Weer een nadeel aan legaal bezig willen zijnquote:
Met het grote voordeel dat ik gewoon kan gamen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een nadeel aan legaal bezig willen zijn.
Steam. Geheel legaal en direct downloaden met snelheden tot ~14MB/s. Zalig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een nadeel aan legaal bezig willen zijn.
quote:
Kind dumpen, klaar!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:07 schreef L-E het volgende:
Carnaval op school, en 'het belang van ouderparticipatie'.
Mijn leven is een hel.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:07 schreef L-E het volgende:
Carnaval op school, en 'het belang van ouderparticipatie'.
Mijn leven is een hel.
Liegen tegen de belastingdienst.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik ben zo gehecht geraakt aan de kinderbijslag.
Wie zegt dat die niet aan de deur komen luisteren hoeveel kinderen ze horen janken?quote:
bandje opzetten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niet aan de deur komen luisteren hoeveel kinderen ze horen janken?
quote:
keuzes maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja daaag, naar die herrie luisteren zeker?
Nou vooruit, ik hou 'm maar. Je hecht je toch he..quote:
Je kan hem ook naar het asiel doen of bij een ander. Ga je daar af en toe langs.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef missbehavin het volgende:
Nou vooruit, ik hou 'm maar. Je hecht je toch he..
En dan elke keer die zielige oogjes als je weer weg gaat.. Daar kan ik toch helemaal niet tegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan hem ook naar het asiel doen of bij een ander. Ga je daar af en toe langs.
Het is net als een relatie beëindigen. De eerste paar dagen is het zwaar, daarna ben je blij dat je het hebt gedaan...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik hou 'm maar. Je hecht je toch he..
Wie zegt dat ze zielige ogen zullen hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:17 schreef missbehavin het volgende:
En dan elke keer die zielige oogjes als je weer weg gaat.. Daar kan ik toch helemaal niet tegen.
Dat leert de ervaring, van die zielige oogjes. Ze doen het allemaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zielige ogen zullen hebben?
en wat tukker zegt!
Ik ken die van mij een beetje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zielige ogen zullen hebben?
en wat tukker zegt!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat leert de ervaring, van die zielige oogjes. Ze doen het allemaal.
Beetje afhankelijk van hoe jij tegen hen opstelt. Ze kunnen ook heel blij worden als je weggaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:19 schreef L-E het volgende:
Dat leert de ervaring, van die zielige oogjes. Ze doen het allemaal.
Verdenk ik 'm ook wel eens van ja. Eerst zielig doen, en als ik uit het zicht ben de vlag uithangen en champagne ontkurken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van hoe jij tegen hen opstelt. Ze kunnen ook heel blij worden als je weggaat.
Zie je, het valt allemaal wel mee. En mocht het niet zo zijn.. ach uit het oog uit het hart he.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdenk ik 'm ook wel eens van ja. Eerst zielig doen, en als ik uit het zicht ben de vlag uithangen en champagne ontkurken.
Zo vergat ik 'm van de week ergens op te halen, belde hij helemaal zielig, piepstemmetje enzo, kom ik aanvliegen, heeft ie zijn smoel onder de choco, nou, wat had hij een vreselijke tijd gehad..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdenk ik 'm ook wel eens van ja. Eerst zielig doen, en als ik uit het zicht ben de vlag uithangen en champagne ontkurken.
Amateur gynaecoloog ook nog zeker?quote:
Tevens amateur radioloog...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amateur gynaecoloog ook nog zeker?.
En ik maar dubbeltjes omdraaien op de keukentafel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus hij heeft wel geld? Dat houdt hij ook nog eens achter?
Het is een wereldwijd complot!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo vergat ik 'm van de week ergens op te halen, belde hij helemaal zielig, piepstemmetje enzo, kom ik aanvliegen, heeft ie zijn smoel onder de choco, nou, wat had hij een vreselijke tijd gehad..
Je kan beter andere dingen op de keukentafel doen voor geld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:29 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik maar dubbeltjes omdraaien op de keukentafel.
Taarten bakken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan beter andere dingen op de keukentafel doen voor geld.
De kleine mormelsquote:
Had je maar een vriendin moeten roggelen die het leuk vindt om die dingen te maken. Ik heb me regelmatig helemaal ziek gegetenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:40 schreef HeatWave het volgende:
ja, echt de hype van 2011, cupcakes en muffins. I was like, REALLY?!.
Ik mag niet teveel suiker, dus van mij hoeft het sowieso nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had je maar een vriendin moeten roggelen die het leuk vindt om die dingen te maken. Ik heb me regelmatig helemaal ziek gegeten
Welvaartskindjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag niet teveel suiker, dus van mij hoeft het sowieso niet.
Eeeeemmm, ja, dat zal het zijnquote:
Overgevoeligheid voor bepaalde voedingsstoffen is over het algemeen het gevolg van een welvaartsziekte.quote:
Dan zou ik geen bier meer mogenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overgevoeligheid voor bepaalde voedingsstoffen is over het algemeen het gevolg van een welvaartsziekte.
Ik ben ook geen held met extreem pittig eten. Maar we zijn meisjes, dan is het niet erg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Dan waren wij super-arm vroeger, want ik kan overal tegen
Alleen pittig eten misschien wat minder
Misschien komt het doordat meisjes niet poepen en het van pittig eten ineens wel moetenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook geen held met extreem pittig eten. Maar we zijn meisjes, dan is het niet erg.
Ik ook. Baal er ook enorm van dat al die chemische kleur- en smaakstoffen eruit zijn gemikt omdat Daantje daar zo druk van wordtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Dan waren wij super-arm vroeger, want ik kan overal tegen
Alleen pittig eten misschien wat minder
Waar zijn die 'uit gemikt' precies?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook. Baal er ook enorm van dat al die chemische kleur- en smaakstoffen eruit zijn gemikt omdat Daantje daar zo druk van wordt
Wij werden er vast ook druk van, en daarna werden we opgevoed ipv de hele wereld ipv de ouders zelf de schuld te gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook. Baal er ook enorm van dat al die chemische kleur- en smaakstoffen eruit zijn gemikt omdat Daantje daar zo druk van wordt
Met de avondvierdaagse met de basisschool, gingen we op de laatste avond langs bij een lerares en dan kregen we van die uitknijpijsjes in een plastic buisje ofzo. Van die vieze dingen zonder smaakstoffen, want dat was slecht voor jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De natuur wil niet dat wij pittig eten, laten we het niet doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat meisjes niet poepen en het van pittig eten ineens wel moeten
En nooit naar India gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
De natuur wil niet dat wij pittig eten, laten we het niet doen.
Die eet ik nog steedsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de avondvierdaagse met de basisschool, gingen we op de laatste avond langs bij een lerares en dan kregen we van die uitknijpijsjes in een plastic buisje ofzo. Van die vieze dingen zonder smaakstoffen, want dat was slecht voor jegeef dan geen ijs.
IJsjes in een plastic buisje. Klinkt zorgelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de avondvierdaagse met de basisschool, gingen we op de laatste avond langs bij een lerares en dan kregen we van die uitknijpijsjes in een plastic buisje ofzo. Van die vieze dingen zonder smaakstoffen, want dat was slecht voor jegeef dan geen ijs.
Langwerpig plastic zakje eerder. Dan moest je het ijs eruit knijpen en eraan zuigenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
IJsjes in een plastic buisje. Klinkt zorgelijk.
Die bestaan nog steeds. Er is echt nog genoeg eten met chemische meuk die je je kind kan voeren, mocht je dat willen. Echt, heel erg veel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als voorbeeld: die zelf invries ijslolly's waar je in 1x alle kleur en smaak uit zoog
Ja diequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als voorbeeld: die zelf invries ijslolly's waar je in 1x alle kleur en smaak uit zoog
Gelul, daarvan heb je alleen nog maar de kleurloze versie die smaak heeft tot het eindquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Die bestaan nog steeds. Er is echt nog genoeg eten met chemische meuk die je je kind kan voeren, mocht je dat willen. Echt, heel erg veel.
Pas op voor de man met het ijshockeymasker en machetequote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:02 schreef stbabylon het volgende:
Tijd voor een bezoekje aan het rookhok
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:12 schreef Barbusse het volgende:
"Eindelijk iets groens waar Bleker wel van houdt"![]()
er is wel heel veel gezeik om zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
De afgunst ook.
Laat die vent lekker zeg...
Das wat anders, maar als ze het naar dr zin heeft, waarom niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er is wel heel veel gezeik om zeg.
Niet dat ik haar snap.. maarja dat boeit verder ook niet
Omdat het blijkbaar slecht is voor het imago van het CDAquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Das wat anders, maar als ze het naar dr zin heeft, waarom niet?
Och, zijn niet heel veel stemmers meer die zich daar aan kunnen ergerenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar slecht is voor het imago van het CDA![]()
Ik lach meer om het feit dat het zo´n probleem schijnt te zijn dat hij een jonge meid als vriendin heeft. Ik hoop alleen dat hij haar niet gaat behandelen zoals hij het milieu behandelt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
De afgunst ook.
Laat die vent lekker zeg...
En ik denk ook dat het voornamelijk het 'oude' imago is van het CDA, waar het schadelijk voor zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:24 schreef stbabylon het volgende:
Och, zijn niet heel veel stemmers meer die zich daar aan kunnen ergeren
Natuur is meer dan de bolus die je toiletpot verstopt, HWquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Milieu is zwaar overrated, natuur is vies en stinkt.
Shut up tree hugging hippyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuur is meer dan de bolus die je toiletpot verstopt, HW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |