Klopt die eerste?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:55 schreef Netsplitter het volgende:
info@facebook.com ?
ikhebeenvraag@facebook.com ?
Geen idee, vermoed van wel.quote:
Maak dan even een betere OP, bijdehand.quote:
Dan moet je de volgende keer een betere OP maken.quote:
Krijg alleen info, geen mogelijkheid om bijvoorbeeld een vraag te stellenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:26 schreef Quisho het volgende:
Er bestaat inderdaad geen algemeen e-mail adres, dat hebben ze afgeschaft. Maar je kan wel op andere manieren support aanvragen.
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.marismith.com/how-contact-facebook-directory-of-forms/
Je trekt zwakzinnigen aan (op mij na) met een zwakzinnig gestelde vraag.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel meerkan ik er echt niet van maken
Heb de mail nodig voor een vraagje over mijn account
Kan er verder ook niks aan doen dat er vervolgens een stel zwakzinnigen reageren
Daar staat alleen info en heb een mogelijkheid nodig om te kunnen communiceren met fbquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.facebook.com/help/?ref=drop
Wat is je vraag überhaupt en heb je de oplossing van Netsplitter al geprobeerd?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar staat alleen info en heb een mogelijkheid nodig om te kunnen communiceren met fb
Waarover wil je een vraag stellen dan? Volgens mij is de bovenstaande link vrij algemeen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar staat alleen info en heb een mogelijkheid nodig om te kunnen communiceren met fb
Doe niet zo lastig manquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vraag hier slechts om de mail van fb
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
Heb je de tips die tot nu toe in het topic verschenen zijn al geprobeerd?
Het is geen vraag hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:55 schreef Netsplitter het volgende:
info@facebook.com ?
ikhebeenvraag@facebook.com ?
Wat je een normale vraag noemtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een debiele Bende hier, iemand stelt een normale vraag en het enige waar dat toe leidt zijn debielen die reageren zonder met nuttige info te komen en de mods die niks doen
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een debiele Bende hier, iemand stelt een normale vraag en het enige waar dat toe leidt zijn debielen die reageren zonder met nuttige info te komen en de mods die niks doen
Dat moet je ZELF dus doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tip: typ www.google.com, en dan moet je intypen 'how to contact Facebook to ask something about my account'. EXTRA TIP: selecteer die zin, druk CTRL+C, ga naar google, doe dan CTRL+V en dan enter, en kjk dan eens!
Wat denk je zelf, dat ik elk topic constant bij hou om te kijken of er wat gebeurd? Jij bent zo erg van het contact opnemen dat ik dan wel een pm, dm, tr of post in het FB topic verwacht ipv gejank in dit topic.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In je OP staat dit:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stel gewoon een vraag in de op, dat de debielen niet kunnen lezen kan ik verder ook niks aan doen
Dat is geen vraag. Als je een beetje meer tijd in je OP had gestoken en met meer info komt over wat je nou al gedaan hebt, dan zul je een stuk meer hulp krijgen en een hoop minder gezeur.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om een vraagje te stellen over mijn account
Er is je al tig keer verteld dat Facebook geen algemeen e-mail adres meer heeft. Je moet het formulier gebruiken en als Facebook vindt dat je het waard bent om mee te e-mailen nemen ze je contact met je op via een tijdelijk, speciaal voor jou gemaakt, emailadres.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor jou heeft het therapeutische werking dus doe je bestquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Donorformulier. Moet je ff googelen daarop. Dan moet je 'Ja' aankruisen.
Ik heb niks nodig, jij welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor jou heeft het therapeutische werking dus doe je best
Komt geen antwoord opquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
http://nl-nl.facebook.com/facebooknederland
voeg deze toe
Onz is een deur verderop, vind je wat meer van je soortgenoten, je weet wel die met je zelfde iqquote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Muffle het volgende:
Not sure if troll.
Or just really stupid
Geen toegang tot account, nu weer snel naar onzquote:
k heb inbraakje geset bij account van ts :$quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
wacht even, je bent je toegang tot je account kwijt? Wachtwoordkwijt of geblokeerd?
Niet relavant, ik vroeg dus wat de algemene email van fb isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
wacht even, je bent je toegang tot je account kwijt? Wachtwoordkwijt of geblokeerd?
Doe niet aan twitterquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef makkie88 het volgende:
contact ze op twitter: Follow us on Twitter: @facebook
Nou, alle opties zijn genoemd. Slotje maar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet relavant, ik vroeg dus wat de algemene email van fb is
quote:Op maandag 26 december 2011 11:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan sinds gisteren niet inloggen en krijg de mededeling dat mijn echte naam niet lijkt te kloppen(klopt wel)
Er wordt gevraagd om ook mijn echte naam in te voeren, een aantal keer geprobeerd en nu moet ik ook een id meesturen, iemand die weet wat hier aan de hand is?
Behalve de oquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, alle opties zijn genoemd. Slotje maar?
Die optie is er dus klaarblijkelijk niet hè.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Behalve de oPtie die ik nodig heb
Jij vraagt of er een emailadres is dat je kan mailen. Dat is er dus niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Contact is ook primaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij vraagt of er een emailadres is dat je kan mailen. Dat is er dus niet.
Mijn account is niet gehacked, heb gewoon een vraag over mijn accountquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef Jay-K het volgende:
Als je account gehacked is kun je dat hier melden: https://www.facebook.com/help/hacked
Verder houd het volgens mij wel op en kun je geen contact opnemen met Facebook.
Zoek die het beste past bij je vraag:quote:
gwn even bellen dan tog 0906-facebookhelpquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mijn account is niet gehacked, heb gewoon een vraag over mijn account
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:06 schreef raptorix het volgende:
info@support.facebook.com
10 seconden met the google.
Fuck zeg. Mensen zeggen hier toch al dat het niet via mail kan en je dus een van die forms moet kiezen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das jammer
Kan iemand mij vertellen hoe hij contact op nam met fb?
En nee, hoe kom je erbij dat ik expres verkeerd advies geef?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:04 schreef Catbert het volgende:
Zoek die het beste past bij je vraag:
Wat is je vraag trouwens?
Omdat die er dus niet is?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:
Idioot.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:04 schreef Catbert het volgende:
Zoek die het beste past bij je vraag:
Wat is je vraag trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |