SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:AFCA
Qui audet adipiscitur
Jij bent een ware grapjesherkenner.quote:
Gewoon of slowchat wel zo handig is in een Ajaxtopic op Fok. Mijn mening is dat het niet zo handig is, want zo creëer je juist een kliekje en voor het laatste Ajaxnieuws moet je pagina's of topics terug kijken.quote:
zo gezellig is het daar ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja als serieuze reactie dan...
Natuurlijk gaat deze slowchat met het 'hihi ik ben 12 laten we daten' wel wat ver, maar een offtopic gesprek moet hier op zijn tijd wel kunnen in de winterstop. Zeker omdat de mensen in het slowchat topic absoluut niet op ons zitten te wachten wat ik al eerder aankaartte.
Het laatste Ajax nieuws wordt hier toch ook gepost, alleen het is een keer rustig dus wat moet je dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon of slowchat wel zo handig is in een Ajaxtopic op Fok. Mijn mening is dat het niet zo handig is, want zo creëer je juist een kliekje en voor het laatste Ajaxnieuws moet je pagina's of topics terug kijken.
Dus ik vraag even hun mening
Er is geen Ajax-nieuwsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon of slowchat wel zo handig is in een Ajaxtopic op Fok. Mijn mening is dat het niet zo handig is, want zo creëer je juist een kliekje en voor het laatste Ajaxnieuws moet je pagina's of topics terug kijken.
Dus ik vraag even hun mening
Ja ik snap jullie wel, daarom haal ik ook niks weg. Er is niks mis met even vrede in het Ajaxtopicquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het laatste Ajax nieuws wordt hier toch ook gepost, alleen het is een keer rustig dus wat moet je dan?
Topic maar laten zakken?
Stilte voor de storm... Zodra we AZ 2 keer in één week afmaken komen ze hier wel weer klagen dat het oneerlijk is dit en datquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik snap jullie wel, daarom haal ik ook niks weg. Er is niks mis met even vrede in het Ajaxtopic
AZ supporters die klagenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Stilte voor de storm... Zodra we AZ 2 keer in één week afmaken komen ze hier wel weer klagen dat het oneerlijk is dit en dat
wij zijn onder de 12quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VOlgende week donderdag samen naar Ajax - AZ dan maar?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AZ supporters die klagen![]()
Ze stappen gewoon weer over naar Ajax.
Op www.ajax-nieuws.nl staat meerquote:
Dekbed en pyama ligt gewoon onder hun bed iddquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AZ supporters die klagen![]()
Ze stappen gewoon weer over naar Ajax.
Nee ff serieus, we zijn beiden ouder, maar ik kom er nog steeds in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wij zijn onder de 12
wij mogen
oh echtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee ff serieus, we zijn beiden ouder, maar ik kom er nog steeds in.
je bent gemeenquote:
en doorsturen naar mijquote:
Zou de hele transferperiode slagen ..quote:Ajax en Fiorentina praten met elkaar over een transfer van Mounir El Hamdaoui. Dit meldt Ajax’ technisch directeur Danny Blind aan Ajax1.nl. Volgens de beleidsbepaler deed de club uit Florence navraag en hebben de Amsterdammers vervolgens de vraagprijs genoemd. Het is nu wachten op een reactie uit Italië.
Zou mijn hele seizoen meteen makenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou de hele transferperiode slagen ..
Dat nog net niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou mijn hele seizoen meteen maken
Zal ook wel ongeveer 2 miljoen worden denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Blind moet hem gwn weg doen voor 2 mil ofzo man. Anders betaal je nog 2 jaar 1.5 mil salaris, is nog duurder ook ffs.
Al laten ze hem gratis gaan, gewoon opbokken met die gastquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Blind moet hem gwn weg doen voor 2 mil ofzo man. Anders betaal je nog 2 jaar 1.5 mil salaris, is nog duurder ook ffs.
Pas maar op, voor je het weet jat hij je fiets..quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al laten ze hem gratis gaan, gewoon opbokken met die gast
Ik wil hem desnoods wel brengen met de fiets naar Florence
quote:SAO PAOLO - Ajax-aanvaller Miralem Sulejmani was in vorm in de eerste seizoenshelft en is erg blij met zijn spel. "Met mijn doelpunten ben ik belangrijk geweest voor het team. De eerste seizoenshelft was mijn beste periode tot nu toe bij Ajax.”
"Mijn wens is om opnieuw kampioen te worden met Ajax. Als ik dan zelf ook nog eens goed speel, is dat natuurlijk mooi meegenomen. Maar uiteindelijk gaat het om het team en dus om het kampioenschap", zegt Sulejmani op de website van de Amsterdammers.
Sulejmani is van mening dat Ajax gegroeid is en weet hoe belangrijk de wedstrijden tegen AZ zullen zijn. "Ik denk ik dat we niet meer dezelfde fouten zullen maken als tijdens de eerste seizoenshelft. In de eerste twee wedstrijden tegen AZ kunnen we dat gelijk bewijzen."
koop ik er 1 terug van een familie lid van hemquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet jat hij je fiets..
Of we daar nu blij mee moeten zijn, er moeten voetballers opgeleid worden, geen commando'squote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Stormbaan op het sportpark de toekomst krijgt ook aardig vorm
Wat?quote:Verbeek over bekerduel: "Ajax komt goed weg"
Gepubliceerd op vrijdag 13 januari 2012 om 08:32
Gertjan Verbeek is van mening dat Ajax blij mag zijn met de beslissing van de KNVB om de bekerwedstrijd tegen AZ in zijn geheel over te spelen. In Amsterdam had men liever gezien dat het gestaakte duel bij de tussenstand van 1-0 uitgespeeld zou worden, maar volgens Verbeek is Ajax er zo nog genadig vanaf gekomen.
De bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ werd half december gestaakt nadat een supporter het veld op liep en AZ-doelman Esteban aanviel. Het duel wordt nu volgende week, in een met kinderen gevulde Amsterdam ArenA, overgespeeld. "Ajax mag de handen dichtknijpen met dit besluit, want internationaal was de wedstrijd voor hen gewoon als verloren beschouwd", meent Verbeek in De Telegraaf. De coach van AZ heeft zich gestoord aan uitlatingen van jurist Keje Molenaar, die meende dat Ajax benadeeld zou zijn. "Keje Molenaar heeft laten zien dat hij een slecht jurist is, omdat hij in deze kwestie niet denkt als jurist, maar als een Ajacied", stelt hij.
Het duel in de ArenA begint donderdag om 14.30 uur. Drie dagen later staat in Alkmaar het competitieduel tussen beide Noord-Hollandse clubs op de rol.
Verbeek is ook pauper.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Wat?![]()
Volgens mij was Ajax toch echt de club van wie een doelpunt is afgepakt
Ja die gast spoort niet. Maar dat was al eerder duidelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Wat?![]()
Hij heeft wel gelijk dat Ajax goed weg komt alleen vergeet daarbij te melden dat dat ook voor AZ geldtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Wat?![]()
Verbeek.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Wat?![]()
Deze post maakt mijn dagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Allememachies dat wordt dwergwerpen uit mijn te begeleiden groep richting Verbeek.
twitter:AjaxFSideNL twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 16:34:21'Kaartverkoop' Ajax - AZ definitief gestopt, 20.000 toeschouwers aanwezig #ajax - http://t.co/aHEZRW5m reageer retweet
http://www.afcasupporters(...)tuursraad-open-kaartquote:Bestuursraad: open kaart!
vrijdag, 13 januari 2012 15:08
De bestuursraad is inmiddels alweer een maandje geïnstalleerd. Er moeten nog twee plaatsen worden ingevuld, waarvan één plek is bestemd voor iemand met een juridische achtergrond en de andere plek voor een kandidaat die een breed draagvlak heeft onder de supporters. Tot op heden lijken de vijf huidige leden van de bestuursraad echter geen haast te maken met de invulling van deze twee posities. Zodoende is het veranderingsproces in de vereniging nog steeds niet voltooid en lijken we weer een nieuwe bestuurlijke periode van onzekerheid tegemoet te gaan.
Hoewel het uitstellen van deze benoemingen al enige irritatie opwekt, is er een andere kwestie die eigenlijk veel meer kwaad bloed zet bij Ajacieden. Sinds de installering van de bestuursraad heeft men zich nog niet openlijk uitgesproken voor Johan Cruijff en zijn visie. Met name Hennie Henrichs, de nieuwe voorzitter, blijft zich maar in allerlei bochten wringen om niet zijn onvoorwaardelijke steun uit te hoeven spreken aan Johan. De tijd raakt op, de maat is vol. Er zijn simpelweg te veel verschillende signalen om te kunnen concluderen dat Henrichs volledig achter Johan en zijn visie staat. Het rookgordijn dat nu wordt opgetrokken door Henrichs werkt in ieder geval zwaar frustrerend voor iedereen die Ajax een warm hart toedraagt.
Dus vanaf nu graag geen achterbakse spelletjes meer, geen achterkamertjespolitiek, geen old-boys netwerk; wij willen Ajax dat aan de hand van Cruijff weer terugkeert aan de top van Europa. Het lijkt ons een kleine moeite voor de bestuursraad om deze stelling via de beschikbare kanalen te bevestigen.
Wij wachten met spanning, maar ons geduld heeft zijn grenzen na ruim een jaar weleens bereikt...
Ze bieden maar 30 miljoen, geen 40.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:11 schreef Gnieperd het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat er heel veel geruchten over Eriksen de ronde zouden gaan maar dat valt vooralsnog mee
Eriksen wil niet weg dus laat ze maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:11 schreef Gnieperd het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat er heel veel geruchten over Eriksen de ronde zouden gaan maar dat valt vooralsnog mee
De vaste basis speelt dus niet.quote:Laatste training op Braziliaanse bodem
Ajax heeft vrijdag afscheid genomen van het trainingscomplex van Palmeiras. Op de zesde dag van het trainingskamp in São Paulo trainde Ajax voor het laatst onder de scherpe Braziliaanse zon. Gregory van der Wiel (lies) trainde apart en zal zaterdag het oefenduel met Palmeiras aan zich voorbij laten gaan. Derk Boerrigter en Lorenzo Ebecilio (allebei rugklachten) werkten in het hotel een individueel programma af.
Ook op de voorlaatste dag stond Ajax opnieuw in de belangstelling van verschillende Braziliaanse media. Van O Estado de São Paulo (grootste krant van de miljoenenstad) tot Band Television, allemaal waren ze uitgelopen om de laatste training van Ajax in Zuid-Amerika vast te leggen.
Voor Ajax stond de afsluitende training vrijdag voor een groot deel in het teken van de oefenwedstrijd tegen Palmeiras. Het duel met de club uit São Paulo vormt een laatste testcase op weg naar de start van de tweede seizoenshelft. ,,We zullen zaterdag met de beoogde basis beginnen. In de rust zal ik waarschijnlijk een paar wissels doorvoeren, maar de meeste jongens wil ik uur laten spelen. En sommigen zullen de hele wedstrijd in actie komen.”
De Boer zal tegen Palmeiras geen beroep doen op Gregory van der Wiel. De rechtsback trainde voor de tweede dag op rij apart van de groep. Ook Derk Boerrigter (rug) zal waarschijnlijk niet in actie komen tegen de club uit de grootste stad van Zuid-Amerika. De wedstrijd tegen de Brazilianen moet de spelers de laatste (wedstrijd)prikkel geven op weg naar de dubbel met AZ (beker en competitie). Wedstrijdritme staat daarbij voorop, want tactisch verwacht De Boer niet al te veel kunnen testen tegen Palmeiras. ,,Hier in Brazilië spelen ze een heel anders systeem dan in Europa. Ze spelen met een soort vierkant op het middenveld en hanteren veel de lange bal. Dat is dus best wel lastig om tegen te spelen. Gelukkig hebben we tijdens dit trainingskamp alles kunnen doen wat we wilden doen, dus wat betreft zijn we wel klaar voor de tweede seizoenshelft.”
quote:'Twee Jamaicanen (13 en 14 jaar) toegevoegd aan jeugdopleiding Ajax'
Kyle Butler (13) en Leon Bailey (14) stromen in bij de jeugdopleiding van Ajax. Dat meldt althans de vader van Kyle en hoofd van de Onder 15 van de Oostenrijkse club USK Leube waar ze nu voor uitkomen. ' Ik ga helemaal uit mijn dak. Van Cassava Piece naar Ajax Amsterdam, I kan nu sterven,' zo gaf hij aan hij uitzinnig hij is met deze stap.
Ajax troefde de afgelopen weken het Duitse Mainz af. "Ajax zal meer kunnen betekenen voor Jamaica. Het systeem van totaalvoetbaal helpt ze om zich sneller te ontwikkelen en de jongens kunnen dit dan overbrengen naar andere spelers in Jamaica. De jongens zullen over twee weken naar Nederland reizen om het complex van Ajax te bekijken en huisvesting te regelen voor als ze zich daar definitief gaan vestigen.'
quote:Ajax B1 bereikt in Qatar halve finale tegen Juventus
Ajax B1 heeft in de strijd om de Alkass U17 Cup in Qatar de halve finale weten te bereiken. In de poulefase begon Ajax met een 1-1 gelijkspel tegen het sterke Vasco da Gama. Omdat de Brazilianen al met 1-4 hadden gewonnen van het lokale Aspire Intl moest Ajax met minimaal vier doelpunten verschil winnen van dezelfde tegenstander. Vanmiddag wist Ajax inderdaad met 4-0 te winnen. Menig tekende na rust voor een zuivere hattrick, het andere doelpunt kwam voor rust op naam van Van den Boomen.
In de halve finale wacht nu zondag een duel tegen Juventus. In de andere halve finale spelt het Japanse Kashima Antlers tegen Paris Saint-Germain.
quote:Ajax zaterdag met beoogde basis zonder Van der Wiel en Boerrigter
Zaterdag speelt Ajax om 20.00 uur Nederlandse tijd tegen Palmeiras. Frank de Boer gaf aan het als laatste testcase te zien voor de hervatting van de tweede seizoenshelft. "We zullen zaterdag met de beoogde basis beginnen. In de rust zal ik waarschijnlijk een paar wissels doorvoeren, maar de meeste jongens wil ik uur laten spelen. En sommigen zullen de hele wedstrijd in actie komen."
De Boer zal tegen Palmeiras geen beroep doen op Gregory van der Wiel. De rechtsback trainde voor de tweede dag op rij apart van de groep vanwege liesklachten. Ook Derk Boerrigter (rug) zal waarschijnlijk niet in actie komen tegen de club uit de grootste stad van Zuid-Amerika.
Goed geschreven stuk wel over die twee Jamaicanen.quote:Van Cassava Piece naar Ajax Amsterdam, I kan nu sterven,' zo gaf hij aan hij uitzinnig hij is met deze stap.
Jep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:22 schreef Mistle het volgende:
Ehm,
Ludo Sanders?
[ afbeelding]afbeelding ]
weet niet of dit al gepost was, maar lijkt me een beetje overbodig..quote:Binnenkort is de Amsterdam ArenA de slimste! Niet alleen van Amsterdam! Maar ook van Nederland! En van Europa!
ROOD-WITTE STOELTJES: DA'S NOG SLIMMER!
Supporters van Ajax bekijken de wedstrijden van hun club binnenkort mogelijk in het 'slimste' stadion van Europa. De Amsterdammers willen daarmee moderne stadions als het Bernabeu aftroeven.
In de toekomst moet het mogelijk zijn om via een speciale applicatie beelden en herhalingen van wedstrijden op te vragen. Hiervoor worden speciale camera's langs het veld geplaatst. Daarnaast kunnen de fans via de app eten en drinken bestellen of een parkeerplaats reserveren. Uiteindelijk is het doel om met de mobiele telefoon een bestelling af te kunnen rekenen.
De Amsterdammers gaan het gehele datanetwerk in het stadion vervangen om alle smartphones goed te kunnen bedienen. Henk de Haan, directeur facilitair bedrijf, is enthousiast: "Ik ben ervan overtuigd dat wie niet aan duurzame innovatie doet, de boot gaat missen. We willen niet alleen een podium voor topvoetballers en artiesten zijn, maar ook op het gebied van innovatie” aldus Van Haan in De Telegraaf.
Die kleine acteert het best .. 1.40quote:
quote:Denswil rond met Ajax: 2015
Ajax heeft met Stefano Denswil (18) een mondeling akkoord bereikt. De linksbenige verdediger tekent komende week een contract tot de zomer van 2015.
„Dit weekeinde worden de afspraken op papier gezet”, bevestigt zijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht. „En dan is het rond.”
Denswil wordt als een groot talent gezien. Komende zomer wordt hij naar het eerste elftal overgeheveld. De speler van Ajax A1 mocht dit seizoen van Frank de Boer al een aantal keren meetrainen. Tot een officieel debuut in de hoofdmacht kwam het nog niet.
quote:Vertonghen: goede aanvoerder
Jan Vertonghen voelt zich thuis in de rol van aanvoerder bij Ajax. "Het bevalt me wel. Ik kan op die manier op het veld mijn verantwoordelijkheid nemen", zei de verdediger van de Amsterdamse club vanuit Brazilië, waar Ajax de afgelopen week een trainingskamp belegde en vanavond nog aantreedt tegen Palmeiras.
"Je bent een soort verlengstuk van de trainer, maar misschien ook wel meer een verlengstuk van de spelers. Ik moet me er nog wel in ontwikkelen. Maar ik denk wel dat ik een goede aanvoerder kan zijn", sloot Vertonghen tegenover Ajax TV af.
quote:Bier taboe bij Ajax
Amstel stelt donderdag tijdens de bekerwedstrijd Ajax - AZ zijn boarding beschikbaar aan een goed doel. "In lijn met ons ’verantwoord alcoholbeleid’ hebben we in samenspraak met de KNVB en Ajax besloten de normale Amstel-boarding niet in te zetten nu de wedstrijd grotendeels door kinderen zal worden bijgewoond”, zegt Maud Meijboom.
"In totaal zal tien minuten aan boardingtijd beschikbaar worden gesteld aan één van de negen goede doelen van de Ajax Foundation", aldus de marketing manager van het biermerk. De bezoekers van Telesport.nl kunnen zaterdag en zondag via het Sportgesprek op onze homepage bepalen welk goed doel in het stadion – en op tv naast de doelen – zal zijn te zien. Zij kunnen kiezen uit de stichtingen ’Doe een wens’, ’Jeugdsportfonds’, ’Mytylschool Amsterdam Zuid-Oost’, ’Only Friends’, ’Vumc Kinderstad’, ’KiKa’, ’Ambulance Wens’, ’Ronald McDonald Vumc Huis’ en ’Weekend Academie’.
quote:'Ajax gelooft heilig in titel'
"Er is niemand die de titel uit zijn hoofd heeft gezet." Dat is de stellige overtuiging van Jan Vertonghen, die met Ajax komend weekeinde vol vertrouwen de draad oppakt in de eredivisie.
"Dat kan ook niet als het gat maar vijf punten is", vervolgde aanvoerder Vertonghen tegenover Ajax TV. De Amsterdammers hebben een achterstand van vijf punten op koploper AZ. De ploeg van Gertjan Verbeek is volgende week zondag de eerste tegenstander in de competitie.
Ajax belegde de afgelopen week een trainingskamp in Brazilië en speelt daar vanavond nog een oefenduel tegen Palmeiras. "We hebben een goede week gehad. De omstandigheden waren prima", sloot de 24-jarige Belg af.
quote:Van der Wiel twijfelt over langere rustperiode
Gregory van der Wiel zal tegen Palmeiras niet in actie komen. Hij wordt gespaard vanwege liesklachten. In het Algemeen Dagblad lat hij weten eigenlijk langer rust nodig te hebben. 'Ik heb al langer last van mijn liezen. Ik wil met het oog op de competitie en ook het EK geen risico nemen. Je kunt zeggen: deze eerste drie wedstrijden, met twee keer AZ en dan Feyenoord, zijn zo belangrijk, dat ik daarna pas rust neem. Maar ja, daarna hebben we de Europa League duels tegen Manchester United weer, dus ik zit in een dilemma.'
quote:Opnieuw incident met spelersbus Ajax in Brazilië
De selectie van Ajax werd vrijdag opnieuw getroffen door een incident met de spelersbus. Op de eerste dag kwam de bus in botsing met een auto. Dit keer moest de bus op de snelweg stoppen vanwege pech, zo meldden Braziliaanse media zojuist. Details daarover ontbreken op moment van schrijven nog. De spelers van Ajax moesten door een andere bus opgehaald worden. Ze waren onderweg voor een trip naar Vila Belmiro en CT Rei Pelé. Dat bezoek gaat definitief niet door, zo werd zojuist medegedeeld aan de de groep die Ajax zou ontvangen.
quote:’Neem een beslissing, we moeten verder’
Frank de Boer is nu ruim een jaar hoofdtrainer van Ajax. In het Braziliaanse Sao Paulo bereidt hij zich met zijn ploeg voor op de tweede helft van het seizoen met als doel: titelprolongatie. In het spelershotel met de toepasselijke naam Renaissance kijkt de oefenmeester van Ajax terug en vooruit. Over de jeugd, Cruijff, Van Gaal, Bergkamp en zichzelf. 'Ik ben een optimistisch mens'.
'We zijn kampioen geworden. We doen mee om de titel, zitten nog in de beker, spelen Europees. Ik weet dat het heel snel over kan zijn, maar doen nog op alle fronten mee. Je hebt je steeds te verantwoorden. Daar word je wel eens moe van', zo reageert Frank de Boer vandaag tegenover het AD.
'Ik heb me vooral met de selectie kunnen bezighouden. Dat lukt me aardig. Invloed op de spelers heeft het gedoe amper gehad. Of Pietje Puk nou voorzitter is van Ajax of een ander, dat maakt hen niets uit. Als ze maar tegen een bal trappen en de centjes krijgen.'
Type Frank de Boer
De Boer heeft altijd gezegd niet te willen kiezen tussen Cruijff en Van Gaal. 'Ik heb het meeste opgestoken van Van Gaal, ook omdat ik onder hem het langste heb getraind. De bezetenheid, de trainingsvormen heb ik van hem. Maar ook van Hiddink, Advocaat en Van Marwijk heb ik veel geleerd. Of ik een type Van Gaal ben? Nee, ik ben een type Frank de Boer. Rechtlijnig, maar ook iemand die openstaat voor andere meningen. Ik kan veranderen, maar hou me wel vast aan de Ajax-filosofie. Verzorgd voetbal, druk zetten, domineren. Dat is ook het succes geweest van de titel.'
Geen Cruijff én Van Gaal
Volgens de oefenmeester is een samenwerking tussen de beide Ajax-iconen geen reële mogelijkheid. 'Ik heb met beiden geen problemen, maar zoals ik er nu tegen aan kijk is dat geen optie. We zijn nu een richting (lijn-Cruijff) opgegaan. Ik vind niet dat we dat overboord moeten gooien. We hebben met ons volle verstand deze keuze gemaakt. Daar heb ik een goed gevoel bij.'
'Maar er leiden meer wegen naar Rome. Een feit is wel dat we de laatste jaren maar één keer landskampioen geworden zijn. Dan is het duidelijk dat we eens een andere kant op zouden moeten. Ik hoop snel, want ik denk wel eens: neem een beslissing. We moeten verder.'
quote:Janssen: De mindere fase had een oorzaak in de privésfeer
Als het aan Theo Janssen had gelegen was een trainingskamp in Spanje ook goed geweest. Of gewoon in Nederland. 'Maar ik snap dat het voor nieuwelingen of jonge gasten goed is om een week lang op elkaar aangewezen te zijn', zegt Janssen aan de vooravond van de oefenwedstrijd tegen Palmeiras in het AD.
Hoe bevalt Brazilië?
Theo Janssen: 'Het maakt eigenlijk niet uit waar je zit of hoe lang je vliegt. Het is hier niet anders dan in Spanje of Turkije. Wat mij betreft hadden we ook gewoon in Nederland gebleven. Het weer was ook behoorlijk toch. Want eigenlijk zijn alle trainingskampen hetzelfde. Je eet, traint en slaapt, en komt je hotel niet uit. Verder doe je niks.'
Heeft een trainingskamp dan wel nut in jouw ogen?
'Nou voor nieuwelingen en jonge jongens zeker, want die komen er net bij. Je bent een week lang op elkaar aangewezen. Zij kunnen dan wennen.'
Hoe kijk je, wat jezelf betreft, terug op de eerste seizoenshelft?
'Ik heb goede en minder goede wedstrijden gespeeld. De mindere fase had wel een oorzaak in de privésfeer. Mijn vader heeft een tijdje met zijn gezondheid getobd. Dat was ernstig. Dat zijn toch dingen die door je hoofd spelen. Je speelt op je best als je je privé ook lekker voelt. Als je je zorgen maakt, is dat wel eens lastiger.'
Hoe gaat het nu met hem?
'Hij heeft net een operatie van achttien uur achter de rug en is nu weer opgeknapt. Het gaat de goede kant op. Ik voel me nu ook prima, heb plezier, van mij mag het echte werk beginnen, volgende week met die wedstrijden tegen AZ.'
Dat zeker, geen twijfel over mogelijk. Alleen wil ik wel met 100+ doelpunten en met 12 punten voorsprong kampioen worden.quote:
Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden ?
Te lui om het zelf uit te vogelen.
Eredivisie-Live volgens mij. http://www.rojadirecta.me/quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden ?
Te lui om het zelf uit te vogelen.
Hoelang mag de Boer nog hiermee doorgaan ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:59 schreef Dven het volgende:
Ajax is zo slecht dat het bijna lachwekkend wordt
Slechte reclame dit![]()
Licht aan de lengte van de blessuretijd HAHAHAHA.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hoelang mag de Boer nog hiermee doorgaan ?
De Boer is het probleem niet. Het elftal is gewoon slecht. Hier kan de beste coach op aarde zelfs niets meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
okequote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
De Boer is het probleem niet. Het elftal is gewoon slecht. Hier kan de beste coach op aarde zelfs niets mee
*zucht*quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die is mss nog slechter dan de selectie van het seizoen 1999-2000quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*zucht*
Het ligt niet aan de Boer. Meer aan de spelers materiaal.
Tot... Ajax kampioen is?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zeker, geen twijfel over mogelijk. Alleen wil ik wel met 100+ doelpunten en met 12 punten voorsprong kampioen worden.
Vorig jaar is de Beste Coach op aarde met ongeveer dit team kampioen geworden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
De Boer is het probleem niet. Het elftal is gewoon slecht. Hier kan de beste coach op aarde zelfs niets mee
Hoi.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:45 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Vorig jaar is de Beste Coach op aarde met ongeveer dit team kampioen geworden.
Ik jou ook hoor, lief bipsje van mij. Ik kijk Ajax trouwens stieken een stream, ben ik nu stout?quote:
nee je bent een arme stakkerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor, lief bipsje van mij. Ik kijk Ajax trouwens stieken een stream, ben ik nu stout?
Liefer kakker dan stakker...quote:
Ik hou van stoute vrouwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:47 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor, lief bipsje van mij. Ik kijk Ajax trouwens stieken een stream, ben ik nu stout?
*zucht*quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank de Boer + Hele technische staf ontslaan aub.
Oppassen hoor, Jojoortje wil geen stream praat in deze topics.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef Gnieperd het volgende:
Ik heb weer een Engelse stream te pakken!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:51 schreef Gnieperd het volgende:
Ik heb weer een Engelse stream te pakken!![]()
![]()
quote:
Ik link er niet naar, dat doe ik stiekem in de DMquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oppassen hoor, Jojoortje wil geen stream praat in deze topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |