Weer een nadeel aan legaal bezig willen zijnquote:
Met het grote voordeel dat ik gewoon kan gamen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een nadeel aan legaal bezig willen zijn.
Steam. Geheel legaal en direct downloaden met snelheden tot ~14MB/s. Zalig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een nadeel aan legaal bezig willen zijn.
quote:
Kind dumpen, klaar!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:07 schreef L-E het volgende:
Carnaval op school, en 'het belang van ouderparticipatie'.
Mijn leven is een hel.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:07 schreef L-E het volgende:
Carnaval op school, en 'het belang van ouderparticipatie'.
Mijn leven is een hel.
Liegen tegen de belastingdienst.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik ben zo gehecht geraakt aan de kinderbijslag.
Wie zegt dat die niet aan de deur komen luisteren hoeveel kinderen ze horen janken?quote:
bandje opzetten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niet aan de deur komen luisteren hoeveel kinderen ze horen janken?
quote:
keuzes maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja daaag, naar die herrie luisteren zeker?
Nou vooruit, ik hou 'm maar. Je hecht je toch he..quote:
Je kan hem ook naar het asiel doen of bij een ander. Ga je daar af en toe langs.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef missbehavin het volgende:
Nou vooruit, ik hou 'm maar. Je hecht je toch he..
En dan elke keer die zielige oogjes als je weer weg gaat.. Daar kan ik toch helemaal niet tegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan hem ook naar het asiel doen of bij een ander. Ga je daar af en toe langs.
Het is net als een relatie beëindigen. De eerste paar dagen is het zwaar, daarna ben je blij dat je het hebt gedaan...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik hou 'm maar. Je hecht je toch he..
Wie zegt dat ze zielige ogen zullen hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:17 schreef missbehavin het volgende:
En dan elke keer die zielige oogjes als je weer weg gaat.. Daar kan ik toch helemaal niet tegen.
Dat leert de ervaring, van die zielige oogjes. Ze doen het allemaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zielige ogen zullen hebben?
en wat tukker zegt!
Ik ken die van mij een beetje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zielige ogen zullen hebben?
en wat tukker zegt!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat leert de ervaring, van die zielige oogjes. Ze doen het allemaal.
Beetje afhankelijk van hoe jij tegen hen opstelt. Ze kunnen ook heel blij worden als je weggaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:19 schreef L-E het volgende:
Dat leert de ervaring, van die zielige oogjes. Ze doen het allemaal.
Verdenk ik 'm ook wel eens van ja. Eerst zielig doen, en als ik uit het zicht ben de vlag uithangen en champagne ontkurken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van hoe jij tegen hen opstelt. Ze kunnen ook heel blij worden als je weggaat.
Zie je, het valt allemaal wel mee. En mocht het niet zo zijn.. ach uit het oog uit het hart he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdenk ik 'm ook wel eens van ja. Eerst zielig doen, en als ik uit het zicht ben de vlag uithangen en champagne ontkurken.
Zo vergat ik 'm van de week ergens op te halen, belde hij helemaal zielig, piepstemmetje enzo, kom ik aanvliegen, heeft ie zijn smoel onder de choco, nou, wat had hij een vreselijke tijd gehad..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdenk ik 'm ook wel eens van ja. Eerst zielig doen, en als ik uit het zicht ben de vlag uithangen en champagne ontkurken.
Amateur gynaecoloog ook nog zeker?quote:
Tevens amateur radioloog...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amateur gynaecoloog ook nog zeker?.
En ik maar dubbeltjes omdraaien op de keukentafel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus hij heeft wel geld? Dat houdt hij ook nog eens achter?
Het is een wereldwijd complot!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo vergat ik 'm van de week ergens op te halen, belde hij helemaal zielig, piepstemmetje enzo, kom ik aanvliegen, heeft ie zijn smoel onder de choco, nou, wat had hij een vreselijke tijd gehad..
Je kan beter andere dingen op de keukentafel doen voor geld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:29 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik maar dubbeltjes omdraaien op de keukentafel.
Taarten bakken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan beter andere dingen op de keukentafel doen voor geld.
De kleine mormelsquote:
Had je maar een vriendin moeten roggelen die het leuk vindt om die dingen te maken. Ik heb me regelmatig helemaal ziek gegetenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:40 schreef HeatWave het volgende:
ja, echt de hype van 2011, cupcakes en muffins. I was like, REALLY?!.
Ik mag niet teveel suiker, dus van mij hoeft het sowieso nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had je maar een vriendin moeten roggelen die het leuk vindt om die dingen te maken. Ik heb me regelmatig helemaal ziek gegeten
Welvaartskindjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag niet teveel suiker, dus van mij hoeft het sowieso niet.
Eeeeemmm, ja, dat zal het zijnquote:
Overgevoeligheid voor bepaalde voedingsstoffen is over het algemeen het gevolg van een welvaartsziekte.quote:
Dan zou ik geen bier meer mogenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overgevoeligheid voor bepaalde voedingsstoffen is over het algemeen het gevolg van een welvaartsziekte.
Ik ben ook geen held met extreem pittig eten. Maar we zijn meisjes, dan is het niet erg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Dan waren wij super-arm vroeger, want ik kan overal tegen
Alleen pittig eten misschien wat minder
Misschien komt het doordat meisjes niet poepen en het van pittig eten ineens wel moetenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook geen held met extreem pittig eten. Maar we zijn meisjes, dan is het niet erg.
Ik ook. Baal er ook enorm van dat al die chemische kleur- en smaakstoffen eruit zijn gemikt omdat Daantje daar zo druk van wordtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Dan waren wij super-arm vroeger, want ik kan overal tegen
Alleen pittig eten misschien wat minder
Waar zijn die 'uit gemikt' precies?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook. Baal er ook enorm van dat al die chemische kleur- en smaakstoffen eruit zijn gemikt omdat Daantje daar zo druk van wordt
Wij werden er vast ook druk van, en daarna werden we opgevoed ipv de hele wereld ipv de ouders zelf de schuld te gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook. Baal er ook enorm van dat al die chemische kleur- en smaakstoffen eruit zijn gemikt omdat Daantje daar zo druk van wordt
Met de avondvierdaagse met de basisschool, gingen we op de laatste avond langs bij een lerares en dan kregen we van die uitknijpijsjes in een plastic buisje ofzo. Van die vieze dingen zonder smaakstoffen, want dat was slecht voor jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De natuur wil niet dat wij pittig eten, laten we het niet doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat meisjes niet poepen en het van pittig eten ineens wel moeten
En nooit naar India gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
De natuur wil niet dat wij pittig eten, laten we het niet doen.
Die eet ik nog steedsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de avondvierdaagse met de basisschool, gingen we op de laatste avond langs bij een lerares en dan kregen we van die uitknijpijsjes in een plastic buisje ofzo. Van die vieze dingen zonder smaakstoffen, want dat was slecht voor jegeef dan geen ijs.
IJsjes in een plastic buisje. Klinkt zorgelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de avondvierdaagse met de basisschool, gingen we op de laatste avond langs bij een lerares en dan kregen we van die uitknijpijsjes in een plastic buisje ofzo. Van die vieze dingen zonder smaakstoffen, want dat was slecht voor jegeef dan geen ijs.
Langwerpig plastic zakje eerder. Dan moest je het ijs eruit knijpen en eraan zuigenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
IJsjes in een plastic buisje. Klinkt zorgelijk.
Die bestaan nog steeds. Er is echt nog genoeg eten met chemische meuk die je je kind kan voeren, mocht je dat willen. Echt, heel erg veel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als voorbeeld: die zelf invries ijslolly's waar je in 1x alle kleur en smaak uit zoog
Ja diequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als voorbeeld: die zelf invries ijslolly's waar je in 1x alle kleur en smaak uit zoog
Gelul, daarvan heb je alleen nog maar de kleurloze versie die smaak heeft tot het eindquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Die bestaan nog steeds. Er is echt nog genoeg eten met chemische meuk die je je kind kan voeren, mocht je dat willen. Echt, heel erg veel.
Pas op voor de man met het ijshockeymasker en machetequote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:02 schreef stbabylon het volgende:
Tijd voor een bezoekje aan het rookhok
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:12 schreef Barbusse het volgende:
"Eindelijk iets groens waar Bleker wel van houdt"![]()
er is wel heel veel gezeik om zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
De afgunst ook.
Laat die vent lekker zeg...
Das wat anders, maar als ze het naar dr zin heeft, waarom niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er is wel heel veel gezeik om zeg.
Niet dat ik haar snap.. maarja dat boeit verder ook niet
Omdat het blijkbaar slecht is voor het imago van het CDAquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Das wat anders, maar als ze het naar dr zin heeft, waarom niet?
Och, zijn niet heel veel stemmers meer die zich daar aan kunnen ergerenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar slecht is voor het imago van het CDA![]()
Ik lach meer om het feit dat het zo´n probleem schijnt te zijn dat hij een jonge meid als vriendin heeft. Ik hoop alleen dat hij haar niet gaat behandelen zoals hij het milieu behandelt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
De afgunst ook.
Laat die vent lekker zeg...
En ik denk ook dat het voornamelijk het 'oude' imago is van het CDA, waar het schadelijk voor zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:24 schreef stbabylon het volgende:
Och, zijn niet heel veel stemmers meer die zich daar aan kunnen ergeren
Natuur is meer dan de bolus die je toiletpot verstopt, HWquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Milieu is zwaar overrated, natuur is vies en stinkt.
Shut up tree hugging hippyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuur is meer dan de bolus die je toiletpot verstopt, HW
Dat zou wel heel debiel zijn lijkt me....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik denk ook dat het voornamelijk het 'oude' imago is van het CDA, waar het schadelijk voor zou kunnen zijn.
Gok wel dat ze een paar stemmers verliezen. Zullen ze Bleker nu gaan ontslaan hierom?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuur is meer dan de bolus die je toiletpot verstopt, HW
Bleker ontslaan is een goed idee. Alleen niet hierom. Maar mocht dit de druppel zijn dan is dat niet treurig te noemenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik denk ook dat het voornamelijk het 'oude' imago is van het CDA, waar het schadelijk voor zou kunnen zijn.
Gok wel dat ze een paar stemmers verliezen. Zullen ze Bleker nu gaan ontslaan hierom?
Freedom of speech, stinkende kutyupquote:
Je zou zeggen dat dergelijke prive zaken niet de reden zou mogen zijn (vind ik).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef Godtje het volgende:
Bleker ontslaan is een goed idee. Alleen niet hierom. Maar mocht dit de druppel zijn dan is dat niet treurig te noemen
Hierom zou idd bijzonder kleinzerig zijn. `slecht voor het imago van het CDA´, dat klinkt alsof het meer om het binnenhalen van stemmen gaat, dan om de kwaliteiten van de persoon. Niet dat die zo denderend zijn, maar soit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bleker ontslaan is een goed idee. Alleen niet hierom. Maar mocht dit de druppel zijn dan is dat niet treurig te noemen
Als hij nou een Berlus zou doen, dan kan ik het begrijpen. Maar dit is dat zeker niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dergelijke prive zaken niet de reden zou mogen zijn (vind ik).
Zeker aangezien hij niets verkeerds doet.
But you never know
Kan het imago nog slechter?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hierom zou idd bijzonder kleinzerig zijn. `slecht voor het imago van het CDA´, dat klinkt alsof het meer om het binnenhalen van stemmen gaat, dan om de kwaliteiten van de persoon. Niet dat die zo denderend zijn, maar soit.
je meent het toch niet, en ik ben verre van een Yupquote:
bral bral bralquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je meent het toch niet, en ik ben verre van een Yup.
al deed hij een Mini.. boeiend.. zijn levenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:33 schreef Barbusse het volgende:
Als hij nou een Berlus zou doen, dan kan ik het begrijpen. Maar dit is dat zeker niet.
Gezelligquote:
Kop dicht en poets mijn schoenen proletarierquote:
Er is vast nog wel een diepere val die ze kunnen maken. Maar ik denk niet dat Blekers´ scharrel daarvoor zal zorgen.quote:
Ik vind het een beetje oneerbiedig dat je zijn liefdesrelatie een scharrel noemt alsof ze de eerste de beste hoer is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een diepere val die ze kunnen maken. Maar ik denk niet dat Blekers´ scharrel daarvoor zal zorgen.
Ga eens snel even spray-tannen, vuige Patrick Bateman wannabequote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kop dicht en poets mijn schoenen proletarier.
Ik weet niet of ze dat is, hoe serieus die relatie is. Eigenlijk boeit het me ook niet. Ik vind alleen die overspannen reactie van het CDA merkwaardig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje oneerbiedig dat je zijn liefdesrelatie een scharrel noemt alsof ze de eerste de beste hoer is.
Je post er al een halfuur over!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat is, hoe serieus die relatie is. Eigenlijk boeit het me ook niet. Ik vind alleen die overspannen reactie van het CDA merkwaardig.
Sorry, ik kon je niet verstaan door mijn enorme awesomenessquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga eens snel even spray-tannen, vuige Patrick Bateman wannabe
Ah mooi, ik was al benieuwd of je wel of niet aan het werk was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:44 schreef PeuRac het volgende:
Moguh, geen zin om te werken vandaag, dus maar thuis gebleven.
Nu kan je weer met een gerust hart verder werkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah mooi, ik was al benieuwd of je wel of niet aan het werk was.
Gelukkig, ik was al bang dat het niemand zou boeien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah mooi, ik was al benieuwd of je wel of niet aan het werk was.
Over dat het CDA zo reageert jaquote:
tsja, een aantal mensen in de politiek die ik ken, geven allemaal aan het totaal niet ongebruikelijk is dat er mensen met elkaar het bed in duiken daar waar het eigenlijk niet kan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat is, hoe serieus die relatie is. Eigenlijk boeit het me ook niet. Ik vind alleen die overspannen reactie van het CDA merkwaardig.
De wetgever en vanaf 16 met toestemming als de ander niet boven de 21 is. Vanaf 18 mag alles.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk wat wel en niet kan zolang het geen pedofilie is?
De kerk?
Ik zou even het toilet verlaten als ik jou was. Het hok is niet groot genoeg voor jou en je ego.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, ik kon je niet verstaan door mijn enorme awesomeness.
Bitch please, de planeet is niet groot genoegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou even het toilet verlaten als ik jou was. Het hok is niet groot genoeg voor jou en je ego.
gelukkig hebben ze ontdekt dat er nog miljoenen (?) andere planeten zijn om op te leven. Dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bitch please, de planeet is niet groot genoeg.
Kantelen we al?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bitch please, de planeet is niet groot genoeg.
Vind je? Ik denk dat ik een lekker rustig dagje ga hebben vandaagquote:
+1quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat ik een lekker rustig dagje ga hebben vandaag
Anders zou ik het niet zeggen hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat ik een lekker rustig dagje ga hebben vandaag
I know, die heb ik al geclaimedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze ontdekt dat er nog miljoenen (?) andere planeten zijn om op te leven. Dus
In een ideale wereld, jij, Babs en ik...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk wat wel en niet kan zolang het geen pedofilie is?
De kerk?
Om de een of andere reden vind ik het eng klinkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In een ideale wereld, jij, Babs en ik...
Ik mag met mijn 33 gewoon een 16 jarige duwen. Mag het alleen niet filmen/fotograferen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De wetgever en vanaf 16 met toestemming als de ander niet boven de 21 is. Vanaf 18 mag alles.
Op mijn verzoek, als je de afgunstige posts in dit topic al ziet, kan je nagaan hoe de rest van de wereld zou reagerenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dat dan weer niet hebben verteld op het nieuws
Er zijn er duizenden ondertussen ontdekt. Ze vermoedden er nog meerdere biljoenenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze ontdekt dat er nog miljoenen (?) andere planeten zijn om op te leven. Dus
Volgens mij heeft niemand nog negatief gereageerd op jouw universumoverheersingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op mijn verzoek, als je de afgunstige posts in dit topic al ziet, kan je nagaan hoe de rest van de wereld zou reageren.
Dat snap ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand nog negatief gereageerd op jouw universumoverheersing
Zodra hij een vlag plant op zo'n planeet, is hij van hem. Tot die tijd... och...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand nog negatief gereageerd op jouw universumoverheersing
Ja, jij bent thuisquote:
Gokkers zijn bijgelovig, dus die doen niet zoveel vandaagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders zou ik het niet zeggen he
hoop het voor je
Dat zou pas een topic waard zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodra hij een vlag plant op zo'n planeet, is hij van hem. Tot die tijd... och...
Owjaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:11 schreef Barbusse het volgende:
Gokkers zijn bijgelovig, dus die doen niet zoveel vandaag
Voor privé-doeleinden toch wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mag met mijn 33 gewoon een 16 jarige duwen. Mag het alleen niet filmen/fotograferen.
Aan de andere kant:quote:
Alhoewel speler zelfs met deze winst nog in de min staatquote:User Name:***********
Bet: EUR 5.00
Win: EUR 120,034.36
Idd de performance is geweldigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:15 schreef Godtje het volgende:
Eigenlijk valt de humor een beetje tegen van Eddie afgezien van een enkel fragment maar +1 voor performance
Ik vind deze wel grappigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Idd de performance is geweldig
Welke enkele fragment?
ik vind de punt en de komma nogal vreemd staanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan de andere kant:
[..]
Alhoewel speler zelfs met deze winst nog in de min staat
Is Engelsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik vind de punt en de komma nogal vreemd staan
Veel minder leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Die heeft het ook niet uitgevonden idd, knikker het dan op zijn minst naar ONZ ofzo...
Welks topic?quote:
true, maar nu is het dichtquote:
quote:
Ik bedoel niet dat Tuk het in ONZ had moeten posten, maar dat kruk het topic niet meteen had hoeven vermoordenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar anders had ik het helemaal niet gezien
Owwwwww..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedoel niet dat Tuk het in ONZ had moeten posten, maar dat kruk het topic niet meteen had hoeven vermoorden.
He's got a kruk up his..quote:
Scherpquote:
Misschien mag hij om die redenatie wel weer openquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Best wel een klotestreek. Heerlijke discussie tussen de preutse kippen en de openminded mensen.
Je kunt er een nieuwe SC over beginnen in de R&P feedbackquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien mag hij om die redenatie wel weer open![]()
Nogmaals.. dat was een discussiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt er een nieuwe SC over beginnen in de R&P feedback
Nou, nou, nou...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Best wel een klotestreek. Heerlijke discussie tussen de preutse kippen en de openminded mensen.
Hey, je kan ook te ver gaan hè!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scherp![]()
En is Tukker een kloon van Djeez of zo?
ging goed, maar word het denk ik niet, mis essentiele ervaring.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, nou...
Als jij nou eens eerst mijn vraag beantwoord
Jammer..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ging goed, maar word het denk ik niet, mis essentiele ervaring.
Bij jou? Really?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hey, je kan ook te ver gaan hè!
Die ene user heeft wel gelijk. Ik vind ook dat je talent hebt!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Die ene user heeft wel gelijk. Ik vind ook dat je talent hebt!
Alles behalve Djeez, Puh-leaseeeee.quote:
Bij je ouders thuis met je jongere zusje telt nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb 3.5 jaar samengewoond met een meisje dat 14 jaar jonger was dan ik, I can relate.
Ik post geen filmpjes voor jan met de korte achternaam he!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ging goed, maar word het denk ik niet, mis essentiele ervaring.
Okquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Alles behalve Djeez, Puh-leaseeeee.
Jaloezie staat je nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij je ouders thuis met je jongere zusje telt niet
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij je ouders thuis met je jongere zusje telt niet
Ik vind ze leuk, je literaire buien!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]Mjah, zo af en toe heb ik eens zo'n literaire bui...
Ik ben aan het kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik post geen filmpjes voor jan met de korte achternaam he!
Dat staat niemand natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Mijn favoriet is zijn verhaal over de ark van noach:
Topic schiet ook niet op hier nuquote:
Tis vooral een dooddoenerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:33 schreef Godtje het volgende:
Dat de tijd altijd met dezelfde snelheid gaat zal ook wel te ingewikkeld zijn he?
Gaat eens keihard spammen dan?quote:
DAT KAN HARDER EN DIEPER!quote:
Waar wacht je op dan?quote:
Nonsens.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat de tijd altijd met dezelfde snelheid gaat zal ook wel te ingewikkeld zijn he?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga het nou niet nog lastiger maken voor ons huis LTS zwakstroom
historie?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Cue_ afzeiken is zoooo pre... nou ja, you know.
Tssk, tsssk. Hoe 2011.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het moment dat ik vrij ben en date beschikbaar is
Da bestaot toch ja heul nie meer!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga het nou niet nog lastiger maken voor ons huis LTS zwakstroom
In mijn dromen wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Da bestaot toch ja heul nie meer!
Je was de laatste?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Da bestaot toch ja heul nie meer!
Ik heb het geprobeerd, maar het was te moeilijk voor mequote:
Dan was Cue (waarvan ik nog steeds denk dat ze het split personality van Q is) lkennelijk eerder klaarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het was te moeilijk voor me
lol.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
(waarvan ik nog steeds denk dat ze het split personality van Q is)
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan was Cue (waarvan ik nog steeds denk dat ze het de split personality van Q is) lkennelijk eerder klaar
Ik heb in allebei mijn piemel gestoken en dat voelde anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan was Cue (waarvan ik nog steeds denk dat ze het split personality van Q is) lkennelijk eerder klaar
En Q zijn zus is Cute dus die kan hij ook niet stiekem mee hebben genomen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in allebei mijn piemel gestoken en dat voelde anders.
Met piemel in gestoken bedoel ik: gepraat en gefeest
Dus TLC is seks en "piemel in gestoken" is gepraat en gefeest.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in allebei mijn piemel gestoken en dat voelde anders.
Met piemel in gestoken bedoel ik: gepraat en gefeest
Nee hoor, dat duurt nog jaren, als het al gebeurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus TLC is seks en "piemel in gestoken" is gepraat en gefeest.
Ja, ik begin je te begrijpen
Nou positivo, ik denk het niet, maar dat maakt ook helemaal niets uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, dat duurt nog jaren, als het al gebeurt.
Overigens, job is het niet geworden.
Te weinig Java 6 ervaringquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou positivo, ik denk het niet, maar dat maakt ook helemaal niets uit.
Wat hebben ze als reden opgegeven?
Was het ook gezellig?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Lunchen met een FOK!ster, op je werk.
Daar doe je niets aanquote:
Nee man (m/v), ben ervaren genoeg in andere aspecten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar doe je niets aan
Moet je je maar naarstig gaan storten op de verplichte cursussen voor aankomend kwartaal
Nie, dat mogen wij niet de aankomende 3 maanden!quote:
Tuurlijk, anders lunch ik niet met drquote:
wie weet was het tegen gevallenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, anders lunch ik niet met dr.
Ja, het was gewoon een mismatch. Was ik maar zo grappig als Godt, dan kon ik je nu laten lachen, ik zie jou liever lachen dan hierbij stilstaan.. maar ja... je zult het moeten doen met mijn aardige intentiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man (m/v), ben ervaren genoeg in andere aspecten.
Ken dr al een tijdje hoorquote:
truequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aaah oke, dat kon ik vanaf hier niet ruiken
Dat geloof ik graag jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef HeatWave het volgende:
true.
Maar blijft raar op je werk over FOK! lullen.
Geen idee nog voor morgen, zondag werken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Godtje het volgende:
Nou dan gooi ik hem er wel in....
wat gaan jullie doen dit weekend?
We zaten met z'n 2en aan een tafelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja(vind het al vreemd om uberhaupt in het openbaar het erover te hebben
)
ook veel dezelfde omgeving/users of dat dan weer niet?
Werkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee nog voor morgen, zondag werken.
Geen problemen meequote:
Wie zegt dat ik hier bij stil sta, verdrietig en depressief wordt? Compleet niet. Komt wel weer ietsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, het was gewoon een mismatch. Was ik maar zo grappig als Godt, dan kon ik je nu laten lachen, ik zie jou liever lachen dan hierbij stilstaan.. maar ja... je zult het moeten doen met mijn aardige intentie
Vanavond kastje in elkaar knopen. Morgen klussen. Morgenavond zuipen. Zondag plafond witten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Godtje het volgende:
Nou dan gooi ik hem er wel in....
wat gaan jullie doen dit weekend?
Van fok .. of van werk?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Morgen weer eens een meeting, is al weer tijdje terug.
quote:We do appreciate your feedback. Your comments have been submitted to our office and hopefully someone will bother to actually read it. You should also receive a copy of the message in your inbox.
Please be assured that we will do our best not to ignore you, but if today's a Monday please try again in a few days.
My bad judgequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hier bij stil sta, verdrietig en depressief wordt? Compleet niet. Komt wel weer ietsLiever nog even idle, 1 week is ook zo weinig.
Zuipen is goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond kastje in elkaar knopen. Morgen klussen. Morgenavond zuipen. Zondag plafond witten.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed dat sommige dingen alleen intern gebruikt worden.. en zelfs dan niet
[..]
Welke film?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zuipen is goed.
Vanmiddag langs vriendin, dingen kopen
Vanavond bij vrienden eten
Morgen in de stad eten en kleine borrel erna.
zondag tennis > borrel en vermoedelijk bios
Zuipen FTW!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond kastje in elkaar knopen. Morgen klussen. Morgenavond zuipen. Zondag plafond witten.
Even inloggen op mijn andere account dan maar.quote:
quote:
Ik zag 'm ja, wat een leuk ding!quote:
Wat kleine dingetjes, voornamelijk verzekeringstechnischquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]![]()
Moest ie nog rijklaar gemaakt worden of iets van dien aard?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |