quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:10 schreef ElisaB het volgende:
Even nadenken, want ik wil Binkie zo graag iets positiefs meegeven. Dood gaan sucks, maar 15,5 jaar bij en met Greys gewoond en genoten hebben, is wel echt iets. Er moet iets heel goeds gebeurd zijn in die lange periode, anders was ie wel een stuk korter geweest (ik meen me namelijk te herinneren dat de natuur bedacht heeft dat 'Binkies' het helemaal zo lang niet horen te doen).
Lieve Bink, stoere Bikkel; je hebt je best gedaan! Jullie zijn goed geweest voor elkaar en daar kunnen we allemaal een puntje aan zuigen! Zelfs in je reservetijd ben je de Bink gebleven waar niemand eigenlijk afscheid van wil nemen. Maar het begint nasty te worden en dat verdien je niet.
Hup meid, oor omhoog en huppelen daar boven
Vind ik ook. Écht! Zo is het, en niet anders!quote:
Is het meteen collectieve jank- en snotterdag? Fijn, dan ben ik in elk geval on topicquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:15 schreef Cat22 het volgende:
Mooi gezegd Elies.![]()
Oor omhoog en huppelen!![]()
Ik zat er net aan te denken: wel een prachtige dag om te gaan. Als het dan toch moet, dan maar beter op een stralende dagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:24 schreef Muis006 het volgende:
Hier schijnt al de hele dag de zon voor La Bink
maar ze kan Bink toch niet outshinen.
Toen Siets overleed was het ook zo'n dag. En werd ik wakker met dat liedje van Blöf: mooie dag voor de dood.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken: wel een prachtige dag om te gaan. Als het dan toch moet, dan maar beter op een stralende dag
Die redden zichzelf wel. Dus geef ze even de gelegenheid om langs te wippen als ze willenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Zou ik Boor en Biet nog daarna aan Bink moeten laten ruiken ofzo?
Of snappen ze dat toch niet?
Ze zullen het wel snappen, maar het kan zijn dat ze er niets van willen weten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Ik weet het Greys, het word wel vaak aangeraden en veel kwaad zal het niet kunnen denk ik. Wellicht begrijpen ze meer dan algemeen aangenomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Laat ze gewoon rondwandelen. Willen ze ruiken, dan gaan ze ruiken en willen ze dat niet... dat merk je dan vanzelf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Ja dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die redden zichzelf wel. Dus geef ze even de gelegenheid om langs te wippen als ze willen
Hier was Naartjie ook niet echt geïnteresseerd in Siets. Nu was dat bij leven zwaar wederzijds dus ik was niet totaal verbaasd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:29 schreef ElisaB het volgende:
Toen Remie het tijdelijke voor het eeuwige verruilde, vonden 2 van de 4 dat hier compleet oninteressant. En dat vond ik dan weer stom
Zo lief dit, ik had het niet beter kunnen omschrijven! En woorden schieten me eigenlijk ook gewoon tekort. Greys en Bink (én Biet en Boor) zijn in mijn gedachten vandaag, dat is in ieder geval zeker.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:10 schreef ElisaB het volgende:
Even nadenken, want ik wil Binkie zo graag iets positiefs meegeven. Dood gaan sucks, maar 15,5 jaar bij en met Greys gewoond en genoten hebben, is wel echt iets. Er moet iets heel goeds gebeurd zijn in die lange periode, anders was ie wel een stuk korter geweest (ik meen me namelijk te herinneren dat de natuur bedacht heeft dat 'Binkies' het helemaal zo lang niet horen te doen).
Lieve Bink, stoere Bikkel; je hebt je best gedaan! Jullie zijn goed geweest voor elkaar en daar kunnen we allemaal een puntje aan zuigen! Zelfs in je reservetijd ben je de Bink gebleven waar niemand eigenlijk afscheid van wil nemen. Maar het begint nasty te worden en dat verdien je niet.
Hup meid, oor omhoog en huppelen daar boven
Niet handig om ff snel op je werk te lezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil deze toch nog even herhalen:
[..]
Ik vond dat ze op z'n minst voor de vorm wel even konden doen of ze het erg vondenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier was Naartjie ook niet echt geïnteresseerd in Siets. Nu was dat bij leven zwaar wederzijds dus ik was niet totaal verbaasd.![]()
Bij Yoko die rooie Mikan uit zijn kistje wilde prutsen, daar ging ik destijds echt stuk bij.
Nooit en nergens handig, maar vooral niet op je werk. Tranen met tuiten hier.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet handig om ff snel op je werk te lezen![]()
![]()
Mooi gezegd Elies
Wij denken dat dieren als ons denken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond dat ze op z'n minst voor de vorm wel even konden doen of ze het erg vonden
Maar wij denken allemaal teveel. En verkeerd ook nog eens. Want dieren zijn niet als mensen en ze redden zich ondanks dat over het algemeen prima.
Hummer heeft heel lang nog lopen zoeken, ik weet ook niet meer of de katten gekeken hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:29 schreef ElisaB het volgende:
Toen Remie het tijdelijke voor het eeuwige verruilde, vonden 2 van de 4 dat hier compleet oninteressant. En dat vond ik dan weer stom
Zit je eraan te prutsen of bloedt het vanzelf? Ziet verder niet uit als een grote wond dus het lijkt me dat ze er verder weinig aan kunnen doen. Heeft effe tijd nodig.quote:
Lekker vastpakken, kont naar achteren zodat ze de prik niet ziet aankomen. Grote kans dat Binkie het hele gebeuren compleet mist en hooguit denkt: "Gut, dat is raar; ik had net helemaal niet het idee dat ik zo slaperig....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:33 schreef Cat22 het volgende:
Wij denken dat dieren als ons denken.En dat is niet zo. En daarom moet Greys zich ook geen zorgen maken dat Bink haar iets verwijt of zo. Want zo denken dieren niet.
Gaat vazelf. Moest dr wel gelijk bellen als het begon te lekken en niet de HA want dan wilde ze het zien. Maar ze isser nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit je eraan te prutsen of bloedt het vanzelf? Ziet verder niet uit als een grote wond dus het lijkt me dat ze er verder weinig aan kunnen doen. Heeft effe tijd nodig.
Zo ging het hier wel idd; koppie vastpakken en tegen ze praten terwijl de DA een prikje in den bipsebaps gaf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker vastpakken, kont naar achteren zodat ze de prik niet ziet aankomen. Grote kans dat Binkie het hele gebeuren compleet mist en hooguit denkt: "Gut, dat is raar; ik had net helemaal niet het idee dat ik zo slaperig....![]()
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Pesies.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker vastpakken, kont naar achteren zodat ze de prik niet ziet aankomen. Grote kans dat Binkie het hele gebeuren compleet mist en hooguit denkt: "Gut, dat is raar; ik had net helemaal niet het idee dat ik zo slaperig....![]()
"
Datquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij denken dat dieren als ons denken.En dat is niet zo. En daarom moet Greys zich ook geen zorgen maken dat Bink haar iets verwijt of zo. Want zo denken dieren niet.
Wij hebben een poos lang gedacht dat Poekie de onverstoorbare was hier in huis. Hét ijskonijn van de 5; nergens van onder de indruk. En zo behandelden we haar ook. Weinig zorgen om de Poekie; die is zo onverstoorbaar, die redt zich wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:33 schreef Cat22 het volgende:
Is er niemand anders die je advies kan geven? Er werken toch meer artsen daar?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat vazelf. Moest dr wel gelijk bellen als het begon te lekken en niet de HA want dan wilde ze het zien. Maar ze isser niet
Ik vind het ook wat rood?
De poli verpleegkundige was er niet. Als er niet meer dan daarstraks uitkwam moest ik het aankijken tot maandag want dan was ze er weer. Maar er komt nu ook wat bloed uit ipv enkel vocht. Niet veel, maar wel wat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is er niemand anders die je advies kan geven? Er werken toch meer artsen daar?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo ging het hier wel idd; koppie vastpakken en tegen ze praten terwijl de DA een prikje in den bipsebaps gaf.
En blijven aaien en praten tot ze in slaap waren![]()
Ik heb best veel euthenasieen (is dat een woord??) meegemaakt, zowel van eigen dieren als van anderen (toen ik een paar weken DA-assistente was) en ik heb het echt nog nooit ook maar één keer vervelend gevonden (ja, het gemis en het schuldgevoel en de twijfel), maar de handeling op zich... nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo ging het hier wel idd; koppie vastpakken en tegen ze praten terwijl de DA een prikje in den bipsebaps gaf.
En blijven aaien en praten tot ze in slaap waren![]()
Siets heb ik niet op schoot gehad bij de eerst eprik. Want daar had ze bij leven meestal een pokkehekel aan en ik vind het niet fair haar op schoot te houden terwijl ze zich niet kon verweren. Dus die heeft lekker op een dekentje gelegen en ik op de knietjes ernaast en maar praten en over dat koppie en lijfje aaien. Ze heeft me de hele tijd liggen aankijken, volgens mij al een halve minuut na die prik zo stoned als wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zodra ze sliep heb ik haar meteen op schoot gegrist en daar is de rest van haar leven niet meer af geweest.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zeg dat maar tegen Hachiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt beter bloed- als vochtverlies hebben. Mits geen liters natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
De poli verpleegkundige was er niet. Als er niet meer dan daarstraks uitkwam moest ik het aankijken tot maandag want dan was ze er weer. Maar er komt nu ook wat bloed uit ipv enkel vocht. Niet veel, maar wel wat.
IDD! wat heb ik gejankt zeg bij die film. Nu durf ik die film niet meer te zienquote:
Dat was een autist.quote:
Ze weten het wel op een of andere manier; of ze er nou bij hebben gekeken of niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:44 schreef Greys het volgende:
Nee maar Biet en Boor interesseren zich sowieso al niet zoveel voor Bink lately, omdat die 9 van de 10 keer ligt te ronken en zij dat maar saai vinden. Dus ik denk niet dat ze straks komen ruiken/kijken, want voor hen ziet het er alleen maar heel vertrouwd uit straks denk ik
Eigenlijk zou je zo'n afspraak door iemand anders moeten laten maken die dan zegt dat de DA een half uur later komt dan feitelijk is afgesproken. Want dat wachten... da's inderdaad niks.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:46 schreef Greys het volgende:
Nou schiet nu maar op DA![]()
Dat wachten trek ik niet meer.
14.10 uurquote:
Ow, dat zou ik echt afschuwelijk vindenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:48 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zou je zo'n afspraak door iemand anders moeten laten maken die dan zegt dat de DA een half uur later komt dan feitelijk is afgesproken. Want dat wachten... da's inderdaad niks.
ok.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
14.10 uur
Het spreekuur in Bleiswijk duurt van 13 tot 14 uur en daarna rijdt ze hierheen.
Bij iedere auto die de straat in komt denken " nee toch he?!" en aan de andere kant kan het niet snel genoeg voorbij gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:46 schreef Greys het volgende:
Nou schiet nu maar op DA![]()
Dat wachten trek ik niet meer.
Het doet letterlijk pijn in mijn borstkas zeg maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij iedere auto die de straat in komt denken " nee toch he?!" en aan de andere kant kan het niet snel genoeg voorbij gaan.
Vreselijk dit
Ik denk dat Bink liever heeft dat je zit te FOK!-ken, dan dat je haar op de valreep nog ff helemaal vies en nat snottertquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:54 schreef Greys het volgende:
En het is vast belachelijk dat ik nu zit te FOK!en![]()
Maar ik weet me met mezelf anders ff geen raad.
Oh dat doe ik zo/straks alsnog wel ben ik bang, als de DA er isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat Bink liever heeft dat je zit te FOK!-ken, dan dat je haar op de valreep nog ff helemaal vies en nat snottert
Nee, dat vind ik niet gek hoor, heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:54 schreef Greys het volgende:
Ik vond de hele beslissing een drama maar ik had er niets van uit handen willen gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je zo'n afspraak door iemand anders moeten laten maken die dan zegt dat de DA een half uur later komt dan feitelijk is afgesproken. Want dat wachten... da's inderdaad niks.
Ze moet wel een beetje knap en schoon aan de reis beginnen, dus gelieve er de keukenrol bij te pakkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef Greys het volgende:
Oh dat doe ik zo/straks alsnog wel ben ik bang, als de DA er is
Da's vast helemaal verkrampt door de stressquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het doet letterlijk pijn in mijn borstkas zeg maar.
Zo'n onwijs kloterig zenuwengevoel.
Ze hebben net alle drie een biefstuk gehad, in stukjes uiteraard.
Bink had er nog wel vier gewild geloof ik
Ik heb haar een uurtje geleden ook nog even geborsteld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze moet wel een beetje knap en schoon aan de reis beginnen, dus gelieve er de keukenrol bij te pakken
Helemaal frips.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb haar een uurtje geleden ook nog even geborsteld.
Gewoon omdat ze dan idd een beetje minder scharrig vertrekt.. ragebol.
En er zat nog wat opgedroogd rundergehakt van gister op haar hoofd![]()
Ik kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:54 schreef Greys het volgende:
Ze meurt als een stinkdier, want ze heeft nog een penskluif opquote:
Ach gos, dat gehakt..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze meurt als een stinkdier, want ze heeft nog een penskluif op
Maar da's gewoon dikke pech voor de dierenarts
Ja, geen idee hoe dat midden boven op haar hoofd terecht is gekomenquote:
Ik moest ook lachenquote:
Zou ik ook gedaan hebben: lekker fris op reis!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef Greys het volgende:
Sssshhhhhhtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou ik ook gedaan hebben: lekker fris op reis!
Heeft iemand al gezegd dat je het goed hebt gedaan? Je hebt het goed gedaan, Greys
Ik ook. En vooral om:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef Greys het volgende:
Ja, geen idee hoe dat midden boven op haar hoofd terecht is gekomen![]()
Ik moest ook lachen
quote:Ja, geen idee hoe dat midden boven op haar hoofd terecht is gekomen![]()
En dat...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft iemand al gezegd dat je het goed hebt gedaan? Je hebt het goed gedaan, Greys
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze meurt als een stinkdier, want ze heeft nog een penskluif op
Maar da's gewoon dikke pech voor de dierenarts
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hihihihihi.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:03 schreef Greys het volgende:
De dierenarts boft niet als Biet straks ook nog even in haar gezicht komt ademen
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor; dat zal tzt wel duidelijk zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:07 schreef Greys het volgende:
Oh daar ben ik ook wel bang voor ferrari, dat ik 200% zeker wil weten of ze echt dood is voordat ik bij dat crematorium durf weg te gaan
Je moet nu niet denken aan wat je 'moet', doen waar jíj rustig van wordt!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik moet eigenlijk de computer nu weg zetten, maar S denkt dat ze er niet voor 14.15 uur zal zijn omdat onze wijk zo ongeveer op slot zit. Tenminste, ze zal flink moeten omrijden omdat sinds vandaag één kant (de kant waar zij vandaan komt) helemaal dicht is.
+1quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:07 schreef Greys het volgende:
Oh daar ben ik ook wel bang voor ferrari, dat ik 200% zeker wil weten of ze echt dood is voordat ik bij dat crematorium durf weg te gaan
Ing.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
+1
S. wilde ze zo snel mogelijk onder de grond hebben terwijl ik liever had gewacht tot ze stijf werden, want dan wist ik het zeker.
Bij Muis ben ik 's nachts nog naar buiten gegaan omdat ik dacht dat ik hem hoorde miauwen![]()
Van zoiets verander van een vrij nuchter en rationeel persoon in een hysterisch en onredelijk denkend mens.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing.![]()
![]()
Hier heb ik altijd alle vertrouwen gehad in de DA. Die luisteren altijd of ze nog een hartje horen. En beide poezen waren al zo ziek, die konden die extra belasting van dat slaapmiddel echt niet overleven.
Dat ik ze zeker nog een uur in hun doosje op de bank liet liggen heeft dus ook niks te maken met twijfels of zo.
Mooi ideequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:14 schreef ElisaB het volgende:
Ervan uitgaand dat de DA is gearriveerd... Ik ga maar mooi eens een poosje stil zitten wezen.
Dag lieve Bink
Vanaf het spuitje bedoel je?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:17 schreef Goodbye het volgende:
Hoe snel gaat dat eigenlijk als de DA bij je is?Ik heb vroeger bij mijn ouders nooit huisdieren gehad, behalve konijntjes. Die stierven zelf of mijn vader ging er mee naar de DA.
+1 *slik*quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zitten ze ook vrij hoog momenteel
ditquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:14 schreef ElisaB het volgende:
Ervan uitgaand dat de DA is gearriveerd... Ik ga maar mooi eens een poosje stil zitten wezen.
Dag lieve Bink
Hier vloeien ze rijkelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zitten ze ook vrij hoog momenteel
Hier ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1 *slik*
Ik begraaf mijn eigen overleden beestjes weer eens een keertje.![]()
En dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier vloeien ze rijkelijkMisschien omdat het hier ook nog zo vers is.
Hier ook gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga even een kaarsje aansteken voor Bink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
Greys whatsappde me deze foto van BinkAaaaah, ragebol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |