Ik weet niet of bij alle partijen het verschil tussen wat ze beloven en doen zo groot is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zegt elke nieuwe politieke partij sinds 1842.
Niks? Ik zeg dat ik er benieuwd naar ben. Er zijn hier een hoop mensen die roepen dat ze PVV-ers zo ongeveer dagelijks verbaal onder vuur nemen, en aangezien ik dat nog niet mee heb mogen maken wekt dat mijn nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee suggereren?
Misschien moet je dan eens achter je computer vandaan kruipen en een echte conversatie starten met een medemensquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niks? Ik zeg dat ik er benieuwd naar ben. Er zijn hier een hoop mensen die roepen dat ze PVV-ers zo ongeveer dagelijks verbaal onder vuur nemen, en aangezien ik dat nog niet mee heb mogen maken wekt dat mijn nieuwsgierigheid![]()
En ook wanneer dat zou uitlekken aan klanten of in de media zou je bij elk normaal bedrijf hierdoor in grote problemen komen als werknemer. Sowieso al vreemd dat dit nu blijkbaar wel wordt geaccepteerd, er vanuitgaande dat ook jij de mailjes aan 20 collega's hebt gericht...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Verder moet je eens weten hoe ik over collega's en klanten praat.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, als ik schrijf dat de PvdA de schuld in de schoenen van de rijken schuift, dan knikt men instemmend.
Oh ja? Ik heb in ieder geval nog nooit meegemaakt dat een linkse partij de rijken de schuld gaf van allerlei problemen. Waar haal je eigenlijk vandaan? Heb je ook meerdere voorbeelden hiervan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Links draagt dat maar al te graag uit om dom volk achter zich te krijgen
Beetje kansloze actie. PVV-gedrag.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niks? Ik zeg dat ik er benieuwd naar ben. Er zijn hier een hoop mensen die roepen dat ze PVV-ers zo ongeveer dagelijks verbaal onder vuur nemen, en aangezien ik dat nog niet mee heb mogen maken wekt dat mijn nieuwsgierigheid![]()
Tijd voor je pilletje Koos, je hebt weer waanbeelden. Je weet toch dat ik geen PVV-er ben, daar hebben we het al uitvoerig over gehad. Misschien een checkup doen bij de dokter?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje kansloze actie. PVV-gedrag.
Misschien moet jij eens wat minder vroeg beginnen met drinken. Ik doel niet op jou, maar op de verbale geweldplegers waar jij naar verwijst in je post.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tijd voor je pilletje Koos, je hebt weer waanbeelden. Je weet toch dat ik geen PVV-er ben, daar hebben we het al uitvoerig over gehad. Misschien een checkup doen bij de dokter?
Ik kom nooit een PVV-er tegenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:45 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens achter je computer vandaan kruipen en een echte conversatie starten met een medemens
Ohhhhhhhh sorry Koos, het bier viel idd een beetje verkeerd. Kusje?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens wat minder vroeg beginnen met drinken. Ik doel niet op jou, maar op de verbale geweldplegers waar jij naar verwijst in je post.
PVV'ers zijn laf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:21 schreef DrMabuse het volgende:
Niemand stemt / stemde PVV , daarom hebben ze ook zoveel stemmen gekregen.
Daarom heeft de PVV ook geen leden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is niet het niet weer doen waar ik aan denk, het is de racist die blijkbaar in zijn hart schuilt. Dan heb ik liever dat je roept en verwijdert kunt worden van belangrijke functies.
Net als die Voormalige SP'er in België, die in elke welvarende jood een Zionist ziet.
Gewoon haters. Die moet je niet in je partij willen hebben
Hij is uit de fractie gezet. Maar ontslagen? Nee hoor, hij blijft "gewoon" Statenlid, helaas.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:30 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vind het overigens serieus een trieste zaak dat deze man nu is ontslagen. Zoals Dagonet eigenlijk ook al eerder aangaf. Bijna nog triester dan de zielige opmerking van deze man.
Dat heb ik nou met een D'66-er. Die is eruit gevallen toen zijn vrouw door een inbreker verkracht werd en hij niet ingreep maar in plaats daarvan de aanval probeerde te nuanceren en toen tevergeefs de politie belde die maar niet kwam. Maar gelukkig heeft hij geen buitensporig geweld gebruikt tegen die arme inbreker dus hij is geen Telegraaf-Tokkie!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:03 schreef Re het volgende:
ik ken 1 PVVer, althans kende eigenlijk, ze is uit de vriendenkring gevallen wegens andere omstandigheden, dat dan weer wel
Smakeloze post.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met een D'66-er. Die is eruit gevallen toen zijn vrouw door een inbreker verkracht werd en hij niet ingreep maar in plaats daarvan de aanval probeerde te nuanceren en toen tevergeefs de politie belde die maar niet kwam. Maar gelukkig heeft hij geen buitensporig geweld gebruikt tegen die arme inbreker dus hij is geen Telegraaf-Tokkie!
Och iemand die zelf zijn broek ophoud dus. Dat is bij de Ozman Ozturken meestal wel anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:25 schreef penny-wise het volgende:
Nu zie ik pas wie die Cor Bosman is. Hij heeft samen met zijn vrouw het "Kapels Winkeltje" in Roermond. Woonde daar vlakbij en ging daar wel eens boodschappen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |