SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
En Wessiej's avonturen zijn hier te volgen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=458811quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb echt veel gelezen van Philip K Dick maar ben uiteindelijk toch niet een grote fan, zijn stijl staat me vaak niet aan al heeft ie soms wel echt toffe ideeën, zeker zijn tijd vooruit wat dat betreft...!
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb op mijn nachtkastje nog vijf boeken liggen die ik echt graag _wil_ lezen maar geen tijd voor krijg. Daarnaast nog aantal boeken op mijn verlanglijstje staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, boeken. Vervelende is dat ik een redelijke backlog heb als het gaat om boeken (erger dan games) en nooit heel ver kom aangezien ik laat in de avond lees als ik doodop in bed lig.
Maar op vakanties enzo.... Dus dank voor de aanrader.
ik las het al ja, episch!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En Wessiej's avonturen zijn hier te volgen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=458811
Hoe gaat ze heten? Fuifje?quote:
Fuifje kan best. Het is een Ford Fiestaquote:
Ik heb ooit de de Mexicaanse knock-off gehad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuifje kan best. Het is een Ford Fiesta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Nice!quote:
Beste ooit!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En Wessiej's avonturen zijn hier te volgen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=458811
Hee gratis is niet duur!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:55 schreef Frankii het volgende:
Maat van me heeft een Volkswagen Up! gewonnen.
Check!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:58 schreef Poit het volgende:
Pic op Facebook. Zit nu in de auto terug naar huis.. Kan hem woensdag ophalen.
Ik vind dat je gelijk hebt!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind wit een lelijke kleur voor een auto P.
Fixedquote:
Neeman! Awesome!!quote:
deze had ik hier vanmiddag ook op staanquote:
niks zieligs aan, beesten zijn gewoon nog duf van de verdoving.quote:
quote:
Normaal is het toch ook niet? en dat heeft dan weinig met je moederschap te makenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef SummerBreeze het volgende:
je katten drogeren![]()
(boh, het moederschap heeft me soft gemaakt)
Ok, ik zie nu idd dat er in de omschrijving staat dat ze bij de dierenaers zijn geweest. Die omschrijving zie je niet bij een embedded filmpjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niks zieligs aan, beesten zijn gewoon nog duf van de verdoving.
ze hadden ze ook open kunnen snijden zonder verdoving dat was zieliger geweest![]()
ga dr van uit dat ze gecastreerd/gesteriliseerd zijn
dit dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niks zieligs aan, beesten zijn gewoon nog duf van de verdoving.
ze hadden ze ook open kunnen snijden zonder verdoving dat was zieliger geweest![]()
ga dr van uit dat ze gecastreerd/gesteriliseerd zijn
ach, ik heb in het verleden wel eens tijdens het blowen min of meer per ongeluk mijn kat stoned gekregen. Dat was eigenlijk best geinig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal is het toch ook niet? en dat heeft dan weinig met je moederschap te maken
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Kennis van een ex van me testte echter versgebrouwen speed op kittens. Als ze niet dood neervielen was het veilig. Die vent heb ik een trap in zn ballen en een klap in zn gezicht gegeven waarna ik de politie heb gebeld. Die vant was echt niet goed.
hij vroeg je of dit real life was ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit dusmijn katten liepen ook zo na operatie
en mijn kat was grappig toen hij stoned was paar maanden terug
Je kunt bij diernarts iets halen waar ze aan gaan knagen waardoor ze echt super gaar worden, die van mij lag over de grond te rollen en er lag kwijl overalquote:
Dat was dan ook niet bewust, 2de verhaal is wel eenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ach, ik heb in het verleden wel eens tijdens het blowen min of meer per ongeluk mijn kat stoned gekregen. Dat was eigenlijk best geinig.
Kennis van een ex van me testte echter versgebrouwen speed op kittens. Als ze niet dood neervielen was het veilig. Die vent heb ik een trap in zn ballen en een klap in zn gezicht gegeven waarna ik de politie heb gebeld. Die vant was echt niet goed.
dat vraagt om een upload naar youtubequote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt bij diernarts iets halen waar ze aan gaan knagen waardoor ze echt super gaar worden, die van mij lag over de grond te rollen en er lag kwijl overal![]()
heb het nog gefilmd
![]()
Dan ben je snel klaar, BANKROET klaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Muuuuuh,
Boekhouding even bijwerken en dan is het WEEKEND
Dat is flink hete administratie die Fruit dan moet doen! WF is er gebeurd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En wakker omdat het huis bijna in de fik stond.
Haha nee dit keer was het mijn schuld. Onze broodrooster is echt fucking evil. Boterhammen er op de allerlaagste stand in en 2 minuten later staat de hele keuken onder rook, dat is toch niet normaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is flink hete administratie die Fruit dan moet doen! WF is er gebeurd?
Dan koop je een nieuwe? opgelost slotjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee dit keer was het mijn schuld. Onze broodrooster is echt fucking evil. Boterhammen er op de allerlaagste stand in en 2 minuten later staat de hele keuken onder rook, dat is toch niet normaal.
Dit is een nieuwequote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe? opgelost slotje
Hmm geen garantie meer dan?quote:
NNNNEEEEEUUUUKKKUUUUHHHH!!! Alvast een beetje oefenen voor de productie van de volgendequote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:50 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge deze stralende morgen.
* SummerBreeze is vrolijk
Iemand een tip over wat SD en ik vanmiddag kunnen gaan doen terwijl mijn ouders op SC passen?
En brand? what happened Lotje?
+3quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
NNNNEEEEEUUUUKKKUUUUHHHH!!! Alvast een beetje oefenen voor de productie van de volgende
Alweer? We doen het al zo vaak dat de boel een beetje schraal begint te wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
NNNNEEEEEUUUUKKKUUUUHHHH!!! Alvast een beetje oefenen voor de productie van de volgende
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:50 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Alweer? We doen het al zo vaak dat de boel een beetje schraal begint te worden
Leuk bedacht van de makers van het plaatje, alleen jammer dat het niet klopt. De kleuren van de kleren van de tekenfilmfiguren zijn duidelijk aangepast.quote:
SPOILER: kijk maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Leuk bedacht van de makers van het plaatje, alleen jammer dat het niet klopt. De kleuren van de kleren van de tekenfilmfiguren zijn duidelijk aangepast.YeaSPOILER: kijk maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was mijn vroeger ook nooit opgevallen tot ik dit filmpje half jaar geleden zag:
Robin Hoodquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeadit was mijn vroeger ook nooit opgevallen tot ik dit filmpje half jaar geleden zag:
IK OOK!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:14 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Een van de beste Disneytekenfilms ooit. Ik heb de videoband vroeger letterlijk kapotgedraaid
Vind ik leukquote:
Ik ook!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vind ik leuk
Ik ben aan het uittesten hoe lang het duurt voordat ik hoofdpijn heb van mijn nieuwe bril. Zal vastniet lang duren, alles heeft zo veel details opeens
De enige brillen die ik was zijn wcbrillenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Krijg em als het goed is woensdag, kom ik je binnenkort wel een keertje lastigvallen
Maaruh, kon je je andere bril niet gewoon eens wassen
ik bestel mijn nasi altijd gewoon om de hoekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef GameBabe het volgende:
Oe en skype is de beste uitvinding ooit, net vanaf mijn telefoon een uur voor een euro naar een chinese mobiele telefoon gebeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:14 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Een van de beste Disneytekenfilms ooit. Ik heb de videoband vroeger letterlijk kapotgedraaid
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik bestel mijn nasi altijd gewoon om de hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel een geniale DJ
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hoe is het met de man?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef GameBabe het volgende:
Oe en skype is de beste uitvinding ooit, net vanaf mijn telefoon een uur voor een euro naar een chinese mobiele telefoon gebeld
Het gaat wel goed met hem, hij is veel met jappa samen en doet veel dingen en drinkt veel bier. Volgens mij heeft hij er wel veel lol in.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe is het met de man?
Nog niet ten prooi gevallen aan hordes gillende chinese chickies?
Een smoesje dat Jappa al voor hem klaar had liggen natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met hem, hij is veel met jappa samen en doet veel dingen en drinkt veel bier. Volgens mij heeft hij er wel veel lol in.
Maar je kunt hem gewoon mailen of via skype bellen, dat vindt hij vast leuk
En de chickies zijn een beetje preuts, de meeste doen niet aan seks voor het huwelijk enzo...
De jappa heeft een tjechische chick gescoord hoorde ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Een smoesje dat Jappa al voor hem klaar had liggen natuurlijkZe hebben niet voor niets allemaal spleetogen daar
Nice, die hebben geen meningquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De jappa heeft een tjechische chick gescoord hoorde ik
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Leuk bedacht van de makers van het plaatje, alleen jammer dat het niet klopt. De kleuren van de kleren van de tekenfilmfiguren zijn duidelijk aangepast.Tja, je kan ook alles serieus nemenSPOILER: kijk maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder natuurlijk :
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Nick, lijkt het alleen zo of vat je echt alles persoonlijk op?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja, je kan ook alles serieus nemenen verder natuurlijk :
[ afbeelding ]
Je hebt de boel bedrogen Nick!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja, je kan ook alles serieus nemenen verder natuurlijk :
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deze yeehaa telt natuurlijk ook voor de vrouw
Eng, ik ben ook aan t schoonmaken en heb dat ook opstaanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:10 schreef Poit het volgende:
Heerlijk! Kneiterhard aan het schoonmaken hier.
BOUNCE BOUNCE BOUNCE..
* Poit jumped door het huis met Knife partyyyyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
truequote:
quote:
Ik heb hem gister uitgespeeld en hij was best tof ja al had ik hem toffer verwacht eigenlijkquote:
ik heb alleen de co-op klaar, moet de sp nog doenquote:Op zondag 15 januari 2012 10:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem gister uitgespeeld en hij was best tof ja al had ik hem toffer verwacht eigenlijk
Dat is altijd zo als mensen een jaar lang een spel ophemelen, dan kan het alleen maar tegenvallenquote:Op zondag 15 januari 2012 10:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem gister uitgespeeld en hij was best tof ja al had ik hem toffer verwacht eigenlijk
qua game doet het ook niet zoveel bijzonders maar het verhaal is heel tof gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als mensen een jaar lang een spel ophemelen, dan kan het alleen maar tegenvallen
Ja preciesquote:Op zondag 15 januari 2012 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
qua game doet het ook niet zoveel bijzonders maar het verhaal is heel tof gedaan.
Zoals een game zou moeten zijn
Ja klopt wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als mensen een jaar lang een spel ophemelen, dan kan het alleen maar tegenvallen
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooh brakheid. Ik lag er pas om 8 uur vanmorgen in, dat is lang lang geleden dat dat voor het laatst gebeurde
Feesje was te gek, was om half 5ish thuis, daarna nog met mijn broer dom liggen doen op chatrouletteIn tijden niet meer zo gelachen
Een infected teenquote:
quote:
Ik moet toch eens per paar maanden restarten, dus dat zit wel ongeveer op mijn huidige schemaquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 07:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik moet toch eens per paar maanden restarten, dus dat zit wel ongeveer op mijn huidige schema
Ja lach er maar omquote:
oh neequote:Op maandag 16 januari 2012 08:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja lach er maar omZo grappig is het heul niet....
Jij hebt makkelijk praten, jij mag random chickies van de straat plukken en die bespringenquote:
Natuurwetten bepalen dat een willekeurige meid een willekeurige bar in kan lopen en 5 minuten later met een vent de deur uit kan wandelen.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij mag random chickies van de straat plukken en die bespringen
Mag?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij mag random chickies van de straat plukken en die bespringen
Die is geseponeerd, wijffie wist gewoon niet van je status apartequote:Op maandag 16 januari 2012 09:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag?
Last time I checked kreeg ik gewoon een rechtszaak aan m'n broek
Vind haar echt zo niet sexy... geen idee hoe het komt, maar ze ziet er gewoon uit als een zeikwijf...quote:
Vrouwen zijn daar beter in. Verstand op 0 is voor vrouwen een natuurlijkere staat dan voor ons mannen!quote:Op maandag 16 januari 2012 09:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, maar ik verlies van jou
quote:Op maandag 16 januari 2012 09:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, maar ik verlies van jou
Heerlijk zo op de maandagochtendquote:White man came, across the sea,
He brought us pain and misery.
He killed our tribes, he killed our creed,
He took our game for his own need.
We fought him hard, we fought him well,
Out on the plains, come on!
We gave him Hell!
But many came, too much for cree,
Will we ever be set free?
quote:
Jij hebt geen recht om mij te corrigeren, jij mengt bier met Fristiquote:
WAIT WHAT?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht om mij te corrigeren, jij mengt bier met Fristi
En dan niet eens het goedkope prutspul, nee de goede HJ!
Als je maar niet in die dozen gaat crappenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:04 schreef wc-eend het volgende:
*verhuisdozen haalt*
al m'n crap maar eens gaan inpakken
Hells yeah nigger! Met een rietje als het ff kan!quote:
nee, dat is gebeurd, het moet nu nog de dozen in.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je maar niet in die dozen gaat crappen
En daarna tomatensap met flink veel tabascoquote:Op maandag 16 januari 2012 11:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hells yeah nigger! Met een rietje als het ff kan!
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En daarna tomatensap met flink veel tabascoWordt je instant-nuchter van
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]misschien tijd voor een nieuwe cocktail! tomatensap + fristi + bier voor de bubbels!
De officiële GAM SCocktailquote:Op maandag 16 januari 2012 11:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]misschien tijd voor een nieuwe cocktail! tomatensap + fristi + bier voor de bubbels!
SCotstail eerderquote:
Nah, kerels laten vrouwen winnen, denken jeuj vanavond gaat het gebeuren. maar komen er dan achter dat ze nog steeds in de friendzone zitten.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar beter in. Verstand op 0 is voor vrouwen een natuurlijkere staat dan voor ons mannen!
Vrouwen laten winnen.. Hell noquote:Op maandag 16 januari 2012 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, kerels laten vrouwen winnen, denken jeuj vanavond gaat het gebeuren. maar komen er dan achter dat ze nog steeds in de friendzone zitten.
[ afbeelding ]
Die beat je ass ook als je je best doetquote:Op maandag 16 januari 2012 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Vrouwen laten winnen.. Hell no
Vraag maar aan Shar!
Vooralsnog kan ik d'r redelijk hebben met Tetris.. Guitar Hero / Rock Band gaat me niet lukken denk..quote:Op maandag 16 januari 2012 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Die beat je ass ook als je je best doet
ik heb ook best wat potjes gewonnen hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Vooralsnog kan ik d'r redelijk hebben met Tetris.. Guitar Hero / Rock Band gaat me niet lukken denk..
Nee mannen zeggen dat ze je laten winnen zodat het beter voor hun ego is omdat ze niet tegen verlies kunnenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, kerels laten vrouwen winnen, denken jeuj vanavond gaat het gebeuren. maar komen er dan achter dat ze nog steeds in de friendzone zitten.
[ afbeelding ]
Daarom zeg ik ook dat ik je nog redelijk kan hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook best wat potjes gewonnen hoor
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik je nog redelijk kan hebbenHet is geen makkelijk klusje nee..
Leuke gamepartner ben jequote:
Same shitquote:Op maandag 16 januari 2012 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee mannen zeggen dat ze je laten winnen zodat het beter voor hun ego is omdat ze niet tegen verlies kunnen
Behalve de GAM SC-ers van de laatste meetekte mannen
![]()
verloofd zijn en ik ben alleen een goede gamepartnerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2012 14:13:46 ]
Maar Zavvi is nog steeds goedkoper, alleen je moet iets langer wachten!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.bol.com/nl/l/g(...)5260+7373/index.html
Opruiming, tot 75% korting ZOMG
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
verloofd zijn en ik ben alleen een goede gamepartnerDat je een perfecte levenspartner bent is toch algemeen bekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ohja ik moest even zeuren en dingen verdraaien, kreeg hier net weer te horen dat ik een nep-vrouw benquote:Op maandag 16 januari 2012 14:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat je een perfecte levenspartner bent is toch algemeen bekend?
Je volgt de SC Soap nietquote:
Had je dat niet meegekregen? Misschien moet je wat meer met Lot communiceren? Die is van alles op de hoogtequote:
oe weekendjes weg samen zijn wel heel fijnquote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef SuperFruitig het volgende:
NIEMAND VERTELT MIJ WAT
Lot is druk aan het stage / scriptieschrijven / zichzelfvoorbijaanhetrennen.
Vanavond maar eens een weekendje weg boeken
ben je d'r zo zat?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef SuperFruitig het volgende:
NIEMAND VERTELT MIJ WAT
Lot is druk aan het stage / scriptieschrijven / zichzelfvoorbijaanhetrennen.
Vanavond maar eens een weekendje weg boeken
dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Het Beste Paardenspel Op Internet
Die van Fruit is beter!
Nee joh, anders wordt ze zo'n miet!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:51 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, weer effe lekker opwarmen. Net een uurtje buiten geweest met SC. Ze vond het heerlijk, al ligt ze nu wel met ijsklompjes op de plek van haar handjes op bed. Note to self: volgende keer wantjes aandoen bij d'r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Het Grote Fok! Paardengame Topic #1quote:Op maandag 16 januari 2012 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
paardenspel van fruit? Wat mis ik?
Het Grote Fok! Paardengame Topic #1quote:Op maandag 16 januari 2012 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
paardenspel van fruit? Wat mis ik?
ahw arme kleine, maar wel lekker ff buitenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:51 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, weer effe lekker opwarmen. Net een uurtje buiten geweest met SC. Ze vond het heerlijk, al ligt ze nu wel met ijsklompjes op de plek van haar handjes op bed. Note to self: volgende keer wantjes aandoen bij d'r
Warmknuffelenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:51 schreef SummerBreeze het volgende:
HOAX want dan kan niemand hem op FOK! spelen want da's alleen voor amerikaanski's!quote:
quote:
Oh so true, of bezig met een publish te makenquote:
Compiling gebeurt tijdens het publishenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:07 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Oh so true, of bezig met een publish te maken
Compiling gebeurt ook zonder dat je publisht. Met publishing duurt het geheel gewoon nog langerquote:Op maandag 16 januari 2012 16:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Compiling gebeurt tijdens het publishen
Ook een goede reden om te slacken.quote:
Of gewoon een NERF war uitlokkenquote:
Ooooooooooooooooh!!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Ach, harde boems zijn ze daar wel gewend.
In ieder geval 68 jaar geleden wel
Je hebt wel gelijkquote:
Het is hier al ruim 6 maanden weekend. Ik heb zin in een baanquote:Op maandag 16 januari 2012 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
is het al weekeeeeend? Daar heb ik zin in
In een ban? Dan moet je tetten plaatsen, dan krijg je wel een ban!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:01 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het is hier al ruim 6 maanden weekend. Ik heb zin in een baan
Ruilen dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zou blij zijn met half jaar vrij, maargoed mijn situatie is wat anders :p
hoop echt dat ze binnenkort met thuiswerken beginnen pfff
een ban krijg je toch alleen als je smakeloze foto's plaatst?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zou blij zijn met half jaar vrij, maargoed mijn situatie is wat anders :p
hoop echt dat ze binnenkort met thuiswerken beginnen pfff
Ik zit in een banenwissel, binnenkort krijg ik al mijn vakantie-uren die ik nog heb staan uitbetaald. Zijn er 180quote:Op maandag 16 januari 2012 18:01 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het is hier al ruim 6 maanden weekend. Ik heb zin in een baan
Dat valt best mee. Is maar een maandje...quote:Op maandag 16 januari 2012 18:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zit in een banenwissel, binnenkort krijg ik al mijn vakantie-uren die ik nog heb staan uitbetaald. Zijn er 180
En wat voor werk moet ik dan gaan doen? En hopelijk heb ik dan niet te veel vrouwelijke collega's. Vrouwelijke collega;s en ik gaat namelijk niet goed samen.quote:
systeembeheerder en nee maar 1 vrouwquote:Op maandag 16 januari 2012 18:08 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
En wat voor werk moet ik dan gaan doen? En hopelijk heb ik dan niet te veel vrouwelijke collega's. Vrouwelijke collega;s en ik gaat namelijk niet goed samen.
Niet als je een contract hebt van 8 uurquote:Op maandag 16 januari 2012 18:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Is maar een maandje...
dealquote:Op maandag 16 januari 2012 18:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
systeembeheerder en nee maar 1 vrouw
Een week nadat ik t vertelde werd mijn contract ineens niet meer verlengdquote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef GameBabe het volgende:
Wat een banenwissels hier... SB, was je daar weg voor of nadat ze wisten dat je zwanger was?
Mijn ex heeft dat ook gehad, het klote is, je hebt geen poot om op te staan...quote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Een week nadat ik t vertelde werd mijn contract ineens niet meer verlengd
Zo naar is dat. Een dame bij mij op het werk had precies hetzelfde. Ze zou waarschijnlijk een contract gaan krijgen voor een onbepaalde tijd, maar vlak voordat het zover was, werd duidelijk dat ze al even zwanger was. Helaas uit moeten zwaaien.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hmm dat zijn echt naaistreken...quote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Wat een kutstreekquote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
"opeens'.... je zou, als je écht gehecht bent/was aan de baan, er vast werk van kunnen maken want het is wel té toevallig... al helemaal omdat ik ervan uitga dat er voor de rest geen reden voor ontslag was!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Een verlopen contract is geen ontslag. Voor zover ik weet hoeven ze niet eens een geldige reden op te geven voor het niet verlengen van een aflopend contract.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"opeens'.... je zou, als je écht gehecht bent/was aan de baan, er vast werk van kunnen maken want het is wel té toevallig... al helemaal omdat ik ervan uitga dat er voor de rest geen reden voor ontslag was!
Dat is echt wel super en heel veel waard! Naar de mens achter de werknemer/feiten kijken, dat is echt wel heel erg belangrijk!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
wat dat betreftvoor mijn werk die mij aangenomen hebben terwijl ze weten dat ik ziek ben
promotie gegeven hebben
in cursussen investeren terwijl ik zomaar over een jaar misschien wel niet meer kan werken
en mij altijd steunen
![]()
en mijn collega's zijn
Ziek? Over een jaar niet meer kunnen werken? Wat?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
wat dat betreftvoor mijn werk die mij aangenomen hebben terwijl ze weten dat ik ziek ben
promotie gegeven hebben
in cursussen investeren terwijl ik zomaar over een jaar misschien wel niet meer kan werken
en mij altijd steunen
![]()
en mijn collega's zijn
Jaaaaaquote:Op maandag 16 januari 2012 19:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is echt wel super en heel veel waard! Naar de mens achter de werknemer/feiten kijken, dat is echt wel heel erg belangrijk!
Nouja niet over een jaar niet meer kunnen werken, het kan natuurlijk zijn dat ik nog 10 jaar kan werken, het kan ook zo over een week zijn dat ik moet stoppen, bedoel meer te zeggen dat ik geen idee heb hoe lang ik het nog red en dat ze alsnog cursussen van duizenden euro's lappen en in mij investerenquote:Op maandag 16 januari 2012 19:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ziek? Over een jaar niet meer kunnen werken? Wat?
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Plus mijn werk is gelukkig ook hardstikke leuk
[..]
Nouja niet over een jaar niet meer kunnen werken, het kan natuurlijk zijn dat ik nog 10 jaar kan werken, het kan ook zo over een week zijn dat ik moet stoppen, bedoel meer te zeggen dat ik geen idee heb hoe lang ik het nog red en dat ze alsnog cursussen van duizenden euro's lappen en in mij investeren
Jawelquote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
En je zat bij Stadsdeel Zuid toch? Hebben die niet zo'n last van de bezuinigingen?
Wat heb je dan? Want dat heb ik even helemaal gemistquote:Op maandag 16 januari 2012 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Plus mijn werk is gelukkig ook hardstikke leuk
[..]
Nouja niet over een jaar niet meer kunnen werken, het kan natuurlijk zijn dat ik nog 10 jaar kan werken, het kan ook zo over een week zijn dat ik moet stoppen, bedoel meer te zeggen dat ik geen idee heb hoe lang ik het nog red en dat ze alsnog cursussen van duizenden euro's lappen en in mij investeren
Poiteritusquote:Op maandag 16 januari 2012 19:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Want dat heb ik even helemaal gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Dat is geen ziekte, dat is een zegen!quote:
Inderdaad, plus natuurlijk nog een verzameling Soa's enzoquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Want dat heb ik even helemaal gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
absoluutquote:Op maandag 16 januari 2012 19:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is geen ziekte, dat is een zegen!
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Inderdaad, plus natuurlijk nog een verzameling Soa's enzo
[..]En ondanks alles ben je nog steeds super aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schattiequote:Op maandag 16 januari 2012 19:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
En ondanks alles ben je nog steeds super aantrekkelijk
Rollade (ben ik inmiddels al 3 uur geleden aan begonnen), sperziebonen en aardappelschotel (verse gebakken aardappeltjes die ik vanmiddag heb voorgekookt met uitgebakken buikspek en uit)quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Rollade (ben ik inmiddels al 3 uur geleden aan begonnen), sperziebonen en aardappelschotel (verse gebakken aardappeltjes die ik vanmiddag heb voorgekookt met uitgebakken buikspek en uit)
OH MY!! Ik ben jaloers!!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Rollade (ben ik inmiddels al 3 uur geleden aan begonnen), sperziebonen en aardappelschotel (verse gebakken aardappeltjes die ik vanmiddag heb voorgekookt met uitgebakken buikspek en uit)
heeerlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 20:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:48 schreef SummerBreeze het volgende:
ik ben de boontjes vergeten klaar te makengeen groenvoer vandaag dus
Who cares!! ROLLAAADUUUUUquote:Op maandag 16 januari 2012 20:48 schreef SummerBreeze het volgende:
ik ben de boontjes vergeten klaar te makengeen groenvoer vandaag dus
LOLLIES!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh ik mag van de internist geen drop meer eten maar weet niet zo goed wat ik nu in plaats daarvan kan snacken..
Haha nee die durf ik niet te eten, daar heb ik al meerdere keren mijn kroon mee uit mijn mond geslagenquote:
Je moet er ook op zuigen, niet op bijten!! Mallerd!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee die durf ik niet te eten, daar heb ik al meerdere keren mijn kroon mee uit mijn mond geslagen
Haha dat doe ik ook niet, maar op een of andere manier lag mijn kroon er telkens uit als ik een lolly at, of een van ander stukjes neptand (mijn gebit is echt waardeloos)quote:Op maandag 16 januari 2012 21:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet er ook op zuigen, niet op bijten!! Mallerd!
tumtummetjes!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook niet, maar op een of andere manier lag mijn kroon er telkens uit als ik een lolly at, of een van ander stukjes neptand (mijn gebit is echt waardeloos)
Das idd wel een goede. Heb me het weekend lamlendig gegeten aan chocotoffs maar dat was ook niet ideaal. Het is niet de bedoeling dat ik kilo's aanga komen terwijl ik van mijn dropverslaving afkom.quote:
pipa pitjesquote:Op maandag 16 januari 2012 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Das idd wel een goede. Heb me het weekend lamlendig gegeten aan chocotoffs maar dat was ook niet ideaal. Het is niet de bedoeling dat ik kilo's aanga komen terwijl ik van mijn dropverslaving afkom.
Gadver!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef SummerBreeze het volgende:
Zoethout. Smaakt nog enigszins naar drop ook. Het ziet er alleen een beetje maf uit. Maar he, je moet er iets voor over hebben.
Ja had ik ook al bedacht, maar dat mag helaas ook niet. Alles wat met drop of salmiak te maken heeft moet ik laten staan.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:04 schreef SummerBreeze het volgende:
Zoethout. Smaakt nog enigszins naar drop ook. Het ziet er alleen een beetje maf uit. Maar he, je moet er iets voor over hebben.
Kalium tekort, veel te hoge bloeddruk icm met een te lage hartslag.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef SummerBreeze het volgende:
Waarom mag je dan geen drop etc meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |