Omdat het grappig isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een naaktfoto van hem.
[..]
Als een baas.
[..]
Waarom lachen om hoe ik eruit zie dan?![]()
![]()
Ga nou eens slapen godver.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar, we worden een mooie koppel![]()
Nou, reageer aub niet meer op mij, anders blijf ik aan de gang![]()
Alsof jij die mij niet met plezier geeftquote:
Vis cuisine is ook vet lekker, wou ik in eerste instantie eten maar dat duurt 35 minutenquote:
Geil, ik ben een visje. VISKUT ALLESquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jij schat...
Wanneer gaan we weer cammen?
Ik zit een beetje krap bij kas man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof jij die mij niet met plezier geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed, kan niet anders als jullie ontmoeten op mijn verjaardag. Noem wel jullie baby naar mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Over ongeveer 12 uurtjes
Ik ga slapen jongens, fijne verjaardag nog Marie
en slaap lekker
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zit een beetje krap bij kas man.Tijd om weer eens op bezoek te komen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help ik je van beide problemen af.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Komt goed, kan niet anders als jullie ontmoeten op mijn verjaardag. Noem wel jullie baby naar mij.
Twijfel zelf ook of ik even of ik de pan op het vuur gooi.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
door die vissticks heb ik nu kk trek vriend
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tijd om weer eens op bezoek te komen dan
Help ik je van beide problemen af.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Twijfel zelf ook of ik even de pan op het vuur gooi.
Bezorg jij?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ja..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geil, ik ben een visje. VISKUT ALLES.
Ehm heb ik ooit met jou gecamt.. ik weet het niet meer?:/
Toen had ik mn cammie niet aan, hahaha jij trippen ja awesomequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja..
1 keer in Tinychat samen met flippie ofzo geloof ik?
en 1x ik aan trippen op paddo?
doen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:29 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
toen bij mijn chat niet nee, maar paar dagen eerder wel toenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toen had ik mn cammie niet aan, hahaha jij trippen ja awesome![]()
![]()
Ben gewoon blij je te zien mangquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom zo woest broeder?
[..]
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
[..]
hey
Hij is net nieuwquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, oke. Je woeste PI bracht me een beetje in de war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |