Vanaf het spuitje bedoel je?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:17 schreef Goodbye het volgende:
Hoe snel gaat dat eigenlijk als de DA bij je is?Ik heb vroeger bij mijn ouders nooit huisdieren gehad, behalve konijntjes. Die stierven zelf of mijn vader ging er mee naar de DA.
+1 *slik*quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zitten ze ook vrij hoog momenteel
ditquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:14 schreef ElisaB het volgende:
Ervan uitgaand dat de DA is gearriveerd... Ik ga maar mooi eens een poosje stil zitten wezen.
Dag lieve Bink
Hier vloeien ze rijkelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zitten ze ook vrij hoog momenteel
Hier ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1 *slik*
Ik begraaf mijn eigen overleden beestjes weer eens een keertje.![]()
En dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier vloeien ze rijkelijkMisschien omdat het hier ook nog zo vers is.
Hier ook gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga even een kaarsje aansteken voor Bink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
Greys whatsappde me deze foto van BinkAaaaah, ragebol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |