SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
En Wessiej's avonturen zijn hier te volgen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=458811quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb echt veel gelezen van Philip K Dick maar ben uiteindelijk toch niet een grote fan, zijn stijl staat me vaak niet aan al heeft ie soms wel echt toffe ideeën, zeker zijn tijd vooruit wat dat betreft...!
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb op mijn nachtkastje nog vijf boeken liggen die ik echt graag _wil_ lezen maar geen tijd voor krijg. Daarnaast nog aantal boeken op mijn verlanglijstje staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, boeken. Vervelende is dat ik een redelijke backlog heb als het gaat om boeken (erger dan games) en nooit heel ver kom aangezien ik laat in de avond lees als ik doodop in bed lig.
Maar op vakanties enzo.... Dus dank voor de aanrader.
ik las het al ja, episch!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En Wessiej's avonturen zijn hier te volgen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=458811
Hoe gaat ze heten? Fuifje?quote:
Fuifje kan best. Het is een Ford Fiestaquote:
Ik heb ooit de de Mexicaanse knock-off gehad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuifje kan best. Het is een Ford Fiesta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Nice!quote:
Beste ooit!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En Wessiej's avonturen zijn hier te volgen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=458811
Hee gratis is niet duur!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:55 schreef Frankii het volgende:
Maat van me heeft een Volkswagen Up! gewonnen.
Check!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:58 schreef Poit het volgende:
Pic op Facebook. Zit nu in de auto terug naar huis.. Kan hem woensdag ophalen.
Ik vind dat je gelijk hebt!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind wit een lelijke kleur voor een auto P.
Fixedquote:
Neeman! Awesome!!quote:
deze had ik hier vanmiddag ook op staanquote:
niks zieligs aan, beesten zijn gewoon nog duf van de verdoving.quote:
quote:
Normaal is het toch ook niet? en dat heeft dan weinig met je moederschap te makenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef SummerBreeze het volgende:
je katten drogeren![]()
(boh, het moederschap heeft me soft gemaakt)
Ok, ik zie nu idd dat er in de omschrijving staat dat ze bij de dierenaers zijn geweest. Die omschrijving zie je niet bij een embedded filmpjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niks zieligs aan, beesten zijn gewoon nog duf van de verdoving.
ze hadden ze ook open kunnen snijden zonder verdoving dat was zieliger geweest![]()
ga dr van uit dat ze gecastreerd/gesteriliseerd zijn
dit dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niks zieligs aan, beesten zijn gewoon nog duf van de verdoving.
ze hadden ze ook open kunnen snijden zonder verdoving dat was zieliger geweest![]()
ga dr van uit dat ze gecastreerd/gesteriliseerd zijn
ach, ik heb in het verleden wel eens tijdens het blowen min of meer per ongeluk mijn kat stoned gekregen. Dat was eigenlijk best geinig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal is het toch ook niet? en dat heeft dan weinig met je moederschap te maken
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Kennis van een ex van me testte echter versgebrouwen speed op kittens. Als ze niet dood neervielen was het veilig. Die vent heb ik een trap in zn ballen en een klap in zn gezicht gegeven waarna ik de politie heb gebeld. Die vant was echt niet goed.
hij vroeg je of dit real life was ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit dusmijn katten liepen ook zo na operatie
en mijn kat was grappig toen hij stoned was paar maanden terug
Je kunt bij diernarts iets halen waar ze aan gaan knagen waardoor ze echt super gaar worden, die van mij lag over de grond te rollen en er lag kwijl overalquote:
Dat was dan ook niet bewust, 2de verhaal is wel eenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
ach, ik heb in het verleden wel eens tijdens het blowen min of meer per ongeluk mijn kat stoned gekregen. Dat was eigenlijk best geinig.
Kennis van een ex van me testte echter versgebrouwen speed op kittens. Als ze niet dood neervielen was het veilig. Die vent heb ik een trap in zn ballen en een klap in zn gezicht gegeven waarna ik de politie heb gebeld. Die vant was echt niet goed.
dat vraagt om een upload naar youtubequote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt bij diernarts iets halen waar ze aan gaan knagen waardoor ze echt super gaar worden, die van mij lag over de grond te rollen en er lag kwijl overal![]()
heb het nog gefilmd
![]()
Dan ben je snel klaar, BANKROET klaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Muuuuuh,
Boekhouding even bijwerken en dan is het WEEKEND
Dat is flink hete administratie die Fruit dan moet doen! WF is er gebeurd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En wakker omdat het huis bijna in de fik stond.
Haha nee dit keer was het mijn schuld. Onze broodrooster is echt fucking evil. Boterhammen er op de allerlaagste stand in en 2 minuten later staat de hele keuken onder rook, dat is toch niet normaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is flink hete administratie die Fruit dan moet doen! WF is er gebeurd?
Dan koop je een nieuwe? opgelost slotjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee dit keer was het mijn schuld. Onze broodrooster is echt fucking evil. Boterhammen er op de allerlaagste stand in en 2 minuten later staat de hele keuken onder rook, dat is toch niet normaal.
Dit is een nieuwequote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe? opgelost slotje
Hmm geen garantie meer dan?quote:
NNNNEEEEEUUUUKKKUUUUHHHH!!! Alvast een beetje oefenen voor de productie van de volgendequote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:50 schreef SummerBreeze het volgende:
Môgge deze stralende morgen.
* SummerBreeze is vrolijk
Iemand een tip over wat SD en ik vanmiddag kunnen gaan doen terwijl mijn ouders op SC passen?
En brand? what happened Lotje?
+3quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
NNNNEEEEEUUUUKKKUUUUHHHH!!! Alvast een beetje oefenen voor de productie van de volgende
Alweer? We doen het al zo vaak dat de boel een beetje schraal begint te wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
NNNNEEEEEUUUUKKKUUUUHHHH!!! Alvast een beetje oefenen voor de productie van de volgende
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:50 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Alweer? We doen het al zo vaak dat de boel een beetje schraal begint te worden
Leuk bedacht van de makers van het plaatje, alleen jammer dat het niet klopt. De kleuren van de kleren van de tekenfilmfiguren zijn duidelijk aangepast.quote:
SPOILER: kijk maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Leuk bedacht van de makers van het plaatje, alleen jammer dat het niet klopt. De kleuren van de kleren van de tekenfilmfiguren zijn duidelijk aangepast.YeaSPOILER: kijk maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was mijn vroeger ook nooit opgevallen tot ik dit filmpje half jaar geleden zag:
Robin Hoodquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeadit was mijn vroeger ook nooit opgevallen tot ik dit filmpje half jaar geleden zag:
IK OOK!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:14 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Een van de beste Disneytekenfilms ooit. Ik heb de videoband vroeger letterlijk kapotgedraaid
Vind ik leukquote:
Ik ook!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vind ik leuk
Ik ben aan het uittesten hoe lang het duurt voordat ik hoofdpijn heb van mijn nieuwe bril. Zal vastniet lang duren, alles heeft zo veel details opeens
De enige brillen die ik was zijn wcbrillenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Krijg em als het goed is woensdag, kom ik je binnenkort wel een keertje lastigvallen
Maaruh, kon je je andere bril niet gewoon eens wassen
ik bestel mijn nasi altijd gewoon om de hoekquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef GameBabe het volgende:
Oe en skype is de beste uitvinding ooit, net vanaf mijn telefoon een uur voor een euro naar een chinese mobiele telefoon gebeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:14 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Een van de beste Disneytekenfilms ooit. Ik heb de videoband vroeger letterlijk kapotgedraaid
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik bestel mijn nasi altijd gewoon om de hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel een geniale DJ
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hoe is het met de man?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:44 schreef GameBabe het volgende:
Oe en skype is de beste uitvinding ooit, net vanaf mijn telefoon een uur voor een euro naar een chinese mobiele telefoon gebeld
Het gaat wel goed met hem, hij is veel met jappa samen en doet veel dingen en drinkt veel bier. Volgens mij heeft hij er wel veel lol in.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe is het met de man?
Nog niet ten prooi gevallen aan hordes gillende chinese chickies?
Een smoesje dat Jappa al voor hem klaar had liggen natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met hem, hij is veel met jappa samen en doet veel dingen en drinkt veel bier. Volgens mij heeft hij er wel veel lol in.
Maar je kunt hem gewoon mailen of via skype bellen, dat vindt hij vast leuk
En de chickies zijn een beetje preuts, de meeste doen niet aan seks voor het huwelijk enzo...
De jappa heeft een tjechische chick gescoord hoorde ikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Een smoesje dat Jappa al voor hem klaar had liggen natuurlijkZe hebben niet voor niets allemaal spleetogen daar
Nice, die hebben geen meningquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De jappa heeft een tjechische chick gescoord hoorde ik
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Leuk bedacht van de makers van het plaatje, alleen jammer dat het niet klopt. De kleuren van de kleren van de tekenfilmfiguren zijn duidelijk aangepast.Tja, je kan ook alles serieus nemenSPOILER: kijk maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder natuurlijk :
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Nick, lijkt het alleen zo of vat je echt alles persoonlijk op?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja, je kan ook alles serieus nemenen verder natuurlijk :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |