mischien wel 5 tepels
!
Baby darling doll face honey
Waar zeg ik dat jij zegt dat je het gebruikt? Lees nog eens goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik gebruik?
Tjemig, die jeugd bedenkt ook alles waar ze bij staan.
Picsquote:
Nou zo lijkt het wel soms hier hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja als je daardoor mij al mag dan kom je echt niet buiten... En je weet niet wat er onder zit, mischien wel 5 tepels
!
[..]Komop man, ze is waarschijnlijk toch veel te jong voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben niet goed met vrouwen. Geef mij een atari en ik componeer Händel d'r uit maar vrouwen neen niet echt.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Nee. Wij gebruiken het ook en ik loop elke dag 2 keer naar de supermarkt voor chips en bullit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik gebruik Jonko niet echt in mijn dagelijks leven en volgens mij is dat woord meer voor de jeugd die geen flikker te doen heeft en liever laveloos ergens ligt.
Mijn excuses. Ik heb bier op en ik lees selectief blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij zegt dat je het gebruikt? Lees nog eens goed.
[..]
Pics
Was ook maar een grapje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop man, ze is waarschijnlijk toch veel te jong voor mij.
En ik ben niet goed met vrouwen. Geef mij een atari en ik componeer Händel d'r uit maar vrouwen neen niet echt.
Ohwiequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou zo lijkt het wel soms hier hoor.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Wij gebruiken het ook en ik loop elke dag 2 keer naar de supermarkt voor chips en bullit.
Bier is geen excuus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik heb bier op en ik lees selectief blijkbaar.
Dat echte straattaal meer beïnvloed is door surinamers, antillianen en niet door mocro's.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
[..]
Dat jij het niet gebruikt, wil niet zeggen dat iedereen dat ook niet doet.
Wanneer heb jij geen bier op, just asking hé.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik heb bier op en ik lees selectief blijkbaar.
Ja ok, true.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat echte straattaal meer beïnvloed is door surinamers, antillianen en niet door mocro's.
Kom jongens...laten we een wiet roken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind joint al debiel klinken, ik zeg gewoon wiet.
Een wietje kan dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom jongens...laten we een wiet roken.![]()
![]()
Erg kien!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij geen bier op, just asking hé.
-_-.. wat je nu zegt slaat gewoon nergens op hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom jongens...laten we een wiet roken.![]()
![]()
HEHEHE, ja ik las vandaag over alcoholvrije wijn, wat de neukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Erg kien!
Ik zuip niet meer zoveel. Verplichtingen enzo. En ik werd er dik van.
Wat is daar in godsnaam debiel aan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
-_-.. wat je nu zegt slaat gewoon nergens op he.
En ik zeg meestal jointje, maar dat vind ik gewoon echt debiel klinken.
Geilquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef cerror het volgende:
Ik ben behalve slapen op biljart tafels na optredens en het wakker worden op rare plekken na een drank/frikandelavontuur een enorme burgerlul geworden.
Zo. Die zin klopt van geen kant.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef cerror het volgende:
Ik ben behalve slapen op biljart tafels na optredens en het wakker worden op rare plekken na een drank/frikandelavontuur een enorme burgerlul geworden.
Ik weet niet wie 2Happy4U is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij, ik en 2Happy4U eens op geile seksdate?
Ik ga liever voor een full-fledged hippiesuit uit de 60's.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is echt extreem jaren '80 man. Trek je dan ook je bontgekleurde trainingspak aan.
Geen idee, gewoon net zoals pukkels ook een lelijk woord is. Wtf, pukkels?!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam debiel aan?
Dan kan je net zo goed aan het lowlands-urinoir-infuus liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEHEHE, ja ik las vandaag over alcoholvrije wijn, wat de neuk
Behalve; lowlandsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed aan het lowlands-urinoir-infuus liggen.
Het klinkt ook niet echt cool ofzo. Meer als iets dat wekelijks in Oost-Schubbekutterveen ook gebeurt in het dorpscafé in een uithoek van Groningen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo. Die zin klopt van geen kant.
Maar een zin is dan ook abstract, die heeft sowieso geen kanten.
Ik houd mezelf wel bezig zo.
Woon je toevallig in de buurt van Breda? Speel ik 14 februari.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Behalve; lowlands, stik weg met je prijs zonder line up.
Ik welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Woon je toevallig in de buurt van Breda? Speel ik 14 februari.
Mijn huiskamer is mijn café nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet echt cool ofzo. Meer als iets dat wekelijks in Oost-Schubbekutterveen ook gebeurt in het dorpscafé in een uithoek van Groningen.
sry horquote:
Nope, en die dag is mn moettie jarig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Woon je toevallig in de buurt van Breda? Speel ik 14 februari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |