abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2012 @ 12:13:05 #101
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_106828121
M'n ouders wonen in een straat waar het hele lokale rijinstructeursgilde komt straatje keren. De eerste 2 keer wacht je rustig tot ze uitgekeerd zijn, daarna frommel je je auto er gewoon tussen door.

Ik verbaas me ook steeds meer over hoe vaak je lesauto's kilometerslang op de middelste rijstrook (op een autosnelweg met 3 rijstroken) ziet blijven hangen.
  Moderator zondag 15 januari 2012 @ 12:13:47 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_106828139
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:08 schreef Cybje het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een strak plan. Heb het zelf nog nooit gedaan, maar heb wel een keer een Blik op de Weg aflevering gezien waarbij ze heel veel dingen lieten zien van hoe het er vanuit een vrachtwagen uitziet. Dat is echt heel erg leerzaam.
Ik heb zelf een flink aantal keren meegereden, en sindsdien begrijp ik veel beter hoeveel ruimte zo'n ding nodig heeft. Een volle tankwagen heeft een langere remweg, en dat hebben veel mensen gewoon niet door. Ik ook niet, moet ik zeggen, voor ik eens meegereden had.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 15 januari 2012 @ 12:15:45 #103
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_106828186
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:13 schreef OEM het volgende:
M'n ouders wonen in een straat waar het hele lokale rijinstructeursgilde komt straatje keren. De eerste 2 keer wacht je rustig tot ze uitgekeerd zijn, daarna frommel je je auto er gewoon tussen door.

Ik verbaas me ook steeds meer over hoe vaak je lesauto's kilometerslang op de middelste rijstrook (op een autosnelweg met 3 rijstroken) ziet blijven hangen.
In Friesland en Groningen heb je die wegen niet :P Ben één keertje langs zwolle gekomen en daar had je geloof ik wel van die banen. Het verkeer daar was echt heel druk, drukker dan ik in Friesland en Groningen meemaak.. Begon em toen ook wel te knijpen, ookal had ik mijn rijbewijs toen al.
  zondag 15 januari 2012 @ 22:34:10 #104
327807 Mariposas
יה&#14
pi_106852794
Ik heb zelden last van lesauto's, vind ze over het algemeen best goed rijden, en zelden te langzaam. Heb meer last van niet-lesauto's, die asociaal rijgedrag vertonen. Vind ik hinderlijker dan lesauto's die minder snel optrekken of iets langzamer rijden.

Tijdens mijn lesperiode heb ik ook regelmatig meegemaakt dat een auto achter mij direct toeterde terwijl tot twee keer toe de motor uitviel. Hoe triest ben je dan, alsof je voor de lol die auto laat afslaan. Als beginnende bestuurder ben je vaak onzeker en ik wilde ander verkeer vooral niet tot last zijn. Waar ook overigens bij mijn lessen altijd nadruk op werd gelegd, meegaan met het verkeer en niet hinderen. Dus aangegeven snelheid rijden, vlot snelheid maken, niet links blijven hangen en altijd rechts voorsorteren bij stoplicht. Instructeur heeft overigens altijd benadrukt dat je je vooral niet moet laten opfokken door storend rijgedrag van anderen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_106854096
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:34 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb zelden last van lesauto's, vind ze over het algemeen best goed rijden, en zelden te langzaam. Heb meer last van niet-lesauto's, die asociaal rijgedrag vertonen. Vind ik hinderlijker dan lesauto's die minder snel optrekken of iets langzamer rijden.

Tijdens mijn lesperiode heb ik ook regelmatig meegemaakt dat een auto achter mij direct toeterde terwijl tot twee keer toe de motor uitviel. Hoe triest ben je dan, alsof je voor de lol die auto laat afslaan. Als beginnende bestuurder ben je vaak onzeker en ik wilde ander verkeer vooral niet tot last zijn. Waar ook overigens bij mijn lessen altijd nadruk op werd gelegd, meegaan met het verkeer en niet hinderen. Dus aangegeven snelheid rijden, vlot snelheid maken, niet links blijven hangen en altijd rechts voorsorteren bij stoplicht. Instructeur heeft overigens altijd benadrukt dat je je vooral niet moet laten opfokken door storend rijgedrag van anderen.
Inderdaad. Vind een niet-lesser die altijd en overal te langzaam rijdt en geen overzicht meer heeft( sommige bejaarden bijv.) en daardoor idiote (gevaarlijke) acties uithaalt 10x erger dan een lesser. Ook omdat je er bij een lesser op berekend bent maar bij iemand die z'n rijbewijs al heeft niet.
  FOK!fotograaf zondag 15 januari 2012 @ 23:08:25 #106
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_106854416
Daar ga je de fout in. Je verwacht iets en verwachtingspatronen zijn, bijv. in het verkeer, erg gevaarlijk. :P
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_106854512
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
Daar ga je de fout in. Je verwacht iets en verwachtingspatronen zijn, bijv. in het verkeer, erg gevaarlijk. :P
Je anticipeert op een lesauto anders dan op een nieuwe Fünfer toch? Das normaal lijkt me:p
  FOK!fotograaf zondag 15 januari 2012 @ 23:14:26 #108
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_106854717
True ;)
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_106854831
Dus vandaar mijn opmerking m.b.t sommige bejaarden:P
  zondag 15 januari 2012 @ 23:23:26 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106855145
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef H-D het volgende:

[..]

Je anticipeert op een lesauto anders dan op een nieuwe Fünfer toch? Das normaal lijkt me:p
Meestal moeten de bestuurders van nieuwe 5-series op anderen anticiperen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_106855249
quote:
3s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Meestal moeten de bestuurders van nieuwe 5-series op anderen anticiperen :+
Haha inderdaad :+

Wel een gruwelijk mooie auto trouwens :+
pi_106861683
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:15 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

In Friesland en Groningen heb je die wegen niet :P Ben één keertje langs zwolle gekomen en daar had je geloof ik wel van die banen. Het verkeer daar was echt heel druk, drukker dan ik in Friesland en Groningen meemaak.. Begon em toen ook wel te knijpen, ookal had ik mijn rijbewijs toen al.
Haha, ik mocht 2 dagen na het halen van mijn rijbewijs ( in lwd) mijn vader naar schiphol brengen in de spits, dat was wel een eye-opener.. :D
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 16 januari 2012 @ 09:39:05 #113
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_106861838
Haten op lesauto's :').

Laat je toch neit zo kennen, iedereen heeft dat stadium gehad en de een pikt het sneller op dan de ander.

Als je je al druk moet maken omdat een lesauto niet hard genoeg rijdt wordt het eens misschien tijd voor een chillpill en de wekker 5 minuten eerder zetten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_106998109
Moet altijd wel even gniffelen als er een lesauto voor mij staat en de leerling laat de auto afslaan als het licht op groen gaat. Ik zie direct voor mij hoe die leerling met zweterige handen en klotsende oksels de auto opnieuw start en probeert weg te rijden zonder de auto af te laten slaan.

Ze krijgen van mij de ruimte, iedereen moet leren.

Heb wel een hekel aan lessers die bij het zakken op het examen de schuld aan de examinator geven. En vaak gevolgd met 'en de 2e keer toen ik wel slaagde, reed ik veel slechter' :X
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  FOK!fotograaf donderdag 19 januari 2012 @ 18:21:14 #115
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_106998553
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:30 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Haha, ik mocht 2 dagen na het halen van mijn rijbewijs ( in lwd) mijn vader naar schiphol brengen in de spits, dat was wel een eye-opener.. :D
Sowiso is het leuk als je van buiten de Randstad eens naar de Randstad moet. Voor Randstad (spits) normen veel afstand is ver buiten de Randstad bijna kleven.
The summer is magic!

pi_107001543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef PeeJay1980 het volgende:
Moet altijd wel even gniffelen als er een lesauto voor mij staat en de leerling laat de auto afslaan als het licht op groen gaat. Ik zie direct voor mij hoe die leerling met zweterige handen en klotsende oksels de auto opnieuw start en probeert weg te rijden zonder de auto af te laten slaan.

Ze krijgen van mij de ruimte, iedereen moet leren.

Heb wel een hekel aan lessers die bij het zakken op het examen de schuld aan de examinator geven. En vaak gevolgd met 'en de 2e keer toen ik wel slaagde, reed ik veel slechter' :X
Mijn instructeur verwoordde het mooi.
Als iemand zakt zeggen ze "de examinator heeft me laten zakken".
En als ze geslaagd zijn zeggen ze "Ik ben geslaagd"

:P
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_107007855
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:21 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Sowiso is het leuk als je van buiten de Randstad eens naar de Randstad moet. Voor Randstad (spits) normen veel afstand is ver buiten de Randstad bijna kleven.
:')

Wat een zielig beperkte geest ben jij zeg, de A1 en A35 in het oosten van het land staan ook gewoon vol met files in de spits.

Gast leef niet zo in je eigen wereldje
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_107007961
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:55 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Wat een zielig beperkte geest ben jij zeg, de A1 en A35 in het oosten van het land staan ook gewoon vol met files in de spits.

Godver, ik spuugde mijn drinken ook haast over mijn toetsenbord heen bij het lezen van die post.

:'( :D. Kom je wel eens buiten de randstad, Pizza_Boompje?
  FOK!fotograaf donderdag 19 januari 2012 @ 22:57:41 #119
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_107011086
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:57 schreef Anne het volgende:

[..]

Godver, ik spuugde mijn drinken ook haast over mijn toetsenbord heen bij het lezen van die post.

:'( :D. Kom je wel eens buiten de randstad, Pizza_Boompje?
Ja, vaak zat. Valt me alleen op dat de afstand die ik buiten de Randstad kan houden, in de Randstad vaak alweer gehalveerd is doordat er een ander is die hem ertussen plakt.
The summer is magic!

vrijdag 20 januari 2012 @ 10:43:45 #120
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_107021659
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 21:55 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Probeer anders een de A50 tussen Grijsoord en Valkenburg :X.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:11:54 #121
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107022310
Ik vind het altijd wel schattig, zo een lesauto
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_107026286
Haha schattig ook echt. Aparte term ervoor :P
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:44:40 #123
252108 Len93
That's what she said.
pi_107033915
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 03:01 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ik heb er dan altijd gewoon schijt aan.
Mistlamp achter.

Ik pas altijd wel een beetje op met leswagens, dat zij onverwachte bewegingen kunnen maken e.d. - wat echter niet betekend dat je ze niet kan/mag inhalen of mag laten merken dat ze iets verkeerds doen.

Afslaan is altijd wel amusant, al helemaal omdat ik nog nooit mijn auto heb laten afslaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:16:52 #124
320453 stefkee3
pi_107082137
Om kort en bondig te antwoorden: NEE.

En waarom niet, dat zal ik even toelichten.

Stel je bent bezig met lessen, alle auto's om je heen houden rekening met je, MAAR dan, je hebt je rijbewijs, en gaat voor de eerste keer (met papa/mama's) auto rijden, en ineens houdt niemand meer rekening met je

DAN kom je van een koude kermis thuis...

(dan moet ik er wel bij zeggen dat ik niet extreem asociaal rijd, met of zonder lesauto's in de buurt)
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:21:24 #125
268238 strontboer
pi_107082288
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:16 schreef stefkee3 het volgende:
Om kort en bondig te antwoorden: NEE.

En waarom niet, dat zal ik even toelichten.

Stel je bent bezig met lessen, alle auto's om je heen houden rekening met je, MAAR dan, je hebt je rijbewijs, en gaat voor de eerste keer (met papa/mama's) auto rijden, en ineens houdt niemand meer rekening met je

DAN kom je van een koude kermis thuis...

(dan moet ik er wel bij zeggen dat ik niet extreem asociaal rijd, met of zonder lesauto's in de buurt)
Daar heb je wel gelijk in, maar het gaat om het asociale gedrag dat andere mensen vertonen. Zij gaan toch ook niet bumperkleven, toeteren als iemand iets te laat optrekt bij de verkeerslichten, de middelvinger opsteken als iemand je over het hoofd ziet etc etc. bij andere mensen die al wel hun rijbewijs hebben gehaald?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')