Er zijn 3 rammen en 2 kreeften.... ze gingen bij de opdracht uit van 2 rammen, dus daar is ook gemold.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:12 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Er werd ook nog naar sterrenbeelden gevraagd. Iets over een kreeft en een ram.
Ram 21 maart t/m 20 april
Kreeft 22 juni t/m 23 juli
Ik probeer de datums te koppelen aan het getal 4263 of aan het getal 12, maar dat lukt nog niet echt.
Ér werd wel gezegd bij de rammen dat het met hoogste notering van Dio opgeteld moest worden en dat was 12.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:12 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Er werd ook nog naar sterrenbeelden gevraagd. Iets over een kreeft en een ram.
Ram 21 maart t/m 20 april
Kreeft 22 juni t/m 23 juli
Ik probeer de datums te koppelen aan het getal 4263 of aan het getal 12, maar dat lukt nog niet echt.
waren er op de brug ook geen rook vaten?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:08 schreef Hendrikpostbez het volgende:
De mol twitterde ook: rookgordijnen. het zullen niet de eerste zijn dit jaar. Betekend dat misschien dat de mol niet bij het eerste vat heeft gestaan?
Of juist wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:18 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Wel jammer dat de 6e vraag niet is uitgezonden. Maar ik ga er dan vanuit dat daar weinig bijzonders gebeurd is.
In de aflevering zegt Marit dat Tim in Juni (6e maand) is geboren, maar dat is helemaal niet zo.. hij is geboren in Juli.quote:jumper legt de tweet "Hoe goed ken ik mezelf? Zie me in een wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet" fraai uit als een hint naar Marit. jumper schrijft: "De code die in opdracht 3 van afl. 2 moest worden overgeseind was 4263, ofwel: 4-2, 6-3. Dit is een wiskundige reeks; deze loopt verder op naar 8-4, 10-5 en (de twaalfde Mol, dus belangrijk) 12-6. Het getal 6 is dus waar het om gaat. Dit werd ook door Marit in de test benadrukt toen zij het had over Tim: "maar die zes...". Nu naar de opdracht op de trap. Daar hoorden we als kijkers alle vragen, behalve vraag 6. In alle andere vragen werden dingen over alle kandidaten gevraagd, behalve over Marit. In vraag 6 werd dus zeer waarschijnlijk iets over Marit gevraagd. Dit past perfect in de moltweet. Hoe goed ken ik Marit? Niet zo goed, maar ik zie haar wel duidelijk in deze wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet..."
Is dat dan op tv te zien ..want ik kan namelijk aanstaande donderdag niet kijken. Edit: bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:40 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Straks om 16.45 de aflevering weer kijken
Ja op NED 3quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat dan op tv te zien ..want ik kan namelijk aanstaande donderdag niet kijken.
Online bedoelje op de woensdagavond?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:38 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik vraag me wel af of de AVRO nog de aflevering van te voren gaat plaatsen. Er zijn namelijk veel klachten gekomen.
Ja precies. Maar er hadden toch 50.000 mensen gekeken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Online bedoelje op de woensdagavond?
Die werd nog niet van te voren uitgezonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:46 schreef Felagund het volgende:
Dat is niet veel op de meer dan 2 miljoen kijkers die de eerste aflevering had.
Righteous betekent onder andere braaf, achternaam van Dio is Braaf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe was You've lost that loving feeling trouwens een hint naar Dio? Of heb ik dat gemist?
Righteous Brothers --> Braaf --> Diorno Braaf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe was You've lost that loving feeling trouwens een hint naar Dio? Of heb ik dat gemist?
Nee, dan zouden de kandidaten naar beneden moeten. Hoe reken jij dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:21 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Wat ik dus zei: Als ze negatieve brilsterkte heeft, was het antwoord het dubbele geweest. Dan misten ze nog 'maar' zeven treden. Klinkt plausibel.
Precies, dat kan heel goed. Aangezien de min in de belangstelling staat nu. min 21, dus ze zaten er 21+28 treden naast.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ze hebben hier gewoon +0,5 gedaan. 0,5 x 42 is namelijk 41. Bij een min getal krijg je -21 en zou je omlaag moeten.
Ik denk dat Art het gewoon vroeg omdat hij natuurlijk wist dat het weg was en hij wilde weten hoeveel er in de pot zat. Ik zoek er in ieder geval niks achter.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:06 schreef MrManiak het volgende:
Sneak preview van de special van vanavond:
Art vraagt Maarten om het schuldbewijs van -¤500. Maarten zegt bijna trots dat hij deze is verloren, waarop Art de ¤500 doorscheurt. Waar ik mee zit: Waarom zou Art het vragen? Om de -¤500 te kunnen wisselen voor de ¤500? In theorie zou Maarten het schuldbriefje tot de laatste aflevering in de pot moeten houden, waarom Art er nu naar vroeg is mij volkomen onduidelijk, tenzij hij een deal wilde maken om er toch ¤3000 van te maken.
Vanavond om 20:30 op de Frontpage.quote:
Lolwut? Weet jij waar ze wonen ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:41 schreef gohan16 het volgende:
Hadewych heeft sowieso lopen mollen, tenzij ze is verhuisd in het afgelopen half jaar. Ze woont op nummer 7 en niet op 21. Liesbeth woont wel op 31 en Frits heeft 2 diploma's, dus 33 klopte wel.
Net op tv geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:51 schreef GlenSpey het volgende:
Waar kan ik nu op dit moment de herhaling van WIDM kijken? Op uitzendinggemist doet ie het niet
http://avro.nl/wieisdemol/ ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:51 schreef GlenSpey het volgende:
Waar kan ik nu op dit moment de herhaling van WIDM kijken? Op uitzendinggemist doet ie het niet
Krijg alleen een zwart scherm, ook bij flash. Heb net flash nog geupdate, dus daar kan het niet aan liggen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:54 schreef jcdragon het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1233100
Doet het gewoon, alleen te kijken met flash. Dus op afspelen in Flash drukken
UG-problemen met WIDM, komt elk jaar weer terug... na de reclame krijg ik hier ook een melding dat de video niet kan worden gevonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:03 schreef GlenSpey het volgende:
Wat een grafsite is dat uitzendinggemist geworden. De advertentie speelt wel af maar het programma zelf nietwat een bullshit ook dat dat alleen in flash kan
Het zou wel iets voor de mol zijn en het past bij de twee over rookgordijnen. Met een theorie komen die in eerste instantie plausibel lijkt, denk je als kijker minder snel dat diegene de mol is. Het is een rookgordijn om aandacht van zich/haarzelf af te leiden. En dat het uiteindelijk dan niet klopt, kun je altijd nog zeggen dat je dacht dat de ander in juni jarig was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of juist wel?
Via wieisdemol.net
[..]
In de aflevering zegt Marit dat Tim in Juni (6e maand) is geboren, maar dat is helemaal niet zo.. hij is geboren in Juli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |