Voor jou heeft het therapeutische werking dus doe je bestquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Donorformulier. Moet je ff googelen daarop. Dan moet je 'Ja' aankruisen.
Ik heb niks nodig, jij welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor jou heeft het therapeutische werking dus doe je best
Komt geen antwoord opquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
http://nl-nl.facebook.com/facebooknederland
voeg deze toe
Onz is een deur verderop, vind je wat meer van je soortgenoten, je weet wel die met je zelfde iqquote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Muffle het volgende:
Not sure if troll.
Or just really stupid
Geen toegang tot account, nu weer snel naar onzquote:
k heb inbraakje geset bij account van ts :$quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
wacht even, je bent je toegang tot je account kwijt? Wachtwoordkwijt of geblokeerd?
Niet relavant, ik vroeg dus wat de algemene email van fb isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
wacht even, je bent je toegang tot je account kwijt? Wachtwoordkwijt of geblokeerd?
Doe niet aan twitterquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef makkie88 het volgende:
contact ze op twitter: Follow us on Twitter: @facebook
Nou, alle opties zijn genoemd. Slotje maar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet relavant, ik vroeg dus wat de algemene email van fb is
quote:Op maandag 26 december 2011 11:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan sinds gisteren niet inloggen en krijg de mededeling dat mijn echte naam niet lijkt te kloppen(klopt wel)
Er wordt gevraagd om ook mijn echte naam in te voeren, een aantal keer geprobeerd en nu moet ik ook een id meesturen, iemand die weet wat hier aan de hand is?
Behalve de oquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, alle opties zijn genoemd. Slotje maar?
Die optie is er dus klaarblijkelijk niet hè.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Behalve de oPtie die ik nodig heb
Jij vraagt of er een emailadres is dat je kan mailen. Dat is er dus niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Behalve de oPtie die ik nodig heb
Contact is ook primaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij vraagt of er een emailadres is dat je kan mailen. Dat is er dus niet.
Mijn account is niet gehacked, heb gewoon een vraag over mijn accountquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef Jay-K het volgende:
Als je account gehacked is kun je dat hier melden: https://www.facebook.com/help/hacked
Verder houd het volgens mij wel op en kun je geen contact opnemen met Facebook.
Zoek die het beste past bij je vraag:quote:
gwn even bellen dan tog 0906-facebookhelpquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mijn account is niet gehacked, heb gewoon een vraag over mijn account
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:06 schreef raptorix het volgende:
info@support.facebook.com
10 seconden met the google.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |