SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:AFCA
Qui audet adipiscitur
Jij bent een ware grapjesherkenner.quote:
Gewoon of slowchat wel zo handig is in een Ajaxtopic op Fok. Mijn mening is dat het niet zo handig is, want zo creëer je juist een kliekje en voor het laatste Ajaxnieuws moet je pagina's of topics terug kijken.quote:
zo gezellig is het daar ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja als serieuze reactie dan...
Natuurlijk gaat deze slowchat met het 'hihi ik ben 12 laten we daten' wel wat ver, maar een offtopic gesprek moet hier op zijn tijd wel kunnen in de winterstop. Zeker omdat de mensen in het slowchat topic absoluut niet op ons zitten te wachten wat ik al eerder aankaartte.
Het laatste Ajax nieuws wordt hier toch ook gepost, alleen het is een keer rustig dus wat moet je dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon of slowchat wel zo handig is in een Ajaxtopic op Fok. Mijn mening is dat het niet zo handig is, want zo creëer je juist een kliekje en voor het laatste Ajaxnieuws moet je pagina's of topics terug kijken.
Dus ik vraag even hun mening
Er is geen Ajax-nieuwsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon of slowchat wel zo handig is in een Ajaxtopic op Fok. Mijn mening is dat het niet zo handig is, want zo creëer je juist een kliekje en voor het laatste Ajaxnieuws moet je pagina's of topics terug kijken.
Dus ik vraag even hun mening
Ja ik snap jullie wel, daarom haal ik ook niks weg. Er is niks mis met even vrede in het Ajaxtopicquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het laatste Ajax nieuws wordt hier toch ook gepost, alleen het is een keer rustig dus wat moet je dan?
Topic maar laten zakken?
Stilte voor de storm... Zodra we AZ 2 keer in één week afmaken komen ze hier wel weer klagen dat het oneerlijk is dit en datquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik snap jullie wel, daarom haal ik ook niks weg. Er is niks mis met even vrede in het Ajaxtopic
AZ supporters die klagenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Stilte voor de storm... Zodra we AZ 2 keer in één week afmaken komen ze hier wel weer klagen dat het oneerlijk is dit en dat
wij zijn onder de 12quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOlgende week donderdag samen naar Ajax - AZ dan maar?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AZ supporters die klagen![]()
Ze stappen gewoon weer over naar Ajax.
Op www.ajax-nieuws.nl staat meerquote:
Dekbed en pyama ligt gewoon onder hun bed iddquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AZ supporters die klagen![]()
Ze stappen gewoon weer over naar Ajax.
Nee ff serieus, we zijn beiden ouder, maar ik kom er nog steeds in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wij zijn onder de 12
wij mogen
oh echtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee ff serieus, we zijn beiden ouder, maar ik kom er nog steeds in.
je bent gemeenquote:
en doorsturen naar mijquote:
Zou de hele transferperiode slagen ..quote:Ajax en Fiorentina praten met elkaar over een transfer van Mounir El Hamdaoui. Dit meldt Ajax’ technisch directeur Danny Blind aan Ajax1.nl. Volgens de beleidsbepaler deed de club uit Florence navraag en hebben de Amsterdammers vervolgens de vraagprijs genoemd. Het is nu wachten op een reactie uit Italië.
Zou mijn hele seizoen meteen makenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou de hele transferperiode slagen ..
Dat nog net niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou mijn hele seizoen meteen maken
Zal ook wel ongeveer 2 miljoen worden denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Blind moet hem gwn weg doen voor 2 mil ofzo man. Anders betaal je nog 2 jaar 1.5 mil salaris, is nog duurder ook ffs.
Al laten ze hem gratis gaan, gewoon opbokken met die gastquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Blind moet hem gwn weg doen voor 2 mil ofzo man. Anders betaal je nog 2 jaar 1.5 mil salaris, is nog duurder ook ffs.
Pas maar op, voor je het weet jat hij je fiets..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al laten ze hem gratis gaan, gewoon opbokken met die gast
Ik wil hem desnoods wel brengen met de fiets naar Florence
quote:SAO PAOLO - Ajax-aanvaller Miralem Sulejmani was in vorm in de eerste seizoenshelft en is erg blij met zijn spel. "Met mijn doelpunten ben ik belangrijk geweest voor het team. De eerste seizoenshelft was mijn beste periode tot nu toe bij Ajax.”
"Mijn wens is om opnieuw kampioen te worden met Ajax. Als ik dan zelf ook nog eens goed speel, is dat natuurlijk mooi meegenomen. Maar uiteindelijk gaat het om het team en dus om het kampioenschap", zegt Sulejmani op de website van de Amsterdammers.
Sulejmani is van mening dat Ajax gegroeid is en weet hoe belangrijk de wedstrijden tegen AZ zullen zijn. "Ik denk ik dat we niet meer dezelfde fouten zullen maken als tijdens de eerste seizoenshelft. In de eerste twee wedstrijden tegen AZ kunnen we dat gelijk bewijzen."
koop ik er 1 terug van een familie lid van hemquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet jat hij je fiets..
Of we daar nu blij mee moeten zijn, er moeten voetballers opgeleid worden, geen commando'squote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Stormbaan op het sportpark de toekomst krijgt ook aardig vorm
Wat?quote:Verbeek over bekerduel: "Ajax komt goed weg"
Gepubliceerd op vrijdag 13 januari 2012 om 08:32
Gertjan Verbeek is van mening dat Ajax blij mag zijn met de beslissing van de KNVB om de bekerwedstrijd tegen AZ in zijn geheel over te spelen. In Amsterdam had men liever gezien dat het gestaakte duel bij de tussenstand van 1-0 uitgespeeld zou worden, maar volgens Verbeek is Ajax er zo nog genadig vanaf gekomen.
De bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ werd half december gestaakt nadat een supporter het veld op liep en AZ-doelman Esteban aanviel. Het duel wordt nu volgende week, in een met kinderen gevulde Amsterdam ArenA, overgespeeld. "Ajax mag de handen dichtknijpen met dit besluit, want internationaal was de wedstrijd voor hen gewoon als verloren beschouwd", meent Verbeek in De Telegraaf. De coach van AZ heeft zich gestoord aan uitlatingen van jurist Keje Molenaar, die meende dat Ajax benadeeld zou zijn. "Keje Molenaar heeft laten zien dat hij een slecht jurist is, omdat hij in deze kwestie niet denkt als jurist, maar als een Ajacied", stelt hij.
Het duel in de ArenA begint donderdag om 14.30 uur. Drie dagen later staat in Alkmaar het competitieduel tussen beide Noord-Hollandse clubs op de rol.
Verbeek is ook pauper.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Wat?![]()
Volgens mij was Ajax toch echt de club van wie een doelpunt is afgepakt
Ja die gast spoort niet. Maar dat was al eerder duidelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Wat?![]()
Hij heeft wel gelijk dat Ajax goed weg komt alleen vergeet daarbij te melden dat dat ook voor AZ geldtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Wat?![]()
Verbeek.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Wat?![]()
Deze post maakt mijn dagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Allememachies dat wordt dwergwerpen uit mijn te begeleiden groep richting Verbeek.
twitter:AjaxFSideNL twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 16:34:21'Kaartverkoop' Ajax - AZ definitief gestopt, 20.000 toeschouwers aanwezig #ajax - http://t.co/aHEZRW5m reageer retweet
http://www.afcasupporters(...)tuursraad-open-kaartquote:Bestuursraad: open kaart!
vrijdag, 13 januari 2012 15:08
De bestuursraad is inmiddels alweer een maandje geïnstalleerd. Er moeten nog twee plaatsen worden ingevuld, waarvan één plek is bestemd voor iemand met een juridische achtergrond en de andere plek voor een kandidaat die een breed draagvlak heeft onder de supporters. Tot op heden lijken de vijf huidige leden van de bestuursraad echter geen haast te maken met de invulling van deze twee posities. Zodoende is het veranderingsproces in de vereniging nog steeds niet voltooid en lijken we weer een nieuwe bestuurlijke periode van onzekerheid tegemoet te gaan.
Hoewel het uitstellen van deze benoemingen al enige irritatie opwekt, is er een andere kwestie die eigenlijk veel meer kwaad bloed zet bij Ajacieden. Sinds de installering van de bestuursraad heeft men zich nog niet openlijk uitgesproken voor Johan Cruijff en zijn visie. Met name Hennie Henrichs, de nieuwe voorzitter, blijft zich maar in allerlei bochten wringen om niet zijn onvoorwaardelijke steun uit te hoeven spreken aan Johan. De tijd raakt op, de maat is vol. Er zijn simpelweg te veel verschillende signalen om te kunnen concluderen dat Henrichs volledig achter Johan en zijn visie staat. Het rookgordijn dat nu wordt opgetrokken door Henrichs werkt in ieder geval zwaar frustrerend voor iedereen die Ajax een warm hart toedraagt.
Dus vanaf nu graag geen achterbakse spelletjes meer, geen achterkamertjespolitiek, geen old-boys netwerk; wij willen Ajax dat aan de hand van Cruijff weer terugkeert aan de top van Europa. Het lijkt ons een kleine moeite voor de bestuursraad om deze stelling via de beschikbare kanalen te bevestigen.
Wij wachten met spanning, maar ons geduld heeft zijn grenzen na ruim een jaar weleens bereikt...
Ze bieden maar 30 miljoen, geen 40.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:11 schreef Gnieperd het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat er heel veel geruchten over Eriksen de ronde zouden gaan maar dat valt vooralsnog mee
Eriksen wil niet weg dus laat ze maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:11 schreef Gnieperd het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat er heel veel geruchten over Eriksen de ronde zouden gaan maar dat valt vooralsnog mee
De vaste basis speelt dus niet.quote:Laatste training op Braziliaanse bodem
Ajax heeft vrijdag afscheid genomen van het trainingscomplex van Palmeiras. Op de zesde dag van het trainingskamp in São Paulo trainde Ajax voor het laatst onder de scherpe Braziliaanse zon. Gregory van der Wiel (lies) trainde apart en zal zaterdag het oefenduel met Palmeiras aan zich voorbij laten gaan. Derk Boerrigter en Lorenzo Ebecilio (allebei rugklachten) werkten in het hotel een individueel programma af.
Ook op de voorlaatste dag stond Ajax opnieuw in de belangstelling van verschillende Braziliaanse media. Van O Estado de São Paulo (grootste krant van de miljoenenstad) tot Band Television, allemaal waren ze uitgelopen om de laatste training van Ajax in Zuid-Amerika vast te leggen.
Voor Ajax stond de afsluitende training vrijdag voor een groot deel in het teken van de oefenwedstrijd tegen Palmeiras. Het duel met de club uit São Paulo vormt een laatste testcase op weg naar de start van de tweede seizoenshelft. ,,We zullen zaterdag met de beoogde basis beginnen. In de rust zal ik waarschijnlijk een paar wissels doorvoeren, maar de meeste jongens wil ik uur laten spelen. En sommigen zullen de hele wedstrijd in actie komen.”
De Boer zal tegen Palmeiras geen beroep doen op Gregory van der Wiel. De rechtsback trainde voor de tweede dag op rij apart van de groep. Ook Derk Boerrigter (rug) zal waarschijnlijk niet in actie komen tegen de club uit de grootste stad van Zuid-Amerika. De wedstrijd tegen de Brazilianen moet de spelers de laatste (wedstrijd)prikkel geven op weg naar de dubbel met AZ (beker en competitie). Wedstrijdritme staat daarbij voorop, want tactisch verwacht De Boer niet al te veel kunnen testen tegen Palmeiras. ,,Hier in Brazilië spelen ze een heel anders systeem dan in Europa. Ze spelen met een soort vierkant op het middenveld en hanteren veel de lange bal. Dat is dus best wel lastig om tegen te spelen. Gelukkig hebben we tijdens dit trainingskamp alles kunnen doen wat we wilden doen, dus wat betreft zijn we wel klaar voor de tweede seizoenshelft.”
quote:'Twee Jamaicanen (13 en 14 jaar) toegevoegd aan jeugdopleiding Ajax'
Kyle Butler (13) en Leon Bailey (14) stromen in bij de jeugdopleiding van Ajax. Dat meldt althans de vader van Kyle en hoofd van de Onder 15 van de Oostenrijkse club USK Leube waar ze nu voor uitkomen. ' Ik ga helemaal uit mijn dak. Van Cassava Piece naar Ajax Amsterdam, I kan nu sterven,' zo gaf hij aan hij uitzinnig hij is met deze stap.
Ajax troefde de afgelopen weken het Duitse Mainz af. "Ajax zal meer kunnen betekenen voor Jamaica. Het systeem van totaalvoetbaal helpt ze om zich sneller te ontwikkelen en de jongens kunnen dit dan overbrengen naar andere spelers in Jamaica. De jongens zullen over twee weken naar Nederland reizen om het complex van Ajax te bekijken en huisvesting te regelen voor als ze zich daar definitief gaan vestigen.'
quote:Ajax B1 bereikt in Qatar halve finale tegen Juventus
Ajax B1 heeft in de strijd om de Alkass U17 Cup in Qatar de halve finale weten te bereiken. In de poulefase begon Ajax met een 1-1 gelijkspel tegen het sterke Vasco da Gama. Omdat de Brazilianen al met 1-4 hadden gewonnen van het lokale Aspire Intl moest Ajax met minimaal vier doelpunten verschil winnen van dezelfde tegenstander. Vanmiddag wist Ajax inderdaad met 4-0 te winnen. Menig tekende na rust voor een zuivere hattrick, het andere doelpunt kwam voor rust op naam van Van den Boomen.
In de halve finale wacht nu zondag een duel tegen Juventus. In de andere halve finale spelt het Japanse Kashima Antlers tegen Paris Saint-Germain.
quote:Ajax zaterdag met beoogde basis zonder Van der Wiel en Boerrigter
Zaterdag speelt Ajax om 20.00 uur Nederlandse tijd tegen Palmeiras. Frank de Boer gaf aan het als laatste testcase te zien voor de hervatting van de tweede seizoenshelft. "We zullen zaterdag met de beoogde basis beginnen. In de rust zal ik waarschijnlijk een paar wissels doorvoeren, maar de meeste jongens wil ik uur laten spelen. En sommigen zullen de hele wedstrijd in actie komen."
De Boer zal tegen Palmeiras geen beroep doen op Gregory van der Wiel. De rechtsback trainde voor de tweede dag op rij apart van de groep vanwege liesklachten. Ook Derk Boerrigter (rug) zal waarschijnlijk niet in actie komen tegen de club uit de grootste stad van Zuid-Amerika.
Goed geschreven stuk wel over die twee Jamaicanen.quote:Van Cassava Piece naar Ajax Amsterdam, I kan nu sterven,' zo gaf hij aan hij uitzinnig hij is met deze stap.
Jep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:22 schreef Mistle het volgende:
Ehm,
Ludo Sanders?
[ afbeelding]afbeelding ]
weet niet of dit al gepost was, maar lijkt me een beetje overbodig..quote:Binnenkort is de Amsterdam ArenA de slimste! Niet alleen van Amsterdam! Maar ook van Nederland! En van Europa!
ROOD-WITTE STOELTJES: DA'S NOG SLIMMER!
Supporters van Ajax bekijken de wedstrijden van hun club binnenkort mogelijk in het 'slimste' stadion van Europa. De Amsterdammers willen daarmee moderne stadions als het Bernabeu aftroeven.
In de toekomst moet het mogelijk zijn om via een speciale applicatie beelden en herhalingen van wedstrijden op te vragen. Hiervoor worden speciale camera's langs het veld geplaatst. Daarnaast kunnen de fans via de app eten en drinken bestellen of een parkeerplaats reserveren. Uiteindelijk is het doel om met de mobiele telefoon een bestelling af te kunnen rekenen.
De Amsterdammers gaan het gehele datanetwerk in het stadion vervangen om alle smartphones goed te kunnen bedienen. Henk de Haan, directeur facilitair bedrijf, is enthousiast: "Ik ben ervan overtuigd dat wie niet aan duurzame innovatie doet, de boot gaat missen. We willen niet alleen een podium voor topvoetballers en artiesten zijn, maar ook op het gebied van innovatie” aldus Van Haan in De Telegraaf.
Die kleine acteert het best .. 1.40quote:
quote:Denswil rond met Ajax: 2015
Ajax heeft met Stefano Denswil (18) een mondeling akkoord bereikt. De linksbenige verdediger tekent komende week een contract tot de zomer van 2015.
„Dit weekeinde worden de afspraken op papier gezet”, bevestigt zijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht. „En dan is het rond.”
Denswil wordt als een groot talent gezien. Komende zomer wordt hij naar het eerste elftal overgeheveld. De speler van Ajax A1 mocht dit seizoen van Frank de Boer al een aantal keren meetrainen. Tot een officieel debuut in de hoofdmacht kwam het nog niet.
quote:Vertonghen: goede aanvoerder
Jan Vertonghen voelt zich thuis in de rol van aanvoerder bij Ajax. "Het bevalt me wel. Ik kan op die manier op het veld mijn verantwoordelijkheid nemen", zei de verdediger van de Amsterdamse club vanuit Brazilië, waar Ajax de afgelopen week een trainingskamp belegde en vanavond nog aantreedt tegen Palmeiras.
"Je bent een soort verlengstuk van de trainer, maar misschien ook wel meer een verlengstuk van de spelers. Ik moet me er nog wel in ontwikkelen. Maar ik denk wel dat ik een goede aanvoerder kan zijn", sloot Vertonghen tegenover Ajax TV af.
quote:Bier taboe bij Ajax
Amstel stelt donderdag tijdens de bekerwedstrijd Ajax - AZ zijn boarding beschikbaar aan een goed doel. "In lijn met ons ’verantwoord alcoholbeleid’ hebben we in samenspraak met de KNVB en Ajax besloten de normale Amstel-boarding niet in te zetten nu de wedstrijd grotendeels door kinderen zal worden bijgewoond”, zegt Maud Meijboom.
"In totaal zal tien minuten aan boardingtijd beschikbaar worden gesteld aan één van de negen goede doelen van de Ajax Foundation", aldus de marketing manager van het biermerk. De bezoekers van Telesport.nl kunnen zaterdag en zondag via het Sportgesprek op onze homepage bepalen welk goed doel in het stadion – en op tv naast de doelen – zal zijn te zien. Zij kunnen kiezen uit de stichtingen ’Doe een wens’, ’Jeugdsportfonds’, ’Mytylschool Amsterdam Zuid-Oost’, ’Only Friends’, ’Vumc Kinderstad’, ’KiKa’, ’Ambulance Wens’, ’Ronald McDonald Vumc Huis’ en ’Weekend Academie’.
quote:'Ajax gelooft heilig in titel'
"Er is niemand die de titel uit zijn hoofd heeft gezet." Dat is de stellige overtuiging van Jan Vertonghen, die met Ajax komend weekeinde vol vertrouwen de draad oppakt in de eredivisie.
"Dat kan ook niet als het gat maar vijf punten is", vervolgde aanvoerder Vertonghen tegenover Ajax TV. De Amsterdammers hebben een achterstand van vijf punten op koploper AZ. De ploeg van Gertjan Verbeek is volgende week zondag de eerste tegenstander in de competitie.
Ajax belegde de afgelopen week een trainingskamp in Brazilië en speelt daar vanavond nog een oefenduel tegen Palmeiras. "We hebben een goede week gehad. De omstandigheden waren prima", sloot de 24-jarige Belg af.
quote:Van der Wiel twijfelt over langere rustperiode
Gregory van der Wiel zal tegen Palmeiras niet in actie komen. Hij wordt gespaard vanwege liesklachten. In het Algemeen Dagblad lat hij weten eigenlijk langer rust nodig te hebben. 'Ik heb al langer last van mijn liezen. Ik wil met het oog op de competitie en ook het EK geen risico nemen. Je kunt zeggen: deze eerste drie wedstrijden, met twee keer AZ en dan Feyenoord, zijn zo belangrijk, dat ik daarna pas rust neem. Maar ja, daarna hebben we de Europa League duels tegen Manchester United weer, dus ik zit in een dilemma.'
quote:Opnieuw incident met spelersbus Ajax in Brazilië
De selectie van Ajax werd vrijdag opnieuw getroffen door een incident met de spelersbus. Op de eerste dag kwam de bus in botsing met een auto. Dit keer moest de bus op de snelweg stoppen vanwege pech, zo meldden Braziliaanse media zojuist. Details daarover ontbreken op moment van schrijven nog. De spelers van Ajax moesten door een andere bus opgehaald worden. Ze waren onderweg voor een trip naar Vila Belmiro en CT Rei Pelé. Dat bezoek gaat definitief niet door, zo werd zojuist medegedeeld aan de de groep die Ajax zou ontvangen.
quote:’Neem een beslissing, we moeten verder’
Frank de Boer is nu ruim een jaar hoofdtrainer van Ajax. In het Braziliaanse Sao Paulo bereidt hij zich met zijn ploeg voor op de tweede helft van het seizoen met als doel: titelprolongatie. In het spelershotel met de toepasselijke naam Renaissance kijkt de oefenmeester van Ajax terug en vooruit. Over de jeugd, Cruijff, Van Gaal, Bergkamp en zichzelf. 'Ik ben een optimistisch mens'.
'We zijn kampioen geworden. We doen mee om de titel, zitten nog in de beker, spelen Europees. Ik weet dat het heel snel over kan zijn, maar doen nog op alle fronten mee. Je hebt je steeds te verantwoorden. Daar word je wel eens moe van', zo reageert Frank de Boer vandaag tegenover het AD.
'Ik heb me vooral met de selectie kunnen bezighouden. Dat lukt me aardig. Invloed op de spelers heeft het gedoe amper gehad. Of Pietje Puk nou voorzitter is van Ajax of een ander, dat maakt hen niets uit. Als ze maar tegen een bal trappen en de centjes krijgen.'
Type Frank de Boer
De Boer heeft altijd gezegd niet te willen kiezen tussen Cruijff en Van Gaal. 'Ik heb het meeste opgestoken van Van Gaal, ook omdat ik onder hem het langste heb getraind. De bezetenheid, de trainingsvormen heb ik van hem. Maar ook van Hiddink, Advocaat en Van Marwijk heb ik veel geleerd. Of ik een type Van Gaal ben? Nee, ik ben een type Frank de Boer. Rechtlijnig, maar ook iemand die openstaat voor andere meningen. Ik kan veranderen, maar hou me wel vast aan de Ajax-filosofie. Verzorgd voetbal, druk zetten, domineren. Dat is ook het succes geweest van de titel.'
Geen Cruijff én Van Gaal
Volgens de oefenmeester is een samenwerking tussen de beide Ajax-iconen geen reële mogelijkheid. 'Ik heb met beiden geen problemen, maar zoals ik er nu tegen aan kijk is dat geen optie. We zijn nu een richting (lijn-Cruijff) opgegaan. Ik vind niet dat we dat overboord moeten gooien. We hebben met ons volle verstand deze keuze gemaakt. Daar heb ik een goed gevoel bij.'
'Maar er leiden meer wegen naar Rome. Een feit is wel dat we de laatste jaren maar één keer landskampioen geworden zijn. Dan is het duidelijk dat we eens een andere kant op zouden moeten. Ik hoop snel, want ik denk wel eens: neem een beslissing. We moeten verder.'
quote:Janssen: De mindere fase had een oorzaak in de privésfeer
Als het aan Theo Janssen had gelegen was een trainingskamp in Spanje ook goed geweest. Of gewoon in Nederland. 'Maar ik snap dat het voor nieuwelingen of jonge gasten goed is om een week lang op elkaar aangewezen te zijn', zegt Janssen aan de vooravond van de oefenwedstrijd tegen Palmeiras in het AD.
Hoe bevalt Brazilië?
Theo Janssen: 'Het maakt eigenlijk niet uit waar je zit of hoe lang je vliegt. Het is hier niet anders dan in Spanje of Turkije. Wat mij betreft hadden we ook gewoon in Nederland gebleven. Het weer was ook behoorlijk toch. Want eigenlijk zijn alle trainingskampen hetzelfde. Je eet, traint en slaapt, en komt je hotel niet uit. Verder doe je niks.'
Heeft een trainingskamp dan wel nut in jouw ogen?
'Nou voor nieuwelingen en jonge jongens zeker, want die komen er net bij. Je bent een week lang op elkaar aangewezen. Zij kunnen dan wennen.'
Hoe kijk je, wat jezelf betreft, terug op de eerste seizoenshelft?
'Ik heb goede en minder goede wedstrijden gespeeld. De mindere fase had wel een oorzaak in de privésfeer. Mijn vader heeft een tijdje met zijn gezondheid getobd. Dat was ernstig. Dat zijn toch dingen die door je hoofd spelen. Je speelt op je best als je je privé ook lekker voelt. Als je je zorgen maakt, is dat wel eens lastiger.'
Hoe gaat het nu met hem?
'Hij heeft net een operatie van achttien uur achter de rug en is nu weer opgeknapt. Het gaat de goede kant op. Ik voel me nu ook prima, heb plezier, van mij mag het echte werk beginnen, volgende week met die wedstrijden tegen AZ.'
Dat zeker, geen twijfel over mogelijk. Alleen wil ik wel met 100+ doelpunten en met 12 punten voorsprong kampioen worden.quote:
Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden ?
Te lui om het zelf uit te vogelen.
Eredivisie-Live volgens mij. http://www.rojadirecta.me/quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden ?
Te lui om het zelf uit te vogelen.
Hoelang mag de Boer nog hiermee doorgaan ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:59 schreef Dven het volgende:
Ajax is zo slecht dat het bijna lachwekkend wordt
Slechte reclame dit![]()
Licht aan de lengte van de blessuretijd HAHAHAHA.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hoelang mag de Boer nog hiermee doorgaan ?
De Boer is het probleem niet. Het elftal is gewoon slecht. Hier kan de beste coach op aarde zelfs niets meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
okequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
De Boer is het probleem niet. Het elftal is gewoon slecht. Hier kan de beste coach op aarde zelfs niets mee
*zucht*quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die is mss nog slechter dan de selectie van het seizoen 1999-2000quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*zucht*
Het ligt niet aan de Boer. Meer aan de spelers materiaal.
Tot... Ajax kampioen is?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zeker, geen twijfel over mogelijk. Alleen wil ik wel met 100+ doelpunten en met 12 punten voorsprong kampioen worden.
Vorig jaar is de Beste Coach op aarde met ongeveer dit team kampioen geworden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
De Boer is het probleem niet. Het elftal is gewoon slecht. Hier kan de beste coach op aarde zelfs niets mee
Hoi.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Vorig jaar is de Beste Coach op aarde met ongeveer dit team kampioen geworden.
Ik jou ook hoor, lief bipsje van mij. Ik kijk Ajax trouwens stieken een stream, ben ik nu stout?quote:
nee je bent een arme stakkerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor, lief bipsje van mij. Ik kijk Ajax trouwens stieken een stream, ben ik nu stout?
Liefer kakker dan stakker...quote:
Ik hou van stoute vrouwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor, lief bipsje van mij. Ik kijk Ajax trouwens stieken een stream, ben ik nu stout?
*zucht*quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank de Boer + Hele technische staf ontslaan aub.
Oppassen hoor, Jojoortje wil geen stream praat in deze topics.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef Gnieperd het volgende:
Ik heb weer een Engelse stream te pakken!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef Gnieperd het volgende:
Ik heb weer een Engelse stream te pakken!![]()
![]()
quote:
Ik link er niet naar, dat doe ik stiekem in de DMquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oppassen hoor, Jojoortje wil geen stream praat in deze topics.
Verlengen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Is dit een toernooi? Penalties zo?
Toernooi? Was gewoon 1 wedstrijd, geen verlenging of iets.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik zat me al te verheugen op de verlenging.![]()
Wat dit de laatste wedstrijd van het toernooi voor Ajax?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het was een losse wedstrijd. Geen toernooi.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Waarom post je dan hier.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ah, okee. Ik hou het allemaal niet bij.
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Omdat ik de wedstrijd keek. En omdat ik kijk heb op Ajax?
dreiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als jullie eens in Alkmaar een puntje gaan pakken.
ditquote:
Winnen we ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, als jullie dan daarna verliezen in Rotterdam vind ik het een goede deal.
ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zodat het weer een ouderwetse strijd wordt tussen Ajax en PSV?
Ja, Ajax wordt met een doelpunt verschil kampioen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zodat het weer een ouderwetse strijd wordt tussen Ajax en PSV?
En 6 punten toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Ajax wordt met een doelpunt verschil kampioen.
Net als PSV toen deedquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Ajax wordt met een doelpunt verschil kampioen.
2007, 'volgens mij'.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren? Was dat ergens in 1950 of zo?
TR gemacht.quote:
Oh... die dag waar Vitesse zich overduidelijk had laten omkopen.quote:
Juist, diequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... die dag waar Vitesse zich overduidelijk had laten omkopen.
Niet te vertrouwen die jongen, zit ik als voorbeeld user ook ineens met 2 notes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Troll, niemand heeft een TR gedaan.
ik ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die jongen, zit ik als voorbeeld user ook ineens met 2 notes.
Ohja, die was er ook nogquote:Op zondag 15 januari 2012 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Om deze zinderende discussie te doorbreken tijd voor een random feitje... TomᨠGalásek is vandaag jarig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat een hernia worden zo![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef vincerusso het volgende:
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat een hernia worden zo
AFCA
Qui audet adipiscitur
Als het gaat uitstralen naar een been dan weet je al dat je hem de rest van wedstrijden kwijt bentquote:
Nee, maar die was ik al vergetenquote:
Ja, maar.... het proces is pas begonnen.....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:46 schreef Creeg het volgende:
Het was weer is om te janken vanavond ..
Sonck mag vergeten worden, behalve om zijn salto's na goals. Hatem is een held. Mitea ook als die niet geblesseerd was. Galasek was jarenlang mijn favo spelerquote:Op zondag 15 januari 2012 00:21 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nee, maar die was ik al vergetenNet als Sonck en Trabelsi. Schieten me net te binnen, en ohja Mitea haha.
Het is best jammer dat de selectie in de breedte heel zwak isquote:Op zondag 15 januari 2012 00:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, maar.... het proces is pas begonnen.....Het is idd om te janken. Andere spelers opstellen moet nu echt hoor. Dit kan zo niet langer.
die gaat eerst even cashen bij PSG om daarna terug te gaan naar zijn landquote:Op zondag 15 januari 2012 00:22 schreef Creeg het volgende:
Maxwell mag van mij trouwens wel terugkeren
Ja, Seedorf waarschijnlijk ook las ik laatstquote:Op zondag 15 januari 2012 00:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die gaat eerst even cashen bij PSG om daarna terug te gaan naar zijn land
Zeker weten. Kan me wel herinneren dat ik blij wat met Sonck met zijn 30+ doelpunten per seizoen in de Belgische competitiequote:Op zondag 15 januari 2012 00:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Sonck mag vergeten worden, behalve om zijn salto's na goals. Hatem is een held. Mitea ook als die niet geblesseerd was. Galasek was jarenlang mijn favo speler
Beste blijft Gronkjear
Sonck past alleen in 4-4-2 en niet aan de buitenkant of diep in de spitsquote:Op zondag 15 januari 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker weten. Kan me wel herinneren dat ik blij wat met Sonck met zijn 30+ doelpunten per seizoen in de Belgische competitie
Precies, verhoeven erin, ooijer, aissati en ebecilio.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, maar.... het proces is pas begonnen.....Het is idd om te janken. Andere spelers opstellen moet nu echt hoor. Dit kan zo niet langer.
Is al zijn hele carriere bekend dat zijn hele rug naar de tyfus is hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
Fucking medische staf, fucking technische staf, fucking Ajax. FUck alles.
Aissati bedoel je wellicht. Tsja, Serero er bv. in? Deze voetbalparel ademt voetbal.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies, verhoeven erin, ooijer, assaidi en ebecilio.
Dat ben ik met je eens, alleen Serero en Ozbiliz vaker en langer laten spelen ipv Janssen zou toch niet slecht zijn? Een verbetering mijns inziens.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Het is best jammer dat de selectie in de breedte heel zwak is
Aissati bestaat niet volgens mn auto-correct, maakte er Assaidi vanquote:Op zondag 15 januari 2012 00:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Aissati bedoel je wellicht. Tsja, Serero er bv. in? Deze voetbalparel ademt voetbal.
Feit blijft dat er nu of in de zomer een kwaliteitsinjectie moet komen in de vorm van een centrale verdediger , linksback, rechtsback, een verdedigende middenvelder , een linksbuiten en een fatsoenlijk alternatief voor die IJslander. Ook moet de complete medische staf vervangen wordenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, alleen Serero en Ozbiliz vaker en langer laten spelen ipv Janssen zou toch niet slecht zijn? Een verbetering mijns inziens.
technische staf en bestuur ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Feit blijft dat er nu of in de zomer een kwaliteitsinjectie moet komen in de vorm van een centrale verdediger , linksback, rechtsback, een verdedigende middenvelder , een linksbuiten en een fatsoenlijk alternatief voor die IJslander. Ook moet de complete medische staf vervangen worden
Ah op die manier.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aissati bestaat niet volgens mn auto-correct, maakte er Assaidi van
Serero zal Ajax niet redden. Nog niet.
je weet best dat de breedte beroerd is en er veel te veel blessures zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
technische staf en bestuur ook.
Ohja, er is geen bestuur.
Hij meent het.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je weet best dat de breedte beroerd is en er veel te veel blessures zijn.
Met een beetje kracht vliegen Anita, Eriksen en Serero weg; dus laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Ik zeg ook niet dat Serero Ajax gaat redden, dat gaat Cruijff al doen. Maar wel dat hij zo'n speler is die weet wat er gevraagd wordt en vooruit denkt en daarnaar gaat handelen.
Verandering na een half jaar prut te moeten aanzien op het middenveld ( uitgezonderd Eriksen ) kan iig niet minder slecht uitpakken.
Waarom vergelijken. Ik wil gewoon spelers die Ajax-voetbal kunnen spelen.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met een beetje kracht vliegen Anita, Eriksen en Serero weg; dus laten we dat maar niet doen.
Het zijn geen Xavi en Iniesta die fysiek kunnen ontwijken.
Denswil komt eraan, gaat van de A1 naar 1e komende zomer en speelt al sinds de F1 bij Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Chivu, Maxwell. Het scouten van goede verdedigers ging Ajax een jaar of 10 geleden best aardig af.
Ik vroeg me trouwens af: is Frank de Boer de laatste echt goede verdediger die Ajax heeft opgeleid? Vertonghen is goed, maar die is toch ook op een bepaald moment ook uit België gehaald?
Milan Berck Beelenkamp vond ik altijd wel goed , net als Arno Splinter .quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Chivu, Maxwell. Het scouten van goede verdedigers ging Ajax een jaar of 10 geleden best aardig af.
Ik vroeg me trouwens af: is Frank de Boer de laatste echt goede verdediger die Ajax heeft opgeleid? Vertonghen is goed, maar die toch op een bepaald moment ook uit België gehaald?
Grootse verwachtingen heb ik van Denswil. Die jongen kan zo ontzettend goed voetballen. Past perfect bij Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denswil komt eraan, gaat van de A1 naar 1e komende zomer en speelt al sinds de F1 bij Ajax.
Ajax en scoutenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:40 schreef Creeg het volgende:
Ik hoop dat Ajax is een keer in Brazilië gaat scouten. Voor je het weet heb je net dat ene toptalentje voor een kleine prijs binnen en verkoop je die een aantal jaren later weer voor veel miljoenen
Heb hem ook vaak ten onder zien gaan door z'n fysiek.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Waarom vergelijken. Ik wil gewoon spelers die Ajax-voetbal kunnen spelen.
En als er van de Ajax-selectie iemand is die die duels met zijn snelle korte bewegingen kan ontwijken is het Serero wel.
Vanavond was hij ook weer lekker bezig deze Zuid-Afrikaan. Héérlijk. Altijd naar voren voetballen.
Die moest meteen de tribune opzoeken in Gentquote:Op zondag 15 januari 2012 00:42 schreef Creeg het volgende:
Wel jammer dat ze Boere verkocht hebben. Kon nog wel is een leuke speler worden
Juist doordat hij zoveel gogme bezit en zo makkelijk voetbalt, moeten tegenstanders juist achteruit. Van eigen kwaliteit uitgaan. Ik persoonlijk heb dat het liefst.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb hem ook vaak ten onder zien gaan door z'n fysiek.
Als Eriksen vermoeid / geblesseerd is mag hij er van mij in, als aanvallende mid. Als controlerende heb je niks aan hem.
Het liefst heb je ook een spits als verdediger, ofniet?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:44 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Juist doordat hij zoveel gogme bezit en zo makkelijk voetbalt, moeten tegenstanders juist achteruit. Van eigen kwaliteit uitgaan. Ik persoonlijk heb dat het liefst.
Hij is geen Xavi . je kan wel leuk willen tikken maar tegen tegenstanders zoals Utrecht ga je al heel snel ten onder. Het Ajax van 1995 had een aantal fysiek sterke spelersquote:Op zondag 15 januari 2012 00:44 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Juist doordat hij zoveel gogme bezit en zo makkelijk voetbalt, moeten tegenstanders juist achteruit. Van eigen kwaliteit uitgaan. Ik persoonlijk heb dat het liefst.
Met Bulykin als verdediger kop je misschien wel meer ballen wegquote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het liefst heb je ook een spits als verdediger, ofniet?
Arno Splinter is een held, net als Ron Willems.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Milan Berck Beelenkamp vond ik altijd wel goed , net als Arno Splinter .
Ik hoor elk seizoen Ajacieden namen roepen van jeugdspelers die "the next best thing" moeten worden. Dingen als "Bodul komt eraan, dat wordt echt een hele grote!"quote:Op zondag 15 januari 2012 00:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denswil komt eraan, gaat van de A1 naar 1e komende zomer en speelt al sinds de F1 bij Ajax.
Dat is waar. Maar een verbetering zal het zijn. ( Serero ipv Janssen ) Wie gogme bezit en dat ook laat zien door de meeste basis-elementen van het voetbal ( bewegen, aanbieden, doorbewegen, om maar wat te noemen ) is de tegenstander vaak te slim af.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hij is geen Xavi . je kan wel leuk willen tikken maar tegen tegenstanders zoals Utrecht ga je al heel snel ten onder. Het Ajax van 1995 had een aantal fysiek sterke spelers
Buly en Siggy, en dan Jan en toby aanvallende duoquote:Op zondag 15 januari 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Bulykin als verdediger kop je misschien wel meer ballen weg
Jaap bij Lazioquote:
Hahaha ja inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2012 01:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Jaap bij Lazio![]()
ps: ajax alweer verloren in 2012
1-0 Almere Cityquote:Op zondag 15 januari 2012 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaadDie Joden zijn zelfs te gierig om het publiek een overwinning te gunnen in een vriendschappelijk duel hahaha.
???????? er is gewoon een bestuur hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
technische staf en bestuur ook.
Ohja, er is geen bestuur.
Was een goede speler bij PSVquote:
Ajax mag van mij alle oefenwedstrijden in 2012 verliezen die toch nergens om gaan, als ze de rest maar wel winnenquote:
Ik snap het. Maar als je tegen hem praat moet je zo negatief mogelijk doen. (dus doen alsof er bij Ajax niks goed gaat).quote:Op zondag 15 januari 2012 01:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
???????? er is gewoon een bestuur hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Gnieperd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doe je dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Kippenvelmomentjesquote:
Heb ik nietquote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
KippenvelmomentjesHebben jullie dat niet?
En om wat positiefs te posten in een Ajax topic. Wat lang niet meer is gebeurd door de soap rond het bestuur, de CL uitschakeling, de slechte wedstrijden, de miskopen, de blessures en de slechte loting in de EL
Slechte miskopen? afgelopen jaar?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
KippenvelmomentjesHebben jullie dat niet?
En om wat positiefs te posten in een Ajax topic. Wat lang niet meer is gebeurd door de soap rond het bestuur, de CL uitschakeling, de slechte wedstrijden, de miskopen, de blessures en de slechte loting in de EL
pakkie, lessie, gijpie?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:11 schreef J2T het volgende:
Oh en natuurlijk United kloppie geven. Maar das logisch.
Waarom betrek je mij er nou weer bij dan? Ik ben al oud genoeg (13), heb geen begeleiding nodig.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik wacht nog steeds op een antwoord of je mij en ajacied4lf wilt begeleiden.
Ik had van mijn club toestemming om erheen te gaan met de kindjes die ik training geef, maar toen kwamen ze erachter dat je er 18 voor moest zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 13:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik wacht nog steeds op een antwoord of je mij en ajacied4lf wilt begeleiden.
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:23 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik had van mijn club toestemming om erheen te gaan met de kindjes die ik training geef, maar toen kwamen ze erachter dat je er 18 voor moest zijn
Kaartjes kan je niet meer krijgen, en volgens mij ben jij geen basisschool of sportverenigingquote:Op zondag 15 januari 2012 13:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik kan wel mee. Moet jij wel doen alsof je 12 bent.
Oh helaas. en nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:28 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Kaartjes kan je niet meer krijgen, en volgens mij ben jij geen basisschool of sportvereniging
Dat is het grootste probleem bij Ajax er werd (hoop ik niet meer wordt) meer tegen zichzelf gevoetbald dan tegen de tegenstander, de enige die naar mijn mening echt beter was dan Ajax was PSVquote:
Hier hoop ik dus ook gewoon op. Maar ik ben bang dat PSV de komende maanden afstand gaat nemen van ons, FCT en AZ. Niveau verschil is wel erg groot op dit moment.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:51 schreef Gnieperd het volgende:
Ik hoop stiekem dat PSV weer CL misloopt, want dan krijgen ze heel erg veel problemen en ik houd wel van een beetje leedvermaak
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze kampioen wordenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:57 schreef J2T het volgende:
[..]
Hier hoop ik dus ook gewoon op. Maar ik ben bang dat PSV de komende maanden afstand gaat nemen van ons, FCT en AZ. Niveau verschil is wel erg groot op dit moment.
Achja, gewoon even een tussenjaartje, hopen dat we nog 2e kunnen eindigen voor voorrondes CL en dan volgend seizoen weer knallen en 34 speelrondes bovenaan staanquote:Op zondag 15 januari 2012 14:00 schreef J2T het volgende:
Het zou ook een schande zijn als PSV met het materiaal wat ze nu hebben geen kampioen zouden worden.
Ik vind het nog knap dat we nog meedoen om de titel na zo'n rampzalige eerste helft van het seizoen. JC v Van Gaal/RVC, drie kwart van de basis dat kapot in de ziekenboeg ligt, Vermeer met zijn circusacts en ga zo maar door.
Tweede helft van het seizoen missen we ons enige echte spits. Boerrigter blijft maar verder kloten met zijn rugblessure. Zie het eigenlijk best somber in voor ons.
Het zou natuurlijk mooi zijn als we weer eens weten te stunten als vorig jaar, maar zoveel geluk krijg je niet elk jaar.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:02 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Achja, gewoon even een tussenjaartje, hopen dat we nog 2e kunnen eindigen voor voorrondes CL en dan volgend seizoen weer knallen en 34 speelrondes bovenaan staan
Als we nu gewoon alles winnen worden we ook nog wel kampioenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:05 schreef J2T het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk mooi zijn als we weer eens weten te stunten als vorig jaar, maar zoveel geluk krijg je niet elk jaar.
Dat zegt toch meer over het niveau van de competitie dan dat het knap is vind ik, dat is ook mijn enige hoop, PSV is uiteraard favoriet voor de titel maar is ook wisselvallig gebleken, het is na de winterstop meteen erop of eronder AZ en Feijenoord moeten gewoon gewonnen worden, zoja dan ga ik het nog positief inzien voor de rest van het seizoenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:00 schreef J2T het volgende:
Het zou ook een schande zijn als PSV met het materiaal wat ze nu hebben geen kampioen zouden worden.
Ik vind het nog knap dat we nog meedoen om de titel na zo'n rampzalige eerste helft van het seizoen. JC v Van Gaal/RVC, drie kwart van de basis dat kapot in de ziekenboeg ligt, Vermeer met zijn circusacts en ga zo maar door.
Tweede helft van het seizoen missen we ons enige echte spits. Boerrigter blijft maar verder kloten met zijn rugblessure, Theo die bij lange na het niveau van vorig jaar niet haalt. Zie het eigenlijk best somber in voor ons.
Nederland doet het de laatste 2 jaar over de breedte beter in Europa dan 10+ jaar ervoor op een uitschieter van een enkele club na. Dus we hebben nu een spannende competitie + betere Europese resultaten. Ik snap het probleem nooit zo eigenlijk, de Eredivisiequote:Op zondag 15 januari 2012 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt toch meer over het niveau van de competitie dan dat het knap is vind ik, dat is ook mijn enige hoop, PSV is uiteraard favoriet voor de titel maar is ook wisselvallig gebleken, het is na de winterstop meteen erop of eronder AZ en Feijenoord moeten gewoon gewonnen worden, zoja dan ga ik het nog positief inzien voor de rest van het seizoen
Meteen op het vliegtuig zetten!quote:Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Naar verluidt heeft Fiorentina een bod van 4 miljoen op El Hamdaoui uitgebracht.
Het moet niet gekker worden.4 miljoen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Naar verluidt heeft Fiorentina een bod van 4 miljoen op El Hamdaoui uitgebracht.
Het moet niet gekker worden.4 miljoen.
De Eredivisie is geweldigquote:Op zondag 15 januari 2012 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederland doet het de laatste 2 jaar over de breedte beter in Europa dan 10+ jaar ervoor op een uitschieter van een enkele club na. Dus we hebben nu een spannende competitie + betere Europese resultaten. Ik snap het probleem nooit zo eigenlijk, de Eredivisie![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Gnieperd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kippenvel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Kan ook best aan mij liggen maar laten we zeggen dat de kampioen van Nederland nu niet eens meer bij de subtop van Europa hoort en midden jaren 90 de beste van de wereld was.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederland doet het de laatste 2 jaar over de breedte beter in Europa dan 10+ jaar ervoor op een uitschieter van een enkele club na. Dus we hebben nu een spannende competitie + betere Europese resultaten. Ik snap het probleem nooit zo eigenlijk, de Eredivisie![]()
![]()
![]()
Dat zou wel wat helpen inderdaad maar dan nog is het verschil met de grotere landen niet meer in te halen door het enorme verschil in tv inkomsten en oneerlijke verdeling CL potquote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef Gnieperd het volgende:
Financial Fairplay moet zo snel mogelijk ingevoerd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSV kan nog alleen maar sterker worden. Begin van het seizoen dachten we wel ja PSV niet zo goed als het lijkt. Maar het wordt steeds sterker de laatste tijd. Daarbij komt nog een kilometervreter met hutchinson bij de club daar rondhuppelen na zn blessure.
Ajax heeft al genoeg dramatische momenten gehad. Baggere seizoenshelft met als dieptepunt uit bij Utrecht.
En dat bestuurszooi maakt het al helemaal compleet.
Daarnaast ook nog wat punten ontnomen door de KNVB.
Ok.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel even een tip aan Frank.
Haal de nonchalance bij Janneke er eens uit. Erger ik me keer op keer kapot aan.
Je bedoelt Vertonghen? Zo ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Haal de nonchalance bij Janneke er eens uit. Erger ik me keer op keer kapot aan.
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom krijgen zij er minder tegen dan ons dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een angst voor PSVDe verdediging kan er helemaal geen fuck van. Manolev, Pieters, Bouma
![]()
Als het Ajax lukt om 90% van hun kracht te halen, dan zie ik het nog wel goedkomen. Tuurlijk moet het deze keer wel een beetje meezitten (tegen Twente)
Zit wat in. Maar wij hebben ook een nonchalante verdediging die ook eens een corrigerende tik moet krijgenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een angst voor PSVDe verdediging kan er helemaal geen fuck van. Manolev, Pieters, Bouma
![]()
Lukt ze toch niet. Hebben we toch gezien. Ze zijn veel en veelste nonchalant. Denken wel dat het gaat gebeuren. Zijn slap met een wedstrijd vroegtijdig beslissen.quote:Als het Ajax lukt om 90% van hun kracht te halen, dan zie ik het nog wel goedkomen. Tuurlijk moet het deze keer wel een beetje meezitten (tegen Twente)
Omdat Ajax gefaald heeft in de eerst seizoenshelft, net als altijd. 6-4 tegen Utrechtquote:Op zondag 15 januari 2012 16:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom krijgen zij er minder tegen dan ons dan?
Dachten we dat vorig seizoen ook niet? Je kent de kracht van Rutten.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar wij hebben ook een nonchalante verdediging die ook eens een corrigerende tik moet krijgen
[..]
Lukt ze toch niet. Hebben we toch gezien. Ze zijn veel en veelste nonchalant. Denken wel dat het gaat gebeuren. Zijn slap met een wedstrijd vroegtijdig beslissen.
Gelukkig wel de laatste 4 wedstrijden of 3 of wat een goede reeks neergezet maar dat mag ook wel tegen zwakke ploegjes.
Maar toen hadden we de eerste seizoenshelft...quote:Op zondag 15 januari 2012 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dachten we dat vorig seizoen ook niet?
Nee. Toen had PSV, Rutten. en dat hebben ze nog steeds.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar toen hadden we de eerste seizoenshelft...
MARTIN JOL![]()
![]()
Maar toen stond PSV wel 9 puntjes voor hé.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Toen had PSV, Rutten. en dat hebben ze nog steeds.
Dus?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar toen stond PSV wel 9 puntjes voor hé.
die laatste 2 gaan we dit seizoen niet meer zienquote:Op zondag 15 januari 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Suarez is al een jaar vertrokken.
Nu hebben we bazen als Eriksen, Siggy en Boerrigter
Met dank aan de vrienden van Frank. Oftewel Wormhoudt en co..quote:Op zondag 15 januari 2012 16:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die laatste 2 gaan we dit seizoen niet meer zien
Wat praat jij mensen toch altijd geweldig na.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dank aan de vrienden van Frank. Oftewel Wormhoudt en co..
Vincerusso heeft wel gelijk. Abnormaal veel blessures aan de hamstrings. Was dat vorig jaar wel dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat praat jij mensen toch altijd geweldig na.
Ozbiliz kan je ook de kans geven, of Lukoki.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef J2T het volgende:
Maandag dus de scan voor Boerrigter, maar als ik zo die verhalen lees ziet het er niet hoopvol uit voor Derk.
Benieuwd hoe Frankie de voorhoede dan gaat invullen.
Lodeiro-Siem-Sulej? Ik ga ervan uit dat het voor Ebecilio gewoon over en uit is en dat hij tegen de wat mindere clubs misschien een paar minuten mag maken.
Weet jij waarom dat bij Barca ook vaak het geval is?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vincerusso heeft wel gelijk. Abnormaal veel blessures aan de hamstrings. Was dat vorig jaar wel dan?
Ook niet onaardig idd. Zolang Ebe maar niet speelt vind ik het best.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ozbiliz kan je ook de kans geven, of Lukoki.
Als tweede scenario bv:
Sulej - Siem - Jody
Zeg het eens.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet jij waarom dat bij Barca ook vaak het geval is?
Ebe mag voor mijn part verhuurd worden aan een degradatiekandidaat van de Juup of een topklasser.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:16 schreef J2T het volgende:
[..]
Ook niet onaardig idd. Zolang Ebe maar niet speelt vind ik het best.
quote:
Tikkietakka. En wat is het verband met de hamstrings dan?qquote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Zoek het verschil tussen het voetbal onder Jol en het voetbal onder Frank. Vergelijk dan ook even het spel van Ajax (wat ze proberen) en het spel van Barca.
Voetbal onder Frank vergt veel meer kracht en energie, en daar zijn de spiertjes van onze helden niet aan gewend. Dat betekent niet dat we ander soort voetbal moeten gaan spelen, maar dat we geduld moeten hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tikkietakka. En wat is het verband met de hamstrings dan?q
Ahaquote:Op zondag 15 januari 2012 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voetbal onder Frank vergt veel meer kracht en energie, en daar zijn de spiertjes van onze helden niet aan gewend. Dat betekent niet dat we ander soort voetbal moeten gaan spelen, maar dat we geduld moeten hebben.
Laatst nog werd er een filmpje gepost op Ajax TV van een krachttrainingssessie van de Ajacieden. Overhead squats met een plastic buisje van amper een kg, verkeerd uitgevoerd. Leg presses met de tenen, Kettlebell swings die foutief en te traag werden uitgevoerd.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voetbal onder Frank vergt veel meer kracht en energie, en daar zijn de spiertjes van onze helden niet aan gewend. Dat betekent niet dat we ander soort voetbal moeten gaan spelen, maar dat we geduld moeten hebben.
Ben jij actief op ajax.netwerk?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Laatst nog werd er een filmpje gepost op Ajax TV van een krachttrainingssessie van de Ajacieden. Overhead squats met een plastic buisje van amper een kg, verkeerd uitgevoerd. Leg presses met de tenen, Kettlebell swings die foutief en te traag werden uitgevoerd.
Ik kom daar niet op nee. Geen account. Soms zie ik een berichtje langskomen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik ben een lid daar ja. maar jij komt er dus op anders wist je dat niet
ah zoquote:Op zondag 15 januari 2012 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kom daar niet op nee. Geen account. Soms zie ik een berichtje langskomen.
FoppedeHaan en nee het is het niet waard voor mensen die alles goed pratenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maaruh wat is je nickname dan? en is het het waard een accounts te maken?
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax netwerk heeft wel een leuk topic
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3601-85.php
Altijd leuk om de fantasie van sommigen te elzen
Ik vind het hier al diep triest om te lezen soms, die fantasie daar is echtquote:Op zondag 15 januari 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax netwerk heeft wel een leuk topic
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3601-85.php
Altijd leuk om de fantasie van sommigen te elzen
Is toch lachen man.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind het hier al diep triest om te lezen soms, die fantasie daar is echt
Leuk om je posts te lezen. Is toch wel anders dan je posts hiero.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
FoppedeHaan en nee het is het niet waard voor mensen die alles goed praten
Kracht van Fok is altijd elkaarquote:Op zondag 15 januari 2012 16:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk om je posts te lezen. Is toch wel anders dan je posts hiero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |