Weer een nadeel aan legaal bezig willen zijnquote:
Met het grote voordeel dat ik gewoon kan gamen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een nadeel aan legaal bezig willen zijn.
Steam. Geheel legaal en direct downloaden met snelheden tot ~14MB/s. Zalig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een nadeel aan legaal bezig willen zijn.
quote:
Kind dumpen, klaar!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:07 schreef L-E het volgende:
Carnaval op school, en 'het belang van ouderparticipatie'.
Mijn leven is een hel.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:07 schreef L-E het volgende:
Carnaval op school, en 'het belang van ouderparticipatie'.
Mijn leven is een hel.
Liegen tegen de belastingdienst.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik ben zo gehecht geraakt aan de kinderbijslag.
Wie zegt dat die niet aan de deur komen luisteren hoeveel kinderen ze horen janken?quote:
bandje opzetten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niet aan de deur komen luisteren hoeveel kinderen ze horen janken?
quote:
keuzes maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja daaag, naar die herrie luisteren zeker?
Nou vooruit, ik hou 'm maar. Je hecht je toch he..quote:
Je kan hem ook naar het asiel doen of bij een ander. Ga je daar af en toe langs.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef missbehavin het volgende:
Nou vooruit, ik hou 'm maar. Je hecht je toch he..
En dan elke keer die zielige oogjes als je weer weg gaat.. Daar kan ik toch helemaal niet tegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan hem ook naar het asiel doen of bij een ander. Ga je daar af en toe langs.
Het is net als een relatie beëindigen. De eerste paar dagen is het zwaar, daarna ben je blij dat je het hebt gedaan...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik hou 'm maar. Je hecht je toch he..
Wie zegt dat ze zielige ogen zullen hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:17 schreef missbehavin het volgende:
En dan elke keer die zielige oogjes als je weer weg gaat.. Daar kan ik toch helemaal niet tegen.
Dat leert de ervaring, van die zielige oogjes. Ze doen het allemaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zielige ogen zullen hebben?
en wat tukker zegt!
Ik ken die van mij een beetje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zielige ogen zullen hebben?
en wat tukker zegt!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat leert de ervaring, van die zielige oogjes. Ze doen het allemaal.
Beetje afhankelijk van hoe jij tegen hen opstelt. Ze kunnen ook heel blij worden als je weggaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:19 schreef L-E het volgende:
Dat leert de ervaring, van die zielige oogjes. Ze doen het allemaal.
Verdenk ik 'm ook wel eens van ja. Eerst zielig doen, en als ik uit het zicht ben de vlag uithangen en champagne ontkurken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van hoe jij tegen hen opstelt. Ze kunnen ook heel blij worden als je weggaat.
Zie je, het valt allemaal wel mee. En mocht het niet zo zijn.. ach uit het oog uit het hart he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdenk ik 'm ook wel eens van ja. Eerst zielig doen, en als ik uit het zicht ben de vlag uithangen en champagne ontkurken.
Zo vergat ik 'm van de week ergens op te halen, belde hij helemaal zielig, piepstemmetje enzo, kom ik aanvliegen, heeft ie zijn smoel onder de choco, nou, wat had hij een vreselijke tijd gehad..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdenk ik 'm ook wel eens van ja. Eerst zielig doen, en als ik uit het zicht ben de vlag uithangen en champagne ontkurken.
Amateur gynaecoloog ook nog zeker?quote:
Tevens amateur radioloog...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amateur gynaecoloog ook nog zeker?.
En ik maar dubbeltjes omdraaien op de keukentafel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus hij heeft wel geld? Dat houdt hij ook nog eens achter?
Het is een wereldwijd complot!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo vergat ik 'm van de week ergens op te halen, belde hij helemaal zielig, piepstemmetje enzo, kom ik aanvliegen, heeft ie zijn smoel onder de choco, nou, wat had hij een vreselijke tijd gehad..
Je kan beter andere dingen op de keukentafel doen voor geld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:29 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik maar dubbeltjes omdraaien op de keukentafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |